Strømsgodset

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av stc887 »

Glemte å ta det med i siste innlegg men er snau uke igjen av det internasjonale vinduet (31 Januar) selv om det er noen ligaer som i hvert fall sportslig har åpent noe lengre som MLS, Tyrkia og Russland men skal Hove selges f,eks må det skje i løpet av 1 uke ellers er det nesten kun Russland igjen som sportslig og økonomisk er reelt alternativ.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Idrettsforeningen skrev: søn jan 23, 2022 10:24 am
Fitforfight skrev: fre jan 21, 2022 5:44 pm
Idrettsforeningen skrev: fre jan 21, 2022 3:56 pm Nå har godset hatt avtale med DNB Drammen.
Det er ikke riktig. DNB har sentral spons avd.
Jo det er riktig, det finnes ikke noe som heter spons avdeling med er et felles ansvar under marked og samfunnskontrakt. Men avtalen er forhandlet on inngått med DnB drammen
Trist å se direkte usannheter på trykk.
https://www.nettavisen.no/artikkel/hist ... 95-7777951

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: søn jan 23, 2022 5:30 pm
Idrettsforeningen skrev: søn jan 23, 2022 10:24 am
Fitforfight skrev: fre jan 21, 2022 5:44 pm

Det er ikke riktig. DNB har sentral spons avd.
Jo det er riktig, det finnes ikke noe som heter spons avdeling med er et felles ansvar under marked og samfunnskontrakt. Men avtalen er forhandlet on inngått med DnB drammen
Trist å se direkte usannheter på trykk.
https://www.nettavisen.no/artikkel/hist ... 95-7777951
Avtalen er jo reforhandlet etter dette (2017) uten at jeg veit hva som stemmer.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: søn jan 23, 2022 5:38 pm
Fitforfight skrev: søn jan 23, 2022 5:30 pm
Idrettsforeningen skrev: søn jan 23, 2022 10:24 am

Jo det er riktig, det finnes ikke noe som heter spons avdeling med er et felles ansvar under marked og samfunnskontrakt. Men avtalen er forhandlet on inngått med DnB drammen
Trist å se direkte usannheter på trykk.
https://www.nettavisen.no/artikkel/hist ... 95-7777951
Avtalen er jo reforhandlet etter dette (2017) uten at jeg veit hva som stemmer.
https://www.godset.no/samarbeidspartner ... ralsponsor

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

Kommer nyheter i dag (kl 1500?).

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Passport skrev: man jan 24, 2022 11:08 am Kommer nyheter i dag (kl 1500?).
Ang spiller/e ut/inn antar jeg, og ikke økonomi generelt?

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

spiller ut...

thomassim

Legg inn av thomassim »

«Må» vel være Sørum?

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

thomassim skrev: man jan 24, 2022 1:40 pm «Må» vel være Sørum?
Nei

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Er vel Valdi da?

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

...kl 1500 ;)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Passport skrev: man jan 24, 2022 1:45 pm ...kl 1500 ;)
Du vet i alle fall å pådra deg nysgjerrighet fra mange.
Tre jeg håper det ikke gjelder i denne rekkefølgen: Gulliksen, Myhra, Hove

thomassim

Legg inn av thomassim »

seriemester2013 skrev: man jan 24, 2022 2:12 pm
Passport skrev: man jan 24, 2022 1:45 pm ...kl 1500 ;)
Du vet i alle fall å pådra deg nysgjerrighet fra mange.
Tre jeg håper det ikke gjelder i denne rekkefølgen: Gulliksen, Myhra, Hove
Kan jo fort være salg på alle 3 for å redde økonomien 😂

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: man jan 24, 2022 2:12 pm
Passport skrev: man jan 24, 2022 1:45 pm ...kl 1500 ;)
Du vet i alle fall å pådra deg nysgjerrighet fra mange.
Tre jeg håper det ikke gjelder i denne rekkefølgen: Gulliksen, Myhra, Hove
Håper Hove får komme seg ut. Er riktig timing på så mange måter nå

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

...en som takker for seg...


Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Parr skal vel i grunnen ha takk for det, da blir det i alle fall lønnsmidler klargjort for andre.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: man jan 24, 2022 3:07 pm
Parr skal vel i grunnen ha takk for det, da blir det i alle fall lønnsmidler klargjort for andre.
Kommer jo an på om man klarer å få inn nok penger til å dekke underskuddet. Enten må vi tjene eller spare inn pengene.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Dette er grunnen til Grøggis kom i sommer.
Parr har jaktet nye «sivile» utfordringer i mange mnd.
Fin fyr!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Parr er strålende mann! Pratet med han noen ganger etter kamp ifjor. Nydelig, nydelig mann. Men fy faan. Hva gjør man på venstreback nå da? Grøgaard er jo verre enn Jeb Brovsky om sistnevnte hadde promille. Jeg har knapt sett en back så dårlig i Godset siden goddagene med Gustav Kjølberg og Martin Høyem. Om planen er at han skal være venstreback neste år så er det jo bare å signere Obosmedlemskap i 2023. Grøgaard er altså så dårlig at det er faktisk litt flaut

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: man jan 24, 2022 3:49 pm Parr er strålende mann! Pratet med han noen ganger etter kamp ifjor. Nydelig, nydelig mann. Men fy faan. Hva gjør man på venstreback nå da? Grøgaard er jo verre enn Jeb Brovsky om sistnevnte hadde promille. Jeg har knapt sett en back så dårlig i Godset siden goddagene med Gustav Kjølberg og Martin Høyem. Om planen er at han skal være venstreback neste år så er det jo bare å signere Obosmedlemskap i 2023. Grøgaard er altså så dårlig at det er faktisk litt flaut
Ikke at jeg trur Grøgaard blir på Parr nivå må det jo være mulig å få skvist noe mer ut av den sitronen? Grøgaard virket helt ok de gangene jeg så Brann selv om han var på midtbanen noen ganger jeg så han. I blå drakt har han sett ut som Maigaard i prestasjonene. 3-4/10.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Javel, da er det tynt på back. Kun vilsvik og grøgaard som valg. To backer og tre stoppere (SFH, Ari og Vals) til de fire plassene bak. Noen unge som kan spille back som Holst Larsen (er back, men fikk vel ikke et minutt på utlån til fram i fjor tror jeg?), Blikstad og Svendby (de er egentlig stoppere men kan vikariere). Trenger konkurranse, spesielt til Grøgård og vils trenger en vikar i blandt da han neppe holder 30 serierunder +cup.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: man jan 24, 2022 9:20 pm Javel, da er det tynt på back. Kun vilsvik og grøgaard som valg. To backer og tre stoppere (SFH, Ari og Vals) til de fire plassene bak. Noen unge som kan spille back som Holst Larsen (er back, men fikk vel ikke et minutt på utlån til fram i fjor tror jeg?), Blikstad og Svendby (de er egentlig stoppere men kan vikariere). Trenger konkurranse, spesielt til Grøgård og vils trenger en vikar i blandt da han neppe holder 30 serierunder +cup.
Håper vi ikke er der at Stenevik må brukes som back. Trenger en flerbruksspiller som Birger, JAS eller Berdølmo. Bare synd at det knapt er forsvarsspillere i Norge som holder max 2,div nivå.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Valdimar solgt til Sogndal for en mill ifølge det. Bra deal det. Ikke hast med å erstatte heller da vi har flere unggutter på midten som er like gode. Nå trenger vi backer, vinger og en ekstra stopper

petterpan

Legg inn av petterpan »

Hei godtfolk! Har fulgt med på denne tråden en liten stund, mange kloke tanker og ideer. Tenkte jeg skulle dele litt av det jeg har hørt om business i januarvinduet.

1: Sørum til Leipzig blir mest antagelig en realitet, ikke hørt alt for mye om summer, annet en at Godset visstnok ikke var fornøyde med rundt 4 millioner

2: Godset har ikke fått budene de ønsker på Hove, og med Sørum på vei ut, føler de seg ikke lenger tvunget til å selge han.

3: Med et år igjen på kontrakten, prøver Godset å skvise noen kroner ut av Friday. Interessen er etter det jeg vet derimot litt lunken, og klubbene som visstnok er interesserte, matcher ikke helt Friday sin ambisjon.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

petterpan skrev: tir jan 25, 2022 11:19 am Hei godtfolk! Har fulgt med på denne tråden en liten stund, mange kloke tanker og ideer. Tenkte jeg skulle dele litt av det jeg har hørt om business i januarvinduet.

1: Sørum til Leipzig blir mest antagelig en realitet, ikke hørt alt for mye om summer, annet en at Godset visstnok ikke var fornøyde med rundt 4 millioner

2: Godset har ikke fått budene de ønsker på Hove, og med Sørum på vei ut, føler de seg ikke lenger tvunget til å selge han.

3: Med et år igjen på kontrakten, prøver Godset å skvise noen kroner ut av Friday. Interessen er etter det jeg vet derimot litt lunken, og klubbene som visstnok er interesserte, matcher ikke helt Friday sin ambisjon.
Hei og velkommen til gards. Flott med litt inside og rykter.

Egentlig er jeg mest overrasket over det tredje punktet ditt. Friday er en av troppens beste spillere, til tross for at han sluknet litt på høsten, og jeg forstår ikke iveren etter å selge. For en gangs skyld kan det hende vi ender opp med å ha flere strenger å spille på offensivt enn utelukkende èn bankersspiss som spiller uke ut og uke inn. Det er ingen garantier for at Salvesen kommer inn og bidrar fra dag en heller. Et år ute er lenge for en spiss.

For alt jeg veit kan det være muntlige avtaler mellom klubben og Friday som spiller inn. Alternativt kan det hende at klubben ikke kan ta seg råd til luksusen å beholde begge. Andre posisjoner skriker etter forsterkninger.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Sørum overgangen blir vist ikke noe av før til sommeren ettersom RB eller ande utenlandske klubbr ikke kan hente han før han fyller 16(Mars) melder tv2. Blir vel at vi må selge Hove til 6 mill til Glimt da.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Nå som vi har solgt Valdi og sparer lønna til Parr, så må det vel jaggu værra nok?
Kan ikke selge Hove for noe under minst 10 mill, da gir jeg opp.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AustadMessi skrev: tir jan 25, 2022 10:02 pm Nå som vi har solgt Valdi og sparer lønna til Parr, så må det vel jaggu værra nok?
Kan ikke selge Hove for noe under minst 10 mill, da gir jeg opp.
Da bør du bare gi opp nå for det kommer til å bli værre. Mye værre om det jeg hører stemmer.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Får legge ned klubben da om det blir verre

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»