WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør apr 01, 2023 8:25 pm Skulle tro det var begravelse og ikke Mania weekend her inne

Jeg må avgårde på bursdag i kveld, men forventer god kok fra dere gjennom natten, og i morgen når jeg ser live
Er på Bahamas og prøver å få sett dette live, enten via Flowsports eller fra en bar. Begge deler ser vrient ut akkurat nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noen våkne med meg?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Det skal bli vanskelig for Dag 2 og toppe dette,fantastisk show. Main eventen var helt fantastisk men vil si Ripley/Flair er noe av det beste jeg har sett uansett kjønn.
Og Logan Paul blir bare bedre og bedre,det skal ikke være mulig å være så god på så kort tid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
Er på Bahamastid, så min kone og jeg så showet fra 8 om kvelden. Helt perfekt.

Jeg er MEGET fornøyd med Dag 1!

- Theory v Cena var en helt ok opener. Ikke noe fyrverkeri, men helt ok match. Liker at Theory vant.

- Showcasematchen var en helt nydelig spotfest. Gables suplex på Strowman var helt rå!

- Rollins v Paul var glimrende. Irriterer meg voldsomt at Paul er så god til wrestling som han er, men kjemien mellom disse to er upåklagelig. Gøy med KSI, men ekstra morsomt at Rollins vant. Det er viktig!

- Stratus / Lynch / Lita v Damage Ctrl var som forventet. Grei kamp.

- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?

- Ripley v Charlotte... herlig. Rett og slett nydelig. Mark out moment for Ripley!

- Market ut for McAfee, så ikke den komme!

- Main eventen... vakkert. Strålende. Herlig avslutning på kvelden.

Jeg er meget fornøyd, og spent på hva Dag 2 bringer!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Alt i alt en strålende night 1!

Theory v Cena og Damage CTRL v Becky/Lita/Trish var meh. Rhea v Charlotte og Usos v KO/Sami var begge strålende, men må nok se de igjen siden det var veldig sent og formen litt bedugga for å virkelig nyte kampene.

Gleder meg til night 2. Et utrolig spennende in ring card.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn apr 02, 2023 12:43 pm
ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?
Tenkte også at det skulle være en "passing of the torch" her. Det blir vel et opplegg mot Bad Bunny på Backlash ja. Og så kanskje komme tilbake igjen mot Rey på SummerSlam, er jo tross alt en del historie der med tanke på Rey v Eddie i 2005.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 pm
Lilleborg skrev: søn apr 02, 2023 12:43 pm
ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?
Tenkte også at det skulle være en "passing of the torch" her. Det blir vel et opplegg mot Bad Bunny på Backlash ja. Og så kanskje komme tilbake igjen mot Rey på SummerSlam, er jo tross alt en del historie der med tanke på Rey v Eddie i 2005.
Glad jeg gikk for Rey i tippekonken. Tenker Rey muligens legger opp og har sin siste match på neste års Mania, og det er der han putter Dom over, og gir han masken

Grotu

Legg inn av Grotu »

Veldig fornøyd med natt 1, og gleder meg skikkelig til natt 2 nå.
Match of the night for meg var nok main eventen men Flair/Ripley gikk også over all forventning.
Dom fortsetter og imponere meg, og jeg ser virkelig for meg at han kommer til å ha et veldig bra år.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Da har man omsider sett Mania night 1, nå er det å få med seg så mye Stand & Deliver man kan før Night 2. Gud jeg er glad jeg ikke har jobb i morgen

Fantastisk første kveld. Cena vs Theory skuffet noe, Womens 6-Man helt ok, mens resten var absolutt enten til eller over forventning. Fatal 4-Way matchen overasket veldig, og kule cameos av Pat og KSI. Ripley og Charlotte med stand out matchen, Domberg med beste entrancen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håper Pretty Deadly blir kalt opp til Main Roster på RAW i morgen. Ideelt sett konfrontere Sami & KO, og starte en feud der med en gang, så gode er de. Kanskje man skulle ventet med det, men jeg er så hyped for de promoene man kunne fått mellom de

Tøft å sette NXT tittelen på Indi forøvrig, trodde aldri det skulle skje, velfortjent!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Må på jobb tidlig i morgen, så skal nok ikke se live. Men gleder/gruer meg til å se hvor lang entrancen til Roman blir? Over/under 15 minutter?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Snoop Dog reddet faktisk Mania der ja, den så jeg ikke komme. For en mann

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

FAEN!!!!

Hvem skal ta Roman nå da? Det er jo ingen igjen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lilleborg skrev: man apr 03, 2023 5:41 am FAEN!!!!

Hvem skal ta Roman nå da? Det er jo ingen igjen.
Solo Sikoa?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: man apr 03, 2023 5:41 am FAEN!!!!

Hvem skal ta Roman nå da? Det er jo ingen igjen.
--- Det blir nok Cody men han må jobbe litt for det.Akkurat som faren.
(men jeg føler ikke det blir helt det samme om han tar tittelen på f eks SummerSlam)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Oi. Wow. Trodde dette skulle være øyeblikket.

WWE har under hele dette runnet til Reigns aldri hatt den "riktige" til å ta titlene fra han, og det har man godtatt. Nå har man hatt Sami og Cody på kort tid hvor begge to, på hver sin isolerte måte, har føltes perfekte ut. Med tanke på hva Bloodline har levert av storylines det siste året, så har man troen på at de vet hva de driver med og hva slutten på historien skal være, men akkurat nå føles det ut som at litt luft har gått ut av ballongen.

Nå må de klare å bygge opp momentumet igjen, og det helt frem til Summerslam? Hvis det ikke er Cody eller Sami som skal vinne, så må det jo Jey være brikken som oppløser Bloodline innenfra? Om det er enten han selv eller Sikoa som slår Roman.

Hvis det blir Cody igjen på SummerSlam, så kan de bygge videre på dette og fortsatt få en god storyline ut av det, men alt lå til rette for at det perfekte øyeblikket var nå på WM. Så får WWE mer enn gjerne motbevise meg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElGuaje skrev: man apr 03, 2023 8:42 am Oi. Wow. Trodde dette skulle være øyeblikket.

WWE har under hele dette runnet til Reigns aldri hatt den "riktige" til å ta titlene fra han, og det har man godtatt. Nå har man hatt Sami og Cody på kort tid hvor begge to, på hver sin isolerte måte, har føltes perfekte ut. Med tanke på hva Bloodline har levert av storylines det siste året, så har man troen på at de vet hva de driver med og hva slutten på historien skal være, men akkurat nå føles det ut som at litt luft har gått ut av ballongen.

Nå må de klare å bygge opp momentumet igjen, og det helt frem til Summerslam? Hvis det ikke er Cody eller Sami som skal vinne, så må det jo Jey være brikken som oppløser Bloodline innenfra? Om det er enten han selv eller Sikoa som slår Roman.

Hvis det blir Cody igjen på SummerSlam, så kan de bygge videre på dette og fortsatt få en god storyline ut av det, men alt lå til rette for at det perfekte øyeblikket var nå på WM. Så får WWE mer enn gjerne motbevise meg.
HHH om dette:
Triple H took part in the media scrum after the show. The head of WWE creative was asked how much he weighed out the decision between creating another mega star in Cody Rhodes by giving him the win vs continuing to drag the story. The Game responded by saying that it's not so much dragging but telling the story:

"Yeah. So what I would say to that is first drag things out, sounds negative, right? It's not drag things out. It's tell the story. It's telling a story. Where do you want to go with the story and how do you want to get there? I think in the moment you think, like, 'Oh, my God, I can't believe.' right? If you're watching a movie and you thought every scene in the movie was the last scene in the movie, the entire movie, [you'd go] 'I can't believe they just did that. It was the worst movie ever.' Then you go 'Oh wait, there's more. Oh, wait, there's more.'

How much do we weigh that out? Every single moment of every single day, some days when I'm trying to sleep and I can't sleep it's because I'm weighing that out in my brain. I wish that I could sleep instead of weighing it out in my brain. It's all you think about. If you're gonna be good at this, It consumes you every moment of everything you do."

"It's a feel and you feel it. Sometimes you feel wrong. Sometimes your feeling is wrong. Sometimes your feeling is right. But I do know that It always continues and the story doesn't end here. Some people will look at it and say like 'Well, if you did this, it would have been better.' but you don't know that, do you? That's the thing. You're never gonna know.

Because If you did the other thing, might not have worked out the way you wanted to. People might not have reacted to it the way you wanted to. So it's always a feel, and where you are at that moment, honestly, is the right place to be and then that's where you have to be and bank on what's next. So you continue to tell the story but if I didn't feel like we had a compelling story on the other side. It wouldn't be the decision."

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WWE nå solgt til Endeavor!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: man apr 03, 2023 1:19 pm WWE nå solgt til Endeavor!
Og skal visstnok slå seg sammen med UFC for å forme et nytt publicly traded company. Aner ikke helt hva dette innebærer, men det sammen med slutten av Mania, jeg har så mange spørsmål akkurat nå at jeg får vondt i hodet

Grotu

Legg inn av Grotu »

Gunther V Sheamus V McIntyre. Kan ikke huske sist gang jeg hadde det så morsomt fra start til slutt av en match. Uten tvil favoritt match fra hele helga sammen med Flair/Ripley og Usos/KO.ZAYN.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Meget spent på RAW After Mania i kveld nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Håper man får en skikkelig RAW AFTER MANIA som det var for noen år siden. De siste årene har vært veldig daffe, så satser på at HHH har noe spennende/interessant/morsomt planlagt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jagger Reid og Rip Fowler har bedt om å bli fristilt fra kontrakten, og har ifølge Dave Meltzer fått ja til dette.

Helt hårreisende at WWE klarte å rote bort Grizzled Young Veterans. For et herlig tag team de var. Drar vel til AEW og herjer der nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: man apr 03, 2023 10:01 pm Jagger Reid og Rip Fowler har bedt om å bli fristilt fra kontrakten, og har ifølge Dave Meltzer fått ja til dette.

Helt hårreisende at WWE klarte å rote bort Grizzled Young Veterans. For et herlig tag team de var. Drar vel til AEW og herjer der nå.
Nå har jeg kun fått med meg de nye karakterene de fikk, men ikke hvordan det ble utført. Men skjønner ikke hvorfor de ikke klarte å bare la dem være Grizzled Young Veterans. De var strålende som de var.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva synes egentlig folk om WM som en helhet, nå når man har fått seg noen timer fra main eventen?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: man apr 03, 2023 10:06 pm Hva synes egentlig folk om WM som en helhet, nå når man har fått seg noen timer fra main eventen?
Jeg er kjempefornøyd. Flere av kampene holdt svært, svært høy klasse. Kjedet meg ikke gjennom noen av kveldene.

Mulig showet var litt for kjemisk fritt for de store overraskelsene kanskje?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg elsker Triple H, for en frontfigur hver eneste gang han er på en pressekonferanse

Digger hvor ærlig han er hver gang, spesielt på denne nå hvor "ja, når Omos vs Brock ble annonsert, vi hadde ikke akkurat store forhåpninger". Og hvordan han konstant, hver eneste gang putter over Gunther, for en stjerne han allerede er, og kommer til å bli

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Altså, du har en tag open challenge natten etter Mania, alle er gira, og man samtlige forventer enten en call-up eller return, men nei, det mest kjedeligste teamet i dette århundret, street profits. Jeg vet at de vant fatal 4 way matchen, men kom an,

Seriøst fortell meg at Vince ikke er tilbake i creative med et seriøst ansikt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Så ikke den komme nei, vel, ikke helt sånn ihvertfall

Cody vs Brock kommer til å bli gull uansett da, selv om jeg fortsatt er redd det er feil å gå

Atter en gang skuffende at vi ikke får noen call-ups på RAW after mania...

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Så lei av Vince skal blande seg inn igjen. Kan han ikke bare pensjonere seg, en gang for alle…

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»