Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
KongOlav2

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av KongOlav2 »

TrondLFC skrev: tir mar 14, 2023 1:53 pm For overbetalte fotballturister som tydeligvis ikke får utgiftene til å strekke til så er dette ingen problem. Det er verre for lokale der borte som allerede er utpriset.
Turister (og jeg snakker iallfall for min egen del) klarer jo liten grad å få tak i vanlige billetter. Ofte må vi ty til grisedyre hospitalitybilletter eller tilsvarende like dyre pakkereiser. Vanlige billetter er iallfall fryktelig vanskelig å oppdrive uten kontakter, flaks eller villighet til å planlegge på kort varsel og skaffe seg "til overs"-billetter bare ei uke eller to før kamp.

I realiteten er nok vi turister også med på å betale for at prisen på vanlige billetter holdes nede gjennom at vi er de som kjøper de veldig dyre hospitalitybillettene som det er blitt veldig mange flere av siden Main Stand ble utbygd. Og som jeg vil anta det blir enda flere av når ARE er fullført.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Pokker som jeg savner min faste taxisjåfør i Liverpool. Han satt til enhver tid på 50 sesongkort, og billett på The Kop var kun en kjapp telefon unna....

Juiced

Legg inn av Juiced »

Ifølge David Lynch så skal man ha hatt samtaler med Tim Steidten ang den ledige stillingen som sportsdirektør.
Han har jobbet de siste årene i Bayer Leverkusen, men gav seg der forrige måned.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TheOpiate skrev: tir mar 14, 2023 11:08 pm Pokker som jeg savner min faste taxisjåfør i Liverpool. Han satt til enhver tid på 50 sesongkort, og billett på The Kop var kun en kjapp telefon unna....
Seriøst? Jøss....., det var litt av en kontakt.

Skulle gjerne kjent noen som satt på helt vanlige billetter til Liverpools kamper. Er så inni helvete dyrt eller vanskelig nå. Enten dyre hospitality, enda dyrere pakkereiser eller så må man vente til rett før kamp for å se om det er noen restbilletter man kan plukke opp.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Juiced skrev: tir apr 18, 2023 11:46 am Ifølge David Lynch så skal man ha hatt samtaler med Tim Steidten ang den ledige stillingen som sportsdirektør.
Han har jobbet de siste årene i Bayer Leverkusen, men gav seg der forrige måned.
Fra Twin Peaks til Liverpool-sladder. Sjokkerende utvikling.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Juiced skrev: tir apr 18, 2023 11:46 am Ifølge David Lynch så skal man ha hatt samtaler med Tim Steidten ang den ledige stillingen som sportsdirektør.
Han har jobbet de siste årene i Bayer Leverkusen, men gav seg der forrige måned.
Høres rart ut at dere skulle gå for Tim Steidten heller enn Simon Rolfes.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jolla skrev: tir apr 18, 2023 4:25 pm
Juiced skrev: tir apr 18, 2023 11:46 am Ifølge David Lynch så skal man ha hatt samtaler med Tim Steidten ang den ledige stillingen som sportsdirektør.
Han har jobbet de siste årene i Bayer Leverkusen, men gav seg der forrige måned.
Høres rart ut at dere skulle gå for Tim Steidten heller enn Simon Rolfes.
Dette kommer vel an på hva man vil ha?

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

markantovertak skrev: tir apr 18, 2023 6:22 pm
Jolla skrev: tir apr 18, 2023 4:25 pm
Juiced skrev: tir apr 18, 2023 11:46 am Ifølge David Lynch så skal man ha hatt samtaler med Tim Steidten ang den ledige stillingen som sportsdirektør.
Han har jobbet de siste årene i Bayer Leverkusen, men gav seg der forrige måned.
Høres rart ut at dere skulle gå for Tim Steidten heller enn Simon Rolfes.
Dette kommer vel an på hva man vil ha?
Man vil åpenbart ha en tysker med litt samme hår og skjegg-stil som Klopp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Steidten inn nå, og Xabi inn når Klopp gir seg?

Knax

Legg inn av Knax »

De Zerbi burde være høyaktuell når Klopp gir seg. Så er det bare å håpe på at han ikke er hos en annen toppklubb på det tidspunktet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: lør apr 29, 2023 5:36 pm De Zerbi burde være høyaktuell når Klopp gir seg. Så er det bare å håpe på at han ikke er hos en annen toppklubb på det tidspunktet.
Da finnes det helt sikkert en annen god manager også.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Sepp Van den Berg kommer inn og snur kampen for Schalke i dag.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

morrisey skrev: lør apr 29, 2023 9:39 pm Sepp Van den Berg kommer inn og snur kampen for Schalke i dag.
Det var det han het ja, hadde faktisk glemt fyren. Mener og at Liverpool kjøpte eller lånte inn en skotte på høyreback en gang forrige sesong. Vet ikke hvor det ble av ham....

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Skadet dessverre

Knax

Legg inn av Knax »



Interessant tråd. Enig litt lenger ned i tråden, Robertson er en av spillerne som man kan forbedre i det nye systemet.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Knax skrev: søn apr 30, 2023 2:21 am

Interessant tråd. Enig litt lenger ned i tråden, Robertson er en av spillerne som man kan forbedre i det nye systemet.
Robertson er da et ok alternativ? Et annet er van Dijk på den siden (og da Konate sentralt).

Jeg leser at Timber nærmer seg en klubb, og han skulle man tro ville vært helt perfekt i en slik treer.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: søn apr 30, 2023 2:21 am

Interessant tråd. Enig litt lenger ned i tråden, Robertson er en av spillerne som man kan forbedre i det nye systemet.
Forsåvidt en interessant tråd. Jeg synes muligens det er litt lite fokus på det aller viktigste i taktikken. Firerboksen på midten. Det er denne veldig mange lag ønsker å få til, og de gjør det på forskjellige måter. Liverpool har laget slik boks med veldig hell tidligere. Men da med Firmino som dropper ned. Andre klubber, feks Brighton drar ofte inn en kant.

Også er det et veldig viktig moment til. Overtall. Ønske om å være tallmessig overlegen på områder i banen.
Det overses veldig.
For Liverpools del så løses dette ved at mange deler på backen til Trent. Om vi tar den første scoringen til West Ham så sprakk det, rett og slett fordi man ender opp med å være 3,5 mot 4 der målet blir skapt. Dette fikses ved drilling.
Mange vil ha Trent på midten og noe som i enda større grad ser ut som en treer bak, men en mer stopperlike type enn Robbo inn blant de tre. Det er greit det. Men da gir man i større grad fra seg overtallet. Det man ønsker.
Jeg ser ikke for meg at dette er noe Klopp ønsker. Joda, en stopperback kan nok hentes. Men det vil da like gjerne være for at Trent skal spille bred back igjen. Som Gomez gjør iblant, og mye før, på høyre side. I Klopps fotball kommer nok minst en back alltid til å være bred, ofte.

Tipper Trent er mer back igjen når neste sesong starter, med Robbo på andre siden. Boksen blir Ugarte og Fab, dype med Jude/Alexis/Ryan og Cody som enten dropper fra spiss eller kommer inn fra venstre som det siste «hjørnet». Da blir Trent det ekstra spilleren som er både sentralt eller bredt. Utfra hva som trengs der og da.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TrondLFC skrev: lør apr 29, 2023 10:11 pm
morrisey skrev: lør apr 29, 2023 9:39 pm Sepp Van den Berg kommer inn og snur kampen for Schalke i dag.
Det var det han het ja, hadde faktisk glemt fyren. Mener og at Liverpool kjøpte eller lånte inn en skotte på høyreback en gang forrige sesong. Vet ikke hvor det ble av ham....
Han flyttet til Oslo


Saturn

Legg inn av Saturn »

Nå som Haaland tar scoringsrekorden i PL. 34 på 30 akkurat nå.

Lurer på hvor mange Luis Suarez kunne scoret om han ble værende og kanskje var noen år yngre. 31 mål og 17 assist på 33 kamper i 13/14 er spinnvilt.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Saturn skrev: søn apr 30, 2023 3:22 pm Nå som Haaland tar scoringsrekorden i PL. 34 på 30 akkurat nå.

Lurer på hvor mange Luis Suarez kunne scoret om han ble værende og kanskje var noen år yngre. 31 mål og 17 assist på 33 kamper i 13/14 er spinnvilt.
Må være tett opp mot tidenes sesong av en enkeltspiller i PL, det er få - kanskje bare Messi/C. Ronaldo i prime - som kunne gjort tittelutfordrere av det Liverpool-laget med Rodgers som manager.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

SirJames skrev: søn apr 30, 2023 1:16 pm
TrondLFC skrev: lør apr 29, 2023 10:11 pm
morrisey skrev: lør apr 29, 2023 9:39 pm Sepp Van den Berg kommer inn og snur kampen for Schalke i dag.
Det var det han het ja, hadde faktisk glemt fyren. Mener og at Liverpool kjøpte eller lånte inn en skotte på høyreback en gang forrige sesong. Vet ikke hvor det ble av ham....
Han flyttet til Oslo

Ikke rart han forsvant.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Den ser NYDELIG ut! Denne skal kjøpes, virkelig flott. Får håpe andredrakten blir litt bedre enn denne sesongen, og at man iklee får hodepine av å se på den.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Blir helt greit å vinne PL i denne.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Enig. Klart beste på lenge. Denne skal nok kjøpes. Når det skal sies synes jeg de fleste draktene i de senere år har vært ganske greie. Sammenlignet med dårligere versjoner for et drøyt tiår siden og de direkte grelle draktene fra tidlig 90-tall.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Grei drakt, men forjævlig at de har hentet tilbake de hvite detaljene. Årets drakt er den desidert fineste på lange tider

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Machine_Head skrev: fre mai 05, 2023 9:55 am
TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Den ser NYDELIG ut! Denne skal kjøpes, virkelig flott. Får håpe andredrakten blir litt bedre enn denne sesongen, og at man iklee får hodepine av å se på den.
Andredrakten får du nok ikke hodepine av, tredjedrakten derimot......
Bilde

Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

TheOpiate skrev: fre mai 05, 2023 10:16 am Grei drakt, men forjævlig at de har hentet tilbake de hvite detaljene. Årets drakt er den desidert fineste på lange tider
Er også veldig fan av årets modell. Neste sesong ser vi litt ut som 99..?

SirJames

Legg inn av SirJames »

TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Helt strøken den der, ja 👍🏻👍🏻

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 11:01 am
Machine_Head skrev: fre mai 05, 2023 9:55 am
TerryMcDermott skrev: fre mai 05, 2023 9:42 am --- Nye drakten er klar. Fineste vi har hatt på lenge,etter min mening.
https://www.liverpool.no/nyheter/2023/5 ... emmedrakt/
Den ser NYDELIG ut! Denne skal kjøpes, virkelig flott. Får håpe andredrakten blir litt bedre enn denne sesongen, og at man iklee får hodepine av å se på den.
Andredrakten får du nok ikke hodepine av, tredjedrakten derimot......
Bilde

Bilde
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage noe så stygt samtidig som at de lager en veldig fin hjemmedrakt. Helt plain hvit feks, hvor vanskelig kan det være? Får håpe de ser bedre ut på spillerne!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»