Strømsgodset

Svar
Zulas

Re: Strømsgodset

Legg inn av Zulas »

Flaut mot 4. div lag.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Alle fra Eliteserien leder utenom Strømsgodset. Samme gamle, med andre ord.

Synes Farji har sett ut som en juniorspiller. Blir nok tatt av i pausen.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Skylder ikke på Farji eller noen. Spelle 5-2-3 gir meg aids, analprolaps, øyekatarr, svekka øyeepler. Bare drit

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Zulas skrev: ons mai 24, 2023 6:49 pm Flaut mot 4. div lag.
Et bra 4.div lag men fytte rakkern dette er tynn suppe ass.
Når var sist vi vant overbevisende i første runde? Vestfossen som gikk på Consto? Flaut å kåle mot Åssiden, HBK, Heming osv

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Spår hattrick på Brauteguten.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AlexandrsJelisejevs skrev: ons mai 24, 2023 7:04 pm Spår hattrick på Brauteguten.
Spår ekstraomganger jeg

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Spår 1-0 Heming jeg. Isnesgreiene er faan meg dødere enn dronning Elizabeth

Fallaver

Legg inn av Fallaver »

Heming tar dette

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: ons mai 24, 2023 7:24 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: ons mai 24, 2023 7:04 pm Spår hattrick på Brauteguten.
Spår ekstraomganger jeg
Blir råd til sydentur i år.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Kan vi sende konkursbo på Godset?

Fallaver

Legg inn av Fallaver »

Heming holder 2×15. Skal vi rykke på straffer da

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Godset er overlegne

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Pinlig

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Løste seg med Ipalibo på banen igjen @LeSorcier!

Fallaver

Legg inn av Fallaver »

Blir Eik Tønsberg i 2 runde da vel

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Fallaver skrev: ons mai 24, 2023 8:57 pm Blir Eik Tønsberg i 2 runde da vel
Satser på DBK!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: ons mai 24, 2023 8:36 pmPinlig
Intet mindre. Skaper ikke målsjanser før etter vi bytter inn etablerte som Vals, Mehnert. JBB og Gullik men det er jo kamp kjemisk fri for sjanser de 65-70 første. Her har det vært uimponerende i 3 hjemmekamper mot med 1-0 seiere mot to svake lag og 1-0 tap mot et mediokert TIL + ingenting mot Kamma som er utedass elendige på bortebane. Da er ikke dette en prestasjon som gjør vi spiller på oss selvtillit. Jeg står fremdeles på det jeg sa etter Sandefjord kampen selv om jeg fikk "kjeft"
Ble ikke overbevist i det hele tatt, om noe ble jeg overbevist i negativ forstand for dette var traurig og det står jeg fast ved. Det er elendig å ikke ha et grunnspill med relasjoner etter tidenes lengste oppkjøring og en plan mot lavtliggende motstander hvor den eneste planen er at Gulliksen skal dra av sin mann for å skape ubalanse. J

eg skjønner at vi ikke skal være like hodeløse som det vi røra med i fjor men hadde vært alright om vi ikke var en hybrid av Kamma i fjor og RBK så langt i år offensivt som er sovemedisin. Trudde vi skulle få en litt kul pragmatiker som tok den beste fotballen offensivt som Kåffa hadde med Sortevik, Robin Rasch, Christoffer Dahl osv som var norges mest spillende lag til den pragmatiske 5-4-1 formasjonen Isnes la om til når disse ga seg. Nå er det bare blodfattig og grått det vi holder på med.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: ons mai 24, 2023 5:37 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 4:43 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 3:38 pm

Det gjør de ettersom YT klippet på hjemmesiden bare linker til YT kanalen til Godset med orginal klipp. Riktignok må du starte avspillingen får du får opp Youtube linken som er klikkbar på verktøylinjen nederst hvor du har avspilling/pause lyd og fullskjerm men de har ikke egen URL nei for det er unødvendig rent teknisk ettersom YT linken er embeded i selve avspillingen.
Selvsagt ikke unødvendig for oss som ikke får opp avspillingen på noe som helst av enheter.
Gidder ikke klikke meg nettet rundt etter noen intervjuer, da får det bare være
Klubben kan ikke ta ansvar for at EDB utstyret til under en håndfull supportere er på fylla eller PBKAC rør lokalt.
En helt normal pc og iPhone.
At klubben ikke ønsker å tilrettelegge og yte service er dog ikke noe nytt nei. Så lenge det funker hos deg er alt som det skal

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

AlexandrsJelisejevs skrev: ons mai 24, 2023 8:44 pm Løste seg med Ipalibo på banen igjen @LeSorcier!
Godt å høre. Dagens match fikk jeg dessverre ikke sett.

Ross

Legg inn av Ross »

LeSorcier skrev: ons mai 24, 2023 9:10 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: ons mai 24, 2023 8:44 pm Løste seg med Ipalibo på banen igjen @LeSorcier!
Godt å høre. Dagens match fikk jeg dessverre ikke sett.
Bytt ut dessverre med heldigvis

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: ons mai 24, 2023 9:09 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 5:37 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 4:43 pm

Selvsagt ikke unødvendig for oss som ikke får opp avspillingen på noe som helst av enheter.
Gidder ikke klikke meg nettet rundt etter noen intervjuer, da får det bare være
Klubben kan ikke ta ansvar for at EDB utstyret til under en håndfull supportere er på fylla eller PBKAC rør lokalt.
En helt normal pc og iPhone.
At klubben ikke ønsker å tilrettelegge og yte service er dog ikke noe nytt nei. Så lenge det funker hos deg er alt som det skal
Hadde det vært omfattende problem hadde det blitt nevnt for de i SoMe, Det har det ikke for det er ikke feil som ligger hos de.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Ross skrev: ons mai 24, 2023 9:09 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 5:37 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 4:43 pm

Selvsagt ikke unødvendig for oss som ikke får opp avspillingen på noe som helst av enheter.
Gidder ikke klikke meg nettet rundt etter noen intervjuer, da får det bare være
Klubben kan ikke ta ansvar for at EDB utstyret til under en håndfull supportere er på fylla eller PBKAC rør lokalt.
En helt normal pc og iPhone.
At klubben ikke ønsker å tilrettelegge og yte service er dog ikke noe nytt nei. Så lenge det funker hos deg er alt som det skal
Uten å bryte inn som utenforstående i klubbtråden så kan jeg også dele at jeg aldri får opp de videoene på nettsiden heller.

Både Chrome på pc (windows) og Samsung telefon.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

mogandisu skrev: ons mai 24, 2023 9:16 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 9:09 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 5:37 pm

Klubben kan ikke ta ansvar for at EDB utstyret til under en håndfull supportere er på fylla eller PBKAC rør lokalt.
En helt normal pc og iPhone.
At klubben ikke ønsker å tilrettelegge og yte service er dog ikke noe nytt nei. Så lenge det funker hos deg er alt som det skal
Uten å bryte inn som utenforstående i klubbtråden så kan jeg også dele at jeg aldri får opp de videoene på nettsiden heller.

Både Chrome på pc (windows) og Samsung telefon.
Har testet med PC (Windows) og i flere nettlesere samt mobil med flere nettlesere og YT appen + twitter appen for å spille av innhold med både Wifi og mobilen som hotspot uten å framprovosere det. Det er godt mulig det ikke funker hos dere og enkelte andre men dette er etter alle solemerker noe som ligger lokalt hos dere. Greit nok å være kritiske til klubben men at de skal få kjepp for at de ikke vil tilrettelegge og yte service for dette syns jeg går litt over alle støvleskaft.

Kan jeg spørre om dere får opp YT video i denne artikkelen?
https://www.stabak.no/nyheter/seier-mot-aalesund

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Vi sliter med det samme i dag som i seriespillet. For dårlig tempo i angrepsspillet. Går smått og tregt. For mange 3-meterspasninger. Synes vi blir baktunge med fembacksrekka. Får aldri utnyttet Vilsviks offensive kvaliteter lenger. Spørs om Lars gidder å ta et år til med en slik spillestil. Trekantspillet med Vilsvik/Hove/Stenevik på høyresiden er helt borte. Det er tidlig i prosjekt Isnes ennå, men offensivt har det vært ganske begredelig så langt. Under Wibe/BP fikk vi i hvert fall noen underholdende og målrike hjemmekamper innimellom.

Ser at Marthinsen kommer med liten forsvarstale av dagens prestasjon i Facebook-gruppa og henviser til 91-sesongen. At dette var året hvor vi også rykket ned har han visst glemt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hvilken gruppe RM1001?

Jeg er der nå hvor jeg faktisk savner BP jeg. De siste årene har Godset vært ganske begredelig mtp resultat, men man har i det minste hatt åpne kamper stort sett. Nå spiller man dritkjedelig fotball i samtlige kamper, umulig å se plan på angrepsspill OG man får knapt resultater

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: ons mai 24, 2023 10:14 pm Vi sliter med det samme i dag som i seriespillet. For dårlig tempo i angrepsspillet. Går smått og tregt. For mange 3-meterspasninger. Synes vi blir baktunge med fembacksrekka. Får aldri utnyttet Vilsviks offensive kvaliteter lenger. Spørs om Lars gidder å ta et år til med en slik spillestil. Trekantspillet med Vilsvik/Hove/Stenevik på høyresiden er helt borte. Det er tidlig i prosjekt Isnes ennå, men offensivt har det vært ganske begredelig så langt. Under Wibe/BP fikk vi i hvert fall noen underholdende og målrike hjemmekamper innimellom.

Ser at Marthinsen kommer med liten forsvarstale av dagens prestasjon i Facebook-gruppa og henviser til 91-sesongen. At dette var året hvor vi også rykket ned har han visst glemt.
+1 for første avsnitt. Dog var det jo kamper som var helt under båten også og ødelagt omtrent fra før avspark pga vi skulle gegenpresse med egen keeper omtrent oppe på 5 metern til motstander og spillere over hele fjøla pga mannsmarkering men hadde jo vært ok med en mellonting av hodeløst og naivt vs grått og kjedelig.

Ref siste del så sier jeg bare orker ikke.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: ons mai 24, 2023 9:46 pm
mogandisu skrev: ons mai 24, 2023 9:16 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 9:09 pm

En helt normal pc og iPhone.
At klubben ikke ønsker å tilrettelegge og yte service er dog ikke noe nytt nei. Så lenge det funker hos deg er alt som det skal
Uten å bryte inn som utenforstående i klubbtråden så kan jeg også dele at jeg aldri får opp de videoene på nettsiden heller.

Både Chrome på pc (windows) og Samsung telefon.
Har testet med PC (Windows) og i flere nettlesere samt mobil med flere nettlesere og YT appen + twitter appen for å spille av innhold med både Wifi og mobilen som hotspot uten å framprovosere det. Det er godt mulig det ikke funker hos dere og enkelte andre men dette er etter alle solemerker noe som ligger lokalt hos dere. Greit nok å være kritiske til klubben men at de skal få kjepp for at de ikke vil tilrettelegge og yte service for dette syns jeg går litt over alle støvleskaft.

Kan jeg spørre om dere får opp YT video i denne artikkelen?
https://www.stabak.no/nyheter/seier-mot-aalesund
Kommer ikke opp noe video der heller nei. Om du synes en ekstern lenke er for mye forlangt så deg om det.
Jeg driter bare å se, ikke verre enn det. Slipper høre på pjatt om hvor bra alt skal bli

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: ons mai 24, 2023 10:52 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 9:46 pm
mogandisu skrev: ons mai 24, 2023 9:16 pm

Uten å bryte inn som utenforstående i klubbtråden så kan jeg også dele at jeg aldri får opp de videoene på nettsiden heller.

Både Chrome på pc (windows) og Samsung telefon.
Har testet med PC (Windows) og i flere nettlesere samt mobil med flere nettlesere og YT appen + twitter appen for å spille av innhold med både Wifi og mobilen som hotspot uten å framprovosere det. Det er godt mulig det ikke funker hos dere og enkelte andre men dette er etter alle solemerker noe som ligger lokalt hos dere. Greit nok å være kritiske til klubben men at de skal få kjepp for at de ikke vil tilrettelegge og yte service for dette syns jeg går litt over alle støvleskaft.

Kan jeg spørre om dere får opp YT video i denne artikkelen?
https://www.stabak.no/nyheter/seier-mot-aalesund
Kommer ikke opp noe video der heller nei. Om du synes en ekstern lenke er for mye forlangt så deg om det.
Jeg driter bare å se, ikke verre enn det. Slipper høre på pjatt om hvor bra alt skal bli
Greit men da ser du det ikke er godset.no som er problemet.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: ons mai 24, 2023 11:02 pm
Ross skrev: ons mai 24, 2023 10:52 pm
stc887 skrev: ons mai 24, 2023 9:46 pm

Har testet med PC (Windows) og i flere nettlesere samt mobil med flere nettlesere og YT appen + twitter appen for å spille av innhold med både Wifi og mobilen som hotspot uten å framprovosere det. Det er godt mulig det ikke funker hos dere og enkelte andre men dette er etter alle solemerker noe som ligger lokalt hos dere. Greit nok å være kritiske til klubben men at de skal få kjepp for at de ikke vil tilrettelegge og yte service for dette syns jeg går litt over alle støvleskaft.

Kan jeg spørre om dere får opp YT video i denne artikkelen?
https://www.stabak.no/nyheter/seier-mot-aalesund
Kommer ikke opp noe video der heller nei. Om du synes en ekstern lenke er for mye forlangt så deg om det.
Jeg driter bare å se, ikke verre enn det. Slipper høre på pjatt om hvor bra alt skal bli
Greit men da ser du det ikke er godset.no som er problemet.
For meg er det det, så lar vi den ligge der

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Begynte å se da det gjenstod ti minutter av første omgang.
Lite underholdende fotball, dårlig tempo og lite trykk.
Satt hele kampen igjennom likevel å bare ventet på målet, kom til slutt, men såpass sent mot et lag så mange divisjoner under at det var flaut.
Vi hadde ikke mange sjansene imot, men kunne likevel enkelt ha endt opp med en bingo av straffekonk vi også.
Forventet mer av laget i kveld, og Isnes bør endre strukturen i laget. Han er iferd med å lage et grått lag som gir lite å se på.
Håper han ikke har kjørt seg fast for godt i denne formasjonen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»