WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

Da er Halloween Havoc sett!

To store høydepunkter: åpningskampen og main event. Ladder matchen var fantastisk, og triple threaten likeså. Bron Breakker ser bedre og bedre ut for hver kamp altså. Hjelper å være i ringen med så gode workere som Dragunov og McDonogh, men alikevel. Den fyren har potensiale atte hjelp.

Ble også positivt overrasket over ambulanse matchen til Kemp og Creed. Skikkelige saker. Hadde ikke trua, men ble positivt overrasket!

Ellers var det mye rart her. Oppbygningen til tittelkampen for damene funket ikke helt hos meg, og er litt lei av at Mandy Rose vinner tittelkampene sine på samme måte hver gang. Creed vs Waller ble bare rar med den merkelige greia med druidene.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For all del glad for å se nikki cross tilbake til slik hun er, men veldig skuffet over at vi ikke fikk noe build-up eller fallout fra de greiene med Viper. Skulle gjerne sett dem begge gå tilbake til sine normale selv, fortsette derfra og ha et jævlig bra badass tag team, før de omsider gikk hver sin vei , men den gang ei

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir okt 25, 2022 11:50 pm For all del glad for å se nikki cross tilbake til slik hun er, men veldig skuffet over at vi ikke fikk noe build-up eller fallout fra de greiene med Viper. Skulle gjerne sett dem begge gå tilbake til sine normale selv, fortsette derfra og ha et jævlig bra badass tag team, før de omsider gikk hver sin vei , men den gang ei
Enig. Jeg vil ha Nikki Cross ala NXT tilbake.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Emma is back :D

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hahah herlig å se alle corpse under bloodline segmentet :lol: Spesielt Jey da, klarte virkelig ikke å holde seg, bless him

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sami Uso ❤️

Gøy å se Emma tilbake. Håper hun får være slik hun var på NXT for mange år siden, det var veldig bra.

Uncle Howdy er interessant. Må si at entrance sangen til Bray vokser mer og mer på meg.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Jeg er en meget stor fan av Bray Wyatt, men dette begynner allerede å bli litt vel gjentakende. Begrenset hvor interessant dette kommer til å være om det fortsetter på denne måten. Helt greit at ting skal ta tid, men noe litt mer konkret må komme etter hvert. Promoene er, for øyeblikket, meh. Fremdeles optimist, men ikke like giret som jeg var for noen uker siden.

Musikken er steinbra. Nå må bare WWE få fingeren ut og få det på Spotify. Gjerne de gamle sangene også. For de er klasse.

Alt med Sami er gull. Rett og slett gull. Det får meg i godt humør.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fygaren skrev: lør okt 29, 2022 4:49 pm Helt greit at ting skal ta tid, men noe litt mer konkret må komme etter hvert. Promoene er, for øyeblikket, meh.
Ehhh hæ? Her er så sterkt uenig som det går ann å bli, promoene er helt fantastiske, og det at de bruker lang tid på dette er bare bra, ikke noe rushet drit som vi fikk under Vince. Det er jo tross alt bare et par uker siden han kom tilbake å :lol:

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Et problem for Bray under Vince, særlig mot slutten av kultleder Bray, var at det ble mange promoer med ekstremt store ord, men nesten ikke noe innhold eller substans. Og det blir tafatt i lengden.

Men akkurat nå har jeg ikke noe imot hvordan Bray har blitt fremstilt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Crown Jewel ute i tippekonk tråd! Hver obs på fristen, tror showet starter rundt 6 i morgen, har ikke tid til å sjekke akk nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElGuaje skrev: lør nov 05, 2022 8:38 pm Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.
--- Utrolig at det er mulig,hjelper jo selvfølgelig at han er veldig atletisk men må si han imponerer i hver match. Og det er jo ikke bare fordi man har lave forventninger fordi han er amatør ift dette for timingen og flowen hans er også utrolig imponerende.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: lør nov 05, 2022 8:38 pm Logan Paul er irriterende god for at dette bare er hans tredje match.
Det er faktisk sjukt. Rookie of the year uten tvil.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Men nå er han ute en stund

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da er ikke Austin Theory Mr Money in the bank lengre.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Damn, stakkars Austin, fikk ikke engang prøve å cashe inn på Roman engang

Tidenes verste bruk av kofferten? Er vel helt der oppe med Sandow og Corbin, men jeg vil nesten si denne var verre

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Elendig gjennomført ja. HHH mener vel at han ikke er klar enda, noe jeg er enig i, i motsetning til Vince som pushet han veldig. Men han har åpenbart et stort talent og fremtid foran seg og er fortsatt kun 25 år. Hans tid vil nok komme.

..Men måten dette ble gjort på er på en så kjip måte. Kunne i det minste laget en liten storyline rundt MITB-kofferten og cash in’en, og så tape med flagget til topps. Skjønner heller ikke hvorfor han casher inn på US-tittelen som stadig vekk har open challenges. Er så mye som jeg føler kunne blitt gjort bedre her, men får håpe at det i det minste lager en ny character arc for Theory.

24/7-tittelen er jo også historie nå. Utrolig at tittelen overlevde så lenge, men nå er den i hvert fall borte. Kanskje få inn en midcard-tittel for damene istedenfor?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bloodline vs Brutes & McIntyre i Wargames da, kan bli bra det!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Helvete for en match mellom Theory og Dolph! Og for en måte de allerede har begynt å bygge opp Austin igjen, herregud så nydelig

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

The Iron Survivor Challenge, jeg liker det! Gledes til NXT Deadline

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir nov 15, 2022 4:54 pm Helvete for en match mellom Theory og Dolph! Og for en måte de allerede har begynt å bygge opp Austin igjen, herregud så nydelig
Dolph er verdenshistoriens mest undervurderte wrestler.

Forøvrig kudos til Seth Rollins for å gjøre US Tittelen så prestisjefull som den er nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: tor nov 17, 2022 1:18 pm
Crabsen skrev: tir nov 15, 2022 4:54 pm Helvete for en match mellom Theory og Dolph! Og for en måte de allerede har begynt å bygge opp Austin igjen, herregud så nydelig
Dolph er verdenshistoriens mest undervurderte wrestler.

Forøvrig kudos til Seth Rollins for å gjøre US Tittelen så prestisjefull som den er nå.
Dolph har i hvert fall hatt den mest frustrende bookingen i WWE mtp start/stop pushing og kvaliteten han innehar. Mellom 2012-14 skulle man bare satt raketten på han, og bare skutt han mot main event og latt han bli der, men Vince..Tenk at det er 10 år siden..Det har vært så mye frustrende booking av han, at man dessverre har blitt veldig likegyldig til Dolph, noe som er synd, da han lenge var en favoritt. Men man brente seg alt for mange ganger med å bli investert i noe som aldri kom til å skje.

Ang. Seth Rollins. Helt enig, skjer hver gang han har US/IC-tittelen. Det som er irriterende, er at jeg tror mange andre også kunne klart det (ikke for at snakke ned Seth, han gjør en meget god jobb) men bookingen har ikke vært der. Booker man US/IC-tittelen som en work horse-tittel, med open challenges osv på så mange RAW/SD som mulig konsekvent over en lengre periode (blandet inn med storylines), så vil nok tittelen føles prestisjefull ut relativt kjapt.

Men godt man er tilbake med at man har fått US/IC-tittelen til å bli så prestisjefylte som de har blitt etter HHH tok over, med WALTER og Seth. Har alltid vært glad i de titlene, pga mine favoritter over har vært i det "sjiktet" der, men Vince klarte å ødelegge prestisjen rundt disse titlene de siste årene han holdt på.

MentalM

Legg inn av MentalM »

ElGuaje skrev: tor nov 17, 2022 1:29 pm
Dolph har i hvert fall hatt den mest frustrende bookingen i WWE mtp start/stop pushing og kvaliteten han innehar. Mellom 2012-14 skulle man bare satt raketten på han, og bare skutt han mot main event og latt han bli der, men Vince..Tenk at det er 10 år siden..Det har vært så mye frustrende booking av han, at man dessverre har blitt veldig likegyldig til Dolph, noe som er synd, da han lenge var en favoritt. Men man brente seg alt for mange ganger med å bli investert i noe som aldri kom til å skje.

Ang. Seth Rollins. Helt enig, skjer hver gang han har US/IC-tittelen. Det som er irriterende, er at jeg tror mange andre også kunne klart det (ikke for at snakke ned Seth, han gjør en meget god jobb) men bookingen har ikke vært der. Booker man US/IC-tittelen som en work horse-tittel, med open challenges osv på så mange RAW/SD som mulig konsekvent over en lengre periode (blandet inn med storylines), så vil nok tittelen føles prestisjefull ut relativt kjapt.

Men godt man er tilbake med at man har fått US/IC-tittelen til å bli så prestisjefylte som de har blitt etter HHH tok over, med WALTER og Seth. Har alltid vært glad i de titlene, pga mine favoritter over har vært i det "sjiktet" der, men Vince klarte å ødelegge prestisjen rundt disse titlene de siste årene han holdt på.
Bookingen til noen er til å stille store spørsmåltegn ved...

Bray Wyatt ble ødelagt av dårlig booking og til slutt ble han fjernet. Potensiale til å være en ny Undertaker om de holdt seg til Wyatt Family utgaven av han før de starta med alt det andre tullet og booka elendig for han.

Kom vel nå tilbake, men har gitt opp å følge med.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

[/quote]

Bookingen til noen er til å stille store spørsmåltegn ved...

Bray Wyatt
[/quote]

Helt klart en annen person WWE aldri har klart å skjønne tidligere, og alltid begynt å rote inn overnaturlige greier rundt han. Synes personlig han alltid er mest interessant når det går psykologisk til verks, og ikke overnaturlig. Men alle karakterene hans til nå har til slutt endt med å være overnaturlige.

Han er tilbake nå, og man har jo troen på HHH og at dette her skal bli ordentlig bra til slutt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

MentalM skrev: tor nov 17, 2022 1:34 pm
ElGuaje skrev: tor nov 17, 2022 1:29 pm
Dolph har i hvert fall hatt den mest frustrende bookingen i WWE mtp start/stop pushing og kvaliteten han innehar. Mellom 2012-14 skulle man bare satt raketten på han, og bare skutt han mot main event og latt han bli der, men Vince..Tenk at det er 10 år siden..Det har vært så mye frustrende booking av han, at man dessverre har blitt veldig likegyldig til Dolph, noe som er synd, da han lenge var en favoritt. Men man brente seg alt for mange ganger med å bli investert i noe som aldri kom til å skje.

Ang. Seth Rollins. Helt enig, skjer hver gang han har US/IC-tittelen. Det som er irriterende, er at jeg tror mange andre også kunne klart det (ikke for at snakke ned Seth, han gjør en meget god jobb) men bookingen har ikke vært der. Booker man US/IC-tittelen som en work horse-tittel, med open challenges osv på så mange RAW/SD som mulig konsekvent over en lengre periode (blandet inn med storylines), så vil nok tittelen føles prestisjefull ut relativt kjapt.

Men godt man er tilbake med at man har fått US/IC-tittelen til å bli så prestisjefylte som de har blitt etter HHH tok over, med WALTER og Seth. Har alltid vært glad i de titlene, pga mine favoritter over har vært i det "sjiktet" der, men Vince klarte å ødelegge prestisjen rundt disse titlene de siste årene han holdt på.
Bookingen til noen er til å stille store spørsmåltegn ved...

Bray Wyatt ble ødelagt av dårlig booking og til slutt ble han fjernet. Potensiale til å være en ny Undertaker om de holdt seg til Wyatt Family utgaven av han før de starta med alt det andre tullet og booka elendig for han.

Kom vel nå tilbake, men har gitt opp å følge med.
Nå som Vince er borte og Trips styrer skuta har jeg ståltro på at Wyatt kommer til å få oss til å glemme tidligere booking mareritter relativt kjapt. Bokstavelig talt alt er jo bedre nå, kan ikke huske sist gang jeg har nytt WWE så mye som jeg gjør nå om dagen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

KO!

Glad den meldingen om at han var alvorlig skadet bare viste seg å være sprøyt

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Litt mer kjøtt på benet rundt Bray Wyatt nå. Det liker jeg.

Ricochet og Mustafa Ali hadde forøvrig en herlig kamp, men det visste vi jo at de ville ha på forhånd.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Dijak tilbake i NXT! Han ser rimelig badass ut!

Men Scrypts... hjelpe meg.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre nov 25, 2022 9:56 pm Dijak tilbake i NXT! Han ser rimelig badass ut!

Men Scrypts... hjelpe meg.
Kult å se Dijak tilbake igjen, han har vært savnet lenge! Forøvrig samme frakk som han brukte når han var T-Bar, hvis ikke jeg ser helt feil, bare sånn hvis man skal ta noe positivt fra den karakteren

Scrypts var noe annet, ja. Tok ikke akkurat mange sekundende inn i matchen før jeg skjønte det var Reggie, som jeg forøvrig hadde helt glemt av eksisterte. Han har et helt ellevilt moveset, kanskje, eller veldig "over the top" for min personlige smak, men sikkert dritfett for kidsa vil jeg tro. Men ja, har ikke akkurat store forhåpninger her gitt

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Følger ikke med på NXT om dagen, men så Scrypts sin debut. Ja… :lol:

Har ikke troen på at dette er en gimmick som varer lenge

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»