Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Ministeren

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Ministeren »

tbb skrev: man jul 03, 2023 6:45 pm
SirJames skrev: man jul 03, 2023 6:21 pm Når har egentlig folk tjent nok penger?

Gerrard har vel til salt på ostepølsa, skulle man tro..
Er Firmino, Gerrard og Fowler dårligere mennesker enn dere? Mindre intelligente? Eller har de bare en annen bakgrunn? Jeg synes det er rart at dette er «skuffende» i lys av bakgrunnen deres. Jeg vil snu på det, og si at det motsatte, et aktivt standpunkt mot sportsvasking, ville vært voldsomt imponerende. Ikke pga at man takket nei til pengene, men fordi det ville vitnet om at det var langt mer mellom ørene på dem enn hos dem enn briter flest.
Er briter flest dårligere - eventuelt mindre intelligente - enn Fri Diskusjon sine brukere? Vær varsom med hvilke nasjonalitet/etnisitet du insinuerer dette om!

Jeg forstår selvfølgelig hvor du vil hen, og det er jo helt utvilsomt at man har ulik kultur og verdisyn, avhengig av bakgrunn.

Men det jeg - som en helt vanlig normal nordmann med normal lønn - ikke forstår, er at det ikke blir «nok». Samtlige du nevner kan formodentlig leve i sus og dus på allerede oppsparte midler (Fowler sikkert et unntak), og de kan få seg en jævla enkel TV-jobb for å spe på noen millioner årlig. I Gerrard og Firminos tilfelle kunne man tjent svært godt.

Kremeksempel er selvfølgelig Ronaldo. Trenger han penger!?

Men så skjønner jeg også at dette innlegget er prov på hvorfor jeg aldri vil bli «rik». Jeg har det ikke i meg, rett og slett.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

LeCoq skrev: man jul 03, 2023 5:47 pm

Nitrist.
For en taper.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Wa11in skrev: man jul 03, 2023 8:20 pm
Ministeren skrev: man jul 03, 2023 8:01 pm (Fowler sikkert et unntak)
Han er vel en av de aller rikeste. Er en grunn til at Cityfansen sang "We all live in a Robbie Fowler house" til melodien av "Yellow Submarine". Han kjøpte seg stort opp på eiendom i nordvest-regionen da han, som første tenåring, signerte en kontrakt som gjorde han dusterik.
Jøsses - dette var en artig fun fact!

Kun mine fordommer som kicket inn her. Antok at han var «som briter flest» for å låne TBBs terminologi, og at han var nærmere Riise enn Carew hva gjelder økonomisk sans.

Edit: Jeg registrerte først i ettertid at Wa11in lenket til en artikkel - langt mer spennende enn min egen - og fjernet derfor min lenke for ikke å se så dust ut. :-)
Sist redigert av Ministeren den man jul 03, 2023 8:34 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Al-Qadsiah mot Al-Ettifaq, Fowler mot Gerrard.. Pubene kommer til å fylles til randen.

Knax

Legg inn av Knax »


startelver

Legg inn av startelver »

Firminho har solgt sjelen sin til en Saudi-klubb! For noen klyser, er god for hundrevis av millioner men vil bare ha mere!



Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

startelver skrev: ons jul 05, 2023 1:02 am Firminho har solgt sjelen sin til en Saudi-klubb! For noen klyser, er god for hundrevis av millioner men vil bare ha mere!


Han kunne vel fortsatt i Liverpool eller husker jeg feil? Mener han veldig tidlig avslo videre forhandlinger fordi han ville ha en siste utfordring i karrieren.

Utfordringen er vel ikke det som er viktigst her gitt...

Nei, det er rett og slett kvalmende det som skjer og scouser gutta våre leder an. Tenke seg familiene til disse gutta, full av yngre jenter. Skal de vise dem hvordan "moderne" samfunn tar vare på slike som dem kanskje?? Blir selvsagt skjermet for alt de, men foreldrene vet da hvilket samfunn de nå skal leve i. Skjønner bare ikke at for disse som er så rik allerede så skal alt annet legges til side for å tjene litt ekstra.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Som tbb var innom så bør man vel ikke se mot fotballspillere om man ønsker å se samfunnsengasjement.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: man jul 03, 2023 2:07 pm
Men det du ikke forsto var at dette kom opp pga VAR. Det kan se ut som om du forstår det nå? Hvorvidt det gjør det enklere eller ikke til syvende og sist er ikke så farlig. Dette hadde ikke vært et tema om det ikke hadde vært for VAR.
Opprinnelig ja, og da forklarte du fint hvorfor Wenger lanserte dette i 2018. Så endret diskusjonen seg til hvorfor det er en greie nå fem år senere hvor du bl.a. Hevdet at det ville bli enklere for VAR-dommerne, noe jeg ikke skjønner. Og nå er vi her. God sommer, minus.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: ons jul 05, 2023 10:01 am
markantovertak skrev: man jul 03, 2023 2:07 pm
Men det du ikke forsto var at dette kom opp pga VAR. Det kan se ut som om du forstår det nå? Hvorvidt det gjør det enklere eller ikke til syvende og sist er ikke så farlig. Dette hadde ikke vært et tema om det ikke hadde vært for VAR.
Opprinnelig ja, og da forklarte du fint hvorfor Wenger lanserte dette i 2018. Så endret diskusjonen seg til hvorfor det er en greie nå fem år senere hvor du bl.a. Hevdet at det ville bli enklere for VAR-dommerne, noe jeg ikke skjønner. Og nå er vi her. God sommer, minus.
Jeg skjønner det.
Og det er fremdeles det som ligger til grunn for at man nå tester dette. Selv om ting har forandret seg på fem år.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

TerryMcDermott skrev: ons jul 05, 2023 8:52 am --- Som tbb var innom så bør man vel ikke se mot fotballspillere om man ønsker å se samfunnsengasjement.
Nei, men det trengs ikke det heller for å droppe dette dritet her. Ville du latt dine egne jenter vokse opp i SA?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Har aldri helt skjønt denne greia med at folk som drar inn 100 millioner pr. år OG har en sportslig utfordring har denne trangen til å måtte plusse på noen titalls millioner til for å spille i en jalla-liga som ingen utenom kongefamilien i landet har den minste interesse for.

Men det virker som grådighet etter penger lett trumfer sportslige ambisjoner, så får de evaluere når de er gamle og feite og ikke vet hva de skal med alle pengene om det virkelig var verdt å avslutte karrieren på en slik måte.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 10:17 am Har aldri helt skjønt denne greia med at folk som drar inn 100 millioner pr. år OG har en sportslig utfordring har denne trangen til å måtte plusse på noen titalls millioner til for å spille i en jalla-liga som ingen utenom kongefamilien i landet har den minste interesse for.

Men det virker som grådighet etter penger lett trumfer sportslige ambisjoner, så får de evaluere når de er gamle og feite og ikke vet hva de skal med alle pengene om det virkelig var verdt å avslutte karrieren på en slik måte.
Firmino har jo ”runna“ fotballkarrieren sin. Når du da får muligheten til å plusse på flere hunder millioner (ikke titalls) så skjønner jeg jo det, selv om det er skuffende. Da er det verre med Gerrard som kun noen år inn i managerkarrieren sin tar dette valget. Faens pinlig.

startelver

Legg inn av startelver »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 10:17 am Har aldri helt skjønt denne greia med at folk som drar inn 100 millioner pr. år OG har en sportslig utfordring har denne trangen til å måtte plusse på noen titalls millioner til for å spille i en jalla-liga som ingen utenom kongefamilien i landet har den minste interesse for.

Men det virker som grådighet etter penger lett trumfer sportslige ambisjoner, så får de evaluere når de er gamle og feite og ikke vet hva de skal med alle pengene om det virkelig var verdt å avslutte karrieren på en slik måte.
Ingen skal fortelle meg at han drar helt til Saudi-Arabia, et land som lever etter Islamske lover og prinsipper , for å få noe sportslig ut av det og ikke kun på grunn av grådighet og penger.

Hele gjengen driter i moral. Haaland drar nok til Saudi han også når han er på samme alder.

Saudi ønsker å renvaske seg og bli stueren. Men da må de først fjerne lovene og gi kvinner samme rettigheter som menn!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det er penger og ingenting annet.

Saudiene har satt av litt av fondet sitt til alt dette, så da trekkes mange dit dessverre..

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Lurer på hvor saudiene tror de vil finne nok interesse til å selge abonnement til denne serien? Må vel være til andre gulfstater, men det blir jo ikke rare markedet av det. Et oppgjør mellom al Shabab og al Nassr fremstår som noe tørking av veggmaling kunne slått 10 av 10 ganger.

startelver

Legg inn av startelver »

Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:46 pm Lurer på hvor saudiene tror de vil finne nok interesse til å selge abonnement til denne serien? Må vel være til andre gulfstater, men det blir jo ikke rare markedet av det. Et oppgjør mellom al Shabab og al Nassr fremstår som noe tørking av veggmaling kunne slått 10 av 10 ganger.
Det kryr av muslimer i den vestlige verden. I England f.eks er det stort sett akseptert det som skjer i Saudi.

Med andre ord , jo flere kjente spillere som går til denne ligaen , jo lettere blir det å selge inn.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tor jul 06, 2023 9:58 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:46 pm Lurer på hvor saudiene tror de vil finne nok interesse til å selge abonnement til denne serien? Må vel være til andre gulfstater, men det blir jo ikke rare markedet av det. Et oppgjør mellom al Shabab og al Nassr fremstår som noe tørking av veggmaling kunne slått 10 av 10 ganger.
Det kryr av muslimer i den vestlige verden. I England f.eks er det stort sett akseptert det som skjer i Saudi.

Med andre ord , jo flere kjente spillere som går til denne ligaen , jo lettere blir det å selge inn.
Nå tror jeg det skal litt mer til enn å bare være muslim for å ha et forhold til disse lagene. Jeg antar at en iraker eller syrer har lite forhold til klubbene, og de liker i mange tilfeller kongefamiliene i gulfen enda mindre enn oss. Og pakistanere/bangladeshere/muslimske indere er vel uansett bare interessert i cricket. Så ser fortsatt ikke helt hva som er det naturlige markedet for al Shabab & co med rimelig avdankete europeiske spillere som poster boys.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: tor jul 06, 2023 9:58 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:46 pm Lurer på hvor saudiene tror de vil finne nok interesse til å selge abonnement til denne serien? Må vel være til andre gulfstater, men det blir jo ikke rare markedet av det. Et oppgjør mellom al Shabab og al Nassr fremstår som noe tørking av veggmaling kunne slått 10 av 10 ganger.
Det kryr av muslimer i den vestlige verden. I England f.eks er det stort sett akseptert det som skjer i Saudi.

Med andre ord , jo flere kjente spillere som går til denne ligaen , jo lettere blir det å selge inn.
Hvor har du dette i fra?
Det er nok i England som andre steder. Majoriteten har andre ting å tenke på, og da lar de dette skure og gå uten å bry seg nevndeverdig. Men der som her, og mange andre steder, så er det slik at de som er infomerte og kjenner til hva som foregår naturligvis tar avstand fra dette. Det er jo dette det handler om. Folk må informeres.

startelver

Legg inn av startelver »

markantovertak skrev: tor jul 06, 2023 10:35 am
startelver skrev: tor jul 06, 2023 9:58 am
Folk_flesk skrev: ons jul 05, 2023 12:46 pm Lurer på hvor saudiene tror de vil finne nok interesse til å selge abonnement til denne serien? Må vel være til andre gulfstater, men det blir jo ikke rare markedet av det. Et oppgjør mellom al Shabab og al Nassr fremstår som noe tørking av veggmaling kunne slått 10 av 10 ganger.
Det kryr av muslimer i den vestlige verden. I England f.eks er det stort sett akseptert det som skjer i Saudi.

Med andre ord , jo flere kjente spillere som går til denne ligaen , jo lettere blir det å selge inn.
Hvor har du dette i fra?
Det er nok i England som andre steder. Majoriteten har andre ting å tenke på, og da lar de dette skure og gå uten å bry seg nevndeverdig. Men der som her, og mange andre steder, så er det slik at de som er infomerte og kjenner til hva som foregår naturligvis tar avstand fra dette. Det er jo dette det handler om. Folk må informeres.
Dette har vi diskutert før. Jeg følger med på Britisk media, radio og TV daglig, og måten de bare aksepterer at de største PL-klubbene blir kjøpt opp av regimene er ganske spesielt faktisk, er ikke mange andre land i Europa som ville godtatt det (med unntak av Frankrike),

Så lenge du har penger nok og det er til det beste sportslig for klubben så driter de fleste i hvor pengene kommer fra.

Diskusjonen om Man United og Qatar-oppkjøp er blant annet en av de debattene jeg har fulgt i Britisk media de siste månedene. Selv om det blir kritisert virker det som de fleste godtar det. Da snakker jeg om britiske fans. I Norge er det vel omtrent ingen som godtar det.

Så kan man legge til at det bor mange muslimer i England, og det er ofte støtteerklæringer fra disse som går igjen i kommentarfeltene. (fornavn Mohammed, Ali osv)

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Wa11in skrev: tor jul 06, 2023 1:11 pm Og bare sånn for moro skyld - hvis noen lurer på hvordan det ser ut når et topplag faktisk spiller med en back som er helt håpløs defensivt - ta en titt på noen Liverpoolkamer fra våren 2014. Venstrebacken fra det laget fikk til og med ry på seg for å være nettopp "god og solid defensivt", fordi han hadde voldsomt volum og høy treffprosent på taklinger (ikke så ulikt AWB, uten sammenligning forøvrig). Helt fullstendig evneveik offensivt, men nesten enda verre defensivt. Og resultatet? Et lag med over 50 baklengs i PL.
Hei! Nå må du roe deg ned 10 hakk. Det finnes ingen gode grunner til å sverte den legenden som heter Flanno.

Klage sendt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: tor jul 06, 2023 1:02 pm
markantovertak skrev: tor jul 06, 2023 10:35 am
startelver skrev: tor jul 06, 2023 9:58 am

Det kryr av muslimer i den vestlige verden. I England f.eks er det stort sett akseptert det som skjer i Saudi.

Med andre ord , jo flere kjente spillere som går til denne ligaen , jo lettere blir det å selge inn.
Hvor har du dette i fra?
Det er nok i England som andre steder. Majoriteten har andre ting å tenke på, og da lar de dette skure og gå uten å bry seg nevndeverdig. Men der som her, og mange andre steder, så er det slik at de som er infomerte og kjenner til hva som foregår naturligvis tar avstand fra dette. Det er jo dette det handler om. Folk må informeres.
Dette har vi diskutert før. Jeg følger med på Britisk media, radio og TV daglig, og måten de bare aksepterer at de største PL-klubbene blir kjøpt opp av regimene er ganske spesielt faktisk, er ikke mange andre land i Europa som ville godtatt det (med unntak av Frankrike),

Så lenge du har penger nok og det er til det beste sportslig for klubben så driter de fleste i hvor pengene kommer fra.

Diskusjonen om Man United og Qatar-oppkjøp er blant annet en av de debattene jeg har fulgt i Britisk media de siste månedene. Selv om det blir kritisert virker det som de fleste godtar det. Da snakker jeg om britiske fans. I Norge er det vel omtrent ingen som godtar det.

Så kan man legge til at det bor mange muslimer i England, og det er ofte støtteerklæringer fra disse som går igjen i kommentarfeltene. (fornavn Mohammed, Ali osv)
Ja da er jeg helt sjanseløs. Har ikke engang internett. Sorry.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wa11in skrev: tor jul 06, 2023 1:05 pm
tbb skrev: tor jul 06, 2023 6:52 am Jeg mener faktisk at Trent sannsynligvis er verdens beste høyreback. Men det der greiene med at «Neville tror man må spille back som i 1995» og «Trent er verdens beste back defensivt» som man kan lese her inne? Fullstendig kaninhull-opplegg her inne. Så dumt at man ikke gidder.

Men bruker man han riktig er det ingen back som tilfører høyere verdi til laget enn Trent. Og alle spillere må brukes riktig. Salah som høyrekant under Mourinho i 2018. Langt fra overbevist om at det ville vært en verdens beste angripere.
Fortsetter denne her jeg, så det ikke blir mer OT i United-tråden.

Først og fremst så er jeg helt enig med deg hva gjelder hvordan man bør vurdere fotballspillere. Hva tilfører de av verdi? Det er der man må se, og så må man slutte å blande inn forutinntatte og foreldede ideer om hva man trenger for å spille i ulike posisjoner.

Hva gjelder Neville, så har jeg tatt for meg flere av analysene hans som omhandler TAA tidligere. De er stort sett skivebom, og Neville har et håpløst oppheng i at en backs primæroppgave er å hindre innlegg fra motstanders kantspiller. "I was tought this from the age of 11" og blablabla. Det er helt håpløst. Det er null vilje til å faktisk forsøke å se på hvordan laget har forsvart seg, og si noe om hvilke oppgaver de ulike spillerne faktisk forsøker å løse - alt skal sauses sammen til en håpløs grøt, hvor man automatisk gjør feil hvis man ikke forsvarer seg slik 90-talls Arsenal gjorde. 0-2-målet i Arsenalkampen i våres viste dette ganske så tydelig, og jeg delte mine tanker om Nevilles gjennomgang i dette innlegget.

Hva er verdens beste back defensivt? For meg er det ikke fryktelig viktig at vi enes om det, men det er greit å i hvert fall finne en slags felles forståelse, for for meg fremstår det fullstendig meningsløst å diskutere dersom utgangspunktet er at Trent er en back med "store mangler defensivt". Da synes jeg at man cherrypicker, og velger ut et veldig smalt utvalg av egenskaper som kreves for å kunne kalles "god defensivt". Må man nødvendigvis være veldig god 1-1 bredt i banen? Er det en faktisk nødvendighet for å kunne få klistrelappen "god defensiv"? I et lag som Liverpool, som opererer med en plan hvor det tydelig fremgår at disse situasjonene er noe man jobber hardt for å unngå at i det hele tatt skal oppstå? Jeg kan ikke se at dette er en egenskap som vektes så innmari tungt av f.eks. Klopp altså. Han satt sammen et lag som snittet 0.8 baklengs over 4 sesonger, med Trent som fast inventar. Det forteller meg (og burde fortelle de fleste andre også) at det er snakk om et defensivt kollektiv hvor samtlige spillere løser den jobben de er satt til å gjøre tilnærmet optimalt.

Jeg har ingen problemer med å se at Trent hadde sett håpløs ut i veldig mange andre setups. Men jeg tror heller ikke at det er sånn at Liverpool, i årene mellom 2018-2022 kunne plukket blant haugevis av andre høyrebacker, og automatisk blitt styrket defensivt, snarere tvert i mot. Jeg tror at omtrent uansett hvilke høyrebacker man hadde satt inn i TAAs sted, så hadde man som lag fremstått svakere defensivt. Jeg summerte vel noen av tankene mine omkring dette temaet i et tilsvar til Welle tidligere i våres.
Det er nok for mye forlangt å tenke at Neville er på ditt nivå mht temaet. Jeg må også innrømme at nivået blir alt for høyt for min del.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

tbb skrev: tor jul 06, 2023 3:17 pm Det er nok for mye forlangt å tenke at Neville er på ditt nivå mht temaet. Jeg må også innrømme at nivået blir alt for høyt for min del.
Jeg begriper ikke slike svar. Wa11in leverer et flott innlegg, tar seg tid til å lenke til øvrige innlegg - og du responderer som en tosk. Hva er motivasjonen, tøffe tøffesen?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wa11in skrev: tor jul 06, 2023 3:46 pm
tbb skrev: tor jul 06, 2023 3:17 pm Det er nok for mye forlangt å tenke at Neville er på ditt nivå mht temaet. Jeg må også innrømme at nivået blir alt for høyt for min del.
Så deilig at du er den på forumet som er flinkest til å påpeke når folk oppfører seg som uredelige rævhøl :lol:
Et svar presis som forventet derfra.
Man blir bare så matt! Skal det liksom være kontroversielt eller noe å diskutere hvorvidt Trent har enkelte svakheter uten ball? Det er i tilfelle en lissepasning til det tåpelige innlegget til Retnuh!

I en diskusjon om nivået til en fotballspiller er det naturlig å ta utgangspunkt i at et velfungerende kollektiv fremheves styrkene og kamufleres svakhetene til spillerne. På bakgrunn av dette kan man enten konkludere med at Trents svakheter ikke har noe å si eller man kan benekte at de eksisterer. Liverpoolfansens tilnærming her inne virker å være det siste. Fordi «verdens beste».

Jeg sliter med å engasjere meg i en slags meta-debatt om hva som egentlig gjør en spiller til god defensivt. Jeg har sett de før, og synes diskusjonen blir absurd. Det frister ikke å se gamle klipp av Neville analyser, lese meg gjennom innlegg av deg og Welle, og deretter fortsette en diskusjon som basically kun eksisterer her inne. Hvertfall ikke når man i grove trekk er enig om det viktigste; Trent er antakelig den backen som tilfører laget sitt høyest verdi.

Da Klopp ble trener i Liverpool var han i studio med Neville og Carragher (noen som klarer grave frem det klippet?!). Der forklarte han at det ikke var viktig for han at backene var gode individuelt defensivt fordi dette var egenskaper man kunne kompensere for som lag. Jeg husker ikke nøyaktig hvordan han ordla seg. Det kan tenkes at det ikke engang handler om å kompensere for det, men at når man forsvarer seg riktig som lag er det mindre/sjeldnere behov for å være god på et individuelt nivå uten ball.

Personlig mener jeg Trent oftere enn hva man forventer bidrar til at Liverpool ikke forsvarer seg bra som lag, og har svake involveringer som gjør at det likevel ikke hjelper om man gjør det. Derfor synes jeg ikke han er særlig «god defensivt». Og derfor har jeg hatt litt forståelse for at verdens beste back på klubbnivå ikke er et klart førstevalg for landslaget. Særlig i lys av alternativene. Fordi det å være back for England og det å være det for Liverpool er helt ulike roller med helt ulike oppgaver*. Dette har vært min «inngang» til diskusjonen. Fordi jeg har også alltid ment at svakhetene til TAA (normalt) er irrelevante for hans rolle i Liverpool. På samme måte som det var mindre viktig for Ronaldo at han ikke var verdens beste i presspillet i perioden 2007 til 2017, for å sette det på spissen.

Forrige sesong fungerte ikke Liverpool like bra. TAA ble eksponert oftere. Og ofte ble han «avslørt». Det var ikke fordi TAA var blitt en dårligere spiller, men fordi laget fungerte dårligere. Noe av løsningen til Klopp på problemene til Liverpool ble å justere på Trents rolle.

(Dette med «verdens beste defensivt» var forresten noe en av sjefsgjøkene her inne kom opp med like før Trent skulle se ut som en klovn i en lenger periode. Ingen problem med å enes om at det kan være en abstrakt diskusjon, og defintivt enig i at det ikke er like viktig.)

*Men man kan helt sikkert mene at Southgate og hans team, som Neville, skjønner lite av moderne fotball, eller hva man skal kalle det.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Ministeren skrev: tor jul 06, 2023 4:00 pm
tbb skrev: tor jul 06, 2023 3:17 pm Det er nok for mye forlangt å tenke at Neville er på ditt nivå mht temaet. Jeg må også innrømme at nivået blir alt for høyt for min del.
Jeg begriper ikke slike svar. Wa11in leverer et flott innlegg, tar seg tid til å lenke til øvrige innlegg - og du responderer som en tosk. Hva er motivasjonen, tøffe tøffesen?
Er vel ikke noe mer enn at han er en jævla tosk? Sjølgod som ytterst få.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Catfight!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Faen, dette er flaut. Men nå hadde jeg allerede avskrevet Rio som den ultimate Butthead blant spillere som ga meg så mye glede gjennom 20- og 30-årene. Beckham i samme kategori, den uovertrufne rævsleiker av det som til enhver tid passer best for gulf-diktaturene og ikke minst egen velfylte lommebok Samme med Gerrard.

Carragher virker derimot som en fyr med baller. Han har all min sympati her.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7811

Legg inn av Big George »

Chelsea er også interessert i den defensive midtbanespilleren Romeo Lavia fra Southampton, melder Sky Sports. 19-åringen skal også være på radaren til Liverpool og Arsenal

guru

Legg inn av guru »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»