David Toska blir gjest i TV2s sjakkstudio

Svar
Kul_Djevel

Re: David Toska blir gjest i TV2s sjakkstudio

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: man jan 17, 2022 7:16 pm
Kul_Djevel skrev: man jan 17, 2022 7:14 pm
Solvgutt1 skrev: man jan 17, 2022 7:08 pm
Fordi han hadde ikke vært der hvis han ikke hadde vært kriminell.
Ja, det er jo en selvfølge. Hadde jo vært idiotisk å bruke en som ikke var kriminell til å fortelle en rehabiliteringshistorie hvor sjakk var en del av veien til et normalt liv. Dette har jo tv2 forklart godt
Du må gjerne mene at Tv2 har forklart det godt. Poenget er at verken jeg eller noen andre har sagt det du sier, og at det er irrelevant å dra inn Northug her.
Mer relevant enn å dra inn abb som noen av dere har gjort

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Kul_Djevel skrev: man jan 17, 2022 7:17 pm
Solvgutt1 skrev: man jan 17, 2022 7:16 pm
Kul_Djevel skrev: man jan 17, 2022 7:14 pm

Ja, det er jo en selvfølge. Hadde jo vært idiotisk å bruke en som ikke var kriminell til å fortelle en rehabiliteringshistorie hvor sjakk var en del av veien til et normalt liv. Dette har jo tv2 forklart godt
Du må gjerne mene at Tv2 har forklart det godt. Poenget er at verken jeg eller noen andre har sagt det du sier, og at det er irrelevant å dra inn Northug her.
Mer relevant enn å dra inn abb som noen av dere har gjort
Jeg har ikke dratt inn ABB, men nei, det er faktisk ikke mer relevant.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

.
Sist redigert av MatsEn89 den man jan 17, 2022 7:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

DoktorS skrev: man jan 17, 2022 7:15 pm
Hoppidioten skrev: man jan 17, 2022 7:11 pm Han får mye pepper nå stakkars David. Må si jeg syntes synd på den lavmælte gutten der han satt i studio idag. Prøver bare å bidra til samfunnet og alt han får er dritt tilbake? Skjerpings folkens!
Det viser jo bare at TV2 har gjort en dobbelt feilvurdering, i så fall. Ingen som kritiserer Toska her og absolutt ingen som ikke har sagt noe imot at han skal rehabiliteres, fortsatt. Men all kritikken går mot TV2.
Du greier ikke forklare hvorfor dette er så feil. Du har kastet deg på et ukritisk naivt hylekor uten å helt forstå hvorfor du også skal hyle.

De få skrikhalsene som har kritisert tv2 her har kommet med kritikk som er ekstremt unyansert. Welhaven ble fullstendig avkledd i dax18

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Det fins mange hverdagskriminelle som skor seg på lureri og andres ulykke gjennom hele livet. Mange av disse får aldri noen form for straff og har heller ikke en velfungerende samvittighet som forteller dem at de er noe annet enn mors beste barn. Toska er etter min mening ikke noe verre enn disse, snarere tvert i mot, og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte. Når han da har en historie å fortelle om hvordan sjakken har hjulpet han og andre, så syns jeg det er ålreit at man kan være såpass rause at man inviterer han inn i varmen for en stakket stund. Det er ikke slik at de som ser på sjakk automatisk får lyst til å rane en bank fordi de så Toska kommentere springer til f6.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:24 pm Det fins mange hverdagskriminelle som skor seg på lureri og andres ulykke gjennom hele livet. Mange av disse får aldri noen form for straff og har heller ikke en velfungerende samvittighet som forteller dem at de er noe annet enn mors beste barn. Toska er etter min mening ikke noe verre enn disse, snarere tvert i mot, og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte. Når han da har en historie å fortelle om hvordan sjakken har hjulpet han og andre, så syns jeg det er ålreit at man kan være såpass rause at man inviterer han inn i varmen for en stakket stund. Det er ikke slik at de som ser på sjakk automatisk får lyst til å rane en bank fordi de så Toska kommentere springer til f6.
Enig. Godt å se enkelte nyanserte debattanter her

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

[/quote]

Du greier ikke forklare hvorfor dette er så feil. Du har kastet deg på et ukritisk naivt hylekor uten å helt forstå hvorfor du også skal hyle.

De få skrikhalsene som har kritisert tv2 her har kommet med kritikk som er ekstremt unyansert. Welhaven ble fullstendig avkledd i dax18
[/quote]

De fleste forstår hvorfor det er feil. Jeg kaster meg aldri på hylekor. Like lite som jeg hyler på den andre siden hvis flertallet har rett. Noen har jo det som varemerke. Navn ikke nevnt.

Nyanser finnes, men her er det åpenbart at Toska er hentet inn som kjendis, ikke som ekspert, det sier jo han selv. Det er plagsomt for mange å se ham som kjendis i et underholdningsprogram. Det finnes en rekke underholdningsprogrammer der man helt bevisst ikke lar personer som har utført grove kriminelle handlinger får delta, dels av hensyn til ofrene, dels pga offentlighetens oppfaning av en slik situasjon. Hvis det nå, som noen sier, at Toska framstår som svært usikker og nesten plaget av situasjonen, og ikke minst utilpass, så har jo TV2 virkelig gjort ham en bjørnetjeneste i tillegg.

Hvis det er snakk om to programmer, er det neppe noen stor skade skjedd. Og det vel grunn til å tro at TV2 har lært av denne idiotiske beslutningen.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:24 pm og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte.
Har han det ? Fengselsstraffen er ferdig sonet . men så vidt jeg vet er fremdeles 51,4 millioner kroner av ransutbyttet borte vekk.

b0lle

Legg inn av b0lle »

DoktorS skrev: man jan 17, 2022 7:32 pm
Du greier ikke forklare hvorfor dette er så feil. Du har kastet deg på et ukritisk naivt hylekor uten å helt forstå hvorfor du også skal hyle.

De få skrikhalsene som har kritisert tv2 her har kommet med kritikk som er ekstremt unyansert. Welhaven ble fullstendig avkledd i dax18
[/quote]

De fleste forstår hvorfor det er feil. Jeg kaster meg aldri på hylekor. Like lite som jeg hyler på den andre siden hvis flertallet har rett. Noen har jo det som varemerke. Navn ikke nevnt. Nyanser finnes, men her er det åpenbart at Toska er hentet inn som kjendis, ikke som ekspert, det sier jo han selv. Det er plagsomt for mange å se ham som kjendis i et underholdningsprogram. Det finnes en rekke underholdningsprogrammer der man helt bevisst ikke lar personer som har utført grove kriminelle handlinger får delta, dels av hensyn til ofrene, dels pga offentlighetens oppfaning av en slik situasjon. Hvis det nå, som noen sier, at Toska framstår som svært usikker og nesten plaget av situasjonen, og ikke minst utilpass, så har jo TV2 virkelig gjort ham en bjørnetjeneste i tillegg.
[/quote]

Rehabilitering er viktig og etter sonet dom er det ingenting som er feil med at en person får seg en jobb som hva det måtte være (selvsagt med unntak av arbeid som krever ren vandel). Kan du da i tillegg argumentere for at denne personen er faglig dyktig i det han har blitt hyret inn som er det jo enda mer berettiget. I denne situasjonen vil jeg også påstå at Toska kan stå frem som et eksempel for andre som er dømt for diverse forbrytelser, det er muligheter også etter sonet dom.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:38 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:24 pm og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte.
Har han det ? Fengselsstraffen er ferdig sonet . men så vidt jeg vet er fremdeles 51,4 millioner kroner av ransutbyttet borte vekk.
Er det bedre at han betaler alt dette og pines ned til tiøringen resten av sitt liv, eller at man tenker at fengselsstraffen m.m. er tilstrekkelig for å veie opp for det, og at man gir en angrende synder muligheten til å få et noenlunde verdig liv?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

La merke til at Per Willy "Tough on crime" Amundsen var i Dax18 for å kommentere Toska-saken. Sjelden har fingeren vært raskere på av-knappen på fjernkontrollen.
Sist redigert av Folk_flesk den man jan 17, 2022 8:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:45 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:38 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:24 pm og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte.
Har han det ? Fengselsstraffen er ferdig sonet . men så vidt jeg vet er fremdeles 51,4 millioner kroner av ransutbyttet borte vekk.
Er det bedre at han betaler alt dette og pines ned til tiøringen resten av sitt liv, eller at man tenker at fengselsstraffen m.m. er tilstrekkelig for å veie opp for det, og at man gir en angrende synder muligheten til å få et noenlunde verdig liv?
Det er de allerede dømt til å betale tilbake pengene . Jeg går ut ifra at de som var med på ranet, og da spesielt "mesterhjernen" ,har en viss oversikt over hvor pengene ble av , eller investert i . . Jeg har ikke fått med meg at Toska har vært behjelpelig med å spore opp de 50+ millionene så langt

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

DoktorS skrev: man jan 17, 2022 7:32 pm
Du greier ikke forklare hvorfor dette er så feil. Du har kastet deg på et ukritisk naivt hylekor uten å helt forstå hvorfor du også skal hyle.

De få skrikhalsene som har kritisert tv2 her har kommet med kritikk som er ekstremt unyansert. Welhaven ble fullstendig avkledd i dax18
[/quote]

De fleste forstår hvorfor det er feil. Jeg kaster meg aldri på hylekor. Like lite som jeg hyler på den andre siden hvis flertallet har rett. Noen har jo det som varemerke. Navn ikke nevnt.

Nyanser finnes, men her er det åpenbart at Toska er hentet inn som kjendis, ikke som ekspert, det sier jo han selv. Det er plagsomt for mange å se ham som kjendis i et underholdningsprogram. Det finnes en rekke underholdningsprogrammer der man helt bevisst ikke lar personer som har utført grove kriminelle handlinger får delta, dels av hensyn til ofrene, dels pga offentlighetens oppfaning av en slik situasjon. Hvis det nå, som noen sier, at Toska framstår som svært usikker og nesten plaget av situasjonen, og ikke minst utilpass, så har jo TV2 virkelig gjort ham en bjørnetjeneste i tillegg.

Hvis det er snakk om to programmer, er det neppe noen stor skade skjedd. Og det vel grunn til å tro at TV2 har lært av denne idiotiske beslutningen.
[/quote]

Alle vet at Toska ikke er invitert som ekspert. Det sier jo TV2 selv. Trenger ikke poengtere noe alle vet, ihvertfall all den tid TV2 har vært ærlige på hvorfor han ble invitert. Han ble invitert fordi han er en rehabilitert eks kriminell som har sonet sin straff og har en historie å fortelle, da spesielt om hvordan sjakk har vært en viktig del av den rehab prosessen. De fleste sjakksendinger jeg har sett har med gjester som ikke er eksperter.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:54 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:45 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:38 pm

Har han det ? Fengselsstraffen er ferdig sonet . men så vidt jeg vet er fremdeles 51,4 millioner kroner av ransutbyttet borte vekk.
Er det bedre at han betaler alt dette og pines ned til tiøringen resten av sitt liv, eller at man tenker at fengselsstraffen m.m. er tilstrekkelig for å veie opp for det, og at man gir en angrende synder muligheten til å få et noenlunde verdig liv?
Det er de allerede dømt til å betale tilbake pengene . Jeg går ut ifra at de som var med på ranet, og da spesielt "mesterhjernen" ,har en viss oversikt over hvor pengene ble av , eller investert i . . Jeg har ikke fått med meg at Toska har vært behjelpelig med å spore opp de 50+ millionene så langt
Hva med at han faktisk ikke vet hvor de er? Poenget med straff er uansett, i utgangspunktet, at man skal lære av sine feil og komme ut som et bedre menneske som kan bidra i samfunnet. Det er ikke å straffe noen slik at de aldri kommer seg på føttene igjen resten av livet. Hvor bygge alt på mistillit når en kan vise noen tillit som de kan vokse på og skape noe positivt for seg selv og andre? Selvsagt fins det ekstreme tilfeller hvor samfunnet må beskyttes fra noen, men det er kun noen få helt ekstreme tilfeller.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:03 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:54 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:45 pm Er det bedre at han betaler alt dette og pines ned til tiøringen resten av sitt liv, eller at man tenker at fengselsstraffen m.m. er tilstrekkelig for å veie opp for det, og at man gir en angrende synder muligheten til å få et noenlunde verdig liv?
Det er de allerede dømt til å betale tilbake pengene . Jeg går ut ifra at de som var med på ranet, og da spesielt "mesterhjernen" ,har en viss oversikt over hvor pengene ble av , eller investert i . . Jeg har ikke fått med meg at Toska har vært behjelpelig med å spore opp de 50+ millionene så langt
Hva med at han faktisk ikke vet hvor de er? Poenget med straff er uansett, i utgangspunktet, at man skal lære av sine feil og komme ut som et bedre menneske som kan bidra i samfunnet. Det er ikke å straffe noen slik at de aldri kommer seg på føttene igjen resten av livet. Hvor bygge alt på mistillit når en kan vise noen tillit som de kan vokse på og skape noe positivt for seg selv og andre? Selvsagt fins det ekstreme tilfeller hvor samfunnet må beskyttes fra noen, men det er kun noen få helt ekstreme tilfeller.
De aller fleste har rett på en ny sjanse , men nå er , eller rettere sagt var, får vi håpe , Toska en yrkeskriminiell som er påtalt og dømt for en rekke alvorlige forhold utenom Nokas-ranet . Jeg tillater meg til å være en smule skeptisk til Toskas nye fremtoning inntil videre .

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 8:18 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:03 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:54 pm

Det er de allerede dømt til å betale tilbake pengene . Jeg går ut ifra at de som var med på ranet, og da spesielt "mesterhjernen" ,har en viss oversikt over hvor pengene ble av , eller investert i . . Jeg har ikke fått med meg at Toska har vært behjelpelig med å spore opp de 50+ millionene så langt
Hva med at han faktisk ikke vet hvor de er? Poenget med straff er uansett, i utgangspunktet, at man skal lære av sine feil og komme ut som et bedre menneske som kan bidra i samfunnet. Det er ikke å straffe noen slik at de aldri kommer seg på føttene igjen resten av livet. Hvor bygge alt på mistillit når en kan vise noen tillit som de kan vokse på og skape noe positivt for seg selv og andre? Selvsagt fins det ekstreme tilfeller hvor samfunnet må beskyttes fra noen, men det er kun noen få helt ekstreme tilfeller.
De aller fleste har rett på en ny sjanse , men nå er , eller rettere sagt var, får vi håpe , Toska en yrkeskriminiell som er påtalt og dømt for en rekke alvorlige forhold utenom Nokas-ranet . Jeg tillater meg til å være en smule skeptisk til Toskas nye fremtoning inntil videre .
Greit å være på tå hev. Er nok i overkant å invitere ham til "Skal vi danse" eller "4-stjernes middag" inntil videre.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MatsEn89 skrev: man jan 17, 2022 1:59 pm
Mysterio19 skrev: man jan 17, 2022 1:57 pm TV 2 Sport 2.
Vegard Jansen ler i skjegget over at en obskur sending har blitt landets største nyhetssak
Har den transendert nexer-kua?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7844

Legg inn av Big George »

Når Toska betaler tilbake ransutbyttet kan vi snakke

b0lle

Legg inn av b0lle »

CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 8:18 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:03 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:54 pm

Det er de allerede dømt til å betale tilbake pengene . Jeg går ut ifra at de som var med på ranet, og da spesielt "mesterhjernen" ,har en viss oversikt over hvor pengene ble av , eller investert i . . Jeg har ikke fått med meg at Toska har vært behjelpelig med å spore opp de 50+ millionene så langt
Hva med at han faktisk ikke vet hvor de er? Poenget med straff er uansett, i utgangspunktet, at man skal lære av sine feil og komme ut som et bedre menneske som kan bidra i samfunnet. Det er ikke å straffe noen slik at de aldri kommer seg på føttene igjen resten av livet. Hvor bygge alt på mistillit når en kan vise noen tillit som de kan vokse på og skape noe positivt for seg selv og andre? Selvsagt fins det ekstreme tilfeller hvor samfunnet må beskyttes fra noen, men det er kun noen få helt ekstreme tilfeller.
De aller fleste har rett på en ny sjanse , men nå er , eller rettere sagt var, får vi håpe , Toska en yrkeskriminiell som er påtalt og dømt for en rekke alvorlige forhold utenom Nokas-ranet . Jeg tillater meg til å være en smule skeptisk til Toskas nye fremtoning inntil videre .
Det kan man selvsagt på lik linje med at man burde hvert mer skeptiske til Sven Erik Utsi. Foredragsholder, arbeid med unge, engasjert i sametinget og flere intervjuer i norske redaksjoner. Kjent for hva? Yrkeskriminell og bankraner. Er dette greit siden ingen lager noe sak om det men det å stille på en sjakk sending er ikke greit?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Jeg hadde faktisk tenkt til å holde meg på den smale sti, men etter denne kriminalitetsforherligende seansen så har jeg nå bestemt meg for å rane en bank og bli yrkeskriminell. Takk, TV2!

lund

Legg inn av lund »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:29 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 8:18 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:03 pm Hva med at han faktisk ikke vet hvor de er? Poenget med straff er uansett, i utgangspunktet, at man skal lære av sine feil og komme ut som et bedre menneske som kan bidra i samfunnet. Det er ikke å straffe noen slik at de aldri kommer seg på føttene igjen resten av livet. Hvor bygge alt på mistillit når en kan vise noen tillit som de kan vokse på og skape noe positivt for seg selv og andre? Selvsagt fins det ekstreme tilfeller hvor samfunnet må beskyttes fra noen, men det er kun noen få helt ekstreme tilfeller.
De aller fleste har rett på en ny sjanse , men nå er , eller rettere sagt var, får vi håpe , Toska en yrkeskriminiell som er påtalt og dømt for en rekke alvorlige forhold utenom Nokas-ranet . Jeg tillater meg til å være en smule skeptisk til Toskas nye fremtoning inntil videre .
Greit å være på tå hev. Er nok i overkant å invitere ham til "Skal vi danse" eller "4-stjernes middag" inntil videre.
4-stjerners middag med Toska, Havnå, Betew og politi-Håland hadde jo vært noe.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Altså...planlegg et mordran. Stikk av med 60 millioner. Tilbring 15 år i fengsel. Bli ekspertkommentator på TV2.

Kontra, sleik læreren opp etter ryggen sånn at du kommer inn på journalistskolen, opparbeid deg en halv million i studielån, lag kaffe og være setevarmer for John G Bernander, etter 15 år får du KANSKJE lov å komme på skjermen.

Ikke tvil om hva som lønner seg mest.
Sist redigert av Germania den man jan 17, 2022 9:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kul_Djevel skrev: man jan 17, 2022 5:10 pm Skjønner seriøst ikke problemet med å bruke Toska til dette. Han har sonet sin straff og gjort opp med samfunnet. Det som kjennetegner vellykket rehabilitering er å inkludere tidligere straffedømte i samfunnet igjen etter soning. Det er slik som er med på å hindre tilbakefall. Bra av Tv2 å hente han inn på dette
Utvidet juleferie? Godt å se du deler dine briliante meninger med allmuen.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

På den andre siden så er vel Toska et av de ærligste menneskene som jobber i TV2.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Germania skrev: man jan 17, 2022 9:22 pm Altså...planlegg et mordran. Stikk av med 60 millioner. Tilbring 15 år i fengsel. Bli ekspertkommentator på TV2.

Kontra, sleik læreren opp etter ryggen sånn at du kommer inn på journalistskolen, opparbeid deg en halv million i studielån, lag kaffe og være setevarmer for John G Bernander, etter 15 år får du KANSKJE lov å komme på skjermen.

Ikke tvil om hva som lønner seg mest.
Feil, 13 år for norgeshistorien største ran og medvirkning til drap på en politimann. Straffene i Norge er så latterlige at det smarteste man kan gjøre her på berget, er å bli en kriminell. Skjønner godt de som velger den banen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Germania skrev: man jan 17, 2022 9:22 pm Altså...planlegg et mordran. Stikk av med 60 millioner. Tilbring 15 år i fengsel. Bli ekspertkommentator på TV2.

Kontra, sleik læreren opp etter ryggen sånn at du kommer inn på journalistskolen, opparbeid deg en halv million i studielån, lag kaffe og være setevarmer for John G Bernander, etter 15 år får du KANSKJE lov å komme på skjermen.

Ikke tvil om hva som lønner seg mest.
Han har gjeld på 30+ millioner som han må slite med resten av livet eller mesteparten av livet. Så om det lønner seg så veldig er høyst diskutabelt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:45 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 7:38 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 7:24 pm og han har tatt sin straff og gjort opp for seg på en ordentlig måte.
Har han det ? Fengselsstraffen er ferdig sonet . men så vidt jeg vet er fremdeles 51,4 millioner kroner av ransutbyttet borte vekk.
Er det bedre at han betaler alt dette og pines ned til tiøringen resten av sitt liv, eller at man tenker at fengselsstraffen m.m. er tilstrekkelig for å veie opp for det, og at man gir en angrende synder muligheten til å få et noenlunde verdig liv?
Si han hadde blitt rik da, sklle han fortsatt beholde alle pengene selv eller betale ned noget?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

kytec skrev: man jan 17, 2022 9:44 pm
Si han hadde blitt rik da, sklle han fortsatt beholde alle pengene selv eller betale ned noget?
Da må han vel betale de 30+ millionene han skylder.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

lund skrev: man jan 17, 2022 9:20 pm
Skraevadottir skrev: man jan 17, 2022 8:29 pm
CrazyHorse skrev: man jan 17, 2022 8:18 pm

De aller fleste har rett på en ny sjanse , men nå er , eller rettere sagt var, får vi håpe , Toska en yrkeskriminiell som er påtalt og dømt for en rekke alvorlige forhold utenom Nokas-ranet . Jeg tillater meg til å være en smule skeptisk til Toskas nye fremtoning inntil videre .
Greit å være på tå hev. Er nok i overkant å invitere ham til "Skal vi danse" eller "4-stjernes middag" inntil videre.
4-stjerners middag med Toska, Havnå, Betew og politi-Håland hadde jo vært noe.
10/10 hadde sett på.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»