Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Faquarl

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Faquarl »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:10 pm Alisson
TAA - Matip - Van Dijk - Robertson
Fabinho
Henderson - Wijnaldum
Salah - Firmino - Mane

Tipp antall ganger denne oppstillingen startet kamper i Premier League.
Så kan dere tippe på nytt med samme lagoppstilling, bare med Gomez inn for Matip.
Jeg så den tråden jeg også.
Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:13 pm Kan også nevnes at Fabinho trodde at Liverpool kom til å hente Raphinha i sommer, og at det blir ekstra interessant mtp. at de to har samme agent. En agent som også bekrefter interesse fra Liverpool.


Blir det Raphinha til Liverpool i løpet av det neste året?
Jøss, to ganger.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Wa11in skrev: man okt 04, 2021 5:35 pm
Kikk litt på Canada, der tipper jeg vi har vår neste nr. 9 :) Ser frem til utfyllende rapport!
Spillerprofil
Navn: Jonathan Christian David
Født: 14 januar 2000 (alder 21 år)
Høyde: 180 cm
Nasjonalitet: Kanadier
Spiller for: Lille og Canada

Spillertype
Veldig god. Altså, veldig god for sin alder og ligaen han spiller i. Kanskje god nok for Liverpool.

Terningkast
For tidlig å si noe om.

Håper dette hjelper.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:13 pm Kan også nevnes at Fabinho trodde at Liverpool kom til å hente Raphinha i sommer, og at det blir ekstra interessant mtp. at de to har samme agent. En agent som også bekrefter interesse fra Liverpool.


Blir det Raphinha til Liverpool i løpet av det neste året?
Det er lov å håpe. Eller, jeg vet at minus heller vil ha Almiron, men resten av oss kan håpe.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Chelsea som blir årets klegg....

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Vi er bedre enn både City og Chelsea så langt. Så lenge vi slipper mer skader sentralt bør dette gå.

milanB

Legg inn av milanB »

Snart så Liverpool kan innkassere et større beløp for Coutinho igjen basert på antall kamper for Barcelona?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Uheldig timing å møte Man Utd på. Nå har euforien over sommervinduet lagt seg, et sommervindu som gjorde at Man Utd igjen var best og en tittelkandidat så god som noen. Nå som de er dårlige igjen, er det varslet nye protestaksjoner som igjen kan skape trøbbel for gjennomføringen av dette oppgjøret.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Salah krever en ukelønn mellom 400K£ og 500K£ i følge Bascombe.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: man okt 18, 2021 5:38 pm Salah krever en ukelønn mellom 400K£ og 500K£ i følge Bascombe.
Ikke noe å si på det, et helt fair krav. En sum han enkelt hadde fått i en del andre klubber. En av verdens beste spillere de siste 4 sesongene før denne, og kanskje den aller beste denne sesongen. Kun Messi, Ronaldo og kanskje Lewandowski kan vise til lignende/bedre nivå over så lang tid.

Om Liverpool er villig til å bryte lønnsstrukturen sin fullstendig er jo et annet spørsmål. Og jeg føler meg dessverre ikke helt trygg på at det ordner seg med den kontrakten. I så fall, håper jeg han blir værende ut kontrakten slik at vi får nyte godt av hans tjeneste en sesong til.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Dagens morsomste rykte
Real Madrid will offer midfielder Eden Hazard, 30, and money for Liverpool's Egypt forward Mohamed Salah, 29. (Ekrem Konur)

SirJames

Legg inn av SirJames »

TerryMcDermott skrev: man okt 18, 2021 7:48 pm --- Dagens morsomste rykte
Real Madrid will offer midfielder Eden Hazard, 30, and money for Liverpool's Egypt forward Mohamed Salah, 29. (Ekrem Konur)
Hva er det de røyker der borte på ESB..?

Shenon

Legg inn av Shenon »

Så hvis vi guesstimater verdien på Salah til rundt £150m, så bør tilbudet ligge rundt £200m+Feiten?

morrisey

Legg inn av morrisey »

Justice 97 skrev: tir okt 19, 2021 4:30 pm Blir lokal dommer mot Ole.

Premier League har satt opp Anthony Taylor som dommer i søndagens storkamp mellom Manchester United og Liverpool.
".....Taylor kommer fra Wythenshawe i Manchester – én mil fra Old Trafford."
Er vel ganske normalt at denne kroppen dømmer akkurat disse oppgjørene. Merkelig nok.

Men sånn helt uten noen som helst slags sammenheng... Coates, mine damer og herrer. 2 mål så langt i kveld.

Yesil

Legg inn av Yesil »

morrisey skrev: tir okt 19, 2021 7:18 pm
Men sånn helt uten noen som helst slags sammenheng... Coates, mine damer og herrer. 2 mål så langt i kveld.
Dårlig gjort å ikke gi han straffesparket og muligheten til hattrick på 29 minutter. På bortebane i CL. Det hadde vært noe.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Alisson inn ellers samme lag som i helga.
Overraskende at Fabinho ikke starter

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Da er det bare å gi Liverpool 3-0 på walkover. Nå handler det ikke om eierne lengre men å forårsake mest mulig faenskap.
Det sagt så regner jeg med at dette er en storm i et vannglass og at kampen går som normalt.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Er dette kamptråden?

Yesil

Legg inn av Yesil »

TrondLFC skrev: tir okt 19, 2021 8:17 pm Da er det bare å gi Liverpool 3-0 på walkover. Nå handler det ikke om eierne lengre men å forårsake mest mulig faenskap.
Det sagt så regner jeg med at dette er en storm i et vannglass og at kampen går som normalt.
Det handler nok først og fremst om at Man Utd-fansen ser formen på lagene og gjør alt de kan for å få kampen flyttet til et senere tidspunkt. Dette, kombinert med enorm frustrasjon over at ufattelige mengder penger brukt på overgangsmarkedet ikke ser ut til å gjøre laget bedre.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

"Dec 27 release date would see Salah, Mane and Keita miss PL games v Leicester and Chelsea as well as Brentford and Palace (plus FA Cup)"

Krise.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Keita bør ikke være noe problem men Salah og Sadio borte samtidig svekker oss jo enormt. Vi får sette vår lit til at Divock fikser biffene.

SirJames

Legg inn av SirJames »

WaltonBR skrev: tor okt 21, 2021 7:53 pm "Dec 27 release date would see Salah, Mane and Keita miss PL games v Leicester and Chelsea as well as Brentford and Palace (plus FA Cup)"

Krise.
Hva f...

Tok ikke med oppkjøringen til den jævla cupen da jeg sjekket hvilke lag vi skulle møte. De skulle vel arrangere dette på sommeren egentlig, men så ble det flyttet tilbake til vinteren. Så ja, dette er alt annet enn bra.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

SirOwen skrev: tor okt 21, 2021 10:44 pm
WaltonBR skrev: tor okt 21, 2021 7:53 pm "Dec 27 release date would see Salah, Mane and Keita miss PL games v Leicester and Chelsea as well as Brentford and Palace (plus FA Cup)"

Krise.
Hva f...

Tok ikke med oppkjøringen til den jævla cupen da jeg sjekket hvilke lag vi skulle møte. De skulle vel arrangere dette på sommeren egentlig, men så ble det flyttet tilbake til vinteren. Så ja, dette er alt annet enn bra.
Fra https://www.thisisanfield.com/2021/10/l ... -possible/

However, there could be room to negotiate with 20 of the 24 countries participating in AFCON, including Senegal, Guinea and Egypt, starting their games into the next week (Jan 10-12).

This would then shift the seven-day release date to January 3, ensuring the trio would be free to play against Leicester before leaving a day after the Reds’ trip to Chelsea, but this would need to be agreed upon with each association.


De må i hvert fall få med seg Leicester og Chelsea før de drar. Noe annet er fullstendig krise.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Troygirl skrev: tor okt 21, 2021 11:21 pm
SirOwen skrev: tor okt 21, 2021 10:44 pm
WaltonBR skrev: tor okt 21, 2021 7:53 pm "Dec 27 release date would see Salah, Mane and Keita miss PL games v Leicester and Chelsea as well as Brentford and Palace (plus FA Cup)"

Krise.
Hva f...

Tok ikke med oppkjøringen til den jævla cupen da jeg sjekket hvilke lag vi skulle møte. De skulle vel arrangere dette på sommeren egentlig, men så ble det flyttet tilbake til vinteren. Så ja, dette er alt annet enn bra.
Fra https://www.thisisanfield.com/2021/10/l ... -possible/

However, there could be room to negotiate with 20 of the 24 countries participating in AFCON, including Senegal, Guinea and Egypt, starting their games into the next week (Jan 10-12).

This would then shift the seven-day release date to January 3, ensuring the trio would be free to play against Leicester before leaving a day after the Reds’ trip to Chelsea, but this would need to be agreed upon with each association.


De må i hvert fall få med seg Leicester og Chelsea før de drar. Noe annet er fullstendig krise.
Satser på at det jobbes på spreng med å få til nettopp dette.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Disse landskamp greiene kommer bare til å bli verre. Da det er tvilsomt at det blir noe av VM annet hvert år så ser FIFA på kompromisser ala Confederations. Det blir bare mer og mer landskamper og mer og mer CL og EL kamper i tillegg med tiden.

På tide å innføre 14 dagers uker, eventuelt finne en planet med større avstand til sola.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TrondLFC skrev: fre okt 22, 2021 12:07 pm Disse landskamp greiene kommer bare til å bli verre. Da det er tvilsomt at det blir noe av VM annet hvert år så ser FIFA på kompromisser ala Confederations. Det blir bare mer og mer landskamper og mer og mer CL og EL kamper i tillegg med tiden.

På tide å innføre 14 dagers uker, eventuelt finne en planet med større avstand til sola.
Foretrekker det førstnevnte, all den tid jeg ikke ønsker kaldere klima. Det enkleste er vel dog å ditche Fifa :D

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

SirOwen skrev: fre okt 22, 2021 12:16 pm
TrondLFC skrev: fre okt 22, 2021 12:07 pm Disse landskamp greiene kommer bare til å bli verre. Da det er tvilsomt at det blir noe av VM annet hvert år så ser FIFA på kompromisser ala Confederations. Det blir bare mer og mer landskamper og mer og mer CL og EL kamper i tillegg med tiden.

På tide å innføre 14 dagers uker, eventuelt finne en planet med større avstand til sola.
Foretrekker det førstnevnte, all den tid jeg ikke ønsker kaldere klima. Det enkleste er vel dog å ditche Fifa :D
Nei det er sant, rake motsetningen til Qatar hva temperaturer angår er vel å strekke det litt langt ;) Men om det er så fryktelig langt i forhold til kommende kampfrekvens og spillernes helse er jeg dog litt mer usikker på.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: fre okt 22, 2021 12:07 pm Disse landskamp greiene kommer bare til å bli verre. Da det er tvilsomt at det blir noe av VM annet hvert år så ser FIFA på kompromisser ala Confederations. Det blir bare mer og mer landskamper og mer og mer CL og EL kamper i tillegg med tiden.

På tide å innføre 14 dagers uker, eventuelt finne en planet med større avstand til sola.
Om de absolutt må ha flere landskamper på sommeren kan de da for helvete arrangere kvalifiseringsturneringer til VM/EM på sommerstid. Og så driter vi i landskamper i fotballsesongen. Da vil vi se fotball.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Ingenting å si på lønnskravene fra Salah om dette er korrekt, og egypteren kunne nok fått en del bedre betalt i andre klubber. Tilnærmet umulig for LFC-ledelsen og ikke signere ny kontrakt med Salah selv om han får en høyere lønn enn de andre i klubben.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Greit nok at Salah fortjener god lønn. Alikevel ganske håpløst av han å si at han ønsker å bli i Liverpool resten av karrieren, men å samtidig si "it's not in my hands".

Da er det nesten like greit å ikke si noe å ikke si noe...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»