Strømsgodset

Svar
Roedgata

Re: Strømsgodset

Legg inn av Roedgata »

Litt tidlig å kappe huet av Braut, men det han har levert så langt har ikke vært spesielt bra. Han bør få tid til å komme skikkelig inn i det før det felles en endelig dom.

Er mer bekymra over at han er vårt eneste reine spissalternativ, hvis du ser bort fra Farji. Mehnert er primært tiltenkt rollen som høyrekant.

Det er uforsvarlig tynt..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: man feb 20, 2023 12:51 am Litt tidlig å kappe huet av Braut, men det han har levert så langt har ikke vært spesielt bra. Han bør få tid til å komme skikkelig inn i det før det felles en endelig dom.

Er mer bekymra over at han er vårt eneste reine spissalternativ, hvis du ser bort fra Farji. Mehnert er primært tiltenkt rollen som høyrekant.

Det er uforsvarlig tynt..
Alt for tidlig å sage Brauten. Men er syltynn den spissplassen uavhengig om han scorer 3 eller 30 mål når vi har 2 spisser altså 9ere på proffkontrakt. JBB og Sørum fram til sommeren.

Vet ikke hva klubben tenker eller har handlingsrom til men skal jeg tippe så er Mehnert, Ekeland, Thorsen, kanskje til og med Gulliksen spissalternativ. Isnes spilte uten spiss i fjor i Kåffa pga skader men ble spilt en 3-4-3 offensivt og med to innoverkanter og Gulliksen som dropper ned for linkup som kriseløsning så trur jeg ikke klubben foretar seg noe på spissplassen før i sommer og at man restrukturerer troppen om/når Gulliksen selges.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Marcus P klar for Løten. Da blir det vel en akevitter eller to i løpet av sesongen. Er nok kjørt for en gjenforening med superduoen MP/JIB hos oss nå ja.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

AlexandrsJelisejevs skrev: tir feb 21, 2023 12:11 pm Marcus P klar for Løten. Da blir det vel en akevitter eller to i løpet av sesongen. Er nok kjørt for en gjenforening med superduoen MP/JIB hos oss nå ja.
Er JIB fremdeles kontraktsløs? Trodde å ha lest at han gikk til Molde?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: tir feb 21, 2023 1:21 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: tir feb 21, 2023 12:11 pm Marcus P klar for Løten. Da blir det vel en akevitter eller to i løpet av sesongen. Er nok kjørt for en gjenforening med superduoen MP/JIB hos oss nå ja.
Er JIB fremdeles kontraktsløs? Trodde å ha lest at han gikk til Molde?
Erling Moe dementerte det ryktet i den grad det betyr noe. JIB uten klubb i skrivende stund.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: tir feb 21, 2023 3:20 pm
seriemester2013 skrev: tir feb 21, 2023 1:21 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: tir feb 21, 2023 12:11 pm Marcus P klar for Løten. Da blir det vel en akevitter eller to i løpet av sesongen. Er nok kjørt for en gjenforening med superduoen MP/JIB hos oss nå ja.
Er JIB fremdeles kontraktsløs? Trodde å ha lest at han gikk til Molde?
Erling Moe dementerte det ryktet i den grad det betyr noe. JIB uten klubb i skrivende stund.
Takk for svar, hadde ikke fått med meg det.
Håper vi har dialog, virkelig en spiller jeg hadde ønsket meg tilbake

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: tir feb 21, 2023 5:19 pm
stc887 skrev: tir feb 21, 2023 3:20 pm
seriemester2013 skrev: tir feb 21, 2023 1:21 pm
Er JIB fremdeles kontraktsløs? Trodde å ha lest at han gikk til Molde?
Erling Moe dementerte det ryktet i den grad det betyr noe. JIB uten klubb i skrivende stund.
Takk for svar, hadde ikke fått med meg det.
Håper vi har dialog, virkelig en spiller jeg hadde ønsket meg tilbake
Ingen kan ta fra oss håpet selv om det er aldri så lite.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Andreas randen, nysignering fra Asker er sammen med lokale Fredrik Ardraa tatt ut på g17 landslaget. Begge født 2006. Randen er allerede i a-stallen fast og begge kommer til å få spilletid i år.

En annen 2006 modell det har vært skrevet mye om, Chrisander Sørum, er nok en gang utelatt fra landslagspill. Oppskrytt. Overraskende at det stadig står om treningsopphold i akax med det er vel pappa Sørum som ringer dt og maser om oppmerksomhet tipper jeg.

Blikstad (2004) var tatt it til u19 sine kamper nå i går og i morgen mot Spania men meldte forfall.

Gulliksen og Therkelsen var begge på u20 før jul og fikk begge spilletid mot Belgia og Tyskland.

Etter at Hove dro mangler vi spillere på u21 men Gulliksen er vel nærmest å ta stenger opp dit

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Åsså Tokstad i brunt ´a... Da erreikke mye klubber å velge i.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons feb 22, 2023 1:14 pm Andreas randen, nysignering fra Asker er sammen med lokale Fredrik Ardraa tatt ut på g17 landslaget. Begge født 2006. Randen er allerede i a-stallen fast og begge kommer til å få spilletid i år.

En annen 2006 modell det har vært skrevet mye om, Chrisander Sørum, er nok en gang utelatt fra landslagspill. Oppskrytt. Overraskende at det stadig står om treningsopphold i akax med det er vel pappa Sørum som ringer dt og maser om oppmerksomhet tipper jeg.

Blikstad (2004) var tatt it til u19 sine kamper nå i går og i morgen mot Spania men meldte forfall.

Gulliksen og Therkelsen var begge på u20 før jul og fikk begge spilletid mot Belgia og Tyskland.

Etter at Hove dro mangler vi spillere på u21 men Gulliksen er vel nærmest å ta stenger opp dit
Stenevik holder U21 fram til sommeren og U21 EM om vi skal være pinlig nøyaktig. Riktig nok ikke fast men kan komme med selv om jeg ikke trur det.

Apropos 06ere er Kevin Lacle som fikk smått smake på Team-SIF i fjor flyttet opp i troppen til Team på godset.no.
Mener jeg så navnet hans på skyggelandslaget på denne talentleiren NFF Har i Porsgrunn(?)
Eye catching back som du umulig ikke kan legge merke til når han løper opp og ned høyresiden.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: ons feb 22, 2023 3:32 pm Åsså Tokstad i brunt ´a... Da erreikke mye klubber å velge i.
Ikke for å være ufin men trodde helt ærlig at Tokstad ville ende opp i Ull- Kisa eller legge opp pga manglende interesse.
Mulig gampefotballen i 3050 og backer som kommer halvveis fysisk og mentalt sliten etter å ha jobbet som lærer, rørlegger og student er det som skal til for at han ikke er hjelpeløs.

Soerum

Legg inn av Soerum »

Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Med de velkomstordene skal det bli gøy her!
Velkommen!

Hilsen Fit

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: ons feb 22, 2023 6:38 pm Med de velkomstordene skal det bli gøy her!
Velkommen!

Hilsen Fit
Synd jeg ikke så posten før jeg var på butikken
Har ikke popcorn.

Uansett Viking i morgen. Blir spennende å se hvor vi står mot ES motstand uavhengig av hvem som er tilgjengelig for begge lag.
Har vært litt meh spillemessig så langt uten at jeg mister nattesøvnen da det er tidlig og vært mye bytter, ungt, skader osv som det er i Januar og Februar. Som Isnes så fint sa 'Vi skulle ønske vi var lengre fremme"

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Soerum skrev: ons feb 22, 2023 6:15 pm Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.
Prøv PM, den er privat.
Ellers er jo det fine med et forum at man kan være akkurat så ærlig man vil, og så på kanten som man vil, uten at noen trenger å vite hvem man er i det virkelige liv.
Velkommen skal du være, flott at det er flere som blir brukere, spre gjerne ordet til flere


stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Får ikke puls økning av Kristoffer Normann Hansen ass.
Det er mellanmjölk og resirkulering av Flo sine vurderinger/ønskesigneringer fra gammelt av.

Gå for Nosa Dahl om vi skal ha kantspiller.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Noen som vet om Gulliksen har sonet straffen sin forresten? Regner med han fikk sone med fotlenke, men er det et problem som kan dukke opp i løpet av sesongen? Eller er det unnagjort nå etter sesongslutt i fjor?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: tor feb 23, 2023 11:40 am Får ikke puls økning av Kristoffer Normann Hansen ass.
Det er mellanmjölk og resirkulering av Flo sine vurderinger/ønskesigneringer fra gammelt av.
Trist å se det er her vi leter ja

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: tor feb 23, 2023 11:47 am
stc887 skrev: tor feb 23, 2023 11:40 am Får ikke puls økning av Kristoffer Normann Hansen ass.
Det er mellanmjölk og resirkulering av Flo sine vurderinger/ønskesigneringer fra gammelt av.
Trist å se det er her vi leter ja
Sier vel sitt om økonomien i klubben. Er penger til å lønne noen karer men ikke til overganger i særlig eller noen grad.

Fra Tounekti, Napoleon, Kiil Olsen, Bjørn Martin Kristensen til Mehnert, Flekka, Normann Hansen og Kurtovic. Sistnevnte endte i Kamma. Vet ikke hvor nært det var for Godset men var interesse. RB med sak i går btw om at Godset ikke har de 3 millionene LSK krever for Ulrik Mathisen. Ikke overraskende det heller.

Lite antiklimaks dette vinduet. Ekeland fin signering. Flekka fornuftig. Mehnert helt ok tatt i betraktning prisene på norske spillere men er likevel underwhelming når du ser hva andre får inn og linkes til minus Sandefjord og kanskje Stabæk.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

XI mot Viking nå 14.00
(3-4-3): Myhra - Blikstad, Valsvik, Dahl - Vilsvik, Stengel, Therkelsen, Grøgaard - Mehnert, Braut, Ekeland.

Arto.

Legg inn av Arto. »

stc887 skrev: man feb 13, 2023 3:54 pm Viljar Røsholt Myhra, Morten Sætra, Simo-Lampinen Skaug, Ari Leifsson, Sondre Fosnæss Hanssen, Gustav Valsvik, Eirik Blikstad, Fredrik Kristensen Dahl, Thomas Grøgaard, Lars Vilsvik, Fabian Holst-Larsen, Ernest Boahene, Herman Stengel, Emmanuel Danso, Ipalibo Jack, Kreshnik Krasniqi, Jonas Therkelsen, Andreas Skjold, Andreas Heredia-Randen, Fredrik Ardraa, Halldor Stenevik, Ole Enersen, Jostein Ekeland, Marcus Mehnert, Albert Thorsen, Jonatan Braut Brunes og Chrisander Sørum.
Kan vi nok engang være så heldige at det er tre lag som sanker færre poeng en oss? Nei, 2023 blir nok året vi sier farvel til eliten. Hvis ikke dette ender i Obos vil det være en stor prestasjon.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Arto. skrev: tor feb 23, 2023 2:00 pm
stc887 skrev: man feb 13, 2023 3:54 pm Viljar Røsholt Myhra, Morten Sætra, Simo-Lampinen Skaug, Ari Leifsson, Sondre Fosnæss Hanssen, Gustav Valsvik, Eirik Blikstad, Fredrik Kristensen Dahl, Thomas Grøgaard, Lars Vilsvik, Fabian Holst-Larsen, Ernest Boahene, Herman Stengel, Emmanuel Danso, Ipalibo Jack, Kreshnik Krasniqi, Jonas Therkelsen, Andreas Skjold, Andreas Heredia-Randen, Fredrik Ardraa, Halldor Stenevik, Ole Enersen, Jostein Ekeland, Marcus Mehnert, Albert Thorsen, Jonatan Braut Brunes og Chrisander Sørum.
Kan vi nok engang være så heldige at det er tre lag som sanker færre poeng en oss? Nei, 2023 blir nok året vi sier farvel til eliten. Hvis ikke dette ender i Obos vil det være en stor prestasjon.
Brilleland har salg nå, gode på synstest.
"Alle gangene" før og etter 2018, mener du?? :lol:

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ok+ de første 45. Starter ikke bra men spiser oss inn i kampen og er det beste laget. Fin scoring var det også.

Mye sjanser og tilløp til sjanser mot oss på Vilsvik sin side. Sitter ikke defensivt der i 3-4-3.
Stengel tredje sist på scoring. Blir viktig i år med playmaker egenskapene sine.
Grøgaard mye framme.
Flekka ser ok ut ned ball. Flink å ta på seg press men har to med ball og ballkontroll selv om det glapp en gang.

Viking tynn suppe ikke uventet pga skader og sykdom. Ble heller ikke bedre at de mistet Sandberg og Diop med skade i første omgang så begrenset verdi denne kampen føler jeg. Brekalo BB.
Sist redigert av stc887 den tor feb 23, 2023 3:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Rett og slett et nydelig mål

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Viking ser ut som Liverpool nå i andre omgang

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Ja, tre fine mål. Ser mye bedre ut i dag enn de foregående treningskampene.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: tor feb 23, 2023 3:16 pm Ja, tre fine mål. Ser mye bedre ut i dag enn de foregående treningskampene.
Men motstanden i dag er kanskje den fineste mtp hvor fysisk skikket vi er va Viking. Alltid hyggelig med resultater og mål men tar ikke av for her er det lite verdi.
3-1 etter ikke supert forsvarsspill

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Gutta har åpenbart veldig lyst på denne seieren siden de velger å drøye i en treningskamp.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Kjære vene, jeg blir motløs av å se på Braut Brunes og hans trege muskelfibre. Ser ut som han løper gjennom vann. Viser ingenting.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»