Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
markantovertak

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:05 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 7:02 pm
ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 6:27 pm

Eeh….schmadtke?
Eeh…ja?
Han er vel bortimot så hvem som helst som det er mulig å få det.
Det tipper jeg du vet nøyaktig ingenting om.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 7:07 pm
ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:05 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 7:02 pm

Eeh…ja?
Han er vel bortimot så hvem som helst som det er mulig å få det.
Det tipper jeg du vet nøyaktig ingenting om.
Nei han er nok sannsynligvis en one of a kind sportsdirektør som var helt umulig å få tak i ifjor høst. En man gjerne venter ett år på.
Gi deg, selv du må innse at denne fyren like gjerne kunne vært tom kåre karlsen eller hva han heter, kjetil rekdal eller en eller annen med sånn passe midt på treet suksess i en eller annen tysk klubb.
For det er jo det siste her Schmadtke er. En fyr med passe midt på treet suksess i noen tyske småklubber.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:13 pm
markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 7:07 pm
ElChivato skrev: tir mai 30, 2023 7:05 pm

Han er vel bortimot så hvem som helst som det er mulig å få det.
Det tipper jeg du vet nøyaktig ingenting om.
Nei han er nok sannsynligvis en one of a kind sportsdirektør som var helt umulig å få tak i ifjor høst. En man gjerne venter ett år på.
Gi deg, selv du må innse at denne fyren like gjerne kunne vært tom kåre karlsen eller hva han heter, kjetil rekdal eller en eller annen med sånn passe midt på treet suksess i en eller annen tysk klubb.
For det er jo det siste her Schmadtke er. En fyr med passe midt på treet suksess i noen tyske småklubber.
Se der ja.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: tir mai 30, 2023 2:24 pm Julian Ward har åpenbart vært en fullstendig katastrofe i den nye rollen Liverpool. Om vi skal tro det som skrives nå så er altså Jörg på jobb med overganger og avtaler allerede.

Det var temmelig tydelig at Klopp ønsket en midtbanespiller sist sommer, og det kan jo ha vært at det stoppet hos Ward. Kanskje Bellingham også.
For det er ganske spesielt om det stemmer at Schmadtke allerede jobber med Mac Allister- og Carvalhosakene.
Dealene med Carvalho, Ramsey og Darwin var tidlige og fort Edwards sine. Og da står vi igjen med Artur og Gakpo for Ward. Og mye tyder vel på at Ward allerede var mer eller mindre avskiltet da Gakpo kom inn?
Et karakterdrap av Ward uten at man har noe grunnlag for det og lager ekstremt svake koblinger eller resonnement i forsøk på å underbygge egen bias/fantasi. Hadde det ikke vært så ufint ville det vært festlig.

Særlig når man da følger opp med et innlegg litt senere der man skriver «dette blir litt sånn supportertankegang» som en kritikk av andre. Parodien på seg selv er nesten komplett. Snakk om å la fantasien løpe løpsk på bakgrunn av ingenting.

Jeg er ikke noen stor fantasy-tilhenger, men har sett nok Big Bang-theory til å få med seg at de som er det lever ut disse interessene gjennom rollespill. Dersom FM ikke er nok er det kanskje et par stk på dette forumet som kunne truffes og prøvd å skape et lignende konsept? Jeg vet om en som gjerne kunne tenke seg å være Boehly.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »


SirJames

Legg inn av SirJames »

Svidde av litt penger som en siste hyllest til legenden Firmino;
► Show Spoiler
► Show Spoiler

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

😬


Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

Han mente vel åpenbart at City vant med et poeng det ene året?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Da blir det ( kanskje ) å høre Liverpools kamper neste sesong.

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/6 ... o-i-norge/

milanB

Legg inn av milanB »

chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬

Ikke overrasket at et utskudd fra Utd-leiren går rundt med dette. Som regel er det klasseløse supportere av den klubben, det ser man mye av her inne også. Sikkert bittert at byen har blitt blå da eget lag ikke lengre henter de viktigste pokalene.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

milanB skrev: lør jun 03, 2023 10:35 pm
chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬

Ikke overrasket at et utskudd fra Utd-leiren går rundt med dette. Som regel er det klasseløse supportere av den klubben, det ser man mye av her inne også. Sikkert bittert at byen har blitt blå da eget lag ikke lengre henter de viktigste pokalene.
Apropo.

SirJames

Legg inn av SirJames »

chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬
► Show Spoiler
Ouch, den er stygg

Håper han blir voldtatt 97 ganger i buret

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

SirJames skrev: lør jun 03, 2023 10:54 pm
chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬
► Show Spoiler
Ouch, den er stygg

Håper han blir voldtatt 97 ganger i buret
Da returnerer han nok til samfunnet som et bedre menneske.

SirJames

Legg inn av SirJames »

tbb skrev: lør jun 03, 2023 10:56 pm
SirJames skrev: lør jun 03, 2023 10:54 pm
chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬
► Show Spoiler
Ouch, den er stygg

Håper han blir voldtatt 97 ganger i buret
Da returnerer han nok til samfunnet som et bedre menneske.
Han er jo allerede på bunn-nivå, så da kan det jo bare gå en vei.

milanB

Legg inn av milanB »

tbb skrev: lør jun 03, 2023 10:50 pm
milanB skrev: lør jun 03, 2023 10:35 pm
chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬

Ikke overrasket at et utskudd fra Utd-leiren går rundt med dette. Som regel er det klasseløse supportere av den klubben, det ser man mye av her inne også. Sikkert bittert at byen har blitt blå da eget lag ikke lengre henter de viktigste pokalene.
Apropo.
Som vanlig fra den kanten

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

SirJames skrev: lør jun 03, 2023 10:54 pm
chelsea8 skrev: lør jun 03, 2023 6:32 pm 😬
► Show Spoiler
Ouch, den er stygg

Håper han blir voldtatt 97 ganger i buret
97 ganger er not enough

SirJames

Legg inn av SirJames »

Småfiffig fra Ulf Arne der 8-)

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Tenk å ryke på en såpass heftig meltdown som ett par av dere her inne, på grunn av en United-supporter som håner pool for at de tapte ligagullet med 97 poeng.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Retnuh skrev: søn jun 04, 2023 2:45 pm Tenk å ryke på en såpass heftig meltdown som ett par av dere her inne, på grunn av en United-supporter som håner pool for at de tapte ligagullet med 97 poeng.
At ingen har tenkt på denne vitsen før nå?!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Er jeg alene i å tenke at en slik trøye er ekstremt upassende men samtidig ikke burde være ulovlig?

I en kamp mot Liverpool så hadde jeg forstått at denne personen måtte fjernes på bakgrunn av trøyen, ettersom at den øker sjansen for reaksjoner som kan være voldelige. Men i en kamp mot Manchester City så er det jo like upassende som å ha en trøye som gjør narr av 9/11, andre verdenskrig eller holocaust.

Nå mener jeg at det var snakk om at denne miserable unnskyldningen av en karakter gjorde andre ting også som gjorde at politiet grep inn. Men hvis det kun var skriften på trøyen så synes jeg personlig at det ikke er nok til å bli fengslet eller å fortjene å bli voldtatt (som etter min mening begge er verre enn kun skrift på en trøye.)

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jolla skrev: søn jun 04, 2023 6:49 pm Er jeg alene i å tenke at en slik trøye er ekstremt upassende men samtidig ikke burde være ulovlig?

I en kamp mot Liverpool så hadde jeg forstått at denne personen måtte fjernes på bakgrunn av trøyen, ettersom at den øker sjansen for reaksjoner som kan være voldelige. Men i en kamp mot Manchester City så er det jo like upassende som å ha en trøye som gjør narr av 9/11, andre verdenskrig eller holocaust.

Nå mener jeg at det var snakk om at denne miserable unnskyldningen av en karakter gjorde andre ting også som gjorde at politiet grep inn. Men hvis det kun var skriften på trøyen så synes jeg personlig at det ikke er nok til å bli fengslet eller å fortjene å bli voldtatt (som etter min mening begge er verre enn kun skrift på en trøye.)
Han ble ganske umiddelbart arrestert så det er mulig du ikke helt skjønner dette?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Jolla skrev: søn jun 04, 2023 6:49 pm Er jeg alene i å tenke at en slik trøye er ekstremt upassende men samtidig ikke burde være ulovlig?
Det er litt i grenseland. Omtrent som når høyreekstreme og nynazister går med t-skjorter som sier 6MWE.
Spredning av hat og bidrag til uro er trolig forbudt i England også, så det er nok innenfor å bli arrestert eller bortvist.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Jolla skrev: søn jun 04, 2023 6:49 pm Er jeg alene i å tenke at en slik trøye er ekstremt upassende men samtidig ikke burde være ulovlig?

I en kamp mot Liverpool så hadde jeg forstått at denne personen måtte fjernes på bakgrunn av trøyen, ettersom at den øker sjansen for reaksjoner som kan være voldelige. Men i en kamp mot Manchester City så er det jo like upassende som å ha en trøye som gjør narr av 9/11, andre verdenskrig eller holocaust.

Nå mener jeg at det var snakk om at denne miserable unnskyldningen av en karakter gjorde andre ting også som gjorde at politiet grep inn. Men hvis det kun var skriften på trøyen så synes jeg personlig at det ikke er nok til å bli fengslet eller å fortjene å bli voldtatt (som etter min mening begge er verre enn kun skrift på en trøye.)
Fra å skrive om muskelmassen til C Ronaldo i Liverpools klubbtråd til å skrive det…greiene her, du er litt av en skrue iblant Jolla.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Ytringsfrihet om absolutt alt er kun en greie her i Norge/Skandinavia.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jolla skrev: søn jun 04, 2023 6:49 pm Er jeg alene i å tenke at en slik trøye er ekstremt upassende men samtidig ikke burde være ulovlig?

I en kamp mot Liverpool så hadde jeg forstått at denne personen måtte fjernes på bakgrunn av trøyen, ettersom at den øker sjansen for reaksjoner som kan være voldelige. Men i en kamp mot Manchester City så er det jo like upassende som å ha en trøye som gjør narr av 9/11, andre verdenskrig eller holocaust.

Nå mener jeg at det var snakk om at denne miserable unnskyldningen av en karakter gjorde andre ting også som gjorde at politiet grep inn. Men hvis det kun var skriften på trøyen så synes jeg personlig at det ikke er nok til å bli fengslet eller å fortjene å bli voldtatt (som etter min mening begge er verre enn kun skrift på en trøye.)
Hva er dette her Jolla? Du er jo en av de bedre her inne. Det handler jo om symboleffekten av å "tillate" slike ytringer rett etter at orginasjoner gikk ut og proklamerte at hatefulle ytringer på tribunen må stoppe nå. Da kan man ikke bare møte disse tingene med et skuldertrekk. Da har man tapt.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Dere vrangleser Jolla som utelukkende forsøker å være litt prinsipiell her, slik jeg forstår ham.

I Norge vil «død over alle X (sett inn etnisitet eller religion)» vært straffbart etter norsk lov, jf. bestemmelse om hatkriminalitet. En ytring mot Liverpool-fans ville ikke vært beskyttet av denne bestemmelsen.

Vi kan antakelig snakke om «hensynsløs atferd», som også er straffbart, men jeg tviler på at man blir dømt utelukkende grunnet et usympatisk print på en drakt.

Jeg er med Jolla her. Dersom noen virkelig vil gjøre seg selv til en så stor idiot blant folk, med risiko for represalier, så be my guest.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ministeren skrev: man jun 05, 2023 9:39 am Dere vrangleser Jolla som utelukkende forsøker å være litt prinsipiell her, slik jeg forstår ham.

I Norge vil «død over alle X (sett inn etnisitet eller religion)» vært straffbart etter norsk lov, jf. bestemmelse om hatkriminalitet. En ytring mot Liverpool-fans ville ikke vært beskyttet av denne bestemmelsen.

Vi kan antakelig snakke om «hensynsløs atferd», som også er straffbart, men jeg tviler på at man blir dømt utelukkende grunnet et usympatisk print på en drakt.

Jeg er med Jolla her. Dersom noen virkelig vil gjøre seg selv til en så stor idiot blant folk, med risiko for represalier, så be my guest.
Nå kommer ikke forbryteren her til å få 100 års fengsel. Han er tiltalt for public order offense. Det er neppe noen big deal. Men han ankommer et fotballarrangement med et statement som kan utløse litt av hvert. England har opplevd litt av hvert i slik sammenheng, og dette er naturligvis ikke greit.
Dette handler ikke om represalier mot denne tullingen, men at det også er en bitte liten fare for at det kan skade andre.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jeg er ikke nødvendigvis enig med Jolla, men man skal være veldig enkel dersom man konkluderer med at det må være noe Jolla ikke har forstått pga dette standpunktet.

Dette blir litt som spørsmålet knyttet til brenning av diverse bøker eller tegning av enkelte profeter. Skal det være forbudt? I mile øyne er det så unødvendig at det like gjerne kunne vært det, men har ikke problem med å forstå at det rent prinsipielt er vanskeligere enn som så i et demokrati.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»