Herrer: EM 2022 (Ungarn/Slovakia)

Svar
Sulfat

Re: Herrer: EM 2022 (Ungarn/Slovakia)

Legg inn av Sulfat »

Choke-landslaget

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Å gå fra 19-23 til 24-23 Da fortjener du ingenting. Vinnere blir de aldri.gang på gang på gang. Sagosen ja.......
Sist redigert av Sportsidiot den tir jan 25, 2022 10:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Typisk...

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Glenn Solberg for en fyr!

Vanheden

Legg inn av Vanheden »

Norge har komplex i herrehandball. Kan ikke vinne.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Faktisk helt talentløst å prestere å tape denne. Bare å gratulere.

Juventus

Legg inn av Juventus »

Man har 4 målsledelse med litt tid igjen. Hadde man bare vært litt fornuftig så hadde man brukt tiden i angrep så kunne man ikke tapt.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Herrelandslaget i håndball og fotball. Same old story

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

DEN pasningen til O´Sullivan. Der snudde det.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Etter den førsteomgangen skal det ikke være mulig å rote det bort. Det siste skuddet til Sagosen er betegnende for den andreomgangen. Disse gutta vil dessverre alltid være nestenlaget.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

FY FLATE. Ufatteleg choke og avslutter med ein frykteleg skot langt over.

Mentalt kollaps igjen og vi ryker fortent ut igjen

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Det er så elendig at man må le. Trøsten er at det blir en søvnløs natt for spillerne.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ja, det gikk jo ikke veien...

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Fy faen, dette må være noen av de verste fem minuttene jeg noengang har sett av et norsk landslag. Med 5,5 minutt igjen leder man altså med 4 mål og har en kjempesjanse til å kontre inn ett til før O'Sullivan kaster bort muligheten. Så taper man faen meg hele greia. Totalt katastrofe. Berge kan bare ryke og reise til Kolstad, for han bør ikke være landslagssjef etter dette. Sagosen er lysår unna verdens beste-kvalitet og når ikke Mikkel Hansen til anklene en gang. Og hvorfor i helvete den svakeste skytteren i O'Sullivan fyrer fra 9 meter med 3 min igjen i en så avgjørende situasjon er hinsides min forståelse.

William_S

Legg inn av William_S »

Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:10 pm Herrelandslaget i håndball og fotball. Same old story
Tja her kommer vi i det minste til mesterskap. Fotball not so much

Taururu

Legg inn av Taururu »

Scoret vel 9 mål i 2.omg....

eppaen

Legg inn av eppaen »

Norge er en svak kontring i fra å lede med fem. Så taper man altså. Herlighet

Taururu

Legg inn av Taururu »

William_S skrev: tir jan 25, 2022 10:12 pm
Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:10 pm Herrelandslaget i håndball og fotball. Same old story
Tja her kommer vi i det minste til mesterskap. Fotball not so much
Litt trangere nåløyet i fotball

trønderen

Legg inn av trønderen »

Total mental kollaps igjen? Jeg kan ikke nok håndball, så dette er sikkert en banal analyse, men mår vi ledet med 4 mål og kunne gå opp til 5 målsledelse, og absolutt måtte ta en kontring som vi kastet bort...hvorfor ikke roe ned i stedet? Det var der det snudde på slutten følte jeg.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Taururu skrev: tir jan 25, 2022 10:10 pm Herrelandslaget i håndball og fotball. Same old story
Jeg er jævlig skuffet, spesielt over at vi roter bort en fin ledelse til pause og ikke minst tapet mot Russland. Men det der er tull.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hahhhahahaa er det kødd eller?

milanB

Legg inn av milanB »

Norsk flopping igjen blant herrene, sett det mange ganger før. Spark Berge og få inn Solberg.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Herregud så ræva. God inngang av Berge, men han klarer jo aldri å svare når Sverige legger om... Til tross for det så det ut til å gå mot en komfortabel seier frem til det norske laget bestemmer seg for å spille som om det er de som ligger fire mål bak de siste fem minuttene... Uforståelig meltdown, og Sagosen verst av dem alle.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Den 2. Omgangen, og siste 5 minuttene. Har ikke ord. Begredelig.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Savner at Sagosen står frem i slike kamper. Se på Mikkel Hansen, Karbatic f.eks.
Sist redigert av Taururu den tir jan 25, 2022 10:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Ja jeg advarte mot dette. Å møte Sverige i avgjørende matcher er og blir en nøtt for oss. Enten det er håndball, fotball og annet.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Dette er dessverre så standard herrelandslaget i håndball.
Ryker alltid når det gjelder.

Også i de kampene de absolutt bør ha full kontroll.
Mestere i å kjøre elendige sluttfaser i viktige kamper.

Andy

Legg inn av Andy »

Spektakulært å tape denne kampen. Berge kan ryke og reise til Kolstad.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Lede med 4 mål 5 minutter igjen og å tape med 1. Det er så ufattelig svakt. Det spiller ingen rolle hva disse gutta gjør. Hvor mange ganger har det ikke sett utrolig lovende ut,men når det drar seg til,så svikter det mentale. Noen medaljer har det blitt på veien,men å gå hele veien. Nope. Det er tøft i toppen,men når det blir nesten hele tiden. Må være noe mentalt de mangler.

qbah

Legg inn av qbah »

Kun dette laget her som klarer dette. Større bottlers enn fuckings Tottenham når det gjelder.

Berge ferdig. Velkommen til Kolstad.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Håndball»