Ny sesong av The Voice med ny programleder :-)

Svar
Chromeback

Re: Ny sesong av The Voice med ny programleder :-)

Legg inn av Chromeback »

Solid start på årets sesong, selv om det er noe merkelig å høre bergensere synge med dialekt nordfra.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Chromeback skrev: fre jan 06, 2023 8:15 pm Solid start på årets sesong, selv om det er noe merkelig å høre bergensere synge med dialekt nordfra.
Ja noen skikkelig flinke deltagere her :-)

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Chromeback skrev: fre jan 06, 2023 8:15 pm Solid start på årets sesong, selv om det er noe merkelig å høre bergensere synge med dialekt nordfra.
Nei, nå tuller du? Sett programmet ferdig nå og må si at kvaliteten er mye lavere enn tidligere sesonger.

Han første som sang som de alle snudde seg til var jo dørgende kjedelig. Helt forferdelig.

Kun en sanger får godkjentstempel av meg i dag og det var hun som sang helt til slutt i del 2, men personligheten var litt irriterende, så det kan nok ødelegge hennes sjanser til å vinne.

Vi får håpe det tar seg opp til neste program.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Interessant med Bernhoft som ny mentor, liker han jeg. Synd ikke Morten Harket fortsetter, syntes han er svevende gøyal å høre på snakke 😂

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hun første her etter pausen hadde jeg veldig sansen for. Attitude så det holder.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Winnowill skrev: fre jan 06, 2023 8:24 pm Interessant med Bernhoft som ny mentor, liker han jeg. Synd ikke Morten Harket fortsetter, syntes han er svevende gøyal å høre på snakke 😂
Virker jo som Espen prøver å følge i Morten sine fotspor😅

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Chromeback skrev: fre jan 06, 2023 8:15 pm Solid start på årets sesong, selv om det er noe merkelig å høre bergensere synge med dialekt nordfra.
Han var vel fra Stavanger-området, og sang jo på sin egen dialekt. Synes det var bra. De to beste syntes jeg var hun med cowboy hatten og hun som sang Adele.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Andre som sliter med Ina. Makan til slitsom dame.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Njæ, hun er litt type men finnes mye verre. Bra dommer

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kan vel fort bli litt mye som person, men en veldig dyktig fagperson.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Fantastisk første opptreden i dag !
Karakterisert som ekstremvokalist av Yosef :)

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Herregud så irriterende denne Yosef er!

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

At det går an !

At det går an å synge en salme på en slik måte, trollbinde hele salen, og få alle mentorene til å snu seg !

Dette var stort !!!
Gled dere dere som enda ikke har hørt det.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Rå stemme på han siste :)

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Xpoolman skrev: fre feb 10, 2023 7:34 pm At det går an !

At det går an å synge en salme på en slik måte, trollbinde hele salen, og få alle mentorene til å snu seg !

Dette var stort !!!
Gled dere dere som enda ikke har hørt det.
Fikk frysninger så det holdt.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Puttemans skrev: fre feb 10, 2023 8:59 pm
Xpoolman skrev: fre feb 10, 2023 7:34 pm At det går an !

At det går an å synge en salme på en slik måte, trollbinde hele salen, og få alle mentorene til å snu seg !

Dette var stort !!!
Gled dere dere som enda ikke har hørt det.
Fikk frysninger så det holdt.
Og så hun Jenny med "The guitar" i del 2.

Fy F***N sier jeg bare !!!

Tendy

Legg inn av Tendy »

Hun som sang salmen var himmelsk bra ja.Fantastisk stemme og fremføring og modig sangvalg.Var ellers imponert over den danske dama på 35 som hadde bodd i Norge i 10 år og snakket flytende Bodø-dialekt :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Kjedelig at TV2 klipper programmene slik at de blir klin like og forutsigbare. Vet jo på forhånd hvem som går videre og ikke. Første går videre, neste går ikke videre, så en videre før pause. Siste før nyhetene går videre. Og den aller siste i del 2 vekker alltid begeistring hos alle og alle dommerne er i ekstase

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

izzet2015 skrev: søn mar 05, 2023 7:22 pm Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?
Har ikke sett på dette programmet (utenom noen klipp her og der) men når jeg ser hvem som står som vinnere opp i gjennom årene så ser jeg ikke så mange kjente navn.
Knut Marius Djupvik kjente jeg igjen men han vant jo NRKs Stjernekamp også noen år senere etter The Voice-seieren.

Sesong 1 i 2012 ble vunnet av Martin Halla[3]
Sesong 2 i 2013 ble vunnet av Knut Marius Djupvik[4]
Sesong 3 i 2015 ble vunnet av Yvonne Nordvik Sivertsen[5]
Sesong 4 i 2017 ble vunnet av Thomas Løseth[6]
Sesong 5 i 2019 ble vunnet av Maria Engås Halsne[7]
Sesong 6 i 2021 ble vunnet av Erlend Gunstveit
Sesong 7 i 2022 ble vunnet av Jørgen Dahl Moe

Tatt i fra Wiki, hele artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/The_Voice ... ste_stemme

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Elgen skrev: søn mar 05, 2023 11:41 pm
izzet2015 skrev: søn mar 05, 2023 7:22 pm Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?
Har ikke sett på dette programmet (utenom noen klipp her og der) men når jeg ser hvem som står som vinnere opp i gjennom årene så ser jeg ikke så mange kjente navn.
Knut Marius Djupvik kjente jeg igjen men han vant jo NRKs Stjernekamp også noen år senere etter The Voice-seieren.

Sesong 1 i 2012 ble vunnet av Martin Halla[3]
Sesong 2 i 2013 ble vunnet av Knut Marius Djupvik[4]
Sesong 3 i 2015 ble vunnet av Yvonne Nordvik Sivertsen[5]
Sesong 4 i 2017 ble vunnet av Thomas Løseth[6]
Sesong 5 i 2019 ble vunnet av Maria Engås Halsne[7]
Sesong 6 i 2021 ble vunnet av Erlend Gunstveit
Sesong 7 i 2022 ble vunnet av Jørgen Dahl Moe

Tatt i fra Wiki, hele artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/The_Voice ... ste_stemme
Utenom Djupvik er det vel ingen som har gjort seg bemerket. De har ikke hatt noen stor suksess.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Elgen skrev: søn mar 05, 2023 11:41 pm
izzet2015 skrev: søn mar 05, 2023 7:22 pm Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?
Har ikke sett på dette programmet (utenom noen klipp her og der) men når jeg ser hvem som står som vinnere opp i gjennom årene så ser jeg ikke så mange kjente navn.
Knut Marius Djupvik kjente jeg igjen men han vant jo NRKs Stjernekamp også noen år senere etter The Voice-seieren.

Sesong 1 i 2012 ble vunnet av Martin Halla[3]
Sesong 2 i 2013 ble vunnet av Knut Marius Djupvik[4]
Sesong 3 i 2015 ble vunnet av Yvonne Nordvik Sivertsen[5]
Sesong 4 i 2017 ble vunnet av Thomas Løseth[6]
Sesong 5 i 2019 ble vunnet av Maria Engås Halsne[7]
Sesong 6 i 2021 ble vunnet av Erlend Gunstveit
Sesong 7 i 2022 ble vunnet av Jørgen Dahl Moe

Tatt i fra Wiki, hele artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/The_Voice ... ste_stemme
Kristian Kristensen var med samme året som Djupvik. Ellers er det mange som har vært med i The Voice og som har komt tilbake i andre program. Blant anna vinneren av MGP i år. Ellers er eg helt enig at fleisteparten lykkast ikkje noko særleg etter at programmet er slutt.

Tendy

Legg inn av Tendy »

Ale skrev: fre apr 28, 2023 2:09 pm Gleder meg til i kveld. Fin fredagsunderholdning dette.
Beste fredagsunderholdningen på TV dette :) Noen av mine favoritter har allerede røket ut, men har heldigvis noen igjen.Nivået i år er som vanlig veldig bra.Blir gøy med live i kveld ja.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ole Henrik - for en stemme. Den siste tonen der, klokkeren. Også en gutt som virker ha noe på hjertet fremfor bare å drømme om å få kameralinsen rettet på seg.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

De fire jeg hadde sendt videre også. Velfortjent!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

VillaForever skrev: fre apr 28, 2023 8:48 pm Ole Henrik - for en stemme. Den siste tonen der, klokkeren. Også en gutt som virker ha noe på hjertet fremfor bare å drømme om å få kameralinsen rettet på seg.
Han kan fort vinne hele greia :!:

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kira ble plutselig en favoritt. Er ikke så begeistret for kvinnfolk som synger, men Kira var helt suveren.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Knaberaps skrev: tir mai 02, 2023 2:31 pm Kira ble plutselig en favoritt. Er ikke så begeistret for kvinnfolk som synger, men Kira var helt suveren.
Nei fader, skal de synge og nå...!

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

DuncanE skrev: fre mai 05, 2023 5:07 pm Nei fader, skal de synge og nå...!
Med det mente jeg at det skal mye til for at et kvinnfolk klarer å imponere meg med en stemmeprakt, siden mange høres like ut.

Tendy

Legg inn av Tendy »

Høyt nivå i kveld.Spent på hvem som går videre.Veldig åpent føler jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»