WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn okt 17, 2021 1:12 am Bare hele mysteriet om hvor Paul Heyman gjør hele storyen for min del.
Paul Heyman får virkelig ikke nok ros for det han gjør på kamera.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg burde lært. Men jeg lærer faen meg aldri. WWE klarte faktisk å gi meg trua på at de hadde en plan for Shayna Baszler... men neida. Taper mot jævla Doudrop i semifinalen i turneringen. En utmerket mulighet til å pushe Baszler ved å la henne vinne turneringen. But noooo.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kan då være de har andre planer for henne som ikke passer inn i QOTR, men ikke ha troen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Mansoor er vel den eneste som får lov til å vinne i eget hjemland/by i WWE

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

King Xavier :D

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am
Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
Kanskje den aller beste PPV hittil i år etter min mening. Gode kamper,god oppbygging til kampene - ingen kontroversielle avslutninger. Eneste kjipe er jo at det er i møkkalandet hvor blant annet da de kvinnelige bryterne må bryte i tights og store t-skjorter.....

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig bra Saudi show faktisk. Goldberg botchet ikke heller. Når Finn Balor har vært Prince så lenge nå, kunne man lett hatt en solid story på at han nå endelig er blitt King Balor. Men neida, sløs det vekk på Woods som kommer til å bli glemt som KOTR vinner.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am
Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
For noe tullball, ingen andre enn Xavier hadde vært en akseptabel vinner her. Enig i at måten de behandler Balor på er helt på trynet, så for min del skulle han aldri vært i turneringen til å begynne med, ga han nada. Skulle heller sett Sami komme seg til finalen, og tape mot Xavier. Uansett, ENDELIG!

Rollins vs Edge var helt fantastisk ja, en herlig trilogi de fikk ut av dette her. Spent på hva neste for Edge på RAW blir nå, AJ? Ja takk isåfall

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vent litt. Stikker Becky til RAW med tittelen nå?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

King Woods! Herlig, synd at det skjedde under disse omstendighetene, men herlig å se han vinne. Håper at de har en plan her for å holde det relevant til en hvis grad (trenger ikke å endre karakteren sin..)

Rollins vs Edge var meget bra.

Bookingen rundt hele Queens Crown har vært en dud, så det er jo synd.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: fre okt 22, 2021 4:22 pm Vent litt. Stikker Becky til RAW med tittelen nå?
Jepp, og Charlotte til SD med sin tittel. Nok et morsomt title swap coming up :)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: fre okt 22, 2021 4:22 pm Vent litt. Stikker Becky til RAW med tittelen nå?
Og Charlotte går til SD med sin tittel. Bare å vente på at de bytter titlene seg i mellom?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre okt 22, 2021 4:15 pm
Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am
Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 9:13 pmKing Xavier :D
Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
Skulle heller sett Sami komme seg til finalen, og tape mot Xavier. Uansett, ENDELIG!
Skulle gjerne sett Sami, men han er aldri på disse showene.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre okt 22, 2021 4:26 pm
Crabsen skrev: fre okt 22, 2021 4:15 pm
Lilleborg skrev: fre okt 22, 2021 8:01 am

Helt på trynet, selvfølgelig. Ikke at Xavier er konge, men måten de behandler Finn Balor på. Denne turneringen var selvskreven for han. Men han fortsetter å tape viktige kamper. Fint det, WWE.

Ellers et ganske så ålreit show faktisk. Edge og Seth Rollins var AMAZING!
Skulle heller sett Sami komme seg til finalen, og tape mot Xavier. Uansett, ENDELIG!
Skulle gjerne sett Sami, men han er aldri på disse showene.
Stemmer, glemte helt det, samme med KO vel? Skulle heller aldri vært i turneringen til å begynne med, da vi vet finalen tas sted på Crown Jewel. Kunne vel slått Corbin da, eller hvilken som helst annen heel, hvertfall ikke Balor..

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre okt 22, 2021 4:24 pm
CPMunk skrev: fre okt 22, 2021 4:22 pm Vent litt. Stikker Becky til RAW med tittelen nå?
Jepp, og Charlotte til SD med sin tittel. Nok et morsomt title swap coming up :)
Ugh...

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Bilde

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ny entrance sang for Sami ja. Hørtes ekstremt generisk ut fra det lille man hørte på SD. Kjedelig, spesielt med tanke på at den han hadde var meget god.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Divas gonna be divas.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Så det er ikke bare work for å gjøre matchen litt mer interessant?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ny todagers WM neste år. Blir også en del PPVer på lørdager i 2022.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

For å pirke litt på RAW er jeg ikke helt fornøyd med hvordan de booker hva som har vært SD divisjonen så lenge nå. Alle de 3 teamene føler jeg gir ingenting annet enn grunn til å spole.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: tir okt 26, 2021 11:26 am Ny todagers WM neste år. Blir også en del PPVer på lørdager i 2022.
Endelig begynner WWE å prøve lørdager. Vet ikke helt hva jeg syntes om 2 dagers Mania enda. Tror jeg heller vil ha 4 timer Mania og 3 timer på resten av PPVene. Rumble kan gå lengre da.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tir okt 26, 2021 11:10 pm
ElGuaje skrev: tir okt 26, 2021 11:26 am Ny todagers WM neste år. Blir også en del PPVer på lørdager i 2022.
Endelig begynner WWE å prøve lørdager. Vet ikke helt hva jeg syntes om 2 dagers Mania enda. Tror jeg heller vil ha 4 timer Mania og 3 timer på resten av PPVene. Rumble kan gå lengre da.
Lørdager blir dagg. Ikke superfan av todagers Mania selv. Skulle også likt å hatt kortere PPVer på generelt grunnlag.

5-kampers formatet de hadde på TakeOvers er vel det jeg har likt aller best når det kommer til å sette opp en PPV. Problemet er at det er så mange titler i WWE nå, at showet automatisk blir på minimum 8-9 matcher hvis alle titlene skal forsvares, og så bør det være plass til noen andre type feuder og.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Tullete med todagers-wm nå som fans er tilbake.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Lørdags-Mania i år var jo helt fantastisk. Og det gjør meg ingen verdens ting at det er over to dager.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå har WWE i det siste holdt PPV tiden kortere enn hva de gjorde en periode. Men nok om det, hvor bra var ikke Halloween Havoc NXT?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Alle sammen i ROH har blitt løslatt. Blir interessant å se hvor folk ender opp.

ROH will do tapings in November and then run Final Battle on PPV. Nobody's contract will be renewed, but everyone under contract will finish out the year. They are, however, able to work anywhere they want immediately. We are told rumors Sinclair canceled the show are not true.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er ROH kjøpt opp? Eller legger de bare ned?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: ons okt 27, 2021 10:18 pm Er ROH kjøpt opp? Eller legger de bare ned?
Full statement

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»