WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Grotu skrev: søn aug 29, 2021 3:24 pm
Crabsen skrev: søn aug 29, 2021 3:08 pm
Grotu skrev: søn aug 29, 2021 2:53 pm Nå som Lashley skal kjempe mot Sheamus på Raw og Drew ikke har lov til å kjempe mot han så begynner jeg å lure på hvem som kommer til å fighte han på extreme rules.
Usikker på om han i det hele tatt kommer til å ha en match der, tror fort neste er Goldberg i Saudi, i oktober. Ser heller ingen klare kandidater per nå skulle han finne på å ha en match på ER
Trodde Goldberg maks hadde 2 kamper i året ifølge kontrakten sin eller noe sånt. Tror i vært fall han sa noe lignende i et intervju i fjor. Kan jo selvfølgelig ha blitt endra da.
Goldberg sa i et intervju et par dager før SummerSlam at han hadde 2 kamper igjen på den kontrakten han har nå, men at begge skulle ta ta sted i 2022, "depending on what happens at SummerSlam". Så da tipper jeg vi får ene matchen i Saudi der han vinner, og andre der han taper igjen på Mania neste år, og forhåpentligvis holder seg borte etter det. Denne Saudi matchen virker uansett dessverre "set in stone" nå

AllElite

Legg inn av AllElite »

Håper Goldberg fortsetter.

Grotu

Legg inn av Grotu »

AllElite skrev: søn aug 29, 2021 4:16 pm Håper Goldberg fortsetter.
Nja. Manner er 54 og har ikke hatt en god match på 4 år for min del. Ikke noe mot at han dukker opp av og til og gir noen en spear. Men hold han for guds skyld unna titles.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Reigns har nå holdt tittelen i et år. Utrolig hvor fort det føles ut som at det har gått, og personlig føler jeg at han både kan og bør holde tittelen til minimum WM.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: man aug 30, 2021 5:41 pm Reigns har nå holdt tittelen i et år. Utrolig hvor fort det føles ut som at det har gått, og personlig føler jeg at han både kan og bør holde tittelen til minimum WM.
Kan ikke skjønne hvem som skal ta tittelen fra han før tidligst WM. Big E? MITB?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

John Cena matchen var også veldig bra og jeg var usikker et sekund på om Roman kom til å retaine. Får vi flere slike matcher er jeg for at han holder 1 år til.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Lilleborg skrev: man aug 30, 2021 9:46 pm
ElGuaje skrev: man aug 30, 2021 5:41 pm Reigns har nå holdt tittelen i et år. Utrolig hvor fort det føles ut som at det har gått, og personlig føler jeg at han både kan og bør holde tittelen til minimum WM.
Kan ikke skjønne hvem som skal ta tittelen fra han før tidligst WM. Big E? MITB?
En annen mulighet er jo Lesnar i Saudi Arabia :lol:

Men i all seriøsitet så bør han nok holde tittelen til WM ja. Den han eventuelt taper imot kommer jo til å få et kjempe rub.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: man aug 30, 2021 9:46 pm
ElGuaje skrev: man aug 30, 2021 5:41 pm Reigns har nå holdt tittelen i et år. Utrolig hvor fort det føles ut som at det har gått, og personlig føler jeg at han både kan og bør holde tittelen til minimum WM.
Kan ikke skjønne hvem som skal ta tittelen fra han før tidligst WM. Big E? MITB?
De må jo bygge opp en eller flere troverdige personer som kan ta tittelen fra han. Problemet nå er at de ikke har gjort det. Men Big E er absolutt en mulighet jeg kan like.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håper Roman holder beltet til en virkelig troverdig contender kommer inn, for per nå er det ingen. Om det tar 1-2 år passer meg også helt utmerket

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva skjedde egentlig med Charlotte og Nia?


Det å pinne Charlotte er jo også utrolig merkelig booking, men lurer virkelig på hva som skjedde underveis i matchen.

Grotu

Legg inn av Grotu »

ElGuaje skrev: tir aug 31, 2021 12:25 pm Hva skjedde egentlig med Charlotte og Nia?


Det å pinne Charlotte er jo også utrolig merkelig booking, men lurer virkelig på hva som skjedde underveis i matchen.
Eneste logiske grunn jeg kan se er at de prøver å bygge opp Nia som en trussel før en eventuell title match mot Charlotte på Extreme Rules.

Ellers så syns jeg det var en helt grei Raw. Selvom det syntes ganske åpenbart at de ikke har noen planer for Lashley før Goldberg kommer tilbake. Triple Threat var vel kanskje nattens høydepunkt for min del. Også meget overasket over at de lot Priest slå McIntyre men jeg klager ikke siden han har potensialet til å bli en mega stjerne.

Synd at de feeda Morrison til Omos bare en uke etter breakupet med Miz.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tomasso Ciampa med en seier over Ridge Holland hadde jeg ikke trodd. Bra match var det også, men det er å forvente når Ciampa er i ringen.
Er spent på hva som skjer med han og Gargano nå når NXT skal re brande.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Merket på hele showet at dette ikke var bra. Det må skje store endringer for RAW suger.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Ganske bra Smackdown. Godt å se at de booker Balor sterkt selv i tap. Demon return tease også?
Becky fortsetter å være herlig og jeg ser virkelig frem til kampen mellom henne og Bianca på Extreme Rules som forhåpentligvis går lenger enn den forrige de hadde.

Ser i hvertfall veldig frem til neste uke av Smackdown.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Smackdown er det beste showet i uken uten tvil. Blir bra med MSG show neste uke.
Demons første tap på main show da, dersom det blir sminket Balor som møter Reigns.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

The Miz skal være med i Dancing with the stars!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Miz Jericho!!!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Masse god bedring til Trips som nettopp hadde en suksessfull hjerteoprasjon etter en "cardiac event" forrige uke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gable Steveson bekreftet på sin Twitter at han har signert en kontrakt. Blir spennende å følge han. Han vant som kjent OL-gull i bryting i Tokyo.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Må si meg enig med Mick Foley her..

https://www.youtube.com/watch?v=BpFrI10eH0g

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre sep 10, 2021 12:51 pm Må si meg enig med Mick Foley her..

https://www.youtube.com/watch?v=BpFrI10eH0g
Vannskelig å være uenig der ja

Vært et synkende skip i flere år, men nå begynner virkelig varsellampene å blinke for alvor

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det er kun RAW som må gjøres noe med, for Smackdown funker som det er nå. Skulle då ønske litt bedre storyer mid card.

Mia

Legg inn av Mia »

Følger ikke så mye med. Men godeste Tripple H har nettopp operert for hjerte.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: fre sep 10, 2021 8:32 pm Det er kun RAW som må gjøres noe med, for Smackdown funker som det er nå. Skulle då ønske litt bedre storyer mid card.
Alt rundt Roman fungerer jo som bare det. Og det har det gjort siden han kom tilbake. Nå er det lenge siden jeg har sett en hel episode av SD, men følelsen man sitter med i hele WWE er at de sliter med å bygge gode karakterer og storylines som ikke er main event. Noe som da gjør at man sliter med å bygge opp gode og troverdige utfordrere til titlene.

Et generelt spørsmål til dere som ser mer RAW/SD enn meg, er det noen i rosteren på RAW/SD som man er ordentlig investert i, hvis man ser bort fra det som skjer rundt Roman Reigns? Big E kanskje?

Når man ser SD sin mid card, så er det jo noen sinnsykt gode navn der, men føles ut som at ingenting skjer der.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser ut som at SD hadde et bra show i natt. DQ på main event er jo dølt, men det/non finishes og uendelige rematcher er vel WWE sitt største problem når det kommer til booking av matcher om dagen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

RKBro er svaret mitt på spørsmålet ditt ElGuaje.

Ellers var Smackdown så bra man får det. Publikum var energisk gjennom hele showet også. Lett ukens show.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør sep 11, 2021 3:56 pm RKBro er svaret mitt på spørsmålet ditt ElGuaje.

Ellers var Smackdown så bra man får det. Publikum var energisk gjennom hele showet også. Lett ukens show.
Ja, enig i det. RKBRO har vært veldig underholdende.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

SD var helt nydelig. For et deilig, energisk publikum! Edge v Seth Rollins var en fantastisk match. At main eventen, som også var meget bra blir avsluttet med DQ skjønte man når Roman Reigns dukket opp. At The Demon skulle dukke opp overrasket meg stort, selv om det ble teaset forrige uke. Ventet på en run-in til fra Brock der :P

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har fortsatt ikke sett SD i sin helhet, men både bra og gøy å se at det var et meget bra show. Som fan av wrestling generelt ønsker jeg at alle selskaper gjør det så bra som mulig for å pushe hverandre.Bare utrolig at SD og RAW styres av de samme personene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»