WWE 2021

Svar
CPMunk

Re: WWE 2021

Legg inn av CPMunk »

Er jeg den eneste som irriterer meg over hver gang kommentatorene sier Seth Freakin Rollins? Dropp nå freakin snarest. Det hel blir for dumt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tir jan 18, 2022 9:20 pm Er jeg den eneste som irriterer meg over hver gang kommentatorene sier Seth Freakin Rollins? Dropp nå freakin snarest. Det hel blir for dumt.
Har jo nå blitt en del av navnet hans, så bare å glede seg til fortsettelsen.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Så i går at WWE hadde trademarket navet Günther Stark og tenkte ikke noe mer over det. Leste så at dette var navnet på en tidligere tysk kapteinløytnant i marien til Tyskland under 1936-1944. Godt mulig at det bare er en rar tilfeldighet, men mulig å søke det opp.

Ser nå at dette er det nye navnet til WALTER på 2.0, riktignok kun "Günther" som har blitt sagt høyt så langt, men wtf..

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg tror dette blir min siste episode med NXT. Savner virkelig det gamle showet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

R-Truth fyller fader meg 50 år idag.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Deilig når WWE klarer å fucke opp WALTHER!. Altså. HVORDAN!?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: ons jan 19, 2022 8:01 pm Deilig når WWE klarer å fucke opp WALTHER!. Altså. HVORDAN!?
Det klarte du også! Dere er like god.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Så mye som det frustrerer, er det samtidig like hysterisk hvordan Vince sin gimmick bare er å "trolle" fansen mest mulig og knuse alt av håp og forventninger

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: ons jan 19, 2022 5:00 pm Jeg tror dette blir min siste episode med NXT. Savner virkelig det gamle showet.
Liker det nye NXT jeg! Mulig det bare er meg :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 20, 2022 2:30 pm
CPMunk skrev: ons jan 19, 2022 5:00 pm Jeg tror dette blir min siste episode med NXT. Savner virkelig det gamle showet.
Liker det nye NXT jeg! Mulig det bare er meg :lol:
Jeg finner det svært underholdende. Typer som Gacy, Chase, Tony D er genuint bra karakterer, men så har man også de som nødvendigvis ikke er like bra, heller helt motsatt, men de bringer en annen type underholdningsverdi. Er det 1 som geunint bare irriterer meg er det Lash Legend, som vi heldigvis ikke har sett på et par uker nå. Få det vekk

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Må si at det er så lite med nye NXT jeg liker. Skulle hatt mer den gamle ROH stilen tilbake. Hva skjer med Ciampa nå for eksempel? Greit nok at Breaker er fremtiden, men føler han var alt for avhenging av å ha Ciampa i ringen for å ha en brukelig main event.
Også foretrekker jeg Pete Dunne fremfor Ton D'Angelo.
Tag team divisjonen er også ganske døll nå virker det som.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: tor jan 20, 2022 5:29 pm Må si at det er så lite med nye NXT jeg liker. Skulle hatt mer den gamle ROH stilen tilbake. Hva skjer med Ciampa nå for eksempel? Greit nok at Breaker er fremtiden, men føler han var alt for avhenging av å ha Ciampa i ringen for å ha en brukelig main event.
Også foretrekker jeg Pete Dunne fremfor Ton D'Angelo.
Tag team divisjonen er også ganske døll nå virker det som.
Vel, det er din mening og jeg respekterer at vi har forskjellig mening. Virket på meg som de teaser Breakker v Santos Escobar for tittelen, og DET hadde vært en herlig match. Hvis det er en person i NXT som kan være med å bygge opp Breakker nå så er det han.

Jeg DIGGER Tony D'Angelo :D

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sami Zayn har nå, som Kevin Owens, forlenget kontrakten sin med "flere år".

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Like greit av Sami også å fornye da han blir brukt bra og har fortsatt en fremtid i WWE som face om han/de vil.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Meldes at WWE for øyeblikket ikke vil terminere kontrakten til Mustafa Ali.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Liker dette forholdet mellom Owens og Rollins. Hadde vært et morsomt tag team. Tenkte i utgangspunktet at dette var noe som fort brytes opp for å bygge en match på WM, men de hadde jo en match mot hverandre på WM-lockdown edition, så vil faktisk se de gå på et lengre tag team run.

Hva er egentlig kayfabegrunnen til at Reigns lager en DQ favør Rollins med tanke på denne stipulasjonen de laget i starten av showet. For meg gir det ingen mening, men hvis noen har en god grunn, forklar gjerne.

Og DQ-finishes... De må jo klare å bygge storylines på andre måter enn dette. Både RAW og SD denne uka har main eventer som har DQ-finish.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

WOW! WWE LEGEND SUMMMER REA?! KLYP MEG I ARMEN!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: lør jan 22, 2022 10:15 am
Hva er egentlig kayfabegrunnen til at Reigns lager en DQ favør Rollins med tanke på denne stipulasjonen de laget i starten av showet. For meg gir det ingen mening, men hvis noen har en god grunn, forklar gjerne.

Og DQ-finishes... De må jo klare å bygge storylines på andre måter enn dette. Både RAW og SD denne uka har main eventer som har DQ-finish.

Okei nå husker jeg ikke RAW sin DQ-finish, men drit i den. Skal selv om jeg ikke vil forsvare det, forsvare det. Roman Reigns sin karakter er ikke en typisk chicken shit heel. Og Roman frykter ikke Seth på noen annen måte enn at han har som alle andre en liten sjanse å ta fra Roman tittelen. Så derfor, selv om det er elendig booking, gjør det ikke Roman noe å gå på jobb på neste søndag da han er selvsikker.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør jan 22, 2022 8:00 pm
ElGuaje skrev: lør jan 22, 2022 10:15 am
Hva er egentlig kayfabegrunnen til at Reigns lager en DQ favør Rollins med tanke på denne stipulasjonen de laget i starten av showet. For meg gir det ingen mening, men hvis noen har en god grunn, forklar gjerne.

Og DQ-finishes... De må jo klare å bygge storylines på andre måter enn dette. Både RAW og SD denne uka har main eventer som har DQ-finish.

Okei nå husker jeg ikke RAW sin DQ-finish, men drit i den. Skal selv om jeg ikke vil forsvare det, forsvare det. Roman Reigns sin karakter er ikke en typisk chicken shit heel. Og Roman frykter ikke Seth på noen annen måte enn at han har som alle andre en liten sjanse å ta fra Roman tittelen. Så derfor, selv om det er elendig booking, gjør det ikke Roman noe å gå på jobb på neste søndag da han er selvsikker.
God forklaring, og jeg enig!
Synes promoen i forkant kanskje ikke er helt hans karakter, men kanskje det var en liten «swerve» i det han sa. Latet som at han fryktet Rollins, men måten han forlot Smackdown på viser jo at han har selvtillit til å gjøre jobben selv.


Det på RAW var at «hurt business» ville ta ut Lashley og at Roman mest sannsynlig hadde sendt Usos for å ta ut Rollins.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?

GUNTHER!

Jeg gruer meg bare til å høre hva nye themen dems kommer til å bli
Sist redigert av Crabsen den søn jan 23, 2022 3:31 am, redigert 2 ganger totalt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Både LA Knight og Roderick Strong gjorde det visstnok bra på WWE main roster "tryouten" de hadde på SD denne uka.

Forventer at begge er realesed innen mandag dessverre

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 3:13 am WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?

GUNTHER!

Jeg gruer meg bare til å høre hva nye themen dems kommer til å bli
Jeg kan forstå at de ikke vil bruke WALTER siden de har lyst til å trademarke et navn, og WALTER ikke har lyst til å gi fra seg rettighetene til sitt eget navn. Så har man jo noen eksempler på at folk har fått beholde sitt eget navn på main roster.

WWE har trukket tilbake trademarken på "Gunther Stark", greit nok. Problemet er vel navnet GUNTHER ikke er et særlig "kult" navn. Og jeg forbinder dette navnet med Gunther fra Friends (hvil i fred James Michael Tyler) og DJen Gunther, kjent med sanger som Ding Dong Song, Touch Me (ft. Samantha Fox) og Tutti Frutti Summer Love.

På et eller annet tidspunkt kommer man til å bli vant til det, som med mange andre rare navn, og så får man bare glede seg til han blir WALTER igjen ved et senere tidspunkt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn jan 23, 2022 10:11 am
Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 3:13 am WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?

GUNTHER!

Jeg gruer meg bare til å høre hva nye themen dems kommer til å bli
Jeg kan forstå at de ikke vil bruke WALTER siden de har lyst til å trademarke et navn, og WALTER ikke har lyst til å gi fra seg rettighetene til sitt eget navn. Så har man jo noen eksempler på at folk har fått beholde sitt eget navn på main roster.

WWE har trukket tilbake trademarken på "Gunther Stark", greit nok. Problemet er vel navnet GUNTHER ikke er et særlig "kult" navn. Og jeg forbinder dette navnet med Gunther fra Friends (hvil i fred James Michael Tyler) og DJen Gunther, kjent med sanger som Ding Dong Song, Touch Me (ft. Samantha Fox) og Tutti Frutti Summer Love.

På et eller annet tidspunkt kommer man til å bli vant til det, som med mange andre rare navn, og så får man bare glede seg til han blir WALTER igjen ved et senere tidspunkt.
Personlig kommer jeg alltid til å koble han til Pondus Gunther. Som jo forsåvidt er en kul karakter, men kanskje ikke helt det de var ute etter.

Skjønner trademark punktet, men det er visse ganger man bare lar det gå. AJ Styles er AJ Styles, CM Punk er CM Punk, WALTER er WALTER. Å endre det får en bare til å se utrolig dum ut, noe som forsåvidt er WWE sitt signature move.

Jeg liker dog optimismen din. Selv tror jeg aldri vi får WALTER i WWE igjen, så får bare håpe man blir mer og mer vant med navnet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 11:23 am
ElGuaje skrev: søn jan 23, 2022 10:11 am
Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 3:13 am WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?

GUNTHER!

Jeg gruer meg bare til å høre hva nye themen dems kommer til å bli
Jeg kan forstå at de ikke vil bruke WALTER siden de har lyst til å trademarke et navn, og WALTER ikke har lyst til å gi fra seg rettighetene til sitt eget navn. Så har man jo noen eksempler på at folk har fått beholde sitt eget navn på main roster.

WWE har trukket tilbake trademarken på "Gunther Stark", greit nok. Problemet er vel navnet GUNTHER ikke er et særlig "kult" navn. Og jeg forbinder dette navnet med Gunther fra Friends (hvil i fred James Michael Tyler) og DJen Gunther, kjent med sanger som Ding Dong Song, Touch Me (ft. Samantha Fox) og Tutti Frutti Summer Love.

På et eller annet tidspunkt kommer man til å bli vant til det, som med mange andre rare navn, og så får man bare glede seg til han blir WALTER igjen ved et senere tidspunkt.
Jeg liker dog optimismen din. Selv tror jeg aldri vi får WALTER i WWE igjen, så får bare håpe man blir mer og mer vant med navnet.
Det jeg mente var at man kan glede seg til at han blir WALTER igjen ved en senere anledning var etter han har blitt released fra WWE. Så vet ikke hvor optimistisk det egentlig var.

WALTER bør være ekstremt lett å booke, men jeg ser for meg mange måter de kan klare å ødelegge han på. Han og.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 3:13 am WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?
Haha, som om Walter er fremtidig Hall of Famer :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn jan 23, 2022 7:11 pm
Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 3:13 am WWE: Hmmm, så vi har en stjerne her som kan tjene oss miliarder av dollar og bli en fremtidig WM main eventer og hall of famer, hvordan kan vi fucke opp han mest mulig og gjøre bedriften vår enda mindre atraktiv?
Haha, som om Walter er fremtidig Hall of Famer :lol:
Per idag nei, men booket riktig de neste årene ser jeg ikke hvorfor det ikke kunne skje

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: søn jan 23, 2022 8:22 pm Per idag nei, men booket riktig de neste årene ser jeg ikke hvorfor det ikke kunne skje
Nja. Skeptisk. Altså, jeg har stor sans for Walter jeg. Men ser ikke noe Hall of Fame materiale eller grunn til at WWE skal tjene milliarder av spenn. En god worker!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bare jeg som fant RAW litt lettere å fordøye denne uka?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Royal Rumble på lørdag ute i tippekonk tråd!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»