Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: fre nov 18, 2022 9:51 pm Ellers, da.

Litt ES-abstinenser allerede merker jeg.
Ja, og du er en av skaperne for abstinensen, når skal du intervjue Isnes?
Tre i dag, en av interesse, som ikke svarte.
Får du Isnes i tale vanker det øl

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Må kanskje møte opp på feltet :)

Ellers er det jo herlig med slike tider for fotballfans. Hvem blir trener, hvem blir assistent, hva blir spillestilen, hvem skal det satses på. Ingen svar er helt feil. Veldig spent på hvem det blir.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daniel skrev: lør nov 19, 2022 8:24 am Må kanskje møte opp på feltet :)

Ellers er det jo herlig med slike tider for fotballfans. Hvem blir trener, hvem blir assistent, hva blir spillestilen, hvem skal det satses på. Ingen svar er helt feil. Veldig spent på hvem det blir.
Alle nyhetene burde du poste her først, Daniel! :lol: :lol: :lol:

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør nov 19, 2022 8:24 am Må kanskje møte opp på feltet :)

Ellers er det jo herlig med slike tider for fotballfans. Hvem blir trener, hvem blir assistent, hva blir spillestilen, hvem skal det satses på. Ingen svar er helt feil. Veldig spent på hvem det blir.
Uten å ha fotografisk hukommelse men det er vel et planverk som i strategiplan fra 2021-2025 som sier noe om hvem som er uaktuelle? LAN i AaFK hadde vel aldri vært aktuell da han spiller antifotball og vil kun bruke spillere over 26 år.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Vår fremste strategi blir vel å finne en trener vi har råd til...

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Da var ES sesongen offisielt over. Sandefjord med rolig 5-2 sammenlagt over Vinger. Hadde vel strengt tatt vært å foretrekke gutta fra skogen om vi skal se på det med supporter øyne men nytter ikke å leve på andre sin udugelighet for det har i stor grad ført oss til det vi er i dag.

Blir sikkert noen innlegg av undertegnede iløpet av VM ettersom det ikke skal fortæres 1 sekund av skammens VM og jeg trenger alternative til ting å finne på men mer om det senere.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Kan anbefale "Alt for Norge" filmen 😊

Vespa

Legg inn av Vespa »

Daniel skrev: fre nov 18, 2022 9:51 pm Ellers, da.

Litt ES-abstinenser allerede merker jeg.
Jeg var i ferd med å resignere helt, men både mediedekningen og denne tråden gjør at jeg øyner håp og vurderer sesongkort igjen. Gjennom din dekning i DT i høst har du gjort adskillig mer for å revitalisere interessen for Strømsgodset enn klubben selv. Meget godt jobbet Daniel!

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Superteale skrev: lør nov 19, 2022 6:58 pm Kan anbefale "Alt for Norge" filmen 😊
Tiltredes!

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Vespa skrev: lør nov 19, 2022 7:05 pm
Daniel skrev: fre nov 18, 2022 9:51 pm Ellers, da.

Litt ES-abstinenser allerede merker jeg.
Jeg var i ferd med å resignere helt, men både mediedekningen og denne tråden gjør at jeg øyner håp og vurderer sesongkort igjen. Gjennom din dekning i DT i høst har du gjort adskillig mer for å revitalisere interessen for Strømsgodset enn klubben selv. Meget godt jobbet Daniel!
Takk, det var hyggelig sagt.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Dette har jeg messet om før: profiler. Det er så jøvlig viktig for interessen rundt klubben. Jeg er helt sikker på at typer som Marcus Pedersen alene hevet interessen MYE blandt den vanlige drammenser. Klubben må velge ut noen som de bygger opp. Der er de elendig, men også lokalavisene kan hjelpe med dette. Lag noen «kjendiser» ut av et pr spillere. Gjerne noen kontroversielle (men den typen mangler vi kanskje i stallen). Jeg ser potensialet i et par typer. Ari er en interessant type jeg gjerne skulle sett en lengre reporatsje om i avisen. Eller hva med stengel? Mye erfaringer fra et langt liv i rampelyset, men etter han kom til Drammen er han jo helt ute av det (søkelyset). Hva tenker han som voksen rundt overgangssaken som må ha preget ungdomstiden? Får man han i tale om dette er det noe som vil vekke nasjonal interesse. Jack er verdensvant og en potensiell profil når han får orden på kroppen, hadde vært gøy å lære mer om hans ferd frem til Drammen via fransk fotball. Eller hva med Kresh? Vet det har vært skrevet om hans tidlige debut i Hønefoss men nå nærmer han seg spilleklar igjen og er kanskje en fremtidig profil? Også har vi unggutta, der er det bare å velge en av de og kjøre på!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Hove scoret i Frankrike ble 1-1 j U-21 landskamp.

Hove og Gulliksen..... tror dere de fortsatt er Godset-spillere når Eliteserin sparkes i gang våren 2023 ?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Big George skrev: lør nov 19, 2022 11:47 pm Hove scoret i Frankrike ble 1-1 j U-21 landskamp.

Hove og Gulliksen..... tror dere de fortsatt er Godset-spillere når Eliteserin sparkes i gang våren 2023 ?
Jeg regner med at hove blir borte og regner han dermed som tapt, samtidig har det vært lite konkret interesse rundt han. Gulliksen er jeg mer usikker på, noen rykter om en svensk klubb men han har 1,5 år igjen så tror ikke godset forhaster seg der. Hove er ganske mye lengre frem i utviklingen enn Gulliksen som fortsatt mangler sluttprodukt i form av assist og eller mål, spesielt som ving.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Idrettsforeningen skrev: søn nov 20, 2022 12:16 am
Big George skrev: lør nov 19, 2022 11:47 pm Hove scoret i Frankrike ble 1-1 j U-21 landskamp.

Hove og Gulliksen..... tror dere de fortsatt er Godset-spillere når Eliteserin sparkes i gang våren 2023 ?
Jeg regner med at hove blir borte og regner han dermed som tapt, samtidig har det vært lite konkret interesse rundt han. Gulliksen er jeg mer usikker på, noen rykter om en svensk klubb men han har 1,5 år igjen så tror ikke godset forhaster seg der. Hove er ganske mye lengre frem i utviklingen enn Gulliksen som fortsatt mangler sluttprodukt i form av assist og eller mål, spesielt som ving.
Enig i resonnement, men tror klubben er i desperat pengeknipe, og at begge blir solgt.
Tror vi får mindre enn vi hadde håpet for begge, men at vi rett og slett ikke har annet valg.
Jeg håper jeg tar feil

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Med et banklån på 5 mill og ekstra kroner fra Blå Magi for spiller rettigheter i fjor så skjønner jeg ikke hvordan vi skal lande økonomisk på beina i år med under 5k i snitt og all time low tilskuersnitt etter opprykket i 06 minus de to sesongene med Covid.

RuneM messet vel tidligere i år når han var daglig leder at vi kunne ikke ha under 5000? (eller var det 5500?) og det var før inflasjonen slo skikkelig inn.

Jeg ser ikke en hverdag uten Hove og Gulliksen salg. Det gjorde jeg heller ikke i fjor og da hadde jeg god informasjon på at begge skulle selges pga økonomi men Blå Magi reddet stumpene.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Daniel skrev: lør nov 19, 2022 7:13 pm
Superteale skrev: lør nov 19, 2022 6:58 pm Kan anbefale "Alt for Norge" filmen 😊
Tiltredes!
Litt off-topic, men likevel.

Finnes det andre tilsvarende fotballfilmer noen kan anbefale til VM-boikottere med abstinens...?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Superteale skrev: søn nov 20, 2022 10:02 pm
Daniel skrev: lør nov 19, 2022 7:13 pm
Superteale skrev: lør nov 19, 2022 6:58 pm Kan anbefale "Alt for Norge" filmen 😊
Tiltredes!
Litt off-topic, men likevel.

Finnes det andre tilsvarende fotballfilmer noen kan anbefale til VM-boikottere med abstinens...?
Damned United var ganske bra.
Syntes welcome to wrexhan som går på Disney plus er veldig underholdene (serie). Ellers er jo sunderland till i die bra. Ikke noen fan av de prime seriene om Arsenal, tottenham, city osv men de finnes i allefall.

Class of 92 dokumentaren har sterke 8.0 på imdb. Og den nye om originale ronaldo (the phenomenon) ble varmt anbefalt i en av podcastene jeg hører på.

Ellers tror jeg det er ganske lav kvalitet på det meste av fotball doku

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Vil heller anbefale den svenske podcasten When we were kings. Om du er så heldig å ikke ha hørt den enda har du mange mange timer med kvalitetsunderholdnig og noen av fotballens mest interresante historier forran deg! Anbefaler da spesielt å gi en sjanse til de episodene som handler om lag eller spillere du har null forhold til og kanskje ikke engang vet hvem er engang, de overrasker!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

WWWK er magisk men vil slå et slag for FotballFortellinger som er laget av Frode Lia og Thore Haugstad
https://podcasts.apple.com/no/podcast/f ... 1498639233
Episoder som varer 15-30 ish min som er delt opp i alt fra 2 til 7-8 deler avhengig av hva tema er.

Scout Fotball

Legg inn av Scout Fotball »

seriemester2013 skrev: søn nov 20, 2022 2:12 am
Idrettsforeningen skrev: søn nov 20, 2022 12:16 am
Big George skrev: lør nov 19, 2022 11:47 pm Hove scoret i Frankrike ble 1-1 j U-21 landskamp.

Hove og Gulliksen..... tror dere de fortsatt er Godset-spillere når Eliteserin sparkes i gang våren 2023 ?
Jeg regner med at hove blir borte og regner han dermed som tapt, samtidig har det vært lite konkret interesse rundt han. Gulliksen er jeg mer usikker på, noen rykter om en svensk klubb men han har 1,5 år igjen så tror ikke godset forhaster seg der. Hove er ganske mye lengre frem i utviklingen enn Gulliksen som fortsatt mangler sluttprodukt i form av assist og eller mål, spesielt som ving.
Enig i resonnement, men tror klubben er i desperat pengeknipe, og at begge blir solgt.
Tror vi får mindre enn vi hadde håpet for begge, men at vi rett og slett ikke har annet valg.
Jeg håper jeg tar feil

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Scout Fotball skrev: man nov 21, 2022 11:39 am
seriemester2013 skrev: søn nov 20, 2022 2:12 am
Idrettsforeningen skrev: søn nov 20, 2022 12:16 am

Jeg regner med at hove blir borte og regner han dermed som tapt, samtidig har det vært lite konkret interesse rundt han. Gulliksen er jeg mer usikker på, noen rykter om en svensk klubb men han har 1,5 år igjen så tror ikke godset forhaster seg der. Hove er ganske mye lengre frem i utviklingen enn Gulliksen som fortsatt mangler sluttprodukt i form av assist og eller mål, spesielt som ving.
Enig i resonnement, men tror klubben er i desperat pengeknipe, og at begge blir solgt.
Tror vi får mindre enn vi hadde håpet for begge, men at vi rett og slett ikke har annet valg.
Jeg håper jeg tar feil
Tror innlegget ditt falt ut her?

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 8:48 am Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?
Godsets beste, hadde fått rikelig med spilletid i alle norske klubber. Sentral midtbane, offensivt anlagt kan også spille bak spiss, med nese for mål (11 i 2022). Nesten 30 mål over de siste tre sesongene for et bunnlag og dumpekanditat lar seg høre. God arbeidsmoral og dekker rom. Fast på U21

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Idrettsforeningen skrev: tir nov 22, 2022 10:09 am
Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 8:48 am Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?
Godsets beste, hadde fått rikelig med spilletid i alle norske klubber. Sentral midtbane, offensivt anlagt kan også spille bak spiss, med nese for mål (11 i 2022). Nesten 30 mål over de siste tre sesongene for et bunnlag og dumpekanditat lar seg høre. God arbeidsmoral og dekker rom. Fast på U21
Ok, vi kjøper han

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 4:03 pm
Idrettsforeningen skrev: tir nov 22, 2022 10:09 am
Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 8:48 am Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?
Godsets beste, hadde fått rikelig med spilletid i alle norske klubber. Sentral midtbane, offensivt anlagt kan også spille bak spiss, med nese for mål (11 i 2022). Nesten 30 mål over de siste tre sesongene for et bunnlag og dumpekanditat lar seg høre. God arbeidsmoral og dekker rom. Fast på U21
Ok, vi kjøper han
Hove er ferdig med ES. Kjøp Zafeiris.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 4:03 pm
Idrettsforeningen skrev: tir nov 22, 2022 10:09 am
Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 8:48 am Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?
Godsets beste, hadde fått rikelig med spilletid i alle norske klubber. Sentral midtbane, offensivt anlagt kan også spille bak spiss, med nese for mål (11 i 2022). Nesten 30 mål over de siste tre sesongene for et bunnlag og dumpekanditat lar seg høre. God arbeidsmoral og dekker rom. Fast på U21
Ok, vi kjøper han
Du virker å være rask på labben på kjøp! Vi har en gammel bruktbil til salgs også. Motoren starter og går, brukbart med rust.
299900kr så er den din!

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 4:03 pm
Idrettsforeningen skrev: tir nov 22, 2022 10:09 am
Jobs99 skrev: tir nov 22, 2022 8:48 am Er Hove god? hva spiller han, sentral midtbane?
Godsets beste, hadde fått rikelig med spilletid i alle norske klubber. Sentral midtbane, offensivt anlagt kan også spille bak spiss, med nese for mål (11 i 2022). Nesten 30 mål over de siste tre sesongene for et bunnlag og dumpekanditat lar seg høre. God arbeidsmoral og dekker rom. Fast på U21
Ok, vi kjøper han
Molde prøvde seg vel sist vinter(?). Hove sa selv at en annen norsk klubb var utelukket. Han er nok moden for utlandet, belgia, Nederland, Danmark (jada) etc.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

CR7 er klar for nye utfordringer! Burde være passe jobb nå etter vm!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Er det noen som bistår SIF ekstrent med å rekruttere ny trener? Horsrud og Promiso vært inne før.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

På tide at DT lanserer John Arne Riise som ny trenerkandidat. Kanskje har han gjenkjøpsavtale for tomta på Knivåsen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»