Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Faquarl

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Faquarl »

Ja, så i situasjonen før hvor det ville blitt United og Villarreal ville det nå heller blitt Tottenham og Real Betis med dagen posisjoner.

Fortsatt søppel, men hakket bedre. Det er vel mottoet.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

Faquarl skrev: tir mai 10, 2022 8:17 pm Ja, så i situasjonen før hvor det ville blitt United og Villarreal ville det nå heller blitt Tottenham og Real Betis med dagen posisjoner.

Fortsatt søppel, men hakket bedre. Det er vel mottoet.
Det er langt bedre spør du meg og mer rettferdig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Faquarl skrev: tir mai 10, 2022 8:17 pm Ja, så i situasjonen før hvor det ville blitt United og Villarreal ville det nå heller blitt Tottenham og Real Betis med dagen posisjoner.

Fortsatt søppel, men hakket bedre. Det er vel mottoet.
Det er en radikal forbedring. Hvis man kan slutte med disse andresjansene for lag som ryker ut så begynner det å ligne noe.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Har dere sett Pep intervjuet hvor han prater om pengebruken, fyren er besatt av å få anerkjennelse.



«basically describes sportswashing at the end. “We put Etihad on our shirts and we’ll change perceptions by having success on the pitch.”»

Haha, hva i alle dager driver du med Pep. Kjører ryktet sitt rett i grøfta.

Yesil

Legg inn av Yesil »

WaltonBR skrev: ons mai 11, 2022 2:54 pm Har dere sett Pep intervjuet hvor han prater om pengebruken, fyren er besatt av å få anerkjennelse.



«basically describes sportswashing at the end. “We put Etihad on our shirts and we’ll change perceptions by having success on the pitch.”»

Haha, hva i alle dager driver du med Pep. Kjører ryktet sitt rett i grøfta.
Ser for meg at det var en ganske enkel jobb for eierne å overbevise Pep om at alt er på stell og i skjønneste orden i klubben. Virker ikke som at han klarer å ta innover seg særlig mye annet enn fotball.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Ganske sikker på at man hadde vunnet ligaen denne sesongen om man stort sett hadde brukt Gomez eller Konate fremfor Matip. Klopp sin store feil denne sesongen.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Liverpoolsupporter KdB er veldig opptatt av å sørge for at han ikke har noe å juble for i år.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

WaltonBR skrev: ons mai 11, 2022 2:54 pm Har dere sett Pep intervjuet hvor han prater om pengebruken, fyren er besatt av å få anerkjennelse.



«basically describes sportswashing at the end. “We put Etihad on our shirts and we’ll change perceptions by having success on the pitch.”»

Haha, hva i alle dager driver du med Pep. Kjører ryktet sitt rett i grøfta.
Nada respekt for idioten.

Grattis med pokal.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Sist redigert av Knaxern den lør mai 14, 2022 9:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Bergensmann

Legg inn av Bergensmann »

Så glad på Kostas sine vegne som får avgjøre dette, virker som en utrolig fin person og en meget undervurdert spiller. The Greek Scouse <3

SirJames

Legg inn av SirJames »

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Livet leker dere, hæ?! For et lag, for en trener, for noen spillere!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Laporte er tilbake fra start og Ake er på benken, så det var den skadekrisen gitt.

Bare å vinke nummer 20 farvel, for denne og de neste to sesongene :(

lund

Legg inn av lund »

Faquarl skrev: søn mai 15, 2022 2:16 pm Laporte er tilbake fra start og Ake er på benken, så det var den skadekrisen gitt.

Bare å vinke nummer 20 farvel, for denne og de neste to sesongene :(
Hadde uansett ikke spilt noen rolle med syv mål å ta inn. Eneste håpet er at City mister poeng i begge kampene, noe som er mildt sagt tvilsomt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

lund skrev: søn mai 15, 2022 2:19 pm Hadde uansett ikke spilt noen rolle med syv mål å ta inn. Eneste håpet er at City mister poeng i begge kampene, noe som er mildt sagt tvilsomt.
Ganske sikker på at man tar igjen målforskjellen om Man City går på tap i dag.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

lund skrev: søn mai 15, 2022 2:19 pm Hadde uansett ikke spilt noen rolle med syv mål å ta inn.
Syv mål sier du?

Hvilken straffe var det Tsimikas scorte på i går? Nummer 7.
Hvor mange CL's har vi vunnet hvis vi slår Real Madrid? 7.
Hvem var den eneste spilleren på banen som fikk gult kort i går? Reece James. Milner, er nummer 7.
Hvorfor byttet Tuchel og Klopp ut nr. 8 (Kovacic og Keita) for nr. 7 (Kante og Milner)?
Hvor mange FA cups hadde vi før vi vant i går? 7. Nå har vi 8.
Hvor mange FA cups hadde Chelsea i går? 8. De hadde fått nummer 9.
Nr 9. Lukaku ble byttet ut etter en dårlig kamp for nummer 22.
Nummer 22 er Loris Karius. Hva i helvete har Karius med dette å gjøre?

Sist han spilte mot Real Madrid fikk han hjernerystelse.

Nå har du og jeg hjernerystelse etter å ha lest dette innlegget.

RIP.

lund

Legg inn av lund »

Knaxern skrev: søn mai 15, 2022 2:22 pm
lund skrev: søn mai 15, 2022 2:19 pm Hadde uansett ikke spilt noen rolle med syv mål å ta inn. Eneste håpet er at City mister poeng i begge kampene, noe som er mildt sagt tvilsomt.
Ganske sikker på at man tar igjen målforskjellen om Man City går på tap i dag.
Hadde kanskje vært mer optimistisk om det ikke var for gårsdagen. Å miste Van Dijk og Salah og en utslitt Diaz gjør at vi sannsynligvis slipper til flere sjanser og skaper færre selv. Dog ikke helt urealistisk at West Ham kan få til noe i dag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

De prøvde hvert fall.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Illuminati og staten er på jakt etter meg nå som jeg har avslørt at sort magi fungerer.

På den annen side, jeg er veldig.. sliten.. Zzz

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Saliph skrev: søn mai 15, 2022 7:19 pm Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.
Skikkelig langtur det..

Saliph

Legg inn av Saliph »

Rensenbrink82 skrev: søn mai 15, 2022 7:35 pm
Saliph skrev: søn mai 15, 2022 7:19 pm Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.
Skikkelig langtur det..
Jeg bor i en annen by et godt stykke unna, så det blir jo en ganske lang kjøretur.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Det Sailf ikke nevner er at han skal gå i Liverpool-drakt og som en vaskeekte full kit wanker.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TerryMcDermott skrev: søn mai 15, 2022 7:38 pm --- Det Sailf ikke nevner er at han skal gå i Liverpool-drakt og som en vaskeekte full kit wanker.
Jeg kan strekke meg til Pool-drakt (og jeg skal dokumentere med bilder her), men full kit wanker.. da måtte det vært tidligere i sesongen, og kvadrupelen måtte fremdeles vært veldig usannsynlig.

Jeg gjør det hvis dere vinner den neste år.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


SirJames

Legg inn av SirJames »

Hvis vi gjør jobben mot Soton og Wolves, bør Eldon be Herren svinge sitt rettferdige sverd så kraftig at Gerrards disipler leverer et mirakel i siste serierunde. Feks ved å utligne på et straffespark etter 90+6 som følge av en Rodri-hands.....

Bedre poetic justice enn det er det umulig å finne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»