WWE 2021

Svar
ElGuaje

Re: WWE 2021

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 10:43 am
Lilleborg skrev: lør aug 07, 2021 10:28 am
Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 9:59 am Gud så glad jeg er for at vi har AEW, håper de plukker opp hvertfall Bronson av denne gjengen.
AEW lever av tidligere WWE-wrestlere, så blir ikke overrasket hvis det er tilfelle.
Naturlig når man er talent av det kaliberet og blir sparket fra verdens største wrestlingselskap, at man prøver først å komme seg til det "nest største".
Er vel også naturlig at AEW ser på dem som blir løslatt og ser at det er mange talenter der som virkelig ikke har blitt brukt på en god nok måte og har et potensiale de ønsker å utnytte seg av.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør aug 07, 2021 10:54 am
Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 10:43 am
Lilleborg skrev: lør aug 07, 2021 10:28 am

AEW lever av tidligere WWE-wrestlere, så blir ikke overrasket hvis det er tilfelle.
Naturlig når man er talent av det kaliberet og blir sparket fra verdens største wrestlingselskap, at man prøver først å komme seg til det "nest største".
Er vel også naturlig at AEW ser på dem som blir løslatt og ser at det er mange talenter der som virkelig ikke har blitt brukt på en god nok måte og har et potensiale de ønsker å utnytte seg av.
Absolutt. Må si jeg virkelig ikke skjønner meg på denne "AEW er dårlig bare fordi de har ex WWE wrestlere" (ikke at det er det du sier Lilleborg), da sier man jo rett ut at AEW har noen av verdens beste talenter da, som forhåpenltligvis bare blir booket bedre der.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Fordelen med WWE wrestlere er at de er både mer kjent enn indy wrestlere og trent for TV kamper. Noe som gjør at de trenger mindre tid til å være klar.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 07, 2021 10:51 am
Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 10:49 am
ElGuaje skrev: lør aug 07, 2021 8:59 am -Kona Reeves
Seff kjipt å miste jobben, men denne karen må vel være ganske fornøyd overall. JTG nivå på hvor lenge han klarte å holde seg på rosteren uten å bli brukt
Endte ikke JTG på sånn 7 år eller noe?
Tilsammen var han i WWE i 7 år ja, fra 2006-2007, og 2008-2014. Men det var faktisk bare gjennom 2014 han ikke ble brukt på TV. Året før gjorde han masse dill på NXT, noe svært få fikk med seg, meg selv inkludert. Så Kona Reeves har virkelig utklasset han på den fronten. JTG er faktisk bare 36 år, jeez

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Det er 3 måneder siden Bronson Reed vant NA-tittelen. De har brukt over et år på å gjøre han til en stjerne. Han har karisma og talent, og han har wrestlet Dark Matches for å gjøre seg klar for å komme opp. Så skjer dette her. Jeg forstår virkelig ingen verdens ting av dette.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nei det ser ikke lyst ut for NXT. Eller gjør det? Er dette bare et steg i en utvikling som kommer? Uansett så håper jeg virkelig ikke NXT fjernes da det er det beste wrestling showet match for match.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

NXT er heldigvis ikke død, og det er fortsatt masse talent der. Er det noe WWE skal ha kred for så er det at de klarer å produsere spennende folk på løpende bånd der. Bare se på Santos Escobar og hans Legago Del Fantasma, Hit Row (Top Dolla! Dæven), Ridge Holland (nettopp tilbake fra skade), Cameron Grimes osv. Ispedd rutinerte herremenn og damer. NXT er det eneste showet jeg ser alle minutter av hver uke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: tor aug 05, 2021 11:23 pm Ryktes at også Pete Dunne er på utgående kontrakt nå. Får se om han velger å forlenge eller ikke, om det stemmer.
Meldes at kontrakten går ut 1. september. Får se hva han bestemmer seg for å gjøre.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dersom NXT skal rebrande litt, skjønner jeg godt at de starter med å trimme fettet. Det som plager meg her er at de trimmer jo folk de har booket bra det siste året. Mange på listen står jeg 100% bak avgjørelsen om å kutte (på ingen måte ønsker noen skal miste jobben), men Reed, Ruff, Mercedes og til en viss grad Fish?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lurer på hva denne rebrandingen av NXT som det ryktes om skal være. Man frykter jo det verste, men aner ikke hva planen er.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: man aug 09, 2021 4:33 pm Lurer på hva denne rebrandingen av NXT som det ryktes om skal være. Man frykter jo det verste, men aner ikke hva planen er.
Såvidt Young Bucks har forstått er det mer fokus på størrelse og alder.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Miz på beina igjen! Et aldri så lite sommermirakel. Er vel fortsatt ikke helt frisk vil jeg tro, men det går rette veien

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Spent på denne repackingen av Elias

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Godt å se RKBRO sammen igjen, var en av høydepunktene gjennom Juni, og er det igjen inatt. Tar vel titlene på SummerSlam nå, og det er jeg helt ok med

Forøvrig Omos har fortsatt ikke gått i bakken gjennom sitt WWE run, imponerende

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Om man lurer på hvor mye Vince har lyst til å gå i dass? Dakota Kai med tap på main event mot Aliyah så topp

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: tir aug 10, 2021 3:23 pm Om man lurer på hvor mye Vince har lyst til å gå i dass? Dakota Kai med tap på main event mot Aliyah så topp
Akkuart dette har jeg ikke så store problemer med, da det er ingen som ser Main Event uansett. Kross, Ciampa og Priest har vel alle tapt der gjennom det siste året, men heldigvis meget få som husker

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Dakota skal enten på main for å vinne eller ikke være der at all. Det er så enkelt. Folk får med seg, ihvertfall nå når WWE gjør alt de kan for å fucke NXT, da følger man enda litt tettere på

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg spoler over det meste av det jeg ser fra WWE og AEW, så jeg trenger heldigvis ikke få med meg main event. Det som skjer der, viser de svært sjeldent videoer av uansett.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: tir aug 10, 2021 4:32 pm Dakota skal enten på main for å vinne eller ikke være der at all. Det er så enkelt. Folk får med seg, ihvertfall nå når WWE gjør alt de kan for å fucke NXT, da følger man enda litt tettere på
Jeg kjenner frustrasjonen din, og jeg er helt enig. Men akkurat slik det er nå er det bare å håpe de ikke driter dem ut foran et større publikum. Main Event sammenlignet med RAW/SD/NXT er et mye mindre publikum, fortsatt noen dessverre ja, men heldigvis ikke like mange.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg ser ikke på NXT lengre, men frustrasjonen er sterk da jeg elsker det NXT VAR. Det NXT til en viss grad er og heller vil bli er grusomme saker

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det er foreløpig kun 1 match jeg gleder meg til Summerslam weekend og det er Søndagens Ilja Dragunvo vs WALTER

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: ons aug 11, 2021 10:37 pm Det er foreløpig kun 1 match jeg gleder meg til Summerslam weekend og det er Søndagens Ilja Dragunvo vs WALTER
Ilja vs WALTER 2 blir ellevilt, blir nok ganske enkelt match of the weekend. Men jeg ser fortsatt mer frem til Cena vs Reigns, høyere stakes osv. Men du har rett, er ikke mange matcher på dette SS cardet som jeg gleder meg ekstremt til. Var jo forventet at dette skulle bli et Mania kaliber card, men det har det foreløpig altså ikke blitt, og blir mest sannsynlig ikke heller.

Sheamus vs Preist blir jo bra, fresh og ny matchup, så denne liker jeg. Men igjen, ikke en match jeg ikke klarer å vente på

Charlotte vs Rhea vs Nikki er forsåvidt en fin matchup det å, og kan bli en fin blow-off for denne feuden (selv om den mest sannsynlig fortsetter et par måneder til). Ganske lei Rhea vs Charlotte nå, så håper Nikki kan spice denne opp betraktelig

Bianca vs Sasha blir sikkert kanon igjen, og er mer hyped for denne enn RAW sin triple threat, men klarer fortsatt ikke å glede meg veldig til den. Håper Sasha vinner her, Bianca sitt reign har rett og slett ikke funket for meg

Så har vi tag title matchene, AJ & Omos vs RKBRO blir vel RAW sin, og den er jeg faktisk ganske hyped for. Samme kan jeg dog ikke si om SD sin Usos vs Mysterios, kanskje den matchen jeg er minst hyped for på cardet per nå. Regner med noe skjer her siden de igjen kjører denne. Dom heel turn?

Edge vs Rollins blir også gøy, men hadde ønsket litt bedre build her. Fortsatt 2 SD på seg da

Og sist men ikke minst, Bobby vs Bill. Vær så snill å ikke la denne gå over 2 min. Og favør førstnevnte, takk.

Som sag fortsatt 2 SD igjen, og go-home RAW kommmende mandag. Men tror ikke det blir mye mer lagt til, bortsett fra kanskje en IC title match mellom Apollo og Shinsuke, som er fair enough.

Siden jeg har så forbanna lite å gjøre konkluderer jeg meg en ranking, fra gleder mest, til gleder minst:

1 - Cena vs Roman
2 - RKBRO vs AJ & Omos
3 - Edge vs Rollins
4 - Sheamus vs Priest
5 - Sasha vs Bianca
6 - Charlotte vs Nikki vs Rhea
7 - (Apollo vs Shinsuke)
8 - Mysterios vs Usos
9 - Bobby vs Bill

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hvor i alle dager plasseres Finn? Han er jo egentlig blitt snytt for tittelmatch. Blir det Demon interference på vinneren?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Okei hva skjer med at WWE legger ut John Cena vs CM Punk fra Summerslam 2011 på kanalen sin på youtube for andre gang? Jeg er 99% sikker på at akkurat den matchen var der fra før, og nå for 2-3 dager siden lå de den ut igjen.
Er vi så sikker på om CM Punk skal til AEW? For denne mathcen vant han over Cena(ikke clean), så det hjelper ikke på Cenas hype mot Roman.
Mulig jeg bare overtenker dette nå, men dersom ryktene stemmer og han er på vei til AEW hvorfor legge ut en match der han vinner over en av main eventerene på kommende card?
Og var det ikke rapporter om hvordan Punk mislikte the Elite når de spurte om han ville joine AEW i 2018 og 19?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Keith Lee snakker om hva som har skjedd siden januar

https://www.youtube.com/watch?v=LIAoynLhMwE&t=37s

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dragunov vs WALTER bør bli strålende.

De fikk en veldig rar build up nå på onsdag, hvorfor i alle dager skal Dragunov tape??, men matchen bør bli fantastisk hvis de får gjøre noe lignende som de har gjort før.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre aug 13, 2021 1:01 pm Dragunov vs WALTER bør bli strålende.

De fikk en veldig rar build up nå på onsdag, hvorfor i alle dager skal Dragunov tape??, men matchen bør bli fantastisk hvis de får gjøre noe lignende som de har gjort før.
Vet ikke helt hvorfor, har ikke lest noe rykter om det (på en stund), men føler de kanskje planlegger større ting for WALTER nå, og et titteltap isåfall da mot Dragunov setter Dunne rett i førersetet som nr.1 contender. Men selv hvis dette er grunnen, kunne de nok gjort det litt kulere. Tror ikke det skjer, og WALTER retainer nok igjen, men en tanke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre aug 13, 2021 2:11 pm
ElGuaje skrev: fre aug 13, 2021 1:01 pm Dragunov vs WALTER bør bli strålende.

De fikk en veldig rar build up nå på onsdag, hvorfor i alle dager skal Dragunov tape??, men matchen bør bli fantastisk hvis de får gjøre noe lignende som de har gjort før.
Vet ikke helt hvorfor, har ikke lest noe rykter om det (på en stund), men føler de kanskje planlegger større ting for WALTER nå, og et titteltap isåfall da mot Dragunov setter Dunne rett i førersetet som nr.1 contender. Men selv hvis dette er grunnen, kunne de nok gjort det litt kulere. Tror ikke det skjer, og WALTER retainer nok igjen, men en tanke.
Er jo spennende å se om WALTER ønsker å flytte til USA. Han var visst ifølge ryktene mer åpen for det, men så kom jo Covid, så man får jo se om det eventuelt har fått han til å endre mening, enten den ene eller andre veien.

Men det at din #1 contender taper clean rett før en tittelkamp er håpløs booking uansett.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ikke helt clean tap. WALTER blandet seg. Pluss Ilja popper rett opp igjen og avslutter showet på beina i ringen mens WALTER bakker unna

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»