Ny sesong av The Voice med ny programleder :-)

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Re: Ny sesong av The Voice med ny programleder :-)

Legg inn av izzet2015 »

Elgen skrev: søn mar 05, 2023 11:41 pm
izzet2015 skrev: søn mar 05, 2023 7:22 pm Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?
Har ikke sett på dette programmet (utenom noen klipp her og der) men når jeg ser hvem som står som vinnere opp i gjennom årene så ser jeg ikke så mange kjente navn.
Knut Marius Djupvik kjente jeg igjen men han vant jo NRKs Stjernekamp også noen år senere etter The Voice-seieren.

Sesong 1 i 2012 ble vunnet av Martin Halla[3]
Sesong 2 i 2013 ble vunnet av Knut Marius Djupvik[4]
Sesong 3 i 2015 ble vunnet av Yvonne Nordvik Sivertsen[5]
Sesong 4 i 2017 ble vunnet av Thomas Løseth[6]
Sesong 5 i 2019 ble vunnet av Maria Engås Halsne[7]
Sesong 6 i 2021 ble vunnet av Erlend Gunstveit
Sesong 7 i 2022 ble vunnet av Jørgen Dahl Moe

Tatt i fra Wiki, hele artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/The_Voice ... ste_stemme
Utenom Djupvik er det vel ingen som har gjort seg bemerket. De har ikke hatt noen stor suksess.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Elgen skrev: søn mar 05, 2023 11:41 pm
izzet2015 skrev: søn mar 05, 2023 7:22 pm Elendig så langt, kun han som er blind som har utmerket seg. Mye dårlig her ja. Programleder greier seg sånn noenlunde. Må bli mye bedre. Husker noen han som vant sist? Hva har han fått utrettet?
Har ikke sett på dette programmet (utenom noen klipp her og der) men når jeg ser hvem som står som vinnere opp i gjennom årene så ser jeg ikke så mange kjente navn.
Knut Marius Djupvik kjente jeg igjen men han vant jo NRKs Stjernekamp også noen år senere etter The Voice-seieren.

Sesong 1 i 2012 ble vunnet av Martin Halla[3]
Sesong 2 i 2013 ble vunnet av Knut Marius Djupvik[4]
Sesong 3 i 2015 ble vunnet av Yvonne Nordvik Sivertsen[5]
Sesong 4 i 2017 ble vunnet av Thomas Løseth[6]
Sesong 5 i 2019 ble vunnet av Maria Engås Halsne[7]
Sesong 6 i 2021 ble vunnet av Erlend Gunstveit
Sesong 7 i 2022 ble vunnet av Jørgen Dahl Moe

Tatt i fra Wiki, hele artikkelen:
https://no.wikipedia.org/wiki/The_Voice ... ste_stemme
Kristian Kristensen var med samme året som Djupvik. Ellers er det mange som har vært med i The Voice og som har komt tilbake i andre program. Blant anna vinneren av MGP i år. Ellers er eg helt enig at fleisteparten lykkast ikkje noko særleg etter at programmet er slutt.

Tendy

Legg inn av Tendy »

Ale skrev: fre apr 28, 2023 2:09 pm Gleder meg til i kveld. Fin fredagsunderholdning dette.
Beste fredagsunderholdningen på TV dette :) Noen av mine favoritter har allerede røket ut, men har heldigvis noen igjen.Nivået i år er som vanlig veldig bra.Blir gøy med live i kveld ja.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ole Henrik - for en stemme. Den siste tonen der, klokkeren. Også en gutt som virker ha noe på hjertet fremfor bare å drømme om å få kameralinsen rettet på seg.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

De fire jeg hadde sendt videre også. Velfortjent!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

VillaForever skrev: fre apr 28, 2023 8:48 pm Ole Henrik - for en stemme. Den siste tonen der, klokkeren. Også en gutt som virker ha noe på hjertet fremfor bare å drømme om å få kameralinsen rettet på seg.
Han kan fort vinne hele greia :!:

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kira ble plutselig en favoritt. Er ikke så begeistret for kvinnfolk som synger, men Kira var helt suveren.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Knaberaps skrev: tir mai 02, 2023 2:31 pm Kira ble plutselig en favoritt. Er ikke så begeistret for kvinnfolk som synger, men Kira var helt suveren.
Nei fader, skal de synge og nå...!

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

DuncanE skrev: fre mai 05, 2023 5:07 pm Nei fader, skal de synge og nå...!
Med det mente jeg at det skal mye til for at et kvinnfolk klarer å imponere meg med en stemmeprakt, siden mange høres like ut.

Tendy

Legg inn av Tendy »

Høyt nivå i kveld.Spent på hvem som går videre.Veldig åpent føler jeg.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Anne er bra. Fredrik er meget god for å være bare 17 år.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Knaberaps skrev: fre mai 05, 2023 7:58 pm
DuncanE skrev: fre mai 05, 2023 5:07 pm Nei fader, skal de synge og nå...!
Med det mente jeg at det skal mye til for at et kvinnfolk klarer å imponere meg med en stemmeprakt, siden mange høres like ut.
Mange som er enig med deg, bare guttene som går videre jo.. LOL

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Knaberaps skrev: fre mai 05, 2023 7:58 pm
DuncanE skrev: fre mai 05, 2023 5:07 pm Nei fader, skal de synge og nå...!
Med det mente jeg at det skal mye til for at et kvinnfolk klarer å imponere meg med en stemmeprakt, siden mange høres like ut.
Ahhh, det var det du mente. Ja, det blir jo noe heeelt annet. Høres så like ute, ser se like ut - pytt sann.

Investor

Legg inn av Investor »

Kjedelig finale. Kunne ha sunget en sang til, med litt mer futt i.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Andre som også syns at årets The Voice har vært et antiklimaks?

Syns ikke nivået på artistene har vært all verden i denne sesongen og et har kanskje også gjenspeilet seg i dommere, som jeg syns har vært litt kjedelige i år... Savner Matoma. Han lagde i hvert fall noen minneverdige versjoner sammen med sangerne sine.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Enig, gørrkjedelig. Har spolt gjennom alt "maset" og bare kjapt hørt låtene. Ingen som virkelig slo gjennom for min del, mulig det er de gørrkjedelige låtene som velges.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»