Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Eldon »

I for one welcome out new søkkrike, terrorfinansierende, despotiske owners.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Fint hvis vi puster med magen igjen. Newcastle har vist ettertrykkelig at der går an å være med dersom man treffer litt smart.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: tir jan 03, 2023 7:56 pm Fint hvis vi puster med magen igjen. Newcastle har vist ettertrykkelig at der går an å være med dersom man treffer litt smart.
Arsenal også. Men man må ha en smart og god plan. Det må Klopp hoste opp nå.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

milanB skrev: søn des 18, 2022 10:23 pm
Legendag skrev: søn des 18, 2022 7:38 pm Glad Argentina og spesielt Messi vant, men Konaté burde hatt en matchvinnende assist i en VM-finale på CVen.
Frankrike hadde nok tatt gullet hvis Konatè hadde startet kampen. Måten Varane spilte på samt styrte den bakre fireren var rett og slett komisk. Fyren så ut som bambi på isen igjennom finalen. Forferdelig stopper.
Hahaha
haha
ha

Konate var massiv mot Brentford da. Sjelden har jeg sett en så massiv fyr bli så enkelt skubbet over ende.
Moro å se.

Varane har samlet på CS i det siste. PLs beste stopper, nå som Van Dijk har bestemt seg for levere prestasjoner som gjør at han ser klar ut for å pensjoneres snarlig.

Alt vel.

taknina

Legg inn av taknina »

fugletitteren skrev: fre jan 06, 2023 2:26 pm
milanB skrev: søn des 18, 2022 10:23 pm
Legendag skrev: søn des 18, 2022 7:38 pm Glad Argentina og spesielt Messi vant, men Konaté burde hatt en matchvinnende assist i en VM-finale på CVen.
Frankrike hadde nok tatt gullet hvis Konatè hadde startet kampen. Måten Varane spilte på samt styrte den bakre fireren var rett og slett komisk. Fyren så ut som bambi på isen igjennom finalen. Forferdelig stopper.
Hahaha
haha
ha

Konate var massiv mot Brentford da. Sjelden har jeg sett en så massiv fyr bli så enkelt skubbet over ende.
Moro å se.

Varane har samlet på CS i det siste. PLs beste stopper, nå som Van Dijk har bestemt seg for levere prestasjoner som gjør at han ser klar ut for å pensjoneres snarlig.

Alt vel.

Såg du ikke denne før nå? Denne stusset jeg også veldig på da den ble presentert.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

taknina skrev: fre jan 06, 2023 4:44 pm
fugletitteren skrev: fre jan 06, 2023 2:26 pm
milanB skrev: søn des 18, 2022 10:23 pm

Frankrike hadde nok tatt gullet hvis Konatè hadde startet kampen. Måten Varane spilte på samt styrte den bakre fireren var rett og slett komisk. Fyren så ut som bambi på isen igjennom finalen. Forferdelig stopper.
Hahaha
haha
ha

Konate var massiv mot Brentford da. Sjelden har jeg sett en så massiv fyr bli så enkelt skubbet over ende.
Moro å se.

Varane har samlet på CS i det siste. PLs beste stopper, nå som Van Dijk har bestemt seg for levere prestasjoner som gjør at han ser klar ut for å pensjoneres snarlig.

Alt vel.

Såg du ikke denne før nå? Denne stusset jeg også veldig på da den ble presentert.
Nope, så den nå ja, sjeldent jeg roter meg inn her.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Varane PL's beste stopper. Moro.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- En gammel legende gjør det bra på starten av sin trenerkarriere
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... er-is.html

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jøss - hadde aldri gjettet at det var han faktisk.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Vi er nå godt over to måneder siden fristen for publiseringen av UEFAs uavhengig rapport om Paris-skandalen gikk ut. Ikke et knyst fra UEFA om hvorfor det tar så lang tid. Blir spennende å se om man får den før årets CL-finale.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

silkyglenjohnson skrev: tor feb 02, 2023 9:00 am Vi er nå godt over to måneder siden fristen for publiseringen av UEFAs uavhengig rapport om Paris-skandalen gikk ut. Ikke et knyst fra UEFA om hvorfor det tar så lang tid. Blir spennende å se om man får den før årets CL-finale.
UEFA er en dårlig vits. På alle mulige måter.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: lør okt 29, 2022 6:42 pm
silkyglenjohnson skrev: tir okt 26, 2021 2:23 pm Jeg minner alle innkommende blodtørste United-supportere om at i denne tråden så ler vi alle sammen av at Minus mener at Almiron ville vært bedre i Liverpool enn Raphinha. Gjør hva dere vil ellers, men dette er hellig.
Hei, hvordan synes du dette går?
Hei! Sånn for uredelighetens skyld, hvordan synes du dette går?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Portrettintervju med Aamodt i Aftenposten i dag:
Aamodt følger mange idretter, både på vinter og sommer, men i fotball er det kun ett lag som gjelder: Liverpool.

Han var på Anfield senest i 0–0-kampen mot Chelsea i januar.

Liverpool styrer følelseslivet mitt. Jeg har gitt litt opp denne sesongen, det ser ikke så lyst ut. Men det har vært veldig gøy å følge Klopp, vi har jo vunnet syv titler under ham.

Aamodt mener det var en tabbe å selge Sadio Mané, fordi han var helt rå i presspillet. Midtbanen er ikke i nærheten av intensiteten den hadde, og i forbifarten nevner Aamodt at Fabinho minner om den gamle RBK-kapteinen Sverre Brandhaugs trippende løpssett.

– Første gangen jeg så Fabinho, trodde jeg Liverpool hadde kjøpt Brandhaug. God spiller, men treig.

--- Akkurat den uthevede delen synes jeg er interessant for hvor mange føler det på samme måten? Jeg må innrømme at den dårlige formen denne sesongen påvirker det generelle humøret i hverdagen mere enn jeg ønsker.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

TerryMcDermott skrev: tir feb 07, 2023 1:24 pm --- Portrettintervju med Aamodt i Aftenposten i dag:
Aamodt følger mange idretter, både på vinter og sommer, men i fotball er det kun ett lag som gjelder: Liverpool.

Han var på Anfield senest i 0–0-kampen mot Chelsea i januar.

Liverpool styrer følelseslivet mitt. Jeg har gitt litt opp denne sesongen, det ser ikke så lyst ut. Men det har vært veldig gøy å følge Klopp, vi har jo vunnet syv titler under ham.
7 titler er jo litt overdrevent. Da regner han tydeligvis med ting som Community Shield for å få det til å høres mektig ut.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Folk_flesk skrev: tir feb 07, 2023 1:30 pm
7 titler er jo litt overdrevent. Da regner han tydeligvis med ting som Community Shield for å få det til å høres mektig ut.
Har lært å telle titler av Mou :lol:

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Folk_flesk skrev: tir feb 07, 2023 1:30 pm
TerryMcDermott skrev: tir feb 07, 2023 1:24 pm --- Portrettintervju med Aamodt i Aftenposten i dag:
Aamodt følger mange idretter, både på vinter og sommer, men i fotball er det kun ett lag som gjelder: Liverpool.

Han var på Anfield senest i 0–0-kampen mot Chelsea i januar.

Liverpool styrer følelseslivet mitt. Jeg har gitt litt opp denne sesongen, det ser ikke så lyst ut. Men det har vært veldig gøy å følge Klopp, vi har jo vunnet syv titler under ham.
7 titler er jo litt overdrevent. Da regner han tydeligvis med ting som Community Shield for å få det til å høres mektig ut.
De som ikke mener at det Klopp har gjort i Liverpool er mektig har ingen snøring på fotball overhodet. Er jævlig surt at kun 1 av 90+ sesongene i PL gav tittel på grunn av et jævla jukselag. Samtidig spiller man CL finale oftere enn Monsen bytter undertøy de årene han er på langtur og man var så nærme en historisk kvadruppel som noen har vært noensinne.

Man må gjerne måle Klopp kun etter titler, men da må man også tåle å høre at man framstår rimelig fotballdum.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


milanB

Legg inn av milanB »

Justice 97 skrev: man feb 13, 2023 7:04 pm Selvfølgelig ble LFC-supporterne frikjent for skandalescenene i Paris. Det er et evneveikt fjols fra FD som "jobber med analyse" som bør føle ekstra skam etter denne rapporten. Han anklaget LFC-supporterne umiddelbart, basert på sine såkalte analytiske evner. Skal ikke nevne brukernavn, men han utmerket godt selv hvem han er. Han burde skamme seg.
Kanskje denne brukeren kommer med en beklagelse, større under har skjedd......

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Justice 97 skrev: man feb 13, 2023 7:04 pm Selvfølgelig ble LFC-supporterne frikjent for skandalescenene i Paris. Det er et evneveikt fjols fra FD som "jobber med analyse" som bør føle ekstra skam etter denne rapporten. Han anklaget LFC-supporterne umiddelbart, basert på sine såkalte analytiske evner. Skal ikke nevne brukernavn, men han vet utmerket godt selv hvem han er. Han burde skamme seg.
Var en patetisk og bastant påstand, men han beklaget det ikke altfor lenge etter og innså tabben.

Deila

Legg inn av Deila »

Funkhouser skrev: man feb 13, 2023 7:16 pm
Justice 97 skrev: man feb 13, 2023 7:04 pm Selvfølgelig ble LFC-supporterne frikjent for skandalescenene i Paris. Det er et evneveikt fjols fra FD som "jobber med analyse" som bør føle ekstra skam etter denne rapporten. Han anklaget LFC-supporterne umiddelbart, basert på sine såkalte analytiske evner. Skal ikke nevne brukernavn, men han vet utmerket godt selv hvem han er. Han burde skamme seg.
Var en patetisk og bastant påstand, men han beklaget det ikke altfor lenge etter og innså tabben.
Både beklaget og innrømmet at han bommet. Så den kan vi vel legge død.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hele rapporten er nå ute for de av dere som er interessert.

Det gjør jo selvsagt ikke opp for det for de tusenvis av menneskene som gikk igjennom noe traumatisk og fikk opplevelsen sin totalødelagt, men det er faen meg fint å se totalslakten av UEFA og franskemenna. Nå har jo ikke den uavhengige komitéen myndighet til det, men mtp. hvor skjødesløst opplegget var kombinert med arrogansen og ansvarsfraskrivelsen i etterkant, så burde Frankrike strippes for store sportsarrangementer i noen år fremover. Spesielt når man leser hvordan komitéen er redd for at de ikke har tatt innover seg hvor fullstendig krise dette faktisk var.

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

silkyglenjohnson skrev: tir feb 14, 2023 9:35 am Hele rapporten er nå ute for de av dere som er interessert.

Det gjør jo selvsagt ikke opp for det for de tusenvis av menneskene som gikk igjennom noe traumatisk og fikk opplevelsen sin totalødelagt, men det er faen meg fint å se totalslakten av UEFA og franskemenna. Nå har jo ikke den uavhengige komitéen myndighet til det, men mtp. hvor skjødesløst opplegget var kombinert med arrogansen og ansvarsfraskrivelsen i etterkant, så burde Frankrike strippes for store sportsarrangementer i noen år fremover. Spesielt når man leser hvordan komitéen er redd for at de ikke har tatt innover seg hvor fullstendig krise dette faktisk var.
Lover ikke spesielt godt foran OL i 2024.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jaauda skrev: tir feb 14, 2023 10:54 am
silkyglenjohnson skrev: tir feb 14, 2023 9:35 am Hele rapporten er nå ute for de av dere som er interessert.

Det gjør jo selvsagt ikke opp for det for de tusenvis av menneskene som gikk igjennom noe traumatisk og fikk opplevelsen sin totalødelagt, men det er faen meg fint å se totalslakten av UEFA og franskemenna. Nå har jo ikke den uavhengige komitéen myndighet til det, men mtp. hvor skjødesløst opplegget var kombinert med arrogansen og ansvarsfraskrivelsen i etterkant, så burde Frankrike strippes for store sportsarrangementer i noen år fremover. Spesielt når man leser hvordan komitéen er redd for at de ikke har tatt innover seg hvor fullstendig krise dette faktisk var.
Lover ikke spesielt godt foran OL i 2024.
Nei, eller rugby-VM i år. Det skjer jo aldri, men hoder bør i hvert fall rulle etter denne rapporten. Skandaløst hvor dårlig koordinert finalen var.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Jaauda skrev: tir feb 14, 2023 10:54 am
silkyglenjohnson skrev: tir feb 14, 2023 9:35 am Hele rapporten er nå ute for de av dere som er interessert.

Det gjør jo selvsagt ikke opp for det for de tusenvis av menneskene som gikk igjennom noe traumatisk og fikk opplevelsen sin totalødelagt, men det er faen meg fint å se totalslakten av UEFA og franskemenna. Nå har jo ikke den uavhengige komitéen myndighet til det, men mtp. hvor skjødesløst opplegget var kombinert med arrogansen og ansvarsfraskrivelsen i etterkant, så burde Frankrike strippes for store sportsarrangementer i noen år fremover. Spesielt når man leser hvordan komitéen er redd for at de ikke har tatt innover seg hvor fullstendig krise dette faktisk var.
Lover ikke spesielt godt foran OL i 2024.
OL blir langt lettere å organisere enn en CL-finale.

Det viktigste i den rapporten imo var at ikke bar ble Liverpool-fansen frikjent, men de ble faktisk kredittert med at oppførselen reddet liv. Gleder meg til "murderers"-chanten skal byttes ut med "saviours" eller noe i den duren.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

k9b skrev: ons feb 15, 2023 8:21 am OL blir langt lettere å organisere enn en CL-finale.

Det viktigste i den rapporten imo var at ikke bar ble Liverpool-fansen frikjent, men de ble faktisk kredittert med at oppførselen reddet liv. Gleder meg til "murderers"-chanten skal byttes ut med "saviours" eller noe i den duren.
Tja, annerledes type utfordring i hvert fall. Og så skal det sies at en viktig faktor i fadesen her er inngangen det franske politiet hadde til kampen. På tross av alle rapporter fra UEFA, klubbene, engelsk og spansk politi om at supportergrupperingene ikke utgjorde noen trussel og at billettløse fans som oppholdt seg i finalebyer nå er vanlig, så var inngangen at Liverpoolsupporterne var hooligans som ville skape trøbbel. Analysearbeid på nivå med smurfen her inne som ikke så et behov for å innhente informasjon fra noe som har skjedd etter 80-tallet. Jeg antar at OL-turister ikke blir møtt med de samme fordommene og tåregass.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Hva tenker vi om at både United og Spurs går mot nye eiere. Chelsea allerede fått. Mens det virker dødt på Liverpool fronten.

Skulle tro at det var mange som ville stille med kapital for at FSG skal fortsette å være majoritetseiere.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Guarnere skrev: ons feb 15, 2023 8:37 pm Hva tenker vi om at både United og Spurs går mot nye eiere. Chelsea allerede fått. Mens det virker dødt på Liverpool fronten.

Skulle tro at det var mange som ville stille med kapital for at FSG skal fortsette å være majoritetseiere.
Helt nydelig om vi unngår risikoen gjennom å få nye eiere. Sjansen for å ende opp med bedre eiere er sånn ca noen hakk under null, og sjansen for å ende opp med noe dritt er mer eller mindre 100% garantert
Sist redigert av TheOpiate den ons feb 15, 2023 10:34 pm, redigert 2 ganger totalt.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Nå virkes det ikke ut til at de går så veldig aktivt inn for dette heller.
Det blir litt som om jeg skulle lagt ut huset mitt på markedet ; jeg må ikke selge men litt gøy å se hva jeg kunne fått for det.

Det sagt, om det kun har vært interesse fra Saudi/Qatar/Emiratene så er det best å bare la være etter min mening.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: ons feb 15, 2023 10:33 pm Nå virkes det ikke ut til at de går så veldig aktivt inn for dette heller.
Det blir litt som om jeg skulle lagt ut huset mitt på markedet ; jeg må ikke selge men litt gøy å se hva jeg kunne fått for det.

Det sagt, om det kun har vært interesse fra Saudi/Qatar/Emiratene så er det best å bare la være etter min mening.
Det kan du si, men leier du de dyreste meglerne for å ha det litt gøy tror jeg det fort blir dyr moro. Og det er det FSG har gjort. Så det blir nok noe av dette, men ikke med det første og kun med de som betaler det FSG ønsker.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Guarnere skrev: ons feb 15, 2023 8:37 pm Hva tenker vi om at både United og Spurs går mot nye eiere. Chelsea allerede fått. Mens det virker dødt på Liverpool fronten.

Skulle tro at det var mange som ville stille med kapital for at FSG skal fortsette å være majoritetseiere.
Spent på å se hvordan supportere av en tradisjonsrik og suksessfull
klubb som Man Utd responderer på det hypotetiske tilfellet at de blir et sportsvaskingsverktøy. Utover det bryr det meg lite, håper FSG forblir våre eiere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»