Kamptråd Liverpool - Brentford

Svar
markantovertak

Kamptråd Liverpool - Brentford

Legg inn av markantovertak »

Lagoppstilling Liverpool: 7 Milner.

Mer kommer.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Tror ikke på jinxing. Liverpool vinner 2-0.

lsklars

Legg inn av lsklars »

10-1.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Vi er i fritt fall. 1-3

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »


Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Dette blir nok stygt. Klopp sine disipler har kvilt seg godt gjennom alle skader og Covid sjukdommer. Jeg tipper 4-0

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bare Thiago på skadelista? Sterkt lag som Klopp mønstrer.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Et hårdtkiæmpende Brentford har alle forutsetninger for å rykke Liverpool ut av stilen, og med tanke på at det knapt finnes en naturlig målgjører med hos hjemmelaget, så har i hvert fall jeg satt en solid skjerv på 1-1. En liten strek i regninga i kampen om andreplassen, selvsagt, men det ville vært litt usportslig å passere Chelsea i antall poeng med enda en kamp til gode på dem. Regner med at Curtis Jones scorer LFCs mål, forresten.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

TrueBlue81 skrev: søn jan 16, 2022 2:05 pm Dette blir nok stygt. Klopp sine disipler har kvilt seg godt gjennom alle skader og Covid sjukdommer. Jeg tipper 4-0
Har vel kvilt seg litt vel mye i det siste, 100% hvilepuls på alt de foretar seg. Som vanlig etter jul, laget har en tendens til å kjøre vinterdvale på denne tiden av året hver sesong. Lukter en av sesongens kjedeligste kamper.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Merkelig valg å stille med Matip igjen her, etter at han ble rimelig grundig pult i motsatt oppgjør. Blir tripling på han og innlegg fra høyre i dag også.

MadBum

Legg inn av MadBum »

8-0 slutt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

chelsea8 skrev: søn jan 16, 2022 2:10 pm Bare Thiago på skadelista? Sterkt lag som Klopp mønstrer.
Thiago, Elliot og Origi

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sodajr skrev: søn jan 16, 2022 2:26 pm Thiago, Elliot og Origi
Det er såpass, ja.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

chelsea8 skrev: søn jan 16, 2022 2:10 pm Bare Thiago på skadelista? Sterkt lag som Klopp mønstrer.
--- Men benken,den kostet vel knapt £50 mill og da står en spiller for £40 mill + av summen. Det er benken til et Norwich

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrueBlue81 skrev: søn jan 16, 2022 2:05 pm Dette blir nok stygt. Klopp sine disipler har kvilt seg godt gjennom alle skader og Covid sjukdommer. Jeg tipper 4-0
Kjipt at du har mistet store deler av gleden med fotball de siste årene. Enda verre er det at du ikke har funnet noe annet å bruke tiden på.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Vi har koblet grepet.

Så da scorer snart Toney.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: søn jan 16, 2022 2:58 pm
TrueBlue81 skrev: søn jan 16, 2022 2:05 pm Dette blir nok stygt. Klopp sine disipler har kvilt seg godt gjennom alle skader og Covid sjukdommer. Jeg tipper 4-0
Kjipt at du har mistet store deler av gleden med fotball de siste årene. Enda verre er det at du ikke har funnet noe annet å bruke tiden på.
Slapp av minus, det verste er at jeg kan bli like kjip som deg, og først da snakker vi trøbbel. Ellers flott at du hele tiden ønsker å bruke den kjipe tiden din på meg. Er jeg virkelig så langt under huden kommet. Herlig..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Soleklart gult til Ajer

Yesil

Legg inn av Yesil »

Må jo begynne å lure på hvorfor Matip gidder å gå opp på dødball, når han ikke treffer på noe som helst.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Firmino er så ferdig på dette nivået at det er helt krise. Utrolig nok leste jeg noe om ny kontrakt her om dagen. Selg mens vi har mulighet.

startelver

Legg inn av startelver »

Synes Ajer har hatt en god omgang til nå. Holder selvsagt med Brentford her.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Enveiskjøring dette. Da står det vel 0-1 snart.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

startelver skrev: søn jan 16, 2022 3:28 pmHolder selvsagt med Brentford her.
startelver da!

milanB

Legg inn av milanB »

Det går så treeeeeeeeeeegt

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: søn jan 16, 2022 3:28 pm Synes Ajer har hatt en god omgang til nå. Holder selvsagt med Brentford her.
Det er vel bare Liverpool-fansen som heier på hjemmelaget her?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Leeds har scoret to mot West Ham.

*sukk*

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Dette må FSG ta på sin kappe. Man visste at Salah og Mane skulle bort. Og man bruker ikke penger. År etter år.

Uten Klopp så hadde vi kjempet i bunn av tabellen med Everton.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Herregud så tamt dette laget er uten Salah.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Fyyyyyy faen Alisson. Må du dunke ballen på tribunen hver jævla gang du ikke gir motstanderen en mulighet direkte?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»