WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

SmackDown var litt bedre. Trips var visstnok tilbake som go-to mannen og ansvarlig for creative (som man tydelig kunne se), men gjenstår å se om det bare var en one-off fordi Vince bar buisy med andre saker

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ser du på NXT, @Crabsen ?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 4:12 pm Ser du på NXT, @Crabsen ?
Det gjør jeg! Følger ikke like godt med som med RAW og SD, men skummer meg gjennom ukentlig og får med meg tingene som skjer

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: søn apr 09, 2023 4:15 pm Det gjør jeg! Følger ikke like godt med som med RAW og SD, men skummer meg gjennom ukentlig og får med meg tingene som skjer
Flott! For min kone og meg er NXT ukas happening, og jeg får alltid med meg NXT. Prioriterer det hver uke.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn apr 09, 2023 4:51 pm
Crabsen skrev: søn apr 09, 2023 4:15 pm Det gjør jeg! Følger ikke like godt med som med RAW og SD, men skummer meg gjennom ukentlig og får med meg tingene som skjer
Flott! For min kone og meg er NXT ukas happening, og jeg får alltid med meg NXT. Prioriterer det hver uke.
Det er noe helt eget med det. Andre Chase er soleklart favoritten, og generelt Chase U. Thea er møkk irriterende, men det er jo hele poenget, og Dull Hudson har virkelig funnet seg til rette, og fortjener egt å bli kalt Duke igjen føler jeg. Av komiske årsaker er Von Wagner alltids et høydepunkt, er faktisk hysterisk morsomt hvor lite karisma den mannen har. Den største heelen på hele branden, Fallon Henley, har jeg ingenting til overs for.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: man apr 10, 2023 2:34 pm Den største heelen på hele branden, Fallon Henley, har jeg ingenting til overs for.
Denne må du forklare nærmere.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tir apr 11, 2023 9:01 am
Crabsen skrev: man apr 10, 2023 2:34 pm Den største heelen på hele branden, Fallon Henley, har jeg ingenting til overs for.
Denne må du forklare nærmere.
Trengs det virkelig? Megabitch. Konstant grinete og sur, prøver uke inn og uke ut å ødelegge forholdet til stakkars BJ. Prøver å rasjonere det med at "hun bare bryr seg om han", no sister den må du lenger ut på landet med. Er generelt bare en helt utrolig motbydelig person

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir apr 11, 2023 12:44 pm Trengs det virkelig? Megabitch. Konstant grinete og sur, prøver uke inn og uke ut å ødelegge forholdet til stakkars BJ. Prøver å rasjonere det med at "hun bare bryr seg om han", no sister den må du lenger ut på landet med. Er generelt bare en helt utrolig motbydelig person
Sterke ord når du veit at Kiana James er heelen i det greiene der :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tir apr 11, 2023 12:55 pm
Crabsen skrev: tir apr 11, 2023 12:44 pm Trengs det virkelig? Megabitch. Konstant grinete og sur, prøver uke inn og uke ut å ødelegge forholdet til stakkars BJ. Prøver å rasjonere det med at "hun bare bryr seg om han", no sister den må du lenger ut på landet med. Er generelt bare en helt utrolig motbydelig person
Sterke ord når du veit at Kiana James er heelen i det greiene der :lol:
Nei, den kjøper jeg ikke. Kiana har gjort alt i sin makt for å hjelpe Fallon, men får bare dritt tilbake. Først reddet Kiana baren hennes fra å gå konk, deretter vant hun tag titlene for dem, samtidig som hun har prøvd å få til et sunt forhold med BJ. Skjønner veldig godt at hun blir lei og heller ser etter andre å date, når hun får ingenting tilbake for alt hun har gjort

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Sååå... jeg likte RAW denne uka, jeg. Heel turn av Trish,god promo av Rhodes, ålreite kamper, meget god Main Event. What's not to like?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Nok en god episode av NXT denne uka!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

I all verden... Drew McIntyre har fjernet all info om WWE på sine sosiale medier-kanaler!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

... og nå har Becky Lynch gjort det samme, og annonsert at hun ikke dukker opp på RAW i kveld.

Er det et opprør mot Vince McMahon på gang?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: man apr 17, 2023 10:48 pm ... og nå har Becky Lynch gjort det samme, og annonsert at hun ikke dukker opp på RAW i kveld.

Er det et opprør mot Vince McMahon på gang?
Tviler på det, men jeg hadde hyllet det.

Vil tippe grunnen for at hun ikke er der i kveld er noe helt annet.



Angående Drew så gjetter jeg på at han signerer ny kontrakt med WWE når den tid kommer.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Vel, jeg synes nå den nye World Champ-tittelen var ganske fresh.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: tir apr 25, 2023 9:13 pm Vel, jeg synes nå den nye World Champ-tittelen var ganske fresh.
Har alltid vært svak for WCW-tittelen, så den her ser ganske bra ut. Ikke så fan av WWE-logoen på fronten, men skjønner hvorfor de har den der.

Håper de klarer å lage litt prestisje rundt den med en gang, siden jeg kan være enig med de som sier at det for øyeblikket føles litt ut som en «trøstegave» siden de ikke tok tittelen fra Roman på WM. Men akkurat det blir vel fort glemt.

Selvom jeg følelsen for at Cody skulle vunnet på WM blir sterkere for hver uke man kommer lenger unna det showet.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tir apr 25, 2023 9:33 pm Selvom jeg følelsen for at Cody skulle vunnet på WM blir sterkere for hver uke man kommer lenger unna det showet.
Jeg er faktisk blitt mer motsatt. Populariteten hans virker å bli større og større, og en seier over Brock Lesnar på Backlash nå kommer til å bygge videre. Det er ganske sikkert at det til slutt blir han som tar tittelen, men nå kommer det til å kjennes enda større når det til slutt skjer. SummerSlam?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Flere call-ups i går natt, og i dag.

Som sett på SD får vi Indi Hartwell til RAW, samt Isla Dawn & Alba Fyre til SD. I tillegg fikk vi også vite i dag at JD McDonagh og Zoey Stark går til RAW, mens Von Wagnar er en free agent for øyeblikket (kan poppe opp hvor han vil til han signerer med en brand). I nevnte kategori har vi også noe overaskende Omos med MVP, samt Ziggler og Ali

Grotu

Legg inn av Grotu »

Ekstremt nervøs for at de kommer til å dra ut Cody Vs Roman 2 helt til Mania nå som de har blitt drafta til forskjellige brands. Håper virkelig ikke dette er tilfelle.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Grotu skrev: man mai 01, 2023 10:09 pm Ekstremt nervøs for at de kommer til å dra ut Cody Vs Roman 2 helt til Mania nå som de har blitt drafta til forskjellige brands. Håper virkelig ikke dette er tilfelle.
Håper ikke det. Vinner MITB kanskje og casher inn på SummerSlam kanskje? Når runder Roman 1000 dager?

Grotu

Legg inn av Grotu »

ElGuaje skrev: man mai 01, 2023 10:29 pm
Grotu skrev: man mai 01, 2023 10:09 pm Ekstremt nervøs for at de kommer til å dra ut Cody Vs Roman 2 helt til Mania nå som de har blitt drafta til forskjellige brands. Håper virkelig ikke dette er tilfelle.
Håper ikke det. Vinner MITB kanskje og casher inn på SummerSlam kanskje? Når runder Roman 1000 dager?
Roman runder 1000 allerede om 3 uker på Saudi Showet. MITB er en mulighet.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For de som ikke fikk med seg de resterende draft picksene som vi ikke fikk sett på TV, her er alle call-upsene fra årets draft:

RAW:

Indi Hartwell
Apollo Crews
Zoey Stark
JD McDonagh
Katana Chance & Kayden Carter
Indus Sher
Odyssey Jones

SmackDown:

Alba Fyre & Isla Dawn
Pretty Deadly
Cameron Grimes
Grayson Waller

Free agents:

Von Wagner
Xyon Quinn


Så alt i alt hele 18 wrestlere som er kalt opp på Main Roster fra NXT, blir spennende å se hvordan alle gjør det. Ved første øyekast har jeg vel mest tro på Pretty Deadly, Grayson Waller, Cameron Grimes, Indi Hartwell og Zoey Stark

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Backlash på lørdag ute i tippekonk tråd!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons mai 03, 2023 8:29 pm Xyon Quinn
Han her mener jeg virkelig WWE burde klare å få noe ut av. Han ser jo legitimt ut som en badass, og ekke så gæren i ringen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor mai 04, 2023 6:52 pm
Crabsen skrev: ons mai 03, 2023 8:29 pm Xyon Quinn
Han her mener jeg virkelig WWE burde klare å få noe ut av. Han ser jo legitimt ut som en badass, og ekke så gæren i ringen.
Syntes han fortsatt virker veldig grønn, men han har definitivt looken til å bli en big time player. Von Wagner derimot

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Må si Bad Bunny imponerer,fantastisk morsom match.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

TerryMcDermott skrev: søn mai 07, 2023 11:15 am --- Må si Bad Bunny imponerer,fantastisk morsom match.
Enig. Synes egentlig hele Backlash var gøy, og herregud for et nydelig publikum!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Aight, den første uken etter Backlash er over, og rosterne har begynt å sette seg. I løpet av den første uken har vi fått in-ring-debuten til Cameron Grimes, mens vi også har fått se både Pretty Deadly, Zoe Stark og Grayson Waller i intervjusonen og backstage. Regner med at deres debuter kommer snart også!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tir mai 16, 2023 1:21 pm Aight, den første uken etter Backlash er over, og rosterne har begynt å sette seg. I løpet av den første uken har vi fått in-ring-debuten til Cameron Grimes, mens vi også har fått se både Pretty Deadly, Zoe Stark og Grayson Waller i intervjusonen og backstage. Regner med at deres debuter kommer snart også!
Og ikke minst Von Wagner under Battle Royalen på RAW! De mindre interessante karakterene JD McDontGoggleMe og Xyon Quinn fikk også sin in-ring debut der

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Night of Champions ute i tippekonk tråd

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»