Australian Open 2022

Svar
MadBum

Re: Australian Open 2022

Legg inn av MadBum »

Collins ikke spesielt blid etter kamp.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hadde vært interessant å være i hodet på Collins nå.

R66

Legg inn av R66 »

Barty hever nivå og vinner greit tiebreak
Artig for Aussies de får champ etter så mange år

Number4

Legg inn av Number4 »

Er det Ida?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gratulerer Barty!

Som forventet, men for et spesielt set.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Chris O' Neil så ikke lei seg ut for at hun ikke lenger er siste australske vinner.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

ElGuaje skrev: lør jan 29, 2022 11:13 am Gratulerer Barty!

Som forventet, men for et spesielt set.
Ja, ikke overraskende at det ble Barty party, men måten det skjedde på var litt overraskende. Hadde denne kampen blitt spilt et annet sted enn i Australia, så kunne Collins vunnet. Men det blir jo kontrafaktisk hvis-om-atte, så det er bare å gratulere Barty med hennes tredje GS-tittel. Mangler bare US Open for å ta en karriere-GS nå, faktisk.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

2633 poengs ledelse på rankingen nå. Så lenge på rad på toppen, men kun tre GS-titler til nå.

Number4

Legg inn av Number4 »

Går herrefinalen til samme tid i morgen?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: lør jan 29, 2022 11:18 am 2633 poengs ledelse på rankingen nå. Så lenge på rad på toppen, men kun tre GS-titler til nå.
Sier litt om hvor ustabile alle de andre er og har vært. Samtidig har det litt å gjøre med pandemitidene også, da. Barty spilte jo så å si ikke kamper i 2020.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Number4 skrev: lør jan 29, 2022 11:24 am Går herrefinalen til samme tid i morgen?
Ja, mener at den gjør det. I alle fall det som står på programmet for morgendagen på turneringas hjemmesider.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Number4 skrev: lør jan 29, 2022 11:24 am Går herrefinalen til samme tid i morgen?
Ja.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva tenker egentlig folk om morgendagen?

Klarer Rafa #21?

Number4

Legg inn av Number4 »

Artig gjensyn med legenden Evonne Goolagong for oss som har passert 30.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Number4 skrev: lør jan 29, 2022 11:31 am Artig gjensyn med legenden Evonne Goolagong for oss som har passert 30.
Hehe.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

TheBaseline skrev: lør jan 29, 2022 11:12 am Nadal har en tendens til å choke i finaler. Nå er han 35 år og ikke lenger på topp. Jeg tror russern tar det.
Jepp, Nadal er en chocker med 20 GS-titler.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

GoingKronos skrev: lør jan 29, 2022 11:38 am
TheBaseline skrev: lør jan 29, 2022 11:12 am Nadal har en tendens til å choke i finaler. Nå er han 35 år og ikke lenger på topp. Jeg tror russern tar det.
Jepp, Nadal er en chocker med 20 GS-titler.
Sier ikke at han choker hver gang, men spesielt i AO har han hatt problemer i finaler. Og nå er han attpåtil 35 år. Russern er den store favoritten her.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Skraevadottir skrev: lør jan 29, 2022 11:25 am
sexxes skrev: lør jan 29, 2022 11:18 am 2633 poengs ledelse på rankingen nå. Så lenge på rad på toppen, men kun tre GS-titler til nå.
Sier litt om hvor ustabile alle de andre er og har vært. Samtidig har det litt å gjøre med pandemitidene også, da. Barty spilte jo så å si ikke kamper i 2020.
Osaka har jo fire titler, men er jo ganske langt ute nå, og Kerber har jo faktisk tre titler. Så har jo Williamsene et hav av titler, men ingen av disse fire ser ut til å vinne flere. Venus har kanskje spilt siste GS om hun ikke får WC (Wimbledon og US Open?).
Halep og Muguruza med to titler skal man kanskje ikke avskrive.

Nå er det snart mer Aussie-party med Kyrgios.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Oddsmarkedet holder Medvedev som 1.5 favoritt mot Nadal som har 2.7

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

MadBum skrev: lør jan 29, 2022 11:52 am Oddsmarkedet holder Medvedev som 1.5 favoritt mot Nadal som har 2.7
Ser riktig ut synes jeg. Medvedev er den store favoritten.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: lør jan 29, 2022 11:49 am
Skraevadottir skrev: lør jan 29, 2022 11:25 am
sexxes skrev: lør jan 29, 2022 11:18 am 2633 poengs ledelse på rankingen nå. Så lenge på rad på toppen, men kun tre GS-titler til nå.
Sier litt om hvor ustabile alle de andre er og har vært. Samtidig har det litt å gjøre med pandemitidene også, da. Barty spilte jo så å si ikke kamper i 2020.
Osaka har jo fire titler, men er jo ganske langt ute nå, og Kerber har jo faktisk tre titler. Så har jo Williamsene et hav av titler, men ingen av disse fire ser ut til å vinne flere. Venus har kanskje spilt siste GS om hun ikke får WC (Wimbledon og US Open?).
Halep og Muguruza med to titler skal man kanskje ikke avskrive.
Problemet er at de ikke er stabile nok til å ta #1-tittelen slik det ser ut nå. Halep var jo en gang veldig stabil, men jeg tror ikke hun kommer opp på det nivået igjen. Williamsene er ferdige, tror jeg, mens også Kerber begynner å dra såpass på åra at hun skal slite med å vinne så mye mer. Jeg tror at utfordrerne til Barty først og fremst vil være utøvere som er yngre enn henne. Kanskje også Krejcikova.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Godt at Nadal reddet de tre store. Etter AO i 2005 er det vel kun tre finaler uten minst en av disse (US 2014, W 2016 og US 2020). Safin-Hewitt siste AO finale uten en av dem.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jøss er rart å tenke på at Nadal Federer og Djoko er på hell kommer til å bli mange flere GS vinnere nå enn før

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Medvedev virker i alt for bra slag for Nadal nå synes jeg. Slår langt flere vinnere og har et helt annet serve-våpen enn spanjolen. Nadal må prøve å holde igang lange ballvekslinger, men jeg tviler på at russeren lar seg psyke ut.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Kyrgios og Kokkinakis vant den helaustralske doublefinalen, så endelig kan Kyrgios skryte av en GS-tittel. Det kan forsåvidt Kokkinakis også.

Kvinnenes doublefinale om et par timer, så får vi se hva paret som slo ut Eikeri og makker kan få til mot det beste paret.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Personlig tror jeg Nadal tar den finalen. Håper på Medvedev.

R66

Legg inn av R66 »

Tror at forhand til Rafa blir avgjørende
80% fult, de fleste heier på Nadal

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da er vi i gang. Håper de blir ferdige før klokka ett, for da må jeg stikke.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rafa gjennomsvett og drypper allerede. Må jobbe hardt for å holde sine servegame. Men de gamene er ekstremt viktige å vinne og kan gi selvtillit. Tror dette blir en ganske lang kamp.

R66

Legg inn av R66 »

Skraevadottir skrev: søn jan 30, 2022 9:48 am Da er vi i gang. Håper de blir ferdige før klokka ett, for da må jeg stikke.
Du får med deg tre sett om de spiller like lange games som på 1-1, solid kvalitet

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»