Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Sodajr

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Sodajr »

Seriestarten blir borte mot Chelsea

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Juletermin ikke så ille,med lør-tirs-lør og 2 av 3 hjemme

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Heftig borteprogram i starten, her gjelder det å være match-fit fra første spark på ballen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

TrondLFC skrev: man jun 12, 2023 8:00 pm
Knax skrev: man jun 12, 2023 7:55 pm
SirJames skrev: man jun 12, 2023 7:50 pm Jeg blir med.
Herlig, vi ordner roadtrip med fler her.
Hadde vært jævlig fett ja.
Tenk hvor stas det hadde vært å småkrangle med minus live a. Hadde jeg betalt gode penger for.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nå er jo denne sagaen over men det er jo rart at først ryker Tchouameni til Real,vi venter (angivelig) på Bellingham og så har han egentlig vel bestemt seg før sommeren 22....(?)
Hva i alle verden var det egentlig vi drev med i fjor sommer?




WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

TerryMcDermott skrev: tor jun 15, 2023 4:15 pm --- Nå er jo denne sagaen over men det er jo rart at først ryker Tchouameni til Real,vi venter (angivelig) på Bellingham og så har han egentlig vel bestemt seg før sommeren 22....(?)
Hva i alle verden var det egentlig vi drev med i fjor sommer?



Så vi kastet bort en hel sesong fordi vi ikke pratet med agenten hans eller noe. Godt å vite, gir meg meget tro på at det som skjer videre i sommer blir bra greier.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElChivato skrev: tor jun 15, 2023 10:27 pm Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»
--- Jeg tror vi snart kan fastlå at han aldri "ville helst til Liverpool "

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: tor jun 15, 2023 11:39 pm
ElChivato skrev: tor jun 15, 2023 10:27 pm Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»
--- Jeg tror vi snart kan fastlå at han aldri "ville helst til Liverpool "
Det kan vi sikkert, men tror neppe vi skal bruke det som kommer fram første dag som Real-spiller til å trekke all verdens til konklusjoner.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

eppaen skrev: fre jun 16, 2023 9:04 am Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.
--- Kjenner nå at det ikke gjør meg så veldig mye om han skulle ryke på en smell i Real....

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

TerryMcDermott skrev: fre jun 16, 2023 10:33 am
eppaen skrev: fre jun 16, 2023 9:04 am Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.
--- Kjenner nå at det ikke gjør meg så veldig mye om han skulle ryke på en smell i Real....
Enig. Kunne holdt seg til vanlige pisset om at Real har vært barndomsdrømmen siden første gang han så dem osv.

Håpløst å måtte dra både PL og Liverpool ned i søla.

Det sagt. Nå som United blir en terrorklubb også. Og PL ødelagt for evigheten, så kanskje han gjorde et meget klokt valg in the end.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Guarnere skrev: fre jun 16, 2023 10:43 am
TerryMcDermott skrev: fre jun 16, 2023 10:33 am
eppaen skrev: fre jun 16, 2023 9:04 am Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.
--- Kjenner nå at det ikke gjør meg så veldig mye om han skulle ryke på en smell i Real....
Enig. Kunne holdt seg til vanlige pisset om at Real har vært barndomsdrømmen siden første gang han så dem osv.

Håpløst å måtte dra både PL og Liverpool ned i søla.

Det sagt. Nå som United blir en terrorklubb også. Og PL ødelagt for evigheten, så kanskje han gjorde et meget klokt valg in the end.
Det er vel akkurat dette han får €360k i uka for? Real er vel ikke veldig glad i PL, blant annet pga det du også nevner, og har skrevet manus her.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Guarnere skrev: fre jun 16, 2023 10:43 am
TerryMcDermott skrev: fre jun 16, 2023 10:33 am
eppaen skrev: fre jun 16, 2023 9:04 am Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.
--- Kjenner nå at det ikke gjør meg så veldig mye om han skulle ryke på en smell i Real....
Enig. Kunne holdt seg til vanlige pisset om at Real har vært barndomsdrømmen siden første gang han så dem osv.

Håpløst å måtte dra både PL og Liverpool ned i søla.

Det sagt. Nå som United blir en terrorklubb også. Og PL ødelagt for evigheten, så kanskje han gjorde et meget klokt valg in the end.
Kan helt sikkert ha fått noen reaksjoner og slår litt tilbake.

Uansett, den sjarmoffensiven til et par spillere var småklein i utgangspunktet og ser enda dummere ut om det skulle bli noe «vondt blod» (eller hva man skal kalle det) nå.

Så jeg regner nesten med at alle har forholdt seg profesjonelle og at dette er Bellingham som smisker med ny arbeidsgiver.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Men hva med van Dijk? 7 baklengs på 2 matcher med Nederland nå hvor han er skikkelig svak og mottar fortjent kritikk. Han var langt fra god for Liverpool annet enn sporadisk forrige sesong.
Dette må jo være noe som gir Klopp enda mer hodebry…

eppaen

Legg inn av eppaen »

ElChivato skrev: søn jun 18, 2023 10:04 pm Men hva med van Dijk? 7 baklengs på 2 matcher med Nederland nå hvor han er skikkelig svak og mottar fortjent kritikk. Han var langt fra god for Liverpool annet enn sporadisk forrige sesong.
Dette må jo være noe som gir Klopp enda mer hodebry…
Jeg så det klippet ja. En slags repeat vi har sett mange ganger med Van Dijk dessverre. Altfor stor avstand til angriper - og henger ikke med når utfallet kommer. Merkelig hvordan det har falt sammen.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Må si jeg liker innstillinga til Bradley.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/6 ... lopps-lag/

Knax

Legg inn av Knax »


eppaen

Legg inn av eppaen »

Knax skrev: man jun 19, 2023 10:58 pm
Gutten sin det. Det moralske kompass fungerer igjen. Først Chelsea og nå Saudi.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Dette kan jo bli brukbart med tanke på Nunez....

Bilde

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Knax skrev: man jun 19, 2023 10:58 pm
Godgutten sin det. Beklager at jeg tvilte.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir jun 20, 2023 8:19 am Dette kan jo bli brukbart med tanke på Nunez....

Bilde
Få inn Rayan Cherki også der nå så.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 8:40 am
Få inn Rayan Cherki også der nå så.
Ryktes vel at han er tilgjengelig for en ikke ekstremt skremmende buy-out. Helt surrealistisk balltalent, men tror du han har "tempo" nok til å fikse PL?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir jun 20, 2023 8:55 am
markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 8:40 am
Få inn Rayan Cherki også der nå så.
Ryktes vel at han er tilgjengelig for en ikke ekstremt skremmende buy-out. Helt surrealistisk balltalent, men tror du han har "tempo" nok til å fikse PL?
Lyon er i enorme økonomiske problemer ja, så slik sett burde det være mulig. Jeg ser at folk som kjenner fransk fotball og Cherki er veldig opptatt av at han må treffe om han forlater klubben. Kan virke som om han er en litt sart kunstnersjel. Ingenting annet bekymrer meg iallfall.
Han har sakte men sikkert tatt steg i flere år etter å ha vært hypet noe voldsomt allerede som 14-15-åring. Det er noe med den litt rolige utviklingen jeg tenker er veldig positiv.
I tillegg har jeg ganske stor tro på Klopp som man-man manager så det er ikke helt umulig å se for seg at han er rett mann for Cherki. Men gutten snakker etter hva jeg forstår kun fransk og ja, sees på som en som må ha alt på stell for å fungere.

Så jeg ønsker meg Cherki, men like så viktig er det at talentet får full oppblomstring. Og det er en lang vei til start plass hos Liverpool for en angriper.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.

Lezah

Legg inn av Lezah »

markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 9:39 am
Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.
Ok, bra for dere.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lezah skrev: tir jun 20, 2023 10:55 am
markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 9:39 am
Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.
Ok, bra for dere.
Må nesten hente han før det er noe tema da. Men altså, en 19 år gammel meget talentfull spillere som skal lære noe nytt. Det ser jeg alltid på som løsbart.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Tyskland sender et SOS-varsel i retning Klopp
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... hopes.html

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

TerryMcDermott skrev: ons jun 21, 2023 1:57 pm --- Tyskland sender et SOS-varsel i retning Klopp
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... hopes.html
Når man ser hva som skjer i PL hadde jeg forstått det veldig godt om Klopp ønsket å lede Tyskland i et mesterskap på hjemmebane.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»