WWE 2021

Svar
CPMunk

Re: WWE 2021

Legg inn av CPMunk »

Dreamer released a statement today on his DSOTR comments:

“Regarding my comments made on Dark Side of the Ring. It was never my intention to offend, hurt or victim shame anyone. I understand my comments were insensitive and could trigger emotions in someone’s own personal past. I do not condone sexual misconduct of any kind. I apologize to anyone I offended. From the bottom of my heart. I am so sorry.”

Grotu

Legg inn av Grotu »

CPMunk skrev: søn sep 19, 2021 3:14 pm Til nå tror jeg ikke jeg har hørt noe dumt om Tommy Dreamer. Fyren er sikkert grei og alt det der, men faen til løk da. Spent på hvordan Busted Open håndterer situasjonen. Impact har jo reagert.
Aldri hørt om når han planla å skyte Heyman på mania 17?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ikke så jeg kommer på. Er det Shoot?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

CPMunk skrev: søn sep 19, 2021 7:25 pm Dreamer released a statement today on his DSOTR comments:

“Regarding my comments made on Dark Side of the Ring. It was never my intention to offend, hurt or victim shame anyone. I understand my comments were insensitive and could trigger emotions in someone’s own personal past. I do not condone sexual misconduct of any kind. I apologize to anyone I offended. From the bottom of my heart. I am so sorry.”
Typisk unnskyldning hvor du ikke unnskylder noe det her. "Unnskyld hvis det jeg sa nornærmet noen". Det er så ingenting. Bare tomme ord. Det her er en unnskyldning for å få kommet tilbake til wrestling. Ingenting annet. Ellers hadde han ordlagt seg på en bedre måte i "unnskyldningen" sin

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Daniel Bryan/Bryan Danielson er nå på forsiden av The Players Tribune.

https://www.theplayerstribune.com/posts ... ng-wwe-aew

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: tir sep 21, 2021 3:14 pm
CPMunk skrev: søn sep 19, 2021 7:25 pm Dreamer released a statement today on his DSOTR comments:

“Regarding my comments made on Dark Side of the Ring. It was never my intention to offend, hurt or victim shame anyone. I understand my comments were insensitive and could trigger emotions in someone’s own personal past. I do not condone sexual misconduct of any kind. I apologize to anyone I offended. From the bottom of my heart. I am so sorry.”
Typisk unnskyldning hvor du ikke unnskylder noe det her. "Unnskyld hvis det jeg sa nornærmet noen". Det er så ingenting. Bare tomme ord. Det her er en unnskyldning for å få kommet tilbake til wrestling. Ingenting annet. Ellers hadde han ordlagt seg på en bedre måte i "unnskyldningen" sin
Ja det er ganske så dumt. Det han sa kan heller ikke misforståes, så å komme med unnskyldning er ganske tynt akkurat nå.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Crabsen skrev: ons sep 15, 2021 2:39 pm Andre Chase er min nye favoritt wrestler.
Og fortsetter å være det denne uken. En hybrid av Gargano og Gulak karakter og utseende messig. Gleder meg allerede til å se han igjen neste uke

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Man kan hvertfall ikke si NXT 2.0 er kjedelig. Er nesten umulig å få med seg alt som skjer, konstant all over the place i 2 timer. Tenk om de kunne bare gitt noe av dette til RAW også

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

NXT settet og belysningen kommer til å vokse på meg ganske fort når episodene er såpass bra som denne var.

Og Shayna Baszler, seriøst WWE nå er hun på rett spor. Ta hun videre den veien uten noe tull mot tittelen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Litt på siden, morsom referanse til Taker sin streak 😂😂:


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Bron Breakker blir en stjerne. Håpløst navn,skulle ønske de hadde gått med Rex Steiner, samtidig forstår jeg hvorfor de ikke gjør det. Men her har de en kar som kan gå langt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det er full investering i Bron Breakker. Vet ikke når matchen skjer, men han tar tittelen fra Ciampa.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: ons sep 22, 2021 10:01 pm Og Shayna Baszler, seriøst WWE nå er hun på rett spor. Ta hun videre den veien uten noe tull mot tittelen.
Vær så snill, ikke gi meg forhåpninger om at WWE nå plutselig har bestemt seg for at hun skal satses på. Det er et par år for sent. Jeg digger Baszler og var enorm fan av det hun gjorde i NXT. Har hata det greiene hun har drevet med på main show.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Slik hun ble booket på RAW viser jo tegn til at de vet hva de driver med da. Hun skulle da aldri tapt på Mania Covid19

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: lør sep 25, 2021 5:34 pm Hun skulle da aldri tapt på Mania Covid19
Enig. Tapte alt momentum der.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons sep 22, 2021 11:58 am Man kan hvertfall ikke si NXT 2.0 er kjedelig.
Nei gud bedre, her er det snakk om å presse så mye som mulig inn på et show. Men hey, jeg liker det som har skjedd de siste to episodene. Selv om jeg hele tiden roper "hvem faen er det?!" hver gang et nytt fjes dukker opp :lol:

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva i alle dager var den avslutingen der mellom Roman og Balor..?


Dette var vel forøvrig Demon Balor sitt første(?) tap i WWE..For en måte å gjøre det på.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bra RAW

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElGuaje skrev: man sep 27, 2021 1:29 pm Hva i alle dager var den avslutingen der mellom Roman og Balor..?


Dette var vel forøvrig Demon Balor sitt første(?) tap i WWE..For en måte å gjøre det på.
--- Tapte for Joe i NXT også,så han står med to tap nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Royal Rumble vil neste år bli holdt den 29. januar, altså på en lørdag!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

TerryMcDermott skrev: man sep 27, 2021 2:01 pm
ElGuaje skrev: man sep 27, 2021 1:29 pm Hva i alle dager var den avslutingen der mellom Roman og Balor..?


Dette var vel forøvrig Demon Balor sitt første(?) tap i WWE..For en måte å gjøre det på.
--- Tapte for Joe i NXT også,så han står med to tap nå
Ok!

Første gang på main roster da i det minste. Uansett, veldig rar booking på slutten der som ikke traff meg i hvert fall..

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: man sep 27, 2021 1:50 pmBra RAW
Bra Smackdown også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: man sep 27, 2021 1:29 pm Hva i alle dager var den avslutingen der mellom Roman og Balor..?


Dette var vel forøvrig Demon Balor sitt første(?) tap i WWE..For en måte å gjøre det på.
Demon sin svakhet er samoans.

Avsluttingen ble litt merkelig ja. Jeg kjenner da at jeg godtar hele "Balor rises" sekvensen, da musikk gjør slikt med folk. Hvem eller hva som ødela ropesene håper jeg vi får svar på, for det må ha skjedd i etterkant av første Coup de Grace (kayfaber nå).

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: man sep 27, 2021 10:02 pm
Crabsen skrev: man sep 27, 2021 1:50 pmBra RAW
Bra Smackdown også.
Var mer referert til PPV'et igår natt. Men for all del, RAW forrige uke var heller ikke worst ever.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: tir sep 28, 2021 1:12 am
CPMunk skrev: man sep 27, 2021 10:02 pm
Crabsen skrev: man sep 27, 2021 1:50 pmBra RAW
Bra Smackdown også.
Var mer referert til PPV'et igår natt. Men for all del, RAW forrige uke var heller ikke worst ever.
Ja jeg også. Skjønte hva du mente, ville bare få med SD gutta også i samtalen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig med Hurt Business tilbake. Hvorfor og hvordan det ble gjort er ikke så viktig..Skulle aldri ha blitt oppløst i utgangspunktet.

Vil også tippe at de går over til SD i løpet av draften. Det tror jeg kan bli bra.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Bare synd Bobby som har blitt booket såpass sterkt så lenge nå skal jobbe for Goldberg i Saudi....

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvem er det som egt er face i feuden mellom Hit Row og Legado? Virker som Hit Row basert på åpningspromoen på NXT, men det gir jo ingen verdens mening, da de har vært heelsene hele veien opp til inatt. Kanskje det bare er 2 heel factions, som er fair enough for min del

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen backstage må vel snart se hvor latterlig mye mer underholdene NXT 2.0 er kontra RAW og SD, skulle virkelig ikke trodd det var samme selskap (sett bortifra camera cutsene til Kevin)

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: ons sep 29, 2021 11:50 am Hvem er det som egt er face i feuden mellom Hit Row og Legado? Virker som Hit Row basert på åpningspromoen på NXT, men det gir jo ingen verdens mening, da de har vært heelsene hele veien opp til inatt. Kanskje det bare er 2 heel factions, som er fair enough for min del
Hit Row jobber med crowd interactions så blir vel dem som blir mest face. Enzo and Cass var jo også heels som bare ble face på grunn av det. Så det har funket i NXT før.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»