Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Funkhouser

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Funkhouser »

Hardy-guttene skrev: søn jul 25, 2021 2:39 pm
Wa11in skrev: søn jul 25, 2021 1:33 pm
Støtter dette, savner noen markante skikkelser fra trådene våre på vgd, blir ikke samme temperatur uten noen av disse. Enn så lenge er det litt peace&love-stemning her inne, kunne vi fått tilbake Truba vs McDermott slik det var i gode gamle dager kanskje? :lol:
For ikke å snakke om Roald.
Da må vi vel tilbake 10-12 år? :P

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Når kommer gutta som har spilt EM og Copa tilbake i trening med klubben?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det kan en jo lure på. Fordømt viktig at Salah og Mane endelig har fått hvile først og fremst. Særlig sistnevnte.

Yesil

Legg inn av Yesil »

WaltonBR skrev: søn jul 25, 2021 5:49 pm Når kommer gutta som har spilt EM og Copa tilbake i trening med klubben?
Er det ikke bare Henderson og Brasil-gjengen som mangler? Vet ikke når de returnerer, men tipper i løpet av helgen som kommer. Da har de hatt 3 uker fri.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »



Helt ok nyheter.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det blir så nydelig å spille med ordentlig forsvar igjen. Kan ikke beskrives.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

eppaen skrev: man jul 26, 2021 5:22 pm Det blir så nydelig å spille med ordentlig forsvar igjen. Kan ikke beskrives.
Hadde vært greit at de fikk litt kampfølelse igjen før det braker løs. Er spent på hvordan de fremstår i sesongåpningen.

Yesil

Legg inn av Yesil »

silkyglenjohnson skrev: man jul 26, 2021 3:14 pm

Helt ok nyheter.
Fantastisk. Blir det spilletid mot Hertha, vil jeg tro det er en liten mulighet for startplass allerede før landslagspausen. Hadde vært fint med en van Dijk i kampform til Chelseakampen.
Bare tenk på hvor forsterket vi er denne sesongen kontra forrige. Vi skal etter all sannsynlighet stille med en av verdens beste stopperduoer denne sesongen, mot Phillips/Williams/Kabak/Hendo/Fabinho forrige sesong.
Og så får vi forhåpentligvis bruke midtbanespillerne våre på midtbanen.
Er vi laget som er mest forsterket før kommende sesong?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Twin towers bak der altså ;)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Liverpool har også en enorm fordel i forhold til andre lag i ligaen. Både VvD, Gomez og Konate har alle meget høy fart og akselerasjon. Ingen andre klubber i ligaen med to stoppere med like høy kvalitet + den farten.

Gjør at man kan stå meget meget høyt, så det er bare å glede seg.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Knaxern skrev: man jul 26, 2021 11:15 pm Liverpool har også en enorm fordel i forhold til andre lag i ligaen. Både VvD, Gomez og Konate har alle meget høy fart og akselerasjon. Ingen andre klubber i ligaen med to stoppere med like høy kvalitet + den farten.

Gjør at man kan stå meget meget høyt, så det er bare å glede seg.
Veldig viktig å få gutta samkjørte. Vi vet hvor gode de er, så får vi bare håpe at de passer sammen.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

WaltonBR skrev: fre jul 23, 2021 3:21 pm
TheOpiate skrev: fre jul 23, 2021 12:12 pm Hehe, da ble jeg bannet fra VGD frem til 26. grunnet at jeg limte inn linken fra dette forumet, og innlegget ble selvfølgelig slettet...

Og der ble jeg bannet ytterligere til 22. August av en eller annen grunn....
De lusker her inne fra tid til annen. Spesielle mennesker, rett og slett. La oss håpe alle finner veien hit selv om vgd gjør det vanskelig.
Klikket fullstendig for VGD folket. Har ikke sett på makan av opplegg.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

Knaxern skrev: man jul 26, 2021 11:15 pm Liverpool har også en enorm fordel i forhold til andre lag i ligaen. Både VvD, Gomez og Konate har alle meget høy fart og akselerasjon. Ingen andre klubber i ligaen med to stoppere med like høy kvalitet + den farten.

Gjør at man kan stå meget meget høyt, så det er bare å glede seg.
Tenk om Keita kunne fått en skadefri sesong. Han og Thiago tilgjengelig gjennom store deler av sesongen pluss en normal midtstopper situasjon og dette blir meget moro.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

iustitia_pro_XCVI skrev: tir jul 27, 2021 9:21 am
Knaxern skrev: man jul 26, 2021 11:15 pm Liverpool har også en enorm fordel i forhold til andre lag i ligaen. Både VvD, Gomez og Konate har alle meget høy fart og akselerasjon. Ingen andre klubber i ligaen med to stoppere med like høy kvalitet + den farten.

Gjør at man kan stå meget meget høyt, så det er bare å glede seg.
Tenk om Keita kunne fått en skadefri sesong. Han og Thiago tilgjengelig gjennom store deler av sesongen pluss en normal midtstopper situasjon og dette blir meget moro.
Hva er mest sannsynlig? Keita får ein skadefri sesong eller brentford vinner PL?🤭

Eg er selv United supporter, men Keita syns eg direkte synd i, kommer aldri til å få noe stor karriere med den kroppen han har fått utdelt, der bein er bytta ut med mariakjekt.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

Detvareingang skrev: tir jul 27, 2021 9:36 am
iustitia_pro_XCVI skrev: tir jul 27, 2021 9:21 am
Knaxern skrev: man jul 26, 2021 11:15 pm Liverpool har også en enorm fordel i forhold til andre lag i ligaen. Både VvD, Gomez og Konate har alle meget høy fart og akselerasjon. Ingen andre klubber i ligaen med to stoppere med like høy kvalitet + den farten.

Gjør at man kan stå meget meget høyt, så det er bare å glede seg.
Tenk om Keita kunne fått en skadefri sesong. Han og Thiago tilgjengelig gjennom store deler av sesongen pluss en normal midtstopper situasjon og dette blir meget moro.
Hva er mest sannsynlig? Keita får ein skadefri sesong eller brentford vinner PL?🤭

Eg er selv United supporter, men Keita syns eg direkte synd i, kommer aldri til å få noe stor karriere med den kroppen han har fått utdelt, der bein er bytta ut med mariakjekt.
Begge alternativer er vel like usannsynlig, men vi kan ihvertfall håpe på Keita. Trolig varer håpet kun noen uker og ja, det er synd I fyren. Er et monster av en spiller i den skjøre kroppen.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Har vel mer eller mindre gitt opp Keita, ja. Men finnes er ørlite håp enda, nå fikk han jo en lengre periode med skreddersydd program for å få bukt med skadene forrige sesong - kanskje han høster fruktene av det denne sesongen? En promilles sjanse, men med det toppnivået han har inne hadde det jo vært magisk å endelig få potensialet ut av han.

Yesil

Legg inn av Yesil »

iustitia_pro_XCVI skrev: tir jul 27, 2021 10:32 am
Begge alternativer er vel like usannsynlig, men vi kan ihvertfall håpe på Keita. Trolig varer håpet kun noen uker og ja, det er synd I fyren. Er et monster av en spiller i den skjøre kroppen.
En del snakk om at Keita var ute så lenge med den ankelskaden forrige sesong fordi det ble gjort en grundig jobb med å komme til bunns i skadeproblemene. Rehabilitering og spesialprogram for at kroppen skal bli bedre rustet mot disse stadige skadeavbrekkene. Og at han egentlig var skadefri i lang tid før han returnerte til spill igjen. Klopp uttalte også før RB Leipzig-kampen at Keita var frisk igjen og trente som normalt, men ikke klar for å spille kamper.
Man kan jo håpe at dette arbeidet har virket. Forrige sesong hadde han den ene skaden der av betydning. Ellers var det 2 småskader på til sammen 17 dager og nesten 3 uker med covid.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ministeren skrev: søn jul 25, 2021 2:01 pm
Jeg er ikke Franny, og blir dødelig fornærmet av insinuasjonen! ;)
Er da ikke noe å bli fornærmet over! :)
Den gamle karen har glemt mer fotballkunnskap enn det de fleste fotballfans noen gang får tak i. Klassedebattant.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Jolla skrev: tir jul 27, 2021 12:41 pm
Ministeren skrev: søn jul 25, 2021 2:01 pm
Jeg er ikke Franny, og blir dødelig fornærmet av insinuasjonen! ;)
Er da ikke noe å bli fornærmet over! :)
Den gamle karen har glemt mer fotballkunnskap enn det de fleste fotballfans noen gang får tak i. Klassedebattant.
Franny ja, eg liker han godt, ikkje ofte eg er enig med han, men han gir ofte debattene ett ekstra gir. Mange som har krangla å hissa seg over ting han har skrevet oppover, men han setter ein ekstra farge over forumet, og eg syns han har Glimt i øyet. Artig fyr 😊 Er han er inne?

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Jolla skrev: tir jul 27, 2021 12:41 pm
Ministeren skrev: søn jul 25, 2021 2:01 pm
Jeg er ikke Franny, og blir dødelig fornærmet av insinuasjonen! ;)
Er da ikke noe å bli fornærmet over! :)
Den gamle karen har glemt mer fotballkunnskap enn det de fleste fotballfans noen gang får tak i. Klassedebattant.
Vel, nå håper jeg at min blunke-emoji viser at det ikke var blodseriøst ment. I likhet med Detvareingang (knotete nick, mr), syns jeg vedkommende er et artig tilskudd til et debattforum. Fotballkunnskapen drukner imidlertid ofte i alskens metaforer. Jeg håper selvfølgelig at både han og Kwame deltar i dette forumet i det videre, da jeg ofte som passiv leser har humret over deres formuleringsevne og "utenforboksen-tenking".

Kan man for øvrig sitere to personer i samme innlegg? Min EDB-kunnskap strekker seg såvidt til å søke etter blåfilm...

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

La oss se på spillerstallen Herr Klopp råder over når sesongen igangsettes. Tross alt ser det jævlig bra ut, selv uten ytterligere forsterkninger. Jeg ramser kun opp de jeg på stående fot antar vil spille en rolle i årets sesong.

Keepere: Alisson, Kelleher og Adrian.

Et ubestridt førstevalg, og blant klodens beste keepere. Noen skader har det blitt, men stort sett kan vi håpe at Alisson spiller de viktige kampene. Bak der følger et talent som allerede er etablert på landslaget, samt en apekatt fra Spania. Adrian håper jeg vi ser minst mulig, men konstellasjonen med et soleklart førstevalg, ett talent og en rutinert keeper ser bra ut. Her kan man ikke forvente særlig bedre kvalitet, med mindre man har utømmelig lommebok.

Forsvar: TAA, Konate, Matip, VVD, Gomez, Robertson, Tsimikas, N. Williams

Jeg legger til grunn at Phillips blir solgt. Williams kan imidlertid også være på vei ut, og i så tilfelle bør nok Phillips beholdes for breddens skyld. Jeg tenker også her på treningshverdagen. De fire stopperne vi laget besitter, kan knapt oppgraderes. Det er selvfølgelig uvisst hvor preget både Gomez og Van Dijk er av sine langtidsskader, men det er vanskelig å si noe konkret om nå.

De fire stopperne innehar alle så høy kvalitet, at det antakeligvis vil være den enkeltes form som avgjør hvem som spiller kampene. På papiret ser Matip ut som fjerdevalg - og det er et jævla godt tegn på kvaliteten. Matip ville antakeligvis forsterket de fleste lag. Konate og Gomez kan begge utmerket godt bli ypperste verdensklasse, og holder allerede skyhøyt nivå. Virgil snakker for seg selv.

På backplass er også superlativene snart brukt opp for de to åpenbare førstevalgene. Det er ikke en back i verden jeg ville erstattet noen av dem med. Tsimikas har jeg lite grunnlag for å uttale meg om, men antar at han vil få en større avlastningsrolle dette året enn fjoråret. På høyresiden ser jeg for meg at Gomez vil vikariere, samt Milner. N. Williams er ikke god nok for Liverpool, men spiller tross alt landslagsfotball.

Heller ikke forsvarslinja kan etter mitt skjønn bli særlig bedre.

Midtbane: Thiago, Henderson, Fabinho, Keita, Ox, Milner, Jones

Shaqiri selges, og medtas derfor ikke her. Det skal følges tre plasser, som på papiret vil bestå av Thiago, Henderson og Fabinho. Gini har forlatt oss, men jeg er rimelig sikker på at forannevnte trio ville ha blitt foretrukket av Klopp. Fjorårssesongen av Thiago mener jeg vi må se bort fra, som følge av både 1) nytt land og spillestil, 2) langvarig skade og 3) et lag i kaos som følge av skademarerittet. I avslutningen av sesongen så man klart hvor viktig mannen vil bli for Liverpool. Han tilfører nøyaktig det man mangler. Selv mangler han åpenbart litt speed i føttene, men jeg tror dette vil bli lett håndterlig med Henderson og Fabinho på samme midtbane.

Det mest spennende med midtbanen, er om vi endelig får sett hva Keita kan over tid. Rapportene går på at Keita er av typen sensitiv, og avhengig av selvtillit og trygghet for å lykkes. Det er lov å håpe at han er ferdig med skadene, samt at han nå er såpass trygg og varm i trøya at han slår ut i full blomst. Det er kanskje et naivt håp, men det er vitterlig noe forbanna bra der inne.

Milner skal spille cup, og være innbytter. Han skal også vikariere på høyreback, og være mentor på trening for de unge fremadstormende. Speaking of which: Jones har den herlige arrogansen ved seg. Han skal ta steg, og trenger spilletid. Oxen er jeg noe mer ambivalent til. Han tilbyr skuddstyrke og spill på små flater, men jeg har mine tvil til at han er god nok som èn av tre på midten over tid. Det håper vi uansett å slippe, sett hen til de åpenbare førstevalgene.

Oppsummert ser også midtbanen kruttsterk ut. Det er nærmest umulig å forbedre førstevalgene, og i bakhånd er det spennende spillere som tilbyr noe forskjellig. Her kan vi imidlertid forsterke oss i bredden med en "Gini"-type. En allrounder som kan brukes i ulike konstellasjoner hadde vært kjærkomment. Det skal imidlertid letes godt og lenge, og jeg lever fint med nåværende midtbane.

Angrep: Salah, Mane, Firmino, Jota, Elliot, Minamino

Jeg antar at Origis dager er talte. Salah og Mane spiller, ferdig snakka. Firmino, derimot, kunne jeg utmerket godt sett at snart ble erstattet. Jeg er svært glad i mannen, og han har levert helt hinsides bra. Jeg tar ingen ære bort fra hans bidrag til laget de siste årene. Likevel klarer jeg ikke fri meg for at det hadde vært deilig med en spiss med noe mer killer-instinkt. Firmino kan gjerne være med videre, men han må opp på et langt høyere nivå for å forsvare en startplass i Klopps mesterlag.

Jota overrasket meg enormt forrige sesong. Hele Jota-kjøpet gjør at jeg ikke klarer å være skeptisk til Bowen, da jeg forstår at det er flinkere folk enn meg som vurderer dette. Dersom han fortsetter utviklingen, er det vel høyst sannsynlig han som overtar Firmino-rollen. Jeg har ikke enda blitt klok på om han vil håndtere det å være feilvendt, link up etc slik Firmino har gjort, men samtidig har han et lekent tyngdepunkt. Det kan nok gå bra.

Elliot? Et vidunderbarn. Generasjonsspiller. La ham få de minuttene han må ha for å fortsette utviklingen, og så har vi her en fremtidig verdensstjerne. Jeg så endel Blackburn i fjor (på grunn av ham), og det var intet annet en fryktelig imponerende. Dette spesielt med tanke på at han ikke lever av farta si, slik mange unge gjerne først introduserer seg selv i seniorfotballen.

Minamino.. tja.. jeg har ikke troa. Han er ett hakk for dårlig på alt til å levere på det nivået som kreves hos Liverpool nå, slik jeg ser det. Sikkert en fin spiller for Newcastle, Southampton og lignende. Her blir jeg gjerne positivt overrasket, men dette er stallfyll til trening og cupkamper. Elliot bør være langt foran Minamino i innbytterkøen.

Både Elliot og Minamino kan sikkert spille indreløper i noen kamper, men antar at det vil bli unntaket.

Oppsummert: Jeg ser gjerne et spisskjøp. Det er slik jeg ser det vår mest utsatte posisjon, selv om Jota fort kan være løsning. Hvem? Jeg har faen ikke peiling, men dette vet heldigvis Klopp og co.

Slik jeg ser årets stall, uten øvrige forsterkninger, så er den mer enn god nok. Det er alltid spennende med nye ansikter, og vi fotballfans liker en viss utskiftning. Sammenligner man spiller for spiller med våre konkurrenter, så er det helt smak og behag. Som Liverpool-fan ville jeg aldri byttet Robertson med Shaw, og tilsvarende er det nok andre veien. Poenget er at de andre lagene egentlig kan forsterke seg så mye de vil, og likevel besitter Liverpool en tropp som er fullt kapabel til å konkurrere med dem alle.

Og dèt er helt fuckings utrolig, sett hen til beløpene som er brukt på spillere fra de ulike lag. Det er som man må klype seg selv i armen for å forstå at det er sant.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Ministeren skrev: tir jul 27, 2021 6:20 pm
Jolla skrev: tir jul 27, 2021 12:41 pm
Ministeren skrev: søn jul 25, 2021 2:01 pm
Jeg er ikke Franny, og blir dødelig fornærmet av insinuasjonen! ;)
Er da ikke noe å bli fornærmet over! :)
Den gamle karen har glemt mer fotballkunnskap enn det de fleste fotballfans noen gang får tak i. Klassedebattant.
Vel, nå håper jeg at min blunke-emoji viser at det ikke var blodseriøst ment. I likhet med Detvareingang (knotete nick, mr), syns jeg vedkommende er et artig tilskudd til et debattforum. Fotballkunnskapen drukner imidlertid ofte i alskens metaforer. Jeg håper selvfølgelig at både han og Kwame deltar i dette forumet i det videre, da jeg ofte som passiv leser har humret over deres formuleringsevne og "utenforboksen-tenking".

Kan man for øvrig sitere to personer i samme innlegg? Min EDB-kunnskap strekker seg såvidt til å søke etter blåfilm...
Eg laget nicket egentlig kun for å stille ett spørsmål på VGD, siden eg egentlig aldri var veldig å debattere før, men brukte forumet å lese på 😊 men blei plutselig intressert i å skrive selv, så da hang det bare med videre her 😅 ikkje verdens beste Nick, men skal få deg vandt til det😆

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ministeren skrev: tir jul 27, 2021 6:20 pm
Kan man for øvrig sitere to personer i samme innlegg? Min EDB-kunnskap strekker seg såvidt til å søke etter blåfilm...
Detvareingang skrev: tir jul 27, 2021 1:03 pm
Franny ja, eg liker han godt
Lat oss teste ut multisitering.

Edit: Det funker det.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Blir spennende å se hva det blir til de neste årene med Konate, Jones, Elliott, Gordon, Musialowski og Pitaluga. En Camavinga/Pedri oppi der hadde vært nydelig.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jolla skrev: tir jul 27, 2021 7:35 pm
Ministeren skrev: tir jul 27, 2021 6:20 pm
Kan man for øvrig sitere to personer i samme innlegg? Min EDB-kunnskap strekker seg såvidt til å søke etter blåfilm...
Detvareingang skrev: tir jul 27, 2021 1:03 pm
Franny ja, eg liker han godt
Lat oss teste ut multisitering.

Edit: Det funker det.
Hvordan fikk du til det?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Wa11in skrev: tir jul 27, 2021 9:29 pm
missChance skrev: tir jul 27, 2021 9:09 pm Hvordan fikk du til det?
Hvis du først trykker "Siter-knappen" på et innlegg, så åpner det seg en tekstboks som ser ut slik som dette omtrent. Der kan du bare kopiere alt sammen, før du trykker "Siter-knappen" på et annet innlegg du vil sitere. Da åpnes det en ny tekstboks som ser omtrent lik ut, og du kan kopiere inn teksten/koden fra i sta enten over eller under, og du kan skrive i mellom hvis du ønsker å svare til hvert enkelt sitat. Det vil da se ut slik som dette.

Kan godt tenkes at det finnes en mer elegant/enklere måte å gjøre dette på, men det er i hvert fall sånn jeg har brukt å gjøre det :D
Ah, ja - det er en løsning jeg ikke hadde tenkt på det. For det ligger vel ikke inne multisitering her, så vidt jeg kan se.

Takk for hjelpen :)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Wa11in skrev: tir jul 27, 2021 9:08 pm
Hvis vi fjerner Konate, som jo tilhører en litt annen kategori enn de andre her, så tipper jeg at maks 1 av disse kommer til å få 3-sifret+ kamper for Liverpool.
Tja, jeg har isåfall mer tro på Elliott og Jones enn det du har. Gordon og Musialowski virker til å være veldig gode i forhold til alderen, spesielt Gordon. Men vi får nå se de to-tre neste årene.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Da tok man turen og registrerte seg på dette glimrende forumet i etterkant av at de hellige nord-koreanske ledere har rasert gamle VGD.

Ikke lenge til ny sesong, og det er herlig å se guttene tilbake på treningsfeltet. Vi har en solid tropp, men likevel et par spørsmålstegn fra min side når det gjelder Firmino og om Mané klarer å heve seg fra den relativt svake fjorårssesongen. Thiago har nå en sesong med Klopp-ball i beina preget av Covid og langtidsskade, og forhåpentligvis viser han seg fra sin beste side fra start.

Ellers er jeg noe overrasket over PL-klubbenes aktivitet på overgangsfronten så langt i sommer. The usual suspects virker å være lite påvirket av Covid-19 og virker å fremholde et heftig overgangsvindu rent pengemessig. Man City som sannsynligvis henter Grealish, Man Utd med sine kjøp (og fortsatt rykter om flere inn), og selv Arsenal klinker til med £50m for B. White. I mellomtiden shipper vi ut stall-spillere over en lav sko for å ha råd til potensielle forsterkninger i etterkant av et grusomt januar-vindu. Det er helt tydelig at klubben må klare seg selv, men det oppleves jo noe frustrerende at J. Bowen er det mest spennede på overgangsfronten, og at man ikke benytter klubbens sterke finansielle posisjon i et marked hvor gode spillere går for rimelige priser. Vi får avvente og se hva som skjer frem mot seriestart før man klager, men en ting er sikkert; Klopp er guds gave til LFC-fansen, det han har utrettet med relativt beskjedne ressurser er helt sjukt bra.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Nytt medlem her tilbake

The Kwames

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Sjefan skrev: tir jul 27, 2021 9:43 pm Da tok man turen og registrerte seg på dette glimrende forumet i etterkant av at de hellige nord-koreanske ledere har rasert gamle VGD.


Ellers er jeg noe overrasket over PL-klubbenes aktivitet på overgangsfronten så langt i sommer. The usual suspects virker å være lite påvirket av Covid-19 og virker å fremholde et heftig overgangsvindu rent pengemessig. Man City som sannsynligvis henter Grealish, Man Utd med sine kjøp (og fortsatt rykter om flere inn).
Velkommen, godt å se at du også har funnet veien hit. Vi mangler bare noen få personer nå.

Man City og Chelsea har ingen påvirkning av covid, de kjører eget løp. Men jeg vet at Tottenham og Man Utd har tatt opp lån for å kjøpe spillere. Lest at det er flere andre klubber i PL som også har gjort det. Pdd virker det som om Liverpool er den eneste toppklubben som nekter å finansiere spillerkjøp ved å ta lån. Alt skal skje med midler fra salg av spillere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»