Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Bortsett fra Haaland da selvsagt. Men absolutt et bra utgangspunkt.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: tor okt 27, 2022 8:02 pm
TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Bortsett fra Haaland da selvsagt. Men absolutt et bra utgangspunkt.
--- Nei,Haaland er altfor dyr i drift.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 9:25 pm
tbb skrev: tor okt 27, 2022 8:02 pm
TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Bortsett fra Haaland da selvsagt. Men absolutt et bra utgangspunkt.
--- Nei,Haaland er altfor dyr i drift.
Haha

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

eppaen skrev: tor okt 27, 2022 6:54 pm Darwin har vel flere mål enn Jesus nå. På mye mindre spilletid.
Og Arsenal-gutta har vel ved flere anledninger omtalt Jesus som ett fantastisk kjøp. Det lover godt for Darwinbassen

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Og han hadde ett par sånne til, blant annet ett fantastisk returløp nede på siden til Robbo på en kontring i mot. Vanskelig å ikke like fyren altså

eppaen

Legg inn av eppaen »

TheOpiate skrev: tor okt 27, 2022 11:16 pm
TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Og han hadde ett par sånne til, blant annet ett fantastisk returløp nede på siden til Robbo på en kontring i mot. Vanskelig å ikke like fyren altså
Har fått veldig sansen for Darwin jeg også. Der er et eller annet der som kan bli fryktelig gøy. Nå må han lære seg språket blant annet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Litt artig at det kommer fram at Hendo kalte Gabriel for "fucking idiot". Det var helt tydelig at han sa eksakt det samme til dommeren ved en hendelse på onsdag. Kamera rett på og veldig enkelt å se.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tor okt 27, 2022 5:22 pm Missen til Darwin i går går viralt på Twitter ! Dette må vel være en for historiebøkene.

Det er bare to stykker i fotballverdenen som bommer på slike: Darwin Nunez og Alexander Søderlund.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Folk_flesk skrev: fre okt 28, 2022 2:04 pm
Det er bare to stykker i fotballverdenen som bommer på slike: Darwin Nunez og Alexander Søderlund.
Bilde

SirJames

Legg inn av SirJames »

Folk_flesk skrev: fre okt 28, 2022 2:04 pm
startelver skrev: tor okt 27, 2022 5:22 pm Missen til Darwin i går går viralt på Twitter ! Dette må vel være en for historiebøkene.

Det er bare to stykker i fotballverdenen som bommer på slike: Darwin Nunez og Alexander Søderlund.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Den til Håland er jo faktisk verre. En retur som går rett på han, og som han blåser over. Legget over til Nunez har vel langt større fart, og han treffer faktisk stolpen

Nunez er best!

taknina

Legg inn av taknina »

Alle spisser i verden bommer på slike sjanser.

Minst en gang hver sesong.

Jack

Legg inn av Jack »

TerryMcDermott skrev: tor okt 27, 2022 7:00 pm

--- Blir bare mere og mere glad i Darwin,"Twitter" må gjerne le av misser,den totalpakka han har ville jeg ikke byttet med noen nå.
Slike kompliment minner meg om da Chelseafansen (eller var det kanskje manageren?) var veldig fornøyd med Fernando Torres fordi han var perfekt å ha i egen boks på defensive cornere.

"Se så flink han er til å jobbe hjem" om angrepsspilleren til drøye milliarden. :)

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Nunez har nå 7 starter og 6 innhopp i alle turneringer. Står med 6 scoringer og 1 målgivende. Målpoeng i rundt regnet hvert hundrede minutt. Og det er stats han har etter en turbulent start, mange misser, og mye kritikk fra alle hold.

Jeg begynner å mistenke at fyren er lagd av noe helt spesielt. Den mannen må ha baller av stål og et hode som tåler det meste. Gleder meg til han virkelig fyrer på alle sylindre.

At det fortsatt kommer folk innom her for å latterliggjøre karen er litt merkelig, all den tid han har flere målpoeng enn 99% av spillerne i ligaen, og har vist seg å være en defensiv ressurs i hvert fall ikke jeg hadde sett for meg.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Alt er mulig derfra. Dette er altså lederen i supporterleder. Den offisielle holdningen til City-supporterklubben i Norge.
[/quote]


Jo, men altså, du skjønner....
"Vi City-fans er et fredelig folkeslag. Jeg reagerer sterkt på at Hansen driver oppsøkende virksomhet for å finne noe som han mener han bør bli krenket av. Vår klubb er drevet på dugnad og vi er skikkelige folk."

Så vet vi det;-)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jack_Daniels for et år siden:
Jack_Daniels skrev: ons nov 17, 2021 8:10 pm Man kan ikke vinne fotballkamper når man har en Ronaldo der fremme som ikke presser. Det har de siste 15 årene fortalt oss. Man vinner verken titler eller enkeltkamper med slike spillere.
Tenk så gode dere ville vært med Darwin på topp a. Skremmende tanke egentlig.

Jack

Legg inn av Jack »

silkyglenjohnson skrev: lør okt 29, 2022 11:08 am Jack_Daniels for et år siden:
Jack_Daniels skrev: ons nov 17, 2021 8:10 pm Man kan ikke vinne fotballkamper når man har en Ronaldo der fremme som ikke presser. Det har de siste 15 årene fortalt oss. Man vinner verken titler eller enkeltkamper med slike spillere.
Tenk så gode dere ville vært med Darwin på topp a. Skremmende tanke egentlig.
Har du brukt hele formiddagen på å grave frem dette innlegget? Imponerende. Ikke at jeg ser relevansen til det jeg skrev i denne tråden, men ok, la gå.

Basert på reaksjonene deres i diskusjonen om Darwins ferdigheter forstår jeg at dette er et sårt tema for dere.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jack_Daniels skrev: lør okt 29, 2022 11:12 am
silkyglenjohnson skrev: lør okt 29, 2022 11:08 am Jack_Daniels for et år siden:
Jack_Daniels skrev: ons nov 17, 2021 8:10 pm Man kan ikke vinne fotballkamper når man har en Ronaldo der fremme som ikke presser. Det har de siste 15 årene fortalt oss. Man vinner verken titler eller enkeltkamper med slike spillere.
Tenk så gode dere ville vært med Darwin på topp a. Skremmende tanke egentlig.
Har du brukt hele formiddagen på å grave frem dette innlegget? Imponerende. Ikke at jeg ser relevansen til det jeg skrev i denne tråden, men ok, la gå.

Basert på reaksjonene deres i diskusjonen om Darwins ferdigheter forstår jeg at dette er et sårt tema for dere.
Si meg, er du lettere mentalt utfordret? Det meget kompliserte søket var brukernavnet ditt pluss Ronaldo . Hele seansen tok to minutter. Vær så god

Whiskeypikken, når du kommer inn og er morsom i Liverpools klubbtråd må du tåle at du også får noen kommentarer tilbake. Det er ikke sånn at hver eneste gang noen kommenterer på dine innlegg så er det fordi de er så jævlig trigga.

Når det kommer til Darwin har jeg ikke inntrykk av at det er et spesielt sårt tema, heller. Etter en trå start leverer han nå bunnsolid både offensivt og defensivt. Det er bare gøy det.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Jack_Daniels skrev: lør okt 29, 2022 11:12 am
silkyglenjohnson skrev: lør okt 29, 2022 11:08 am Jack_Daniels for et år siden:
Jack_Daniels skrev: ons nov 17, 2021 8:10 pm Man kan ikke vinne fotballkamper når man har en Ronaldo der fremme som ikke presser. Det har de siste 15 årene fortalt oss. Man vinner verken titler eller enkeltkamper med slike spillere.
Tenk så gode dere ville vært med Darwin på topp a. Skremmende tanke egentlig.
Har du brukt hele formiddagen på å grave frem dette innlegget? Imponerende. Ikke at jeg ser relevansen til det jeg skrev i denne tråden, men ok, la gå.

Basert på reaksjonene deres i diskusjonen om Darwins ferdigheter forstår jeg at dette er et sårt tema for dere.
Eyyyh, Simple_Jack, husk...never go full retard.

fazz

Legg inn av fazz »

morrisey skrev: lør okt 29, 2022 9:13 am Alt er mulig derfra. Dette er altså lederen i supporterleder. Den offisielle holdningen til City-supporterklubben i Norge.


Jo, men altså, du skjønner....
"Vi City-fans er et fredelig folkeslag. Jeg reagerer sterkt på at Hansen driver oppsøkende virksomhet for å finne noe som han mener han bør bli krenket av. Vår klubb er drevet på dugnad og vi er skikkelige folk."

Så vet vi det;-)
[/quote]

Minner meg om incels som på død og liv må hele tiden prøve å overbevise kvinner om at de egentlig er “nice guys”.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Tormund skrev: lør okt 29, 2022 11:59 am
Eyyyh, Simple_Jack, husk...never go full retard.
Han har vel til gode å fremstå på en annen måte...

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: tir okt 26, 2021 2:23 pm Jeg minner alle innkommende blodtørste United-supportere om at i denne tråden så ler vi alle sammen av at Minus mener at Almiron ville vært bedre i Liverpool enn Raphinha. Gjør hva dere vil ellers, men dette er hellig.
Hei, hvordan synes du dette går?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: lør okt 29, 2022 6:42 pm
silkyglenjohnson skrev: tir okt 26, 2021 2:23 pm Jeg minner alle innkommende blodtørste United-supportere om at i denne tråden så ler vi alle sammen av at Minus mener at Almiron ville vært bedre i Liverpool enn Raphinha. Gjør hva dere vil ellers, men dette er hellig.
Hei, hvordan synes du dette går?
Deilig.

morrisey

Legg inn av morrisey »

silkyglenjohnson skrev: lør okt 29, 2022 11:08 am Jack_Daniels for et år siden:
Jack_Daniels skrev: ons nov 17, 2021 8:10 pm Man kan ikke vinne fotballkamper når man har en Ronaldo der fremme som ikke presser. Det har de siste 15 årene fortalt oss. Man vinner verken titler eller enkeltkamper med slike spillere.
Tenk så gode dere ville vært med Darwin på topp a. Skremmende tanke egentlig.
Jeg synes det er litt ufint å mene at denne brukeren er lettere mentalt utfordret. Dog ikke like ille som å nevne whisky og Jack Daniels i samme åndedrag.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Dagens Kinderegg:

1) har vel satt ny verdensrekord i å slippe inn mål før vi selv scorer

2) Presterer altså å løpe markant mindre på hjemmebane enn bortelaget

3) Ny målsetning for sesongen; unngå nedrykk


Null and void

Corvus

Legg inn av Corvus »

SirJames skrev: lør okt 29, 2022 11:33 pm Dagens Kinderegg:

1) har vel satt ny verdensrekord i å slippe inn mål før vi selv scorer

2) Presterer altså å løpe markant mindre på hjemmebane enn bortelaget

3) Ny målsetning for sesongen; unngå nedrykk


Null and void
Hm finner ikke statistikken over hvor mye som blir løpt, kan du linke?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Corvus skrev: søn okt 30, 2022 7:59 pm
SirJames skrev: lør okt 29, 2022 11:33 pm Dagens Kinderegg:

1) har vel satt ny verdensrekord i å slippe inn mål før vi selv scorer

2) Presterer altså å løpe markant mindre på hjemmebane enn bortelaget

3) Ny målsetning for sesongen; unngå nedrykk


Null and void
Hm finner ikke statistikken over hvor mye som blir løpt, kan du linke?
Det var snakk om 11 km kortere enn Leeds, ref den andre Liverpool tråden. Har ingen link selv.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

TheOpiate skrev: tor okt 27, 2022 11:11 pm
eppaen skrev: tor okt 27, 2022 6:54 pm Darwin har vel flere mål enn Jesus nå. På mye mindre spilletid.
Og Arsenal-gutta har vel ved flere anledninger omtalt Jesus som ett fantastisk kjøp. Det lover godt for Darwinbassen
Det gjelder i så fall alle kamper, og ikke bare PL. Og Jesus har nesten ikke startet i EL. I PL har de 3 og 5. Men Nunez har mindre minutter per mål. Jesus har 5 assists mens Nunez har 1. Så de er ganske like på antall minutter per målpoeng (Jesus hårfint foran, men i praksis helt likt).

Jesus var et godt kjøp for veldig mye mer enn målene han har scoret. Kampen i dag er et stjerneeksempel, hvor han legger opp til 3 av 5 mål (det ene ble ikke assist i statistikken pga at Nelson scorer på andre forsøket etter retur fra keeper), og er veldig uselvisk selv om han sårt trenger en scoring selv. Han er ekstremt viktig for hvordan Arteta ønsker å spille fotball, og jeg skjønte etter at han kom til Arsenal hvorfor Pep kjøpte ham in the first place (det var verre å skjønne da han fikk veldig begrenset med spilletid i City).

Jeg sa før sesongen at jeg heller ville ha Jesus enn Nunez på samme kostnad. Det står jeg fortsatt hardt på. Hans kvaliteter er hånd i hanske for Arteta-ball.

Jeg sa også at jeg tror Nunez blir en hit på Anfield, og den står jeg også fortsatt inne for. Han kommer til å score mange mål. Om han noen gang når opp på nivået til Mané er jeg dog usikker på. Men det er også store sko å fylle. At han blir brandet som en flopp er jo bare tull. Hadde ikke Haaland satt en umulig målestokk, ville de fleste ment at Nunez sin start på Anfield var god (bortsett fra skallen og utestegningen selvsagt). Og det spiller selvsagt også inn at kollektivet til Liverpool ikke har fungert i særlig grad så langt denne sesongen. I et velfungerende lag (som jeg strengt tatt trodde han kom til), så ville han produsert enda mer.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Folk kommer til å bli overrasket over hvor mye Darwin ønsker å være med i spillet, når det begynner å sitte. Var er par bra eksempler på det i går.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: søn okt 30, 2022 8:40 pm Folk kommer til å bli overrasket over hvor mye Darwin ønsker å være med i spillet, når det begynner å sitte. Var er par bra eksempler på det i går.
Ikke om man så ham i Portugal.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»