WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør jul 02, 2022 1:43 pm
Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 1:38 pm Kupong for MITB ute nå, hurry hurry!
Er det inatt?
Jupp

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 4:18 pm
ElGuaje skrev: lør jul 02, 2022 1:43 pm
Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 1:38 pm Kupong for MITB ute nå, hurry hurry!
Er det inatt?
Jupp
Flott det! Så får man satse på at man klarer å holde seg nogenlunde spoilerfri før man kommer hjem fra hyttetur.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør jul 02, 2022 7:03 pm
Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 4:18 pm
ElGuaje skrev: lør jul 02, 2022 1:43 pm

Er det inatt?
Jupp
Flott det! Så får man satse på at man klarer å holde seg nogenlunde spoilerfri før man kommer hjem fra hyttetur.
Absolutt, digg med disse lørdags PPV'ene om sommeren, SummerSlam er vel også på en lørdag i år. Gir en generelt bare bedre vibe rundt showet

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 7:12 pm
ElGuaje skrev: lør jul 02, 2022 7:03 pm
Crabsen skrev: lør jul 02, 2022 4:18 pm

Jupp
Flott det! Så får man satse på at man klarer å holde seg nogenlunde spoilerfri før man kommer hjem fra hyttetur.
Absolutt, digg med disse lørdags PPV'ene om sommeren, SummerSlam er vel også på en lørdag i år. Gir en generelt bare bedre vibe rundt showet
Helt klart. Kan enten se på natta eller kose det med seg på søndag ettermiddag istedenfor det stresset på mandager.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Deilig! Liv og Theory, kan ikke huske sist vi fikk så gode vinnere. Endelig blir mitb brukt som det burde, å lage nye stjerner. Ekstra nydelig med Liv senere i showet å

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Var ikke så gærent PPV dette her!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hørte nettopp en teori som jeg ikke klarer å slutte å tenke på, mest for hvor totalt ut av ingenting den kommer fra, men gir samtidig totalt mening med hva som har skjedd siste månedene.

Roman mister undisputed tittelen på summerslam. Han og Brock har en 10 min "barn burner" hvor de kaster hverandre gjennom stoler, bord og annet de har borte i Nashville. Uavhengig av hvem som vinner, kan like gjerne være Brock, tror det har samme effekt uansett, men Theory kommer ut etter matchen og casher inn, og vinner. Det virker som part time kalenderen til Roman blir satt i bruk mye tidligere enn forventet, kanskje noe grunnet Cody sin skade, så jeg tror SummerSlam er siste gang vi ser han på en stund, samme med Brock.

Theory holder på tittelen med nebb og klør frem til Rumble, mulig han på veien dit splitter opp titlene og taper en av de til f.eks McIntyre på Clash at the Castle. På Rumble møter han John Cena for tittelen, hvor Cena vinner og endelig tar rekorden fra Flair med sitt 17. title reign, et run som han teaset senest forrige uke. Senere samme show får vi en stjernespekket Rumble match, hvor både Cody, Roman og Rock gjør sine returns. Rock eliminerer Roman, som deretter går inn i ringen igjen og angriper Rock, eller koster Rock matchen på ett eller annet vis, som setter opp en match mellom dem på Mania. Cody på sin side vinner Rumble, og velger å møte Cena på Mania for tittelen, hvor Cena taper tittelen til Cody, i en "passing of the torch" moment.

Så vi får Rock vs Roman som Main Event en av dagene uten noe tittel på spill, og Cena vs Cody for WWE tittelen i den andre Main Eventen

Tanker?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvis noen hadde sagt til meg på denne tiden ifjor at om 1 år kom Tommasso CIampa til å være på Main Roster som lackeyen til The Miz, hadde jeg kalt deg en stor feit løgner

Men jeg liker igrunn ideen her, med Ciampa som Miz's pitbull som han kan sende på motstanderne. Spent på å se hvor dette går

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tir jul 05, 2022 4:53 pm Hvis noen hadde sagt til meg på denne tiden ifjor at om 1 år kom Tommasso CIampa til å være på Main Roster som lackeyen til The Miz, hadde jeg kalt deg en stor feit løgner
Man kan si det, men er allikevel ikke akkurat overrasket at de klarer å sette en som Ciampa i en slik rolle.

Får forhåpentligvis vise frem litt "psycho killer" i denne perioden.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tir jul 05, 2022 11:11 pm
Crabsen skrev: tir jul 05, 2022 4:53 pm Hvis noen hadde sagt til meg på denne tiden ifjor at om 1 år kom Tommasso CIampa til å være på Main Roster som lackeyen til The Miz, hadde jeg kalt deg en stor feit løgner
Man kan si det, men er allikevel ikke akkurat overrasket at de klarer å sette en som Ciampa i en slik rolle.

Får forhåpentligvis vise frem litt "psycho killer" i denne perioden.
Jepp, jeg tror dette her fort kan bli en blessing in disguise for han. Tror han hadde hatt store problemer med å bygge seg opp på egenhånd på RAW, basert på hva vi har sett av han der til nå. Men å ha Miz som moutpiece ved siden av seg, som snart går inn i et program med Paul som kommer til å genere masse YT views osv, her har han en gylden mulighet til å virkelig vise seg fram

Kanskje vi får en ny Batista som da han debuterte som The Deacon for D-Von?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man får håpe det. Frykter han bare er der fort ta pin falls.

Ellers, at de skal pushe Paul som face er så utrolig bom.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: ons jul 06, 2022 12:00 pm
Ellers, at de skal pushe Paul som face er så utrolig bom.
You can say that twice. Trodde de faktisk at fansen skulle komme over på hans side etter at Miz angrep han etter matchen på WM? Var vel heller tidenes korteste mega babyface run fra Miz. Kommer til å få en gedigen face reaction på SummerSlam å gitt

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Enda mere på Vince,klarer ikke se for meg at han overlever dette i dagens klima.

https://www.cagesideseats.com/wwe/2022/ ... oerced-sex

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Er jo ikke sjokkert, men nå et det bare å få det bort asap 🤢

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vedder en hundrings på at han åpner SmackDown inatt med en ny "one liner"

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Glad de turnet Lacey såpass kjapt som de gjorde, de ga henne ikke akkurat mye sjans som face med de utallige vignettene flere uke tilbake om hvor fantastisk hun var. Heel kler henne bare så ufattelig mye bedre

Og vi trenger mer MMM, gjerne et ukentlig segment på RAW også. Beste tingen WWE har gående for seg om dagen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Dolph...Ziggler? Ikke meg imot, men dette var mildt sagt forvirrende. Vært mid/lower-card i flere år i et tag team, er borte fra TV i flere måneder, og kommer tilbake i Main Eventen og får alvsutte showet som "last man standing". Er det kontrakten hans som er på vei med å gå ut? Hadde forklart noe ihvertfall

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

En annen ting som også forvrirret meg, var valget om å sette inn R-Truth som special guest referee mellom Usos og Profits på SS. Jeg digger Truth og han som dommer kommer til å bli god humor, men humor er vel kanskje ikke akkurat hva denne feuden er basert på? Merkelig miks, men det er ihvertfall interessant.

Er nesten så jeg tror det har blitt noe endringer backstage etter anklagene begynte å komme mot Vince. Har hørt fra ryktene at business is usual og alt bak scenene, men virker som noen plutselig så at de hadde Ziggler og Truth på rosteren fortsatt, og kastet dem inn i en high profile feuds uten noe build up i forkant.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Slutt på PG og tilbake til TV-14 for Raw fra mandag av. Det kan jo bli interessant!
https://www.sescoops.com/news/wwe-raw-tv-14-rating/

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WWE has announced that effective immediately, Paul "TripleH" Levesque will resume his executive position as EVP, Talent Relations.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir jul 12, 2022 2:59 pm Dolph...Ziggler? Ikke meg imot, men dette var mildt sagt forvirrende. Vært mid/lower-card i flere år i et tag team, er borte fra TV i flere måneder, og kommer tilbake i Main Eventen og får alvsutte showet som "last man standing". Er det kontrakten hans som er på vei med å gå ut? Hadde forklart noe ihvertfall
Vettu, jeg kjenner det ikke bryr meg så mye. Jeg elsker Dolph på skjermen, uavhengig av om han er face eller heel. Tidenes mest undervurderte wrestler.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: fre jul 22, 2022 4:43 pm WWE has announced that effective immediately, Paul "TripleH" Levesque will resume his executive position as EVP, Talent Relations.
Ja takk!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: fre jul 22, 2022 7:58 pm
Crabsen skrev: tir jul 12, 2022 2:59 pm Dolph...Ziggler? Ikke meg imot, men dette var mildt sagt forvirrende. Vært mid/lower-card i flere år i et tag team, er borte fra TV i flere måneder, og kommer tilbake i Main Eventen og får alvsutte showet som "last man standing". Er det kontrakten hans som er på vei med å gå ut? Hadde forklart noe ihvertfall
Vettu, jeg kjenner det ikke bryr meg så mye. Jeg elsker Dolph på skjermen, uavhengig av om han er face eller heel. Tidenes mest undervurderte wrestler.
Merker jeg sluttet å investere meg i Ziggler i 2016 etter feiden mot Miz. Han var lenge en favoritt, men hver gang det har kommet noe interessant, så har det bare endt i ingenting.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Meldes at Vince, gjennom sin personlige Twitter, skal pensjonere seg.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: fre jul 22, 2022 9:58 pm Merker jeg sluttet å investere meg i Ziggler i 2016 etter feiden mot Miz. Han var lenge en favoritt, men hver gang det har kommet noe interessant, så har det bare endt i ingenting.
Den feuden husker jeg godt. Viser hvor god Ziggler faktisk kan være. Selv om det var et lite run med NXT-tittelen nå så gjorde han det bra med den også.

Men samma det. Vince er ferdig. Helt sykt at det måtte en sånn skandale som dette til. Men han er nå helt ute. Skal ikke ha noe med noe å gjøre lenger. Dette KAN være en blessing in disguise for WWE.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Og nå ryktes det at Brock har forlatt SD pga Vince sin avskjed.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

SD i natt kan jo faktisk være interessant for en gangs skyld

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Holy shit

En dag jeg aldri trodde kom til å komme

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør jul 23, 2022 12:17 am SD i natt kan jo faktisk være interessant for en gangs skyld
Dette skal ses live

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Fantastiske nyheter for WWE. Beste som har skjedd på evigheter

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»