Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
ElChivato

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av ElChivato »

«I love all teams in the Premier League: Arsenal, Chelsea, Manchester City, but also Southampton, Crystal Palace, Everton … I like nice teams. I’m just not a big fan of Liverpool.»

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

ElChivato skrev: ons okt 06, 2021 8:39 am « … I like nice teams. I’m just not a big fan of Liverpool.»
Liker han her.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

spennende diskusjon om kontrakt til Salah 350-400k,skulle ikke forundre meg
han tar jo PL med storm,ved siden av Benzema
og jævlig god dribler og,for de som har glemt det
--


The Kwames

SirJames

Legg inn av SirJames »

The Kwames skrev: ons okt 06, 2021 8:48 pm spennende diskusjon om kontrakt til Salah 350-400k,skulle ikke forundre meg
han tar jo PL med storm,ved siden av Benzema
og jævlig god dribler og,for de som har glemt det
--


The Kwames
Først tenkte jeg; "400k, WTF? Galskap!"

Deretter så jeg videoen i sin helhet. Fuck, make it 500k :lol:

eppaen

Legg inn av eppaen »

For en maskin han har vært. Ingen tvil om det.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Herunder kontrakts situasjonen til Herr Salah,og FSG's lønnstruktur på 200000£ i uka,er ikke den utdatert nu?
Ja hva har Hendo,Trent,VvD,Fabinho,Becker og Robbo fått i lønn etter de skrev under på forlengelse?...herunder 1 laget

Jeg ser Salah,Mane,Firmino på topp har kontrakt til 2023
Ox og Keita også...skal vi tolke det slik att Mane,Ox,Keita og Firmino ventes med? siden Salah er 1.pri
Mulig Ox,Keita ventes med pga skader,form osv,mens Firmino kanskje er blitt for gammal?

Nu vil jeg tru att spillerne har klekkelige bonuser ala CL/PL vinnere,kanskje og topp 4 bonuser+samt beste spiller,toppscorer etc,så de har nok til salt i grøten
noen sier bonusene til LFC har vært svært lukrative,men her går vi vel på grunnlønna da
Her tenker jeg ikke på skifttillegg,smusstillegg eller risikotillegg(selv om skytebasen kunne nevne att,det hadde vært bedre om du stakk litt opp i lia når jeg fyrer av) dette tillegget har de pga skader...forsikring etc
Stemmer dette att Mane ligger på 90 k,Keita 60k,Ox 100k og Firmino på 150 k?????

The Kwames

Yesil

Legg inn av Yesil »

Da kan sannsynligvis alle som har hatt Bissouma på ønskelisten stryke han. Arrestert og siktet for seksuelt overgrep. Mendy, Gylfi og nå Bissouma på bare noen måneder. Er det en ukultur som er i ferd med å vokse frem? Eller kanskje mer sannsynlig at det er en ukultur som er i ferd med å bli avslørt?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hvorfor er Bissouma og Mendy offentlig informasjon - mens Gylfi ikke er det?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: tor okt 07, 2021 1:27 pm Hvorfor er Bissouma og Mendy offentlig informasjon - mens Gylfi ikke er det?
Offentlig informasjon? Hva er det?

eppaen

Legg inn av eppaen »

markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 2:08 pm
eppaen skrev: tor okt 07, 2021 1:27 pm Hvorfor er Bissouma og Mendy offentlig informasjon - mens Gylfi ikke er det?
Offentlig informasjon? Hva er det?
Frigitte navn? Eller mulig jeg ikke har lest nøye nok. Men opplever enda ikke at noen medier har kasta Gylfi ut? Mulig jeg tar feil. Og mulig de andre heller ikke har vært det.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: tor okt 07, 2021 3:19 pm
markantovertak skrev: tor okt 07, 2021 2:08 pm
eppaen skrev: tor okt 07, 2021 1:27 pm Hvorfor er Bissouma og Mendy offentlig informasjon - mens Gylfi ikke er det?
Offentlig informasjon? Hva er det?
Frigitte navn? Eller mulig jeg ikke har lest nøye nok. Men opplever enda ikke at noen medier har kasta Gylfi ut? Mulig jeg tar feil. Og mulig de andre heller ikke har vært det.
Jeg har veldig vanskelig for å tro at dette er offentlig informasjon, som i at det offentlige har gitt ut opplysningene. Nå ligger den en video ute av at Bissouma blir arrestert på en nattklubb. Mendy er nok såpass alvorlig at det har bare media blåst av den grunn, mens med Gylfi er man litt mer tilbakeholden ettersom den etterforskes fremdeles. Men: https://www.icelandreview.com/sport/ice ... l-assault/

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ronaldo har jo også en rimelig stygg sak på seg, Der Spiegel avslørte at han hadde betalt rundt 4 millioner mot at kvinnen droppet å gå ut offentlig med voldtektshistorien. Dette er dog tilbake i 2010, men saken ble vel først kjent i 2017. De publiserte til og med dokumentene med Ronaldos signatur.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Yesil skrev: tor okt 07, 2021 5:50 pm Ronaldo har jo også en rimelig stygg sak på seg
Den saken ble henlagt for to år siden

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Noe prat om at Newcastle er kjøpt opp? Vi er i så fall ferdige som toppklubb.

gg we had a good run.

eppaen

Legg inn av eppaen »

WaltonBR skrev: fre okt 08, 2021 7:09 pm Noe prat om at Newcastle er kjøpt opp? Vi er i så fall ferdige som toppklubb.

gg we had a good run.
Det vil ta lang tid før de er oppe og nikker.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

eppaen skrev: fre okt 08, 2021 8:43 pm
WaltonBR skrev: fre okt 08, 2021 7:09 pm Noe prat om at Newcastle er kjøpt opp? Vi er i så fall ferdige som toppklubb.

gg we had a good run.
Det vil ta lang tid før de er oppe og nikker.
Eeh, gi det fem år.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Gini er ikke helt fornøyd etter han byttet klubb

https://theathletic.com/news/georginio- ... lQQNxIZuUo

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TerryMcDermott skrev: man okt 11, 2021 5:25 pm --- Gini er ikke helt fornøyd etter han byttet klubb

https://theathletic.com/news/georginio- ... lQQNxIZuUo
Litt off-topic her, men nydelig å lese svarene til Poch her, om at alt ikke bare handler om toppidrettsutøveren i startfasen for en spiller etter en overgang.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Alisson
TAA - Matip - Van Dijk - Robertson
Fabinho
Henderson - Wijnaldum
Salah - Firmino - Mane

Tipp antall ganger denne oppstillingen startet kamper i Premier League.
Så kan dere tippe på nytt med samme lagoppstilling, bare med Gomez inn for Matip.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Kan også nevnes at Fabinho trodde at Liverpool kom til å hente Raphinha i sommer, og at det blir ekstra interessant mtp. at de to har samme agent. En agent som også bekrefter interesse fra Liverpool.


Blir det Raphinha til Liverpool i løpet av det neste året?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:10 pm Alisson
TAA - Matip - Van Dijk - Robertson
Fabinho
Henderson - Wijnaldum
Salah - Firmino - Mane

Tipp antall ganger denne oppstillingen startet kamper i Premier League.
Så kan dere tippe på nytt med samme lagoppstilling, bare med Gomez inn for Matip.
Jeg så den tråden jeg også.
Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:13 pm Kan også nevnes at Fabinho trodde at Liverpool kom til å hente Raphinha i sommer, og at det blir ekstra interessant mtp. at de to har samme agent. En agent som også bekrefter interesse fra Liverpool.


Blir det Raphinha til Liverpool i løpet av det neste året?
Jøss, to ganger.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Wa11in skrev: man okt 04, 2021 5:35 pm
Kikk litt på Canada, der tipper jeg vi har vår neste nr. 9 :) Ser frem til utfyllende rapport!
Spillerprofil
Navn: Jonathan Christian David
Født: 14 januar 2000 (alder 21 år)
Høyde: 180 cm
Nasjonalitet: Kanadier
Spiller for: Lille og Canada

Spillertype
Veldig god. Altså, veldig god for sin alder og ligaen han spiller i. Kanskje god nok for Liverpool.

Terningkast
For tidlig å si noe om.

Håper dette hjelper.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Yesil skrev: tor okt 14, 2021 9:13 pm Kan også nevnes at Fabinho trodde at Liverpool kom til å hente Raphinha i sommer, og at det blir ekstra interessant mtp. at de to har samme agent. En agent som også bekrefter interesse fra Liverpool.


Blir det Raphinha til Liverpool i løpet av det neste året?
Det er lov å håpe. Eller, jeg vet at minus heller vil ha Almiron, men resten av oss kan håpe.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Chelsea som blir årets klegg....

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Vi er bedre enn både City og Chelsea så langt. Så lenge vi slipper mer skader sentralt bør dette gå.

milanB

Legg inn av milanB »

Snart så Liverpool kan innkassere et større beløp for Coutinho igjen basert på antall kamper for Barcelona?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Uheldig timing å møte Man Utd på. Nå har euforien over sommervinduet lagt seg, et sommervindu som gjorde at Man Utd igjen var best og en tittelkandidat så god som noen. Nå som de er dårlige igjen, er det varslet nye protestaksjoner som igjen kan skape trøbbel for gjennomføringen av dette oppgjøret.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Salah krever en ukelønn mellom 400K£ og 500K£ i følge Bascombe.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: man okt 18, 2021 5:38 pm Salah krever en ukelønn mellom 400K£ og 500K£ i følge Bascombe.
Ikke noe å si på det, et helt fair krav. En sum han enkelt hadde fått i en del andre klubber. En av verdens beste spillere de siste 4 sesongene før denne, og kanskje den aller beste denne sesongen. Kun Messi, Ronaldo og kanskje Lewandowski kan vise til lignende/bedre nivå over så lang tid.

Om Liverpool er villig til å bryte lønnsstrukturen sin fullstendig er jo et annet spørsmål. Og jeg føler meg dessverre ikke helt trygg på at det ordner seg med den kontrakten. I så fall, håper jeg han blir værende ut kontrakten slik at vi får nyte godt av hans tjeneste en sesong til.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Dagens morsomste rykte
Real Madrid will offer midfielder Eden Hazard, 30, and money for Liverpool's Egypt forward Mohamed Salah, 29. (Ekrem Konur)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»