WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn aug 22, 2021 2:39 pm Jeg har sett bildene som har vært på internett, men aldri i verden så jeg for meg at Brock kom ustelt tilbake til WWE. Dette er gøy!

Utrolig bra Summerslam med 2 returns og mye bra matcher. Skal då sies at jeg ikke så Mysterios vs Usos og RAW kvinne matchen.

Nå skjønner jeg at det er siste liten endringer her, men Bianca fortjener så mye mer. Burde ikke to main event kaliber kvinner gå "freestyle" matcher?
Jeg forventet egt at han skulle dukke opp etter Bobby vs Goldberg matchen, og muligens redde Bill, så ble også overasket når han til slutt dukket opp likevel. Glad de også heller går denne ruten, og får med Heyman faktoren. Tar en tredjeplass over returns denne helgen i min bok, men det sier jo bare litt. Helvete så gøy det er å være wrestling fan om dagen

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Forventet du virkelig at Brock Lesnar skulle hjelpe Bill Goldberg? Altså, det er jo en måte å sette opp Brock vs Bobby, men nå er ikke akkurat Brock en reddende engel.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn aug 22, 2021 3:20 pm Forventet du virkelig at Brock Lesnar skulle hjelpe Bill Goldberg? Altså, det er jo en måte å sette opp Brock vs Bobby, men nå er ikke akkurat Brock en reddende engel.
Ja enten det, eller turne på han med en gang etterpå. Brock er som du sier ikke typen til å komme til noens nød, som er akkurat derfor jeg fikk tanken for det. Dessverre ser det ut til at Bobby vs Bill ikke er ferdig enda

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Goldberg har ikke vært i form siden matchen mot Brock på Mania 33. Håper WWE ikke fortsetter å bruke han etter denne feiden er over.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man forventet et fantastisk match mellom WALTER og Dragunov.

MEN FYTTI HELVETE FOR EN MATCH.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ilja din gale jævel. Fy faen

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

CPMunk skrev: søn aug 22, 2021 3:34 pm Goldberg har ikke vært i form siden matchen mot Brock på Mania 33. Håper WWE ikke fortsetter å bruke han etter denne feiden er over.
Du får 5 kamperish mer med Goldberg. Det er kontraktsfesta. Du får håpe det blir mer Oldberg v ZiggZagg og ikke noe mer titlepicture

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Så får man se hva Adam Cole gjør, om det blir AEW eller RAW/SD.

Vil tippe AEW per dags dato.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Crabsen skrev: man aug 23, 2021 3:45 pm Ilja din gale jævel. Fy faen
For en mann og for noen kamper disse to har hatt. Dette er wrestling på sitt aller,aller beste. Dette er virkelig "fight forever",man ønsker jo at det aldri skal ta slutt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Sterkt å booke Bianca til å squashes. Herregud. Bra man er all about moments og ikke om build lengre

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

TerryMcDermott skrev: man aug 23, 2021 4:32 pm
Crabsen skrev: man aug 23, 2021 3:45 pm Ilja din gale jævel. Fy faen
For en mann og for noen kamper disse to har hatt. Dette er wrestling på sitt aller,aller beste. Dette er virkelig "fight forever",man ønsker jo at det aldri skal ta slutt.
100%

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 4:47 pm Sterkt å booke Bianca til å squashes. Herregud. Bra man er all about moments og ikke om build lengre
Enig.

Utrolig kult å ha Becky tilbake, men måten det bookes på er for meg ganske så håpløst.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Syntes synd på Kyle O'Riley, Adam Cole, Samoa Joe og Karrion Kross. Det Ilja Dragunov og WALTER gjorde hører ikke hjemme på noe under main event.
Nå skal det sies at begge de to andre matchene leverte da, og Samoa Joe som champ så jeg ikke komme.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 4:47 pm Sterkt å booke Bianca til å squashes. Herregud. Bra man er all about moments og ikke om build lengre
Skal ikke si meg uenig nå, men kan være det blir booket bra da.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Man har allerede nulla ut WMmomentet til Bianca ved å gi det momentet her til Becky. Kunne lett gjort det om ved å booke en 3.wrestler i matchen og Becky kunne squasha Mella eller Zelina elns og Bianca hadde ikke blitt nulla

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Bianca ble Koffied haha. Vi får smøre oss med litt tålmodighet og se hva det fører til.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: man aug 23, 2021 10:30 pm Bianca ble Koffied haha. Vi får smøre oss med litt tålmodighet og se hva det fører til.
Absolutt.

Har dessverre ikke troen, men håper på det sterkeste at WWE motbeviser meg her.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

CPMunk skrev: man aug 23, 2021 10:30 pm Bianca ble Koffied haha. Vi får smøre oss med litt tålmodighet og se hva det fører til.
Smøre seg med tålmodighet på Kofi var ikke noe poeng. Hadde WWE ikke hatt en gammal fyr og Nick Khan så kanskje man hadde hatt litt tro på at man kunne fått til noe, men denne WWE? Nope. De har ingen godvilje hos meg da det ikke er noen empiri som viser at de fortjener det

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Begynner å bli godt lei Nick Kahn etter å se bilder av han i intervjuet med Ariel Helwani.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Blir forøvrig interessant å se Brock som face mot Roman.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: man aug 23, 2021 10:53 pm Blir forøvrig interessant å se Brock som face mot Roman.
Og hvor Paul Heyman ender opp.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Crabsen skrev: tir aug 17, 2021 2:02 pm Orgasmisk å se Miz tilbake i ringen igjen, men kan de bare ikke splitte opp Miz og Morrison?
:(

I det minste er The Miz tilbake da, uten dripsticks og tull. Go get that IC title boy

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Karrion Kross gikk fra å ha en av de fetere entrancene med Scarlett, til dette her, hva enn "dette her" er..

Ser jo ut som at han har blitt kalt opp til Retribution, et år for sent.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Ser ut som om Vince har gravd opp gamle opptak av Demolition,Kross fremstår nå som en litt rar,ukjent lillebror. Uten Scarlett er dette et helt lost prosjekt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Grusom greie den til Kross. Han er så dau han

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Antrekket til Kross minnet meg om den eneste giggen jeg hadde som stripper. Kudos til han for å gå ut foran så mange mennesker kledd slik, for jeg klarte det ikke foran 1/100 engang.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg er litt bekymret over at vi ikke har hørt fra Lilleborg enda etter dette her. Går det bra kompis?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons aug 25, 2021 12:39 am Jeg er litt bekymret over at vi ikke har hørt fra Lilleborg enda etter dette her. Går det bra kompis?
Øhm, noe spesielt du tenker på?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Salihovic91 skrev: tir aug 24, 2021 8:17 pm Grusom greie den til Kross. Han er så dau han
Helt forjævlig det WWE har klart å gjøre her. Grusomt outfit, ingen Scarlett... alt som gjorde Karrion Kross badass i NXT er borte. Forstår ikke hvordan WWE klarer å rote til folk som kommer opp fra NXT gang etter gang etter gang. Nesten så jeg er glad for at Bronson Reed ble released så han slapp å bli callet opp...

Jeg er forøvrig ikke 100 prosent enig i din vurdering angående Bianca Belair. Alt avhenger av hva WWE gjør på SD denne uka. De har muligheten til å fikse dette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»