Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
markantovertak

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av markantovertak »

milanB skrev: fre jun 09, 2023 6:00 pm Keita til Werder Bremen altså. Enkel medisinsk test siden han slapp igjennom den? Endelig kvitt Klopps største feilkjøp.
Sjekket kun at han hadde puls.

taknina

Legg inn av taknina »

Hvor er StevenPatrick. Is he still among us?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.

SirJames

Legg inn av SirJames »

k9b skrev: man jun 12, 2023 3:29 pm Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.
Det var ikke bra, nei.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Blir nok mange som drar til den ligaen etterhvert, blir ikke overrasket om f eks Salah tar turen når kontrakten går ut.

Knax

Legg inn av Knax »



Kjører opp til Molde om det blir match der.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Knax skrev: man jun 12, 2023 7:43 pm

Kjører opp til Molde om det blir match der.
Jeg blir med.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

k9b skrev: man jun 12, 2023 3:29 pm Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.
Sikkert trist, men skuffende? Det var vel ikke veldig uventet?

Knax

Legg inn av Knax »

SirJames skrev: man jun 12, 2023 7:50 pm Jeg blir med.
Herlig, vi ordner roadtrip med fler her.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

k9b skrev: man jun 12, 2023 3:29 pm Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.
Enig, håper i det lengste at det ikke blir noe av men det ser mørkt ut.....faen heller.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Knax skrev: man jun 12, 2023 7:55 pm
SirJames skrev: man jun 12, 2023 7:50 pm Jeg blir med.
Herlig, vi ordner roadtrip med fler her.
Hadde vært jævlig fett ja.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

TrondLFC skrev: man jun 12, 2023 7:57 pm
k9b skrev: man jun 12, 2023 3:29 pm Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.
Enig, håper i det lengste at det ikke blir noe av men det ser mørkt ut.....faen heller.
Datteren hans dater vel sønnen til en eller annen storkar innen irsk mafia og har lest rykter (bare rykter altså) at Stevie har ties til disse og på en eller annen måte…umulig å ikke elske Gerrard men han virker ikke som at han er noen Jesus-figur på privaten akkurat. Igjen bare spekulasjon, men hårreisende om han tar turen til sjeikepengene. Det ville vært veldig skuffende.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Gerrard er nok en liten peaky blinder wannabe.
Var vel noe snakk om no lyssky greier i forbindelse med Chelsea-kontakten en gang i tiden også.
Aner ikke jeg altså, just saying… :-)

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

tbb skrev: man jun 12, 2023 7:52 pm
k9b skrev: man jun 12, 2023 3:29 pm Gerrard ny manager for Ettifaq FC visstnok. Jævla skuffende.
Sikkert trist, men skuffende? Det var vel ikke veldig uventet?
Kan bli skuffet av noe, selv om det ikke er uventet.

Trodde/håpet han skulle prøve å bygge seg opp igjen etter Villa-fadesen i Europa, og kunne kanskje skjønt det om han dro til USA. Kanskje han gjør det etter en kort stint der, men nå blir det sikkert Saudi-ambassadør-roller og alt mulig rask på han framover.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

TerryMcDermott skrev: man jun 12, 2023 4:16 pm --- Blir nok mange som drar til den ligaen etterhvert, blir ikke overrasket om f eks Salah tar turen når kontrakten går ut.
Gjør meg lite om spillere drar ned dit når karrieren er på hell. Deres valg, og ikke noe nytt imo.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Fullstendig håpløst av Gerrard, og er vel bare en bekreftelse på at han med stor sannsynlighet(endelig) har innsett at han ikke har det som trengs for å lykkes innenfor manageryrket.

Dog, det som er enda verre er ryktene om at Qatar muligens har fått kloa i Man Utd. Da er PL i bunn og grunn fullstendig rasert(om den ikke allerede er det med eierskapet i City og Newcastle). Klarer ikke å se at jeg da klarer å opprettholde interessen lenger om dette faktisk er tilfellet. Jævlig kjipt nå når vi endelig ser ut til å overhale midtbanen og fremtiden begynner å se virkelig spennende ut igjen. Faen så bittert at man har fått en storhetstid/era med Kloppern ved rattet fullstendig ødelagt av terrorregimer, blodpenger og systematisk økonomisk juks...

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

TheOpiate skrev: tir jun 13, 2023 10:03 am Fullstendig håpløst av Gerrard, og er vel bare en bekreftelse på at han med stor sannsynlighet(endelig) har innsett at han ikke har det som trengs for å lykkes innenfor manageryrket.

Dog, det som er enda verre er ryktene om at Qatar muligens har fått kloa i Man Utd. Da er PL i bunn og grunn fullstendig rasert(om den ikke allerede er det med eierskapet i City og Newcastle). Klarer ikke å se at jeg da klarer å opprettholde interessen lenger om dette faktisk er tilfellet. Jævlig kjipt nå når vi endelig ser ut til å overhale midtbanen og fremtiden begynner å se virkelig spennende ut igjen. Faen så bittert at man har fått en storhetstid/era med Kloppern ved rattet fullstendig ødelagt av terrorregimer, blodpenger og systematisk økonomisk juks...
Den beste måten å se det på er at vi faktisk har fått både CL- og PL-gull innen dette tok helt av, hvem hadde trodd det i september 2015? Eraen med Roman og statseide klubber ble jo etter hvert meget uungåelig, så det at man kunne utfordre City så til de grader over noen år er jo egentlig spinnvilt. Om noe ødela så er det måten PL-gullet måtte "feires" pga pandemien, snakk om antiklimaks.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

ABsolutt takknemlig for hva vi fikk ut av Klopp og laget de siste sesongene, og det kommer til å sitte lenge. Og jævlig synd at ligagullet kom når det gjorde og ikke når alt var åpent. Dog, det kunne vært så mye mer...

Legendag

Legg inn av Legendag »

TheOpiate skrev: tir jun 13, 2023 11:01 am ABsolutt takknemlig for hva vi fikk ut av Klopp og laget de siste sesongene, og det kommer til å sitte lenge. Og jævlig synd at ligagullet kom når det gjorde og ikke når alt var åpent. Dog, det kunne vært så mye mer...
... hadde det ikke vært for at man konkurrerte mot fotballens svar på Lance Armstrong og systematisk juksing.

MentalM

Legg inn av MentalM »


Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Seriestarten blir borte mot Chelsea

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Juletermin ikke så ille,med lør-tirs-lør og 2 av 3 hjemme

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Heftig borteprogram i starten, her gjelder det å være match-fit fra første spark på ballen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

TrondLFC skrev: man jun 12, 2023 8:00 pm
Knax skrev: man jun 12, 2023 7:55 pm
SirJames skrev: man jun 12, 2023 7:50 pm Jeg blir med.
Herlig, vi ordner roadtrip med fler her.
Hadde vært jævlig fett ja.
Tenk hvor stas det hadde vært å småkrangle med minus live a. Hadde jeg betalt gode penger for.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nå er jo denne sagaen over men det er jo rart at først ryker Tchouameni til Real,vi venter (angivelig) på Bellingham og så har han egentlig vel bestemt seg før sommeren 22....(?)
Hva i alle verden var det egentlig vi drev med i fjor sommer?




WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

TerryMcDermott skrev: tor jun 15, 2023 4:15 pm --- Nå er jo denne sagaen over men det er jo rart at først ryker Tchouameni til Real,vi venter (angivelig) på Bellingham og så har han egentlig vel bestemt seg før sommeren 22....(?)
Hva i alle verden var det egentlig vi drev med i fjor sommer?



Så vi kastet bort en hel sesong fordi vi ikke pratet med agenten hans eller noe. Godt å vite, gir meg meget tro på at det som skjer videre i sommer blir bra greier.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElChivato skrev: tor jun 15, 2023 10:27 pm Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»
--- Jeg tror vi snart kan fastlå at han aldri "ville helst til Liverpool "

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: tor jun 15, 2023 11:39 pm
ElChivato skrev: tor jun 15, 2023 10:27 pm Hva skulle han si?
«ville helst til Liverpool, men jeg hadde litt høye lønnskrav, så kun fascistklubben som også spiller med litt andre regler enn konkurrentene klarte å fikse finansene, så her er jeg!»
--- Jeg tror vi snart kan fastlå at han aldri "ville helst til Liverpool "
Det kan vi sikkert, men tror neppe vi skal bruke det som kommer fram første dag som Real-spiller til å trekke all verdens til konklusjoner.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Bare det at han sier han ble påvirket etter å ha sett CL-finalen i '22 sier bullshit over hele linja. Er han så glad i keeperspill? Neppe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»