NM Herrer 2022/23

Svar
Havrebukken

Re: NM Herrer 2022/23

Legg inn av Havrebukken »

Folk_flesk skrev: ons jun 29, 2022 6:53 pm Eidsvoll turn fikser dette. Slå selveste Grunnloven i hodet på disse oppkomlingene.
Blir en klar hjemmeseier dette basert på spill og sjanser i første omgang. Molde henger ikke med.

startelver

Legg inn av startelver »

Oddsen på Eidsvold var på 14 i odds?

Ross

Legg inn av Ross »

Oddsen på Eidsvold var over 40
Sist redigert av Ross den ons jun 29, 2022 7:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Havrebukken skrev: ons jun 29, 2022 6:58 pm
Folk_flesk skrev: ons jun 29, 2022 6:53 pm Eidsvoll turn fikser dette. Slå selveste Grunnloven i hodet på disse oppkomlingene.
Blir en klar hjemmeseier dette basert på spill og sjanser i første omgang. Molde henger ikke med.
Virker lovende isåfall. Dette er grunnlovsfedre mot fiskere.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Er et par gode spillere på Eidsvoll men tviler på at de klarer å vinne denne, om Molde har bra med sjangser

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Folk_flesk skrev: ons jun 29, 2022 7:09 pm Virker lovende isåfall. Dette er grunnlovsfedre mot fiskere.
Eidsvoll er vel rene verdensmetropolen å regne, i forhold til Molde.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Start 2-0

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Kjelsås 3:1 ved Hanestad tidligere Lyn

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Sodajr skrev: ons jun 29, 2022 7:12 pmStart 2-0
Moss, som jobbet så hardt med å få ut Sarpsborg, er altså 0-3 under mot et betraktelig dårligere lag.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Midtskogen som skapte sjansen, skudd fra 16m som keeper formler ut i feltet og mål.

Midtskogen Paintsil og Hanstad gode fremover i banen for Kjelsås.

As we speak nesten 4:1. Divisjons forskjell ⚽😉

startelver

Legg inn av startelver »

AcsOnFire skrev: ons jun 29, 2022 7:17 pm Kjelsås 3:1 ved Hanestad tidligere Lyn
Det er aldeles nydelig! Kjelsås og LSK ser ut til å innfri.

Moss ryker stort, som ventet egentlig.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Grødem 2-1 for Molde

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Byåsen 1-1 mot Sandefjord. De har scoret begge målene i dag.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Folk_flesk skrev: ons jun 29, 2022 7:28 pm Byåsen 1-1 mot Sandefjord. De har scoret begge målene i dag.
1-2, nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 6:50 pm Mine to favoritter LSK og Kjelsås leder, dessverre er det en omgang igjen.
Så det er 1. Lyn, 2. LSK og 3. Kjelsås?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Tror det er 1. Vålerenga. 2. Lyn. 3. Lillestrøm og 4. Kjelsås. Stabæk som en god nummer 5.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Ohlaien skrev: ons jun 29, 2022 7:34 pm Tror det er 1. Vålerenga. 2. Lyn. 3. Lillestrøm og 4. Kjelsås. Stabæk som en god nummer 5.
Skuffende, jeg hadde håpet på Brann på femteplass.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Tjaaah skrev: ons jun 29, 2022 7:35 pm
Ohlaien skrev: ons jun 29, 2022 7:34 pm Tror det er 1. Vålerenga. 2. Lyn. 3. Lillestrøm og 4. Kjelsås. Stabæk som en god nummer 5.
Skuffende, jeg hadde håpet på Brann på femteplass.
Tydeligvis veldig viktig å holde det lokalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Tjaaah skrev: ons jun 29, 2022 7:32 pm
startelver skrev: ons jun 29, 2022 6:50 pm Mine to favoritter LSK og Kjelsås leder, dessverre er det en omgang igjen.
Så det er 1. Lyn, 2. LSK og 3. Kjelsås?
Var ikke det jeg sa , de er mine oddsfavoritter , jeg har postet spillene i oddstråden, LSK og Kjelsås.

Min favorittklubb har alltid vært LYN, men Kjelsås er en god nummer to når det gjelder favoritter.

VIF er nederst på lista. Og Brann selvsagt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 7:37 pm Min favorittklubb har alltid vært LYN, men Kjelsås er en god nummer to når det gjelder favoritter.

VIF er nederst på lista. Og Brann selvsagt.
Det du skrev var at Kjelsås hadde vært et andrevalg, om du ikke skulle holdt med Lyn. Det betyr at de er tredjevalget ditt, det er det vi tuller med.

Ellers er jeg såret og vonbroten, Brann var da greie nok til å tape 6-1 mot Lyn, når vi vant seriegull. Du burde jo være litt fan, i hvert fall.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Molde leder 3-1 over Eidsvoll. Zekhnini med scoring, skal dette være vendepunktet i karrieren hans?

startelver

Legg inn av startelver »

Tjaaah skrev: ons jun 29, 2022 7:41 pm
startelver skrev: ons jun 29, 2022 7:37 pm Min favorittklubb har alltid vært LYN, men Kjelsås er en god nummer to når det gjelder favoritter.

VIF er nederst på lista. Og Brann selvsagt.
Det du skrev var at Kjelsås hadde vært et andrevalg, om du ikke skulle holdt med Lyn. Det betyr at de er tredjevalget ditt, det er det vi tuller med.

Ellers er jeg såret og vonbroten, Brann var da greie nok til å tape 6-1 mot Lyn, når vi vant seriegull. Du burde jo være litt fan, i hvert fall.
Dette er ikke vanskelig å forstå. Men nå vinner jeg på oddsen hvis ikke LSK fucker det til.

Lyn har bare minnene igjen fra en gammel storhetstid

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 7:44 pm Dette er ikke vanskelig å forstå.
Nei, man skulle ikke tro at det var så vanskelig...

startelver

Legg inn av startelver »

Har du ellers noe fornuftig å si ?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 7:48 pm Har du ellers noe fornuftig å si ?
Kjelsås - Skeid 3-3

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Samme oppskrift som forrige gang fra Molde sin side, slapt i en time og så kjører man på siste halvtimen når dem begynner bli slitne. Funker gull det mot lag fra lavere divisjoner. Også har man ikke brukt for mye krefter på det

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Fy faen. Dominerer totalt før en totalkollaps på slutten. Vi ryker ut nå.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Har de hatt NM-Studio?

startelver

Legg inn av startelver »

Tjaaah skrev: ons jun 29, 2022 7:50 pm
startelver skrev: ons jun 29, 2022 7:48 pm Har du ellers noe fornuftig å si ?
Kjelsås - Skeid 3-3
Hadde Kjelsås DNB så penger tilbake, men det var smått irriterende når det er 3-1 etter 80 minutter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jun 29, 2022 8:02 pm Hadde Kjelsås DNB så penger tilbake, men det var smått irriterende når det er 3-1 etter 80 minutter.
Er ikke sånn spillavhengig, så jeg forbinder bare DNB med korrupsjon, men bra du fikk pengene tilbake.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»