Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
TheOpiate

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av TheOpiate »

I de andre klubbtrådene er de fryktelig opptatt av egne spilleres prestasjoner i VM. Her inne absolutt null. Er det ingen av oss som ser på faenskapet?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir des 06, 2022 12:59 pm I de andre klubbtrådene er de fryktelig opptatt av egne spilleres prestasjoner i VM. Her inne absolutt null. Er det ingen av oss som ser på faenskapet?
Helt uinteressant for meg.
(Skal sies at jeg ser på landslagsfotball som temmelig uinteressant i utgangspunktet, så jeg skal ikke holde boikottfanen for høyt. Dette ville uansett engasjert lite.)

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Omtrent som meg da med andre ord. Setter likevel pris på de større mesterskapene om sommeren, men dette dritet her engasjerer meg faktisk null og nada. Per nå ingen anelse om hva som har skjedd så langt i mesterskapet, og har foreløpig ikke sett så mye som ett klipp eller reprise av noe som har foregått der nede i sanden. Bare håper at samtlige røde kommer hjem hele og fine

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vi har ikke så mange interessante i sving heller skal sies. Alisson fortsatt verdensklasse på det kan er god på.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Vår kommende nr 10 har jo storspilt da 👍🏻

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

SirJames skrev: tir des 06, 2022 3:24 pm Vår kommende nr 10 har jo storspilt da 👍🏻
Mbappé?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: tir des 06, 2022 3:40 pm
SirJames skrev: tir des 06, 2022 3:24 pm Vår kommende nr 10 har jo storspilt da 👍🏻
Mbappé?
Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

SirJames skrev: tir des 06, 2022 3:24 pm Vår kommende nr 10 har jo storspilt da 👍🏻
Vå kommende 8er også ;) Eller 22 om man vil.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Sterk jinxing i thread nu.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg synes også at Theo Hernández, Gvardiol, Vinicius Jr., Gavi og Tchouameni som alle sammen er så godt som på vei inn dørene til Liverpool har spilt godt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jolla skrev: ons des 07, 2022 12:21 am Jeg synes også at Theo Hernández, Gvardiol, Vinicius Jr., Gavi og Tchouameni som alle sammen er så godt som på vei inn dørene til Liverpool har spilt godt.
Hei, nå er du i Liverpool-tråden, ikke Chelsea sin...

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TheOpiate skrev: ons des 07, 2022 7:10 am
Jolla skrev: ons des 07, 2022 12:21 am Jeg synes også at Theo Hernández, Gvardiol, Vinicius Jr., Gavi og Tchouameni som alle sammen er så godt som på vei inn dørene til Liverpool har spilt godt.
Hei, nå er du i Liverpool-tråden, ikke Chelsea sin...
Men Chelsea har jo nøkternt, moneyball drevent amerikansk eierskap, mens Liverpool (snart) er en pengedopet plastikklubb med eiere fra en nasjon med heller sketchy menneskerettigheter!

Turningtables.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jolla skrev: ons des 07, 2022 7:43 am
Men Chelsea har jo nøkternt
Huh???

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hva skjedde med UEFAs Paris-rapport? Skulle ikke den komme ut i november?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Diaz har kjent et ubehag i kneet og kan ikke trene med laget lenger, han er på vei tilbake til Liverpool. Er det faen meg mulig…

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ja det må jo være et eller annet siden det er mer klubbaktivitet på sjukestua enn på treningsfeltet...

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Machine_Head skrev: fre des 09, 2022 3:35 pm Diaz har kjent et ubehag i kneet og kan ikke trene med laget lenger, han er på vei tilbake til Liverpool. Er det faen meg mulig…
Operasjon og ute til mars… Man må jo lure på det fysiske støtteapparatet og om sentrale ressurser er kompetente nok med vår skadesituasjon.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Diaz ute til mars 👍

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Sjefan skrev: fre des 09, 2022 11:04 pm
Machine_Head skrev: fre des 09, 2022 3:35 pm Diaz har kjent et ubehag i kneet og kan ikke trene med laget lenger, han er på vei tilbake til Liverpool. Er det faen meg mulig…
Operasjon og ute til mars… Man må jo lure på det fysiske støtteapparatet og om sentrale ressurser er kompetente nok med vår skadesituasjon.
Det er de jo åpenbart ikke.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Sjefan skrev: fre des 09, 2022 11:04 pm
Machine_Head skrev: fre des 09, 2022 3:35 pm Diaz har kjent et ubehag i kneet og kan ikke trene med laget lenger, han er på vei tilbake til Liverpool. Er det faen meg mulig…
Operasjon og ute til mars… Man må jo lure på det fysiske støtteapparatet og om sentrale ressurser er kompetente nok med vår skadesituasjon.
Etter skadehelvete for et par år siden, og det samme nå, så sier det seg selv at de gjør en for dårlig jobb. Folk rekker knapt å komme tilbake før de blir skadet, kun støtteapparatet som har ansvaret for dette.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TrondLFC skrev: fre des 09, 2022 5:01 pm Ja det må jo være et eller annet siden det er mer klubbaktivitet på sjukestua enn på treningsfeltet...
Sjukestua kan stille bedre første-ellever enn Klopp for tida..

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Funkhouser skrev: fre des 09, 2022 11:15 pm
Sjefan skrev: fre des 09, 2022 11:04 pm
Machine_Head skrev: fre des 09, 2022 3:35 pm Diaz har kjent et ubehag i kneet og kan ikke trene med laget lenger, han er på vei tilbake til Liverpool. Er det faen meg mulig…
Operasjon og ute til mars… Man må jo lure på det fysiske støtteapparatet og om sentrale ressurser er kompetente nok med vår skadesituasjon.
Det er de jo åpenbart ikke.
Her er det åpenbart en spiller som burde vært operert umiddelbart, men som ikke ble det fordi man ønsket å prøve å finne en snarvei.

Basert på alt jeg har lest av dokumentarer fra forskjellige fotball- og egentlig idrettsliv så er det sterke managere som gjøre slike feil. Når de ikke har sterke nok motstemmer i klubben.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ny klubblege på plass under samlingen i Dubai, etter at vi offisielt ikke har hatt noen i den rollen hele sesongen

https://www.thisisanfield.com/2022/11/l ... th-search/

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

markantovertak skrev: man des 12, 2022 6:54 pm
Funkhouser skrev: fre des 09, 2022 11:15 pm
Sjefan skrev: fre des 09, 2022 11:04 pm

Operasjon og ute til mars… Man må jo lure på det fysiske støtteapparatet og om sentrale ressurser er kompetente nok med vår skadesituasjon.
Det er de jo åpenbart ikke.
Her er det åpenbart en spiller som burde vært operert umiddelbart, men som ikke ble det fordi man ønsket å prøve å finne en snarvei.

Basert på alt jeg har lest av dokumentarer fra forskjellige fotball- og egentlig idrettsliv så er det sterke managere som gjøre slike feil. Når de ikke har sterke nok motstemmer i klubben.
Det er nok ikke langt unna sannheten.

Deila

Legg inn av Deila »

TheOpiate skrev: man des 12, 2022 7:07 pm Ny klubblege på plass under samlingen i Dubai, etter at vi offisielt ikke har hatt noen i den rollen hele sesongen

https://www.thisisanfield.com/2022/11/l ... th-search/
Like a new signing!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Funkhouser skrev: man des 12, 2022 8:28 pm
markantovertak skrev: man des 12, 2022 6:54 pm
Funkhouser skrev: fre des 09, 2022 11:15 pm

Det er de jo åpenbart ikke.
Her er det åpenbart en spiller som burde vært operert umiddelbart, men som ikke ble det fordi man ønsket å prøve å finne en snarvei.

Basert på alt jeg har lest av dokumentarer fra forskjellige fotball- og egentlig idrettsliv så er det sterke managere som gjøre slike feil. Når de ikke har sterke nok motstemmer i klubben.
Det er nok ikke langt unna sannheten.
Kan nok være langt unna ser det ut til. Nå rapporteres det at det er to forskjellige skader.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Deila skrev: man des 12, 2022 8:33 pm
TheOpiate skrev: man des 12, 2022 7:07 pm Ny klubblege på plass under samlingen i Dubai, etter at vi offisielt ikke har hatt noen i den rollen hele sesongen

https://www.thisisanfield.com/2022/11/l ... th-search/
Like a new signing!
Det er vel per definisjon en ny signering. Jammen meg mange som i apparatet rundt Liverpool som har forlatt klubben på kort tid. Ekstra spesiell den situasjonen rundt forrige klubblege. Gikk uten at han hadde noe å gå til, og uten at Liverpool hadde erstattet han. Virker åpenbart at det har vært en form for konflikt der.

Overraskende ofte trenere kommer i konflikt med legene i klubben. Kanskje ikke så overraskende når man tenker på det. Leger lever veldig ofte opp til stereotypen som ekstremt arrogante. Ikke vanskelig å se for seg at de kan kollidere med litt større egoer. Særlig en eller annen overbetalt klovn i grilldress som ikke evnet å fullføre en høyere utdanning de forsøkte seg på (ref Mourinho).

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Konate hylles fra alle hold etter prestasjonene sine i VM, og blir av flere trukket frem som Frankrikes desidert beste forsvarsspiller

Man Mountain!!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TheOpiate skrev: tor des 15, 2022 3:07 pm Konate hylles fra alle hold etter prestasjonene sine i VM, og blir av flere trukket frem som Frankrikes desidert beste forsvarsspiller

Man Mountain!!
Han er helt fantastisk, for et talent han er! Et av de beste eksemplene på hvor god rekrutteringen vår som oftest har vært, veldig mye av rosen gikk til Upamecano, men Konaté er enkelt og greit den bedre spilleren av de to. En absolutt koloss av en midtstopper.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Konate er kvalitet tvers igjennom.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»