WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre des 10, 2021 11:12 am
Crabsen skrev: fre des 10, 2021 10:33 am
ElGuaje skrev: fre des 10, 2021 10:28 am Gargano er ifølge Fightful nå free agent, da han p.d.d ikke har forlenget kontrakten med WWE.
Men han har vel fortsatt en 3 månederes no-compete clause, eller?
Nei. Kontrakten hans har gått ut (som Adam Cole), han har ikke blitt løslatt fra kontrakten. Så han kan wrestle hvor han vil akkurat nå, hvis han ønsker det, men tror ikke vi ser han før om 3-6 måneder med tanke på hans livssituasjon akkurat nå.
Ah right sånn det var ja, tøft. Men ja, får nok ikke se han på en stund nå vil jeg tro, med mindre han har lyst til å gjøre et par små indy dates før ungen kommer.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Santos Escobar eier som vanlig i alt han gjør. Faen så undervurdert han er.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Super karismatisk Brock er den beste Brock, hvorfor har vi ikke fått denne versjonen før nå. Gi han gjerne tittelen og la han holde en 1 times presentasjon av elgjakt hver uke

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Alle versjoner av Brock bare virker. Det er faktisk ikke rart WWE dynker han i cash, for han er vel verdt det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Brock er fantastisk.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tror forresten WWE at de booker Toni Storm som en sterk babyface akkurat nå?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Selv uten Roman Reigns så var dette et ålreit Smackdown. Brock er helt fantastisk, men jeg gliser hver gang Paul Heyman og Kayla Braxton er på skjermen samtidig. Herlig kjemi mellom disse to.

Kul debut for Xia Li, så nå er jeg spent på hvordan WWE bygger videre på henne.

Forøvrig en strålende Main Event. Snakk om å levere varene og vel så det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kevin Owens har visst signert ny kontrakt.

Håper at det er den beste løsningen for han og hans familie og at han får en saftig lønning.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: ons des 15, 2021 6:40 pm Kevin Owens har visst signert ny kontrakt.
Gud bedre som jeg håper dette er sant. En av mine absolutte favoritter.

Nettopp sett RAW fra denne uka. De skal ha kudos for at de klarer å gjøre TRE kamper med Bobby Lashley på en kveld interessante. Hjelper selvfølgelig at solide folk er med i feuden. Jeg er sikkert alene om dette, men jeg har sansen for denne feuden.

RK-Bro lykkes faen meg med alt de gjør. Svært underholdende. Randy Orton er så bra han.

Synes forøvrig Becky Lynch skal ha all mulig ros for at hun klarer å gjøre Liv Morgan populær blant publikum.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: fre des 17, 2021 9:30 pm
ElGuaje skrev: ons des 15, 2021 6:40 pm Kevin Owens har visst signert ny kontrakt.
Gud bedre som jeg håper dette er sant. En av mine absolutte favoritter.
Det stemmer. Han har bekreftet det selv.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: fre des 17, 2021 9:40 pm Det stemmer. Han har bekreftet det selv.
Ja, leste dette nå. Fantastisk!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Det irriterer meg fortsatt grenseløst at WWE kaster bort potensiale på Shayna Baszler. Hun kan virkelig være den monsterheelen i damedivisjonen som WWE trenger, vi så jo hvor suksessrikt det var i NXT. Hadde et liiiite håp når hun viste noen tendenser de siste showene på RAW før draften, men neida. Tilbake til misbruk på Smackdown igjen. Håpløst.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Shayna skulle aldri tapt mot Becky Lynch på PandeMania.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: man des 20, 2021 4:43 pm Shayna skulle aldri tapt mot Becky Lynch på PandeMania.
Korrekt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Styles til NXT inatt, spennende. Forøvrig merkelig break up angle de hadde inatt, men fair enough. Miz som tar over Omos nå?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Gleder meg til Day One! Heyman gående ut med Lesnar, men turner selvfølgelig på han i løpet av kampen, og avslører at alt mellom han og Roman var et spill for galleriet for å narre Lesnar.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ny tippekonk tråd er opprettet, kupong for første PPV Day 1 kommer fortløpende

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Toni Storm ferdig i WWE

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

I alle dager..

For et talent (nok en gang) de har mistet

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hun skal ha bedt om sin release så ingen budget cuts eller noe slikt styr der

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: tor des 30, 2021 5:01 pm Hun skal ha bedt om sin release så ingen budget cuts eller noe slikt styr der
Greit nok det. Men det at nok et stort talent ber om release/ikke forlenger kontrakten sin er jo ikke bra.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vet vi den virkelige årsaken eller er det kun Meltzer utbrent spekulasjoner til nå?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ikke sett noen spesiell årsak, jeg tar det fra Fightful som alltid er 100%. Tror ikke det ble sagt noe grunn der

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Roman har testet positivt for Covid, og matchen med Brock inatt er kansellert. Brock blir istedet lagt til i WWE Championship matchen, som gjør det til en fatal 5-Way

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Underholdende show,synes jeg. Håper det går bra med Roman,er jo litt ekstra utsatt mtp leukemien.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Synes nå "Day One" var et meget solid show. Mange gode kamper, og jeg ble overrasket over utfallet av Main Eventen, med tanke på at Brock ble lagt til i siste sekund. Regner med at han mister den tittelen forholdsvis fort, forhåpentligvis tilbake til Big E, som jeg synes fikk altfor kort tid med tittelen.

Også er det ALLTID gøy å se Beth Phoenix igjen. Herregud for en babe!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ser for meg at Brock vant kun på grunn av at vi ikke fikk alt vi ble lovet. Så kun for å gjøre noe ut av det. Klager ikke og det kommer nok til å poppe ratingen, så vinn vinn.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det eneste jeg kan trekke nedpå er at begge tag team finisher var så identisk som mulig. Her burde RK-Bro endre litt på sin finish.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ble det er veldig skuffende tittel run for Big E eller..? Hva tenker dere?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: søn jan 02, 2022 4:23 pm Ble det er veldig skuffende tittel run for Big E eller..? Hva tenker dere?
Både ja og nei. Skuffende i form av at det ikke var det beste runnet, og nei i form av at det var forventet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»