WWE 2021

Svar
Salihovic91

Re: WWE 2021

Legg inn av Salihovic91 »

Gir igrunn faan i WWE da det under Vince pt er creatively inept (bortsett fra det Paul Heyman styrer). Men GUD så fet Brock er nå! Håret, skjegget, stilen. Han er a god amongst men om dagen. Feteste utgaven av Brock ihvertfall siste 10-12 årene

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Big E melder at han casher inn ikveld

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror vi det skjer før eller etter championship matchen? Eller er det wolf tickets?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Må spørre. Hva er poenget med at noen kommer med en open challenge og det blir avslørt hvem som har akseptert den "open challenge" før RAW i det hele tatt har begynt? Ha LITEN overraskelse, no?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

BIIIIIG EEEEE!

Får håpe at dette blir bra! Også fint å se alt av kjærlighet han får fra andre wrestlere på twitter.

MrPets

Legg inn av MrPets »

Blir ikke mye tid på WWE om dagen, men fy søren så gøy med Big E! Og som nevnt over, Brock ser fordømt bra ut.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Strålende! Absolutt riktig vinner. Må da sies at jeg misliker å si ifra på forhånd. Misliker også til en grad hvor dumt de som blir casha inn på reagerer. Liksom hvorfor går lashley frivillig inn i ringen da han vet at Big E er på vei? Får han bare til å se dum ut :(

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: man sep 13, 2021 11:17 pm Må spørre. Hva er poenget med at noen kommer med en open challenge og det blir avslørt hvem som har akseptert den "open challenge" før RAW i det hele tatt har begynt? Ha LITEN overraskelse, no?
Første reaksjonen min å. Herlig å se Big E ta tittelen, det trengte virkelig RAW sitt championship bilde å. Men hvorfor i all verden ble ikke dette en overaskelse? Selvfølgelig ikke gitt at han skulle cashe inn uansett, men når de trykket det så hardt gjennom hele showet, championship matchen som plutselig ble flyttet til RAW istedet, og plutselig bare er Big E der. Man kan jo prøve å lage en liten overaskelses effekt da. Jaja, som sagt godt å se Big E med beltet nå ihvertfall

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hahaha den botchen i Nikki vs Tamina skal faen ikke gå ann. Følger ikke production folka med på matchen? Jeg gjorde forsåvidt ikke det heller, men nå jobber ikke jeg der da

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tir sep 14, 2021 3:35 pm
Salihovic91 skrev: man sep 13, 2021 11:17 pm Må spørre. Hva er poenget med at noen kommer med en open challenge og det blir avslørt hvem som har akseptert den "open challenge" før RAW i det hele tatt har begynt? Ha LITEN overraskelse, no?
Første reaksjonen min å. Herlig å se Big E ta tittelen, det trengte virkelig RAW sitt championship bilde å. Men hvorfor i all verden ble ikke dette en overaskelse?
For å få flere seere vil jeg tippe.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tir sep 14, 2021 3:49 pm
Crabsen skrev: tir sep 14, 2021 3:35 pm
Salihovic91 skrev: man sep 13, 2021 11:17 pm Må spørre. Hva er poenget med at noen kommer med en open challenge og det blir avslørt hvem som har akseptert den "open challenge" før RAW i det hele tatt har begynt? Ha LITEN overraskelse, no?
Første reaksjonen min å. Herlig å se Big E ta tittelen, det trengte virkelig RAW sitt championship bilde å. Men hvorfor i all verden ble ikke dette en overaskelse?
For å få flere seere vil jeg tippe.
Ja du har nok helt rett, er jo langt ifra første gangen de annonserer overaskelsen på forhånd for å håve inn noen ekstra tusen seere. Synd, men pytt pytt. Som sagt bare godt å endelig se Big E med beltet

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg er ikke negativ til at Big E på forhånd annonserer han skal cashe in, egentlig er jeg mer positiv til det. Det er lenge siden vi har hatt annonsert cash in. Og hvem skulle tro Big E faktisk vant tittelen på RAW?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Vinner LA Knight imorgen, så føler jeg at man er i gang med en rebrand av NXT, med Vince/Bruce som har kontroll på de viktigste avgjørelsene. Er soleklart den som er mest "main roster" i stilen av de fire som er med i matchen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Håper ikke de skal pushe på oss navnet NXT 2.0 fra nå av. Er strengt tatt 3.0, men uansett håper jeg de holder det til NXT.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Johnny Gargano er visst også på utgående kontrakt, så man får følge med på hva han velger å gjøre. Kommer vel aldri til å bli satset ordentlig på i main rosteren vil jeg tro, så blir ikke overrasket hvis han drar et annet sted.

Men så venter jo han og Candice sitt første barn, så mulig at det gjør at han blir.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tir sep 14, 2021 10:03 pm Håper ikke de skal pushe på oss navnet NXT 2.0 fra nå av. Er strengt tatt 3.0, men uansett håper jeg de holder det til NXT.
De er vel strengt talt på i hvert fall 3.0 allerede, hvis man ser på overgangen fra 1 time på networket til 2 timer live på TV som en rebrand i seg selv, selvom mye av produktet forble det samme.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Da er vi på 4.0 med USA network. 1.0 er jo showet med Bryan og Miz.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hver sin smak, men denne settingen er virkelig ikke noe for meg. Ser ut som et tidlig 2000 kids gameshow

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ikke noe fan av hvordan de har lyssatt showet.

Overrasket over at Ciampa tok tittelen.

Creed Brothers ser veldig spennende ut. Digger stilen deres.
Sist redigert av ElGuaje den ons sep 15, 2021 9:56 am, redigert 1 gang totalt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn sep 12, 2021 3:01 pm Ser ut som CWC blir endret noe jeg ser frem til. Er også ganske så spent på sønnen til Rick Steiner som nå har fått navnet Rex Steiner. Skulle tro han kunne beholde navnet Bronson nå som det er ledig, men Rex Steiner funker for min del. Onkelen er så pro wrestler man får det, så er han halvparten av Scott er fremtiden lys.
Og der var han plutselig Bron Breakker istedenfor. Må jeg si jeg liker Rex Steiner bedre.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Settet til side, så likte jeg showet veldig godt! Mange nye fjes, hvor mange av de ble sett rett i ilden og klarte seg veldig bra. Beste wrestling bryllupet noensinne? Var veldig kritisk til hvorfor denne skulle main evente fremfor NXT title matchen først, men nå skjønner jeg hvorfor. Herlige saker. Andre Chase er min nye favoritt wrestler.

Litt synd de ikke sparte poppet for Dexter sine første ord til en Mania typ crowd, men pytt pytt

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Pete Dunne var også en på utgående kontrakt, men skal nå ha skrevet under en treårskontrakt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Okei NXT 2.0 der altså.... Litt av en rebranding må jeg si. Jeg kaller det heller nedgradering. Det eneste jeg likte jeg med showet var Ciampa som champ. Lysene og skjermene og alt det tullete fargebelakte greiene de har puttet inn der gjør meg kvalm. Ikke slik jeg ønsker å ha NXT.
RAW var bedre enn NXT denne uken.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: ons sep 15, 2021 9:38 am
CPMunk skrev: søn sep 12, 2021 3:01 pm Ser ut som CWC blir endret noe jeg ser frem til. Er også ganske så spent på sønnen til Rick Steiner som nå har fått navnet Rex Steiner. Skulle tro han kunne beholde navnet Bronson nå som det er ledig, men Rex Steiner funker for min del. Onkelen er så pro wrestler man får det, så er han halvparten av Scott er fremtiden lys.
Og der var han plutselig Bron Breakker istedenfor. Må jeg si jeg liker Rex Steiner bedre.
Ja hva faen? Bron Breakker med en K for mye. Egentlig med en B og en A og en K til for mye. Rex Steiner hadde funket bra, Bron Steiner hadde vært det beste alternativet, men de gikk for det verste.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Parker Boudreaux endret navn til Gunnar Harland forrige(?) uke. Han har allerde klart å miste fornavnet sitt, og skal nå gå under navnet Harland fremover.

Parker Boudreaux er jo i utgangspunktet et kult navn, så synd han ikke kan bruke det, men skjønner at det endres pga rettigheter.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Boudreaux høres ut som et stripper navn da. Men joda, det navnet de nå har gitt han er ikke bedre.
Men Steiner plager meg enda. Hvordan i alle dager kan WWE gå glipp av den muligheten?

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Lesnar ser ut som han har absorbert Bray Wyatt. Litt stilig, egentlig.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: tor sep 16, 2021 5:41 pm Men Steiner plager meg enda. Hvordan i alle dager kan WWE gå glipp av den muligheten?
Mest sannsynlig for at enten WWE eller han selv (eller begge?) ønsker at han skal klatre opp stigen uten ved hjelp av Steiner navnet. Og den forstår jeg egentlig godt. Vil vel se hvor godt han kan gjøre det med dette navnet nå på NXT, så er det absolutt mulig han bruker Steiner når han kommer opp på main roster. Gjør de det slipper vi forhåpentligvis "Did you know he is Rick Steiners son?!" fra Cole i evig tid å.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

For min del må han ikke hete Steiner. Men når navnet nå er Breakker, tar jeg nesten hva som helst. Jeg har troen på fyren og ser lett at Vince kommer til å like han. Også er Steiner navnet ganske etablert i wrestling.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Anbefaler alle å se nyeste episoden av Dark Side of The Ring: The Plane Ride from Hell. Er kanskje en episode mange kjenner til, men fy fader så mørkt.

Stakkars Heidi Doyle og resten av crewet.

Kan sees her (med amerikansk vpn):

https://www.youtube.com/watch?v=eGgYahBuZi4


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»