WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Anderson and Gallows faktisk! Så ikke den komme. Anderson som fortsatt er NEVER Openweight Champion over i NJPW også. La samarbeidet begynne

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir okt 11, 2022 10:36 am Anderson and Gallows faktisk! Så ikke den komme. Anderson som fortsatt er NEVER Openweight Champion over i NJPW også. La samarbeidet begynne
Ja dæven steike, den så jeg virkelig ikke komme! Trodde liksom de broene var brent, men market greit ut i sofaen når de to dukket opp! Veldig gøy!

Forøvrig: herregud som jeg elsker Judgment Day. Jeg var sikker på at alt håp var ute etter at Edge ble kastet ut, men der tok jeg virkelig feil. Elsker det! Også Rhea Ripley da. Herregud for ei dame. Jeg elsket Ripley i NXT, men denne versjonen av Ripley tror jeg faktisk jeg forguder.

Så dukket jaggu Brock Lesnar opp også. Liksom ut av ingenting.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Phuuh, det var noe annet. Først og fremst konge valg av ny theme for Bray, gleder meg til den kommer ut på Spotify. Shatter av Code Orange for de som lurer. Så til promoen da, forventet ikke dette, men faen så bra det var. Veldig emosjonelt, og man kan tydelig se hvor genuin han var, eller? Jeg tviler ikke et sekund på at alt kom rett fra hjertet, men mtp hva som skjedde på slutten av promoen er det en liten del av meg som føler det også var en hensikt i det, han har tross alt tatt en del acting lessons i Hollywood siste tiden. Virker som vi får en typ split personality karakter for han nå fremover med genuine Bray som vi så i promoen, og hva enn karakter masken er. Er all for dette, som alt annet kommer han til å spille dette til perfection. Å så jeg gleder meg, velkommen tilbake gamle venn

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fortsetter bare å se promoen med entrancen om og om igjen, beste WWE har produsert på år og dag

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Var fantastisk ja. Av alle måter de skulle introdusere denne karakteren på, så trodde jeg ikke det var «Windham Rotunda» som skulle holde en promo, spesielt når alt han har gjort til nå i karrerien er så ekstremt kayfabe og karaktererpreget.

Til slutt ble det en perfekt miks mellom «shoot» og «work» og man gleder seg til å se hvor dette går. Ser ut til at det kanskje blir en ny form for splittet personlighet? Men håper de holder deg unna det overnaturlige denne gangen, og kun fokuserer på det psykologiske.



Ellers var alt med Sami og Bloodline perfekt nok en gang. Det de holder på med nå er strålende «long term storytelling».

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg hadde liksom trodd at vi i løpet av 2022 skulle få se Sami Zayn som den mest populære wrestleren i WWE.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Karl Anderson skal altså wrestle The Judgment Day på Crown Jewel 5.November, samme dag som han skal forsvare Openweight tittelen mot Hikuleo over i NJPW i Osaka. Spenstig, hvor lang tid tar det med fly fra Saudi til Osaka?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Cameron Grimes er forøvrig en mystisk skrue. I flere uker (eller måneder? Føles ut som år) har han i NXT vært helt bland og tappet for all selvtillit og swagger, mens på RAW dukket han plutselig opp og var sin gode gamle selv som for 1 år siden. Jeg vet ikke hva som skjer her, men jeg håper Grimy nå er tilbake til slik han var på RAW inatt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Theory bruker MITB kofferten på NXT tittelen er egentlig noe jeg aldri hadde tenkt over, men er igrunn en genial måte å løse dette på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor okt 20, 2022 8:42 pm Theory bruker MITB kofferten på NXT tittelen er egentlig noe jeg aldri hadde tenkt over, men er igrunn en genial måte å løse dette på.
Elendig bruk av MITB da, for å være helt ærlig. Synes man bygger Theory som en relativ «svak» karakter da, men nå har jeg ikke sett NXT på år og dag da

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Da er Halloween Havoc sett!

To store høydepunkter: åpningskampen og main event. Ladder matchen var fantastisk, og triple threaten likeså. Bron Breakker ser bedre og bedre ut for hver kamp altså. Hjelper å være i ringen med så gode workere som Dragunov og McDonogh, men alikevel. Den fyren har potensiale atte hjelp.

Ble også positivt overrasket over ambulanse matchen til Kemp og Creed. Skikkelige saker. Hadde ikke trua, men ble positivt overrasket!

Ellers var det mye rart her. Oppbygningen til tittelkampen for damene funket ikke helt hos meg, og er litt lei av at Mandy Rose vinner tittelkampene sine på samme måte hver gang. Creed vs Waller ble bare rar med den merkelige greia med druidene.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For all del glad for å se nikki cross tilbake til slik hun er, men veldig skuffet over at vi ikke fikk noe build-up eller fallout fra de greiene med Viper. Skulle gjerne sett dem begge gå tilbake til sine normale selv, fortsette derfra og ha et jævlig bra badass tag team, før de omsider gikk hver sin vei , men den gang ei

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir okt 25, 2022 11:50 pm For all del glad for å se nikki cross tilbake til slik hun er, men veldig skuffet over at vi ikke fikk noe build-up eller fallout fra de greiene med Viper. Skulle gjerne sett dem begge gå tilbake til sine normale selv, fortsette derfra og ha et jævlig bra badass tag team, før de omsider gikk hver sin vei , men den gang ei
Enig. Jeg vil ha Nikki Cross ala NXT tilbake.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Emma is back :D

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hahah herlig å se alle corpse under bloodline segmentet :lol: Spesielt Jey da, klarte virkelig ikke å holde seg, bless him

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sami Uso ❤️

Gøy å se Emma tilbake. Håper hun får være slik hun var på NXT for mange år siden, det var veldig bra.

Uncle Howdy er interessant. Må si at entrance sangen til Bray vokser mer og mer på meg.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Jeg er en meget stor fan av Bray Wyatt, men dette begynner allerede å bli litt vel gjentakende. Begrenset hvor interessant dette kommer til å være om det fortsetter på denne måten. Helt greit at ting skal ta tid, men noe litt mer konkret må komme etter hvert. Promoene er, for øyeblikket, meh. Fremdeles optimist, men ikke like giret som jeg var for noen uker siden.

Musikken er steinbra. Nå må bare WWE få fingeren ut og få det på Spotify. Gjerne de gamle sangene også. For de er klasse.

Alt med Sami er gull. Rett og slett gull. Det får meg i godt humør.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fygaren skrev: lør okt 29, 2022 4:49 pm Helt greit at ting skal ta tid, men noe litt mer konkret må komme etter hvert. Promoene er, for øyeblikket, meh.
Ehhh hæ? Her er så sterkt uenig som det går ann å bli, promoene er helt fantastiske, og det at de bruker lang tid på dette er bare bra, ikke noe rushet drit som vi fikk under Vince. Det er jo tross alt bare et par uker siden han kom tilbake å :lol:

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Et problem for Bray under Vince, særlig mot slutten av kultleder Bray, var at det ble mange promoer med ekstremt store ord, men nesten ikke noe innhold eller substans. Og det blir tafatt i lengden.

Men akkurat nå har jeg ikke noe imot hvordan Bray har blitt fremstilt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Crown Jewel ute i tippekonk tråd! Hver obs på fristen, tror showet starter rundt 6 i morgen, har ikke tid til å sjekke akk nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElGuaje skrev: lør nov 05, 2022 8:38 pm Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.
--- Utrolig at det er mulig,hjelper jo selvfølgelig at han er veldig atletisk men må si han imponerer i hver match. Og det er jo ikke bare fordi man har lave forventninger fordi han er amatør ift dette for timingen og flowen hans er også utrolig imponerende.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: lør nov 05, 2022 8:38 pm Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.
Det er faktisk sjukt. Rookie of the year uten tvil.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Men nå er han ute en stund

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da er ikke Austin Theory Mr Money in the bank lengre.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Damn, stakkars Austin, fikk ikke engang prøve å cashe inn på Roman engang

Tidenes verste bruk av kofferten? Er vel helt der oppe med Sandow og Corbin, men jeg vil nesten si denne var verre

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Elendig gjennomført ja. HHH mener vel at han ikke er klar enda, noe jeg er enig i, i motsetning til Vince som pushet han veldig. Men han har åpenbart et stort talent og fremtid foran seg og er fortsatt kun 25 år. Hans tid vil nok komme.

..Men måten dette ble gjort på er på en så kjip måte. Kunne i det minste laget en liten storyline rundt MITB-kofferten og cash in’en, og så tape med flagget til topps. Skjønner heller ikke hvorfor han casher inn på US-tittelen som stadig vekk har open challenges. Er så mye som jeg føler kunne blitt gjort bedre her, men får håpe at det i det minste lager en ny character arc for Theory.

24/7-tittelen er jo også historie nå. Utrolig at tittelen overlevde så lenge, men nå er den i hvert fall borte. Kanskje få inn en midcard-tittel for damene istedenfor?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bloodline vs Brutes & McIntyre i Wargames da, kan bli bra det!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Helvete for en match mellom Theory og Dolph! Og for en måte de allerede har begynt å bygge opp Austin igjen, herregud så nydelig

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

The Iron Survivor Challenge, jeg liker det! Gledes til NXT Deadline

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»