WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Mr.Meep skrev: man jun 06, 2022 8:45 am Rhodes med 3-0 mot fuckings Rollins? Damn gått glipp av mye da skjønner jeg!
Det kan du si! :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

TerryMcDermott skrev: man jun 06, 2022 8:04 am --- Dæven,Rhodes er en tøffing!
Jeg er usikker på om jeg heller mer mot dum enn tøff, men han skal ha alt av respekt for å klare å wrestle med det der. Gud bedre meg. Får meg til å tenke på når Sin Cara måtte avbryte en match midway fordi han fikk lillefingeren ut av ledd, litt andre boller dette her gitt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Får vel en oppdatering fra han på RAW inatt, men ser at heavy torn pecs vanligvis tar 3-4 måneder å komme tilbake fra. Men akkurat den type skade og recovery time varierer visstnok veldig fra person til person. Nå er det vel heller ikke en heavy torn pec, men completely torn pec, + at han etter all sannsynlighet la på et par uker minst med denne matchen. Går vel fort et halvt år før vi ser Cody igjen da, det er vel helt ideel Rumble positioning isåfall.

Men da igjen, som bevist nå, Cody er ikke et menneske, så vi får se

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: man jun 06, 2022 1:47 pm Men da igjen, som bevist nå, Cody er ikke et menneske, så vi får se
Han er vel fort en av wrestlingverdenens heiteste personer akkurat nå også. Dæven som WWE har gjort en god jobb med han siden han kom tilbake.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Synes Sam Roberts sa det godt i podkasten sin nå: Cody Rhodes er verdens største babyface, i en verden hvor det er ekstremt vanskelig å være en troverdig babyface.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Men nå blir han ute ganske lenge,Triple H var ute i 6 mnd,Cena i 4. Tipper Cody er klar igjen til RR 2023 (som han da vinner)

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Nei faen heller Cody nå går du hjem og slapper av, MitB kan du vinne et annet år

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Uh, hva i allverden var poenget med det? Akkurat idet Judgment Day begynner å få virkelig momentum, ja like greit å drepe det med en gang. Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen her. Hadde vært en kul twist la oss 1 år typ down the line, men dette var altfor, altfor tidlig. Ser virkelig ikke at de skal bli en dominant faction nå uten Edge, dessverre. Jaja, var gøy så lenge det varte ihvertfall. Gir dem 4 måneder så er de Retribution 2.0

Dersom sitausjonen er at han skal ta litt time-off (noe det tyder på mtp conchairto osv), kunne de fint bygget en helt annen storyline enn dette. Nei fy faen å frustrerende

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

For en gangs skyld er jeg helt enig med Crabsen. Det var litt av en twist, og jeg så den ikke komme, men jeg liker det ikke. Jeg har ventet på en skikkelig heel turn for Finn Balor, og han KAN jo lede denne gruppa her. Men Edge er liksom noe for seg selv.

Æsj.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Apollo Crews på NXT, og virker som neste utfordrer til Bronn Breakker! Jeg liker veldig godt når etablerte folk på main show kommer ned, åpenbart for å videreutvikle Breakker før han tar steget opp... MEN! Hvorfor kvitte seg med den nigerianske aksenten? Hvorfor ikke la Commander Azeez bli med? På Wrestlemania for et år siden slo Apollo Crews Big E for Intercontinentaltittelen med hele gimmicken sin. Hvorfor kaste den bort? Endelig hadde Crews fått en karakter og personlighet!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons jun 08, 2022 11:26 am Apollo Crews på NXT, og virker som neste utfordrer til Bronn Breakker! Jeg liker veldig godt når etablerte folk på main show kommer ned, åpenbart for å videreutvikle Breakker før han tar steget opp... MEN! Hvorfor kvitte seg med den nigerianske aksenten? Hvorfor ikke la Commander Azeez bli med? På Wrestlemania for et år siden slo Apollo Crews Big E for Intercontinentaltittelen med hele gimmicken sin. Hvorfor kaste den bort? Endelig hadde Crews fått en karakter og personlighet!
Og der er vi uenige igjen! :lol:

Syntes det er like greit at de la den karakteren død, kom absolutt null og niks vei med den. Trengte en solid reboot for å ikke være på neste tog med releaser (kommer vel en ny runde senere denne måneden?). Jeg liker Apollo, men Nigerian Royalty karakteren traff virkelig ikke. Ikke fullstendig hans feil, WWE kunne fint brydd seg litt mer og gitt han litt mer å jobbe med, men de gangene han fikk TV tid ga han meg ingenting. Syntes han virket ganske ukomfortabel generelt i den gimmicken. Men vi får se nå hva de gir han, alt er uansett bedre enn "smiley super good guy" som Raquel foreløpig rocker, og Balor tidligere

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jun 08, 2022 1:26 pm Jeg liker Apollo, men Nigerian Royalty karakteren traff virkelig ikke.
Jepp, her er vi uenige. Likte den godt!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons jun 08, 2022 3:25 pm
Crabsen skrev: ons jun 08, 2022 1:26 pm Jeg liker Apollo, men Nigerian Royalty karakteren traff virkelig ikke.
Jepp, her er vi uenige. Likte den godt!
Fair play. Hadde de gitt han litt, eller la oss si betraktelig mer TV tid, skulle jeg nok klart å bli investert jeg å. Lurer på hva de gjør med Azeez nå, er en stor kar, men virker dessverre totalt blottet for karisma. Igjen, ikke at han har hatt så betraktelig mye tid til å vise det. Apollo vs Breakker burde uansett bli bra!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons jun 08, 2022 3:37 pm Fair play. Hadde de gitt han litt, eller la oss si betraktelig mer TV tid, skulle jeg nok klart å bli investert jeg å. Lurer på hva de gjør med Azeez nå, er en stor kar, men virker dessverre totalt blottet for karisma. Igjen, ikke at han har hatt så betraktelig mye tid til å vise det. Apollo vs Breakker burde uansett bli bra!
Endelig fikk Apollo en karakter. En fyr med personlighet og en agenda. Det var jo det vi savnet i x antall år før det. Selv når de pushet han som face under pandemitiden så manglet det jo noe. Man kommer ikke langt uten et snev av personlighet. Det fikk han med den nye karakteren.

Nå er jeg dessverre redd for fremtiden hans. Håper jeg tar feil, for jeg digger fyren.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

WALTER!

Men hva var poenget med nye, nye themen? Den nye de ga han funket jo fett

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har jo ved hver nye IC-champ håpet «ja, dette er personen til å sette tittelen på kartet igjen». Hvis de ikke klarer å gjenreise/etablere IC-tittelen med WALTER så kommer de aldri til å klare det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Med situasjonen og bookingen rundt Roman Reigns per dags dato, så har de nå muligheten her til å bygge opp både WALTER som en av SD største trusler, og de kan bygge opp IC-tittelen som noe viktig. Noe de må gjøre når deres største stjerne og tittel ikke trenger å møte opp hver uke/måned.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Men det er noe som mangler med skinny WALTHER nå....jeg synes han så mere kolossal ut da han var 300 lbs.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

En grunn til å faktisk få med seg NXT UK denne uka



TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Er det begynnelsen på slutten for Vince det her?
https://www.wsj.com/articles/wwe-board- ... 1655322722

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Drøy sak hvis alt stemmer.

Er vel bare å forvente at flere snakker ut i løpet av de neste dagene.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Breaking news:

Vince trer ned som CEO og Chairman for WWE mens etterforskningen pågår. Stephanie McMahon tar over som midlertidig CEO og Chairman med umiddelbar virkning

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vince dukker også opp live på SmackDown inatt for å prate om anklagene, samt offisielt introdusere Stephanie som midlertidig CEO og Chairman

Dette blir mildt sagt interessant

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Crabsen skrev: fre jun 17, 2022 4:42 pm Vince dukker også opp live på SmackDown inatt for å prate om anklagene, samt offisielt introdusere Stephanie som midlertidig CEO og Chairman

Dette blir mildt sagt interessant
--- Mr.McMahon som stiller,så da spørs det om de lager en liten vri på det hele?
Tenker første timen får meget gode seertall.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

TerryMcDermott skrev: fre jun 17, 2022 4:59 pm
Crabsen skrev: fre jun 17, 2022 4:42 pm Vince dukker også opp live på SmackDown inatt for å prate om anklagene, samt offisielt introdusere Stephanie som midlertidig CEO og Chairman

Dette blir mildt sagt interessant
--- Mr.McMahon som stiller,så da spørs det om de lager en liten vri på det hele?
Tenker første timen får meget gode seertall.
Ja jeg tviler sterkt på at han kommer til å faktisk prate om anklagene, vil tro at board of directors har gitt han ganske klar beskjed om at dette holder han stilt om. Tipper han starter showet med å fortelle at han tar en liten pause uten å gå inn i detaljer, og introduserer Steph som midlertidig boss. Men det hadde vært litt artig om de gjorde en angle ut av det ala limo eksplosjonen.

Vil ikke spekulere i hva resultatet av denne etterforskningen kommer til å bli, men skulle det gå ene veien og Vince ikke kommer tilbake, hvem tar over på permanent basis som CEO og Chairman (sett at ikke Steph selv gjør det)? Trips er jo det åpenbare valget, men er usikker på hvordan den stå er med de nylige helseproblemene. Nick Khan ser jeg også det blir spekulert mye i. Nei vi har en interessant tid i møte nå

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre jun 17, 2022 4:42 pm Vince dukker også opp live på SmackDown inatt for å prate om anklagene, samt offisielt introdusere Stephanie som midlertidig CEO og Chairman

Dette blir mildt sagt interessant
Sånn bortsett fra at han ikke snakket noen verdens ting om det da. Merkelig nok.

Ellers: Brock tilbake. Ga meg såvidt et skuldertrekk. Ekke interessert i en ny Brock v Roman-match.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jun 18, 2022 10:26 am
Crabsen skrev: fre jun 17, 2022 4:42 pm Vince dukker også opp live på SmackDown inatt for å prate om anklagene, samt offisielt introdusere Stephanie som midlertidig CEO og Chairman

Dette blir mildt sagt interessant
Sånn bortsett fra at han ikke snakket noen verdens ting om det da. Merkelig nok.

Ellers: Brock tilbake. Ga meg såvidt et skuldertrekk. Ekke interessert i en ny Brock v Roman-match.
Nei, som jeg skrev rett under tvilte jeg sterkt på at han kom til å prate om noe som helst rundt det, og det fikk man jo rett i. Hadde håpet vi skulle få noe mer, akk hva vet jeg ikke, men man fikk det man forventet her.

Enig ang Brock. Godt å se han igjen forsåvidt, men vær så snill nei ikke gjør dette her igjen. Gud jeg savner dagene hvor vi hadde 2 world champs på ukentlige show som forsvarte tittelen minst 1 gang i måneden..

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør jun 18, 2022 3:54 pm Enig ang Brock. Godt å se han igjen forsåvidt, men vær så snill nei ikke gjør dette her igjen. Gud jeg savner dagene hvor vi hadde 2 world champs på ukentlige show som forsvarte tittelen minst 1 gang i måneden..
... og det er det bekreftet. Brock v Roman på Summerslam i en Last Man Standing Match.

Jeg finnes ikke hypet før den kampen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jun 18, 2022 9:54 pm
Crabsen skrev: lør jun 18, 2022 3:54 pm Enig ang Brock. Godt å se han igjen forsåvidt, men vær så snill nei ikke gjør dette her igjen. Gud jeg savner dagene hvor vi hadde 2 world champs på ukentlige show som forsvarte tittelen minst 1 gang i måneden..
... og det er det bekreftet. Brock v Roman på Summerslam i en Last Man Standing Match.

Jeg finnes ikke hypet før den kampen.
Jippi....

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Brock v Reigns nok en gang er så sinnsykt uinspirerende

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»