WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

LondoMollari skrev: ons jan 11, 2023 11:22 am Samme ryktemølla sier at Triple H er på vei ut igjen.
Steph sier noe annet på Twitter dog.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Da er WWE visstnok solgt til Saudi Arabia, selvskapet blir for første gang siden 1999 et "private company" igjen, og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid

Sjokk

Edit: Leser nå nye rapporter om at dette visstnok ikke stemmer, samtdig som andre kilder melder at det stemmer. Får vente å se intill den ofisielle meldingen kommer, burde nok skje relativt kjapt

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 8:52 pm og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid
Tror du tar feil, jeg.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons jan 11, 2023 8:58 pm
Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 8:52 pm og det forventet blant mange at Vince tar over creative igjen innen kort tid
Tror du tar feil, jeg.
Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 11:05 pm Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå
Jeg blir jo ikke overrasket hvis det viser seg at WWE blir solgt til Midtøsten. Når sååå mange rapporterer det så kan det jo tyde på at noe er på gang, men enn så lenge virker det heldigvis som det ikke er tilfelle. Ikke at jeg har noen anelse om hva som vil skje med WWE hvis det skjer heller.

Når det gjelder det kreative... vettu, jeg er en type som hver eneste dag velger å være positiv og tenke positivt, og så lenge Triple H er ved roret, ting går strålende og alle er fornøyde så velger jeg å håpe at Vince i det lengste ser dette, og at tiden hans med det kreative er forbi. Jeg håper i hvert fall.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor jan 12, 2023 6:46 am
Crabsen skrev: ons jan 11, 2023 11:05 pm Jeg leser bare rapporten jeg :lol: Men ja igjen, det hadde vært det siste som hadde overasket meg

Får som sagt bare vente til neste oppdatering, som et "publicly traded company" kommer de nok med en pressemelding rundt disse ryktene innen kort tid nå
Jeg blir jo ikke overrasket hvis det viser seg at WWE blir solgt til Midtøsten. Når sååå mange rapporterer det så kan det jo tyde på at noe er på gang, men enn så lenge virker det heldigvis som det ikke er tilfelle. Ikke at jeg har noen anelse om hva som vil skje med WWE hvis det skjer heller.

Når det gjelder det kreative... vettu, jeg er en type som hver eneste dag velger å være positiv og tenke positivt, og så lenge Triple H er ved roret, ting går strålende og alle er fornøyde så velger jeg å håpe at Vince i det lengste ser dette, og at tiden hans med det kreative er forbi. Jeg håper i hvert fall.
Bra du er optimistisk! Vi trenger det her inne nå

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Tony Khan og faren er visstnok interessert i å kjøpe WWE.
Haha, det hadde vært noe......

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

LondoMollari skrev: fre jan 13, 2023 1:07 am Tony Khan og faren er visstnok interessert i å kjøpe WWE.
Haha, det hadde vært noe......
Haha. Tror "alle" er interessert i å kjøpe. Men tror WWE selger til Saudi-Arabia før man selger til Khan-familien.

chains

Legg inn av chains »

Vince selger til dem som gir han mest penger, uavhengig av navn, nasjonalitet og intensjoner

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

chains skrev: lør jan 14, 2023 12:41 am Vince selger til dem som gir han mest penger, uavhengig av navn, nasjonalitet og intensjoner
This. Uavhengig av om kjøperen ikke har noe intensjoner om å fortsette med live shows, og heller bare ha "lageret" med alle tidligere show. Har null å si for han, money talks, så kan alt annet bare ryke

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Fin episode av Smackdown denne uka. Gunther kan faen meg ha en kjempekamp med de fleste. Jeg likte godt kampen med Braun denne gangen, og han øker virkelig verdigen på tittelen. Hvis det stemmer at det blir han mot Brock på WM... holy shit altså.

Sami Zayn er som vanlig knallbra i det han gjør, og det var ikke noe unntak denne gangen heller.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn jan 15, 2023 9:53 pm han mot Brock på WM
Gni meg

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Dæven, der ble det annonsert at Cody Rhodes skal være med i Royal Rumble-matchen! Har jo vært ryktet lenge, men nå klinte de jaggu til med annonseringen på RAW. Kan jo ikke være noen andre enn han som vinner? En attraksjon blir det uansett! Herregud som jeg gleder meg til Rumble!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man har jo et lite håp med Sami, men vil anta det blir Cody. Eventuelt Rock, hvis de ønsker den matchen..

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tir jan 17, 2023 7:59 pm Man har jo et lite håp med Sami, men vil anta det blir Cody. Eventuelt Rock, hvis de ønsker den matchen..
Sami får sin store kveld på neste PPV, som tross alt skal arrangeres i Montreal. Blir tidenes pop.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: ons jan 18, 2023 4:00 pm
ElGuaje skrev: tir jan 17, 2023 7:59 pm Man har jo et lite håp med Sami, men vil anta det blir Cody. Eventuelt Rock, hvis de ønsker den matchen..
Sami får sin store kveld på neste PPV, som tross alt skal arrangeres i Montreal. Blir tidenes pop.
Spørsmålet er hva planene er der. De må jo gjøre noe spesielt der med tanke på hvor «over» Sami er om dagen

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: ons jan 18, 2023 4:05 pm Spørsmålet er hva planene er der. De må jo gjøre noe spesielt der med tanke på hvor «over» Sami er om dagen
Det må jo bli tittelkamp mot Roman Reigns tenker jeg nå. Den vinner han selvfølgelig ikke, men de kan bygge videre på den enorme populariteten etterpå i retning Mania?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »


Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tor jan 19, 2023 4:49 pm
Den var ikke dum!

chains

Legg inn av chains »

Hvilket nr. tror dere Vince velger i rumblen da?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: ons jan 18, 2023 4:35 pm
ElGuaje skrev: ons jan 18, 2023 4:05 pm Spørsmålet er hva planene er der. De må jo gjøre noe spesielt der med tanke på hvor «over» Sami er om dagen
Det må jo bli tittelkamp mot Roman Reigns tenker jeg nå. Den vinner han selvfølgelig ikke, men de kan bygge videre på den enorme populariteten etterpå i retning Mania?
Ser ut til at man nærmer seg at Bloodline turner på Sami nå..

Det logiske er vel at turnet skjer på et Raw etter RR, Sami vs Roman i Montreal hvor Roman til slutt vinner, og så blir det vel Sami/KO mot Usos på WM. Vil jeg anta.

Skulle som sagt gjerne sett Sami mot Roman på WM (og Sami vant), men det blir vel som tidligere nevnt Cody/Rock

Spoiler ang Rock:
► Show Spoiler

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

The Trial of Sami Zayn etterfulgt av tag team matchen var en all timer. Herregud så bra denne storylinen her er.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Herregud som jeg gleder meg til Royal Rumble!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Tippekonk, @Crabsen ?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jan 28, 2023 7:24 am Tippekonk, @Crabsen ?
Kan sette opp 1 in farta, har litt å gjøre om dagen. Må også komme med resultater fra fjorårets :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jan 28, 2023 7:24 am Tippekonk, @Crabsen ?
Done

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: fre jan 27, 2023 2:32 pm Herregud som jeg gleder meg til Royal Rumble!
Sjæl. RR er uansett (så godt som) alltid gøy, spesielt i disse timene før, men denne gangen er jeg veldig gira og skal (etter planen) se live.

Er så sjeldent jeg blir ordentlig investert i en lang story line som det Sami og Blood Line har om dagen. (Omega v Hangman var sist, Gargano v Ciampa før det). Blir gøy å se hvilken vei de tar i natt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kjenner jeg gleder meg nå ja

Øl, pizza og snacks er klart, timene kan ikke gå fortere nå

Grotu

Legg inn av Grotu »

Ikke ofte jeg holder meg oppe for å se på, men Rumble er det ene showet showet i året som jeg må se uansett hva. Det at det holdes på en Lørdag hjelper selvfølgelig veldig det også.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Grotu skrev: lør jan 28, 2023 8:33 pm Ikke ofte jeg holder meg oppe for å se på, men Rumble er det ene showet showet i året som jeg må se uansett hva. Det at det holdes på en Lørdag hjelper selvfølgelig veldig det også.
Noe av det beste som har skjedd etter at Nick Khan kom inn var at de har flyttet mange PPVer til lørdager.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»