WWE 2021

Svar
CPMunk

Re: WWE 2021

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: tor nov 04, 2021 8:56 pm Det ryktes (så det ta med en klype salt enn så lenge) at en liten gruppe dessverre kan bli løslatt fra kontrakten sin.

Så får man krysse fingrene for at det ikke skjer, med mindre noen faktisk har bedt om det.
Om det går an å spoiler mekre, kan du dele hvem dette er snakk om?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor nov 04, 2021 10:16 pm
ElGuaje skrev: tor nov 04, 2021 8:56 pm Det ryktes (så det ta med en klype salt enn så lenge) at en liten gruppe dessverre kan bli løslatt fra kontrakten sin.

Så får man krysse fingrene for at det ikke skjer, med mindre noen faktisk har bedt om det.
Om det går an å spoiler mekre, kan du dele hvem dette er snakk om?
Jeg vet ikke. Ingen konkrete navn som er ryktet ut.

Så får man se om det eventuelt skjer. Ser at WWE har Q3 FY21 Earnings Call nå, så vet ikke om det betyr at det ikke skjer noe idag eller ikke.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skjønner. Er jo kjipt når folk mister jobben sin, men 205 og main event gutta og jentene er vel ikke helt safe.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Her er lista so far:
Nia Jax
Eva Marie
Mia Yim
Harry Smith
Keith Lee
Karrion Kross & Scarlett
Lince Dorado
Gran Metalik
Jeet Rama
Katrina Cortez (Fra Legado del Fantasma)
B-Fab (fra Hit-Row. Deilig at man ødelegger Hit-Row før de har kommet igang. Yey)
Franky Monet aka Taya Valkyrie
Trey Baxter
Zayda Ramier
Jessi Kamea
Oney Lorcan
Ember Moon

Det er så langt. På samme dag som de rapporterte om 250 mill $ dollar earnings i quarterly call. Og grunnen til de fleste "budget calls". Hele WWE er så bullshit

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WWE released the following today:

— Keith Lee
— Karrion Kross
— Eva Marie
— Nia Jax
— Ember Moon
— Mia Yim
— Harry Smith
— Scarlett
— B-Fab
— Katrina Cortez
— Trey Baxter
— Franky Monet
— Gran Metalik
— Jeet Rama
— Zayda Ramier
— Oney Lorcan
— Lince Dorado
— Jessi Kamea

Flere navn enn jeg trodde. Får håpe at de finner seg arbeid andre steder relativt kjapt.

Keith Lee og Ember Moon blir spennende å følge med hvor ender opp.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

WWE har released 71 wrestlere DETTE ÅRET ALENE! What the fuck. Og det er helt random hvem som blir released, og man tar det NÅR DU rapporterer om over 250 mill $ earnings. Fuck off

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Salihovic91 skrev: fre nov 05, 2021 12:48 am Her er lista so far:
Nia Jax
Eva Marie
Mia Yim
Harry Smith
Keith Lee
Karrion Kross & Scarlett
Lince Dorado
Gran Metalik
Jeet Rama
Katrina Cortez (Fra Legado del Fantasma)
B-Fab (fra Hit-Row. Deilig at man ødelegger Hit-Row før de har kommet igang. Yey)
Franky Monet aka Taya Valkyrie
Trey Baxter
Zayda Ramier
Jessi Kamea
Oney Lorcan
Ember Moon

Det er så langt. På samme dag som de rapporterte om 250 mill $ dollar earnings i quarterly call. Og grunnen til de fleste "budget calls". Hele WWE er så bullshit
Katrina Cortez er seff ikke fra Fantasma, det er Elektra Lopez!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg er så jævlig lei av dette nå kjenner jeg, fy faen for en talentløs gruppe med nisser som styrer skuta der. Får NFF til å se ut engler

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

En annen informasjon som jeg ikke vet hvor mange som vet om. Men Michael Cole har vært på Pat McAfee Show og han kom da med informasjonen om at han er 65% døv og at han har spesielle in-ear under hans headset slik at han får gjort jobben sin

Strider

Legg inn av Strider »

Its me Austin

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

FAEN TA DERE WWE for at dere klarte å fucke opp Mia Yim.
FAEN TA DERE WWE for at dere klarte å fucke opp Karrion Kross.
FAEN TA DERE WWE for at dere klarte å fucke opp Ember Moon.
FAEN TA DERE WWE for at dere klarte å fucke opp Franky Monet (HVA FAEN?!)
FAEN TA DERE WWE for at dere er i ferd med å fucke opp Hit Row.

Og ikke minst:

FAEN TA DERE WWE FOR AT DERE KLARTE Å FUCKE OPP KEITH LEE!!!!!!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Ryktes jo nå at fire av disse,bl a Jax,ble frigitt pga motvilje mot vaksinen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

TerryMcDermott skrev: fre nov 05, 2021 8:17 am --- Ryktes jo nå at fire av disse,bl a Jax,ble frigitt pga motvilje mot vaksinen.
Resten skal være på grunn av "budget cuts".

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Overrasket over at Elias overlevde.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sodajr skrev: fre nov 05, 2021 11:19 am Overrasket over at Elias overlevde.
Venter fortsatt på en pay off for dette


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kjipt at ROH har pause (er ferdige?). Virker som at man kan få en ny "boom" innenfor indy siden så mange har blitt løslatt fra WWE de siste 18 månedene, men problemet er kanskje at mange selskaper har blitt lagt ned de siste årene.

Men Impact og NWA kan kanskje få et par gode navn de neste månedene. AEW og, men det begynner som sagt å bli stacked der. NJPW bør vel også kanskje være på banen.

zappadude

Legg inn av zappadude »

ElGuaje skrev: fre nov 05, 2021 1:06 pm Kjipt at ROH har pause (er ferdige?). Virker som at man kan få en ny "boom" innenfor indy siden så mange har blitt løslatt fra WWE de siste 18 månedene, men problemet er kanskje at mange selskaper har blitt lagt ned de siste årene.

Men Impact og NWA kan kanskje få et par gode navn de neste månedene. AEW og, men det begynner som sagt å bli stacked der. NJPW bør vel også kanskje være på banen.
Vil tro at flere vil dukke opp hos Major League Wrestling ( MLW ) og Game Changer Wrestling ( GCW )

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

zappadude skrev: fre nov 05, 2021 3:09 pm
ElGuaje skrev: fre nov 05, 2021 1:06 pm Kjipt at ROH har pause (er ferdige?). Virker som at man kan få en ny "boom" innenfor indy siden så mange har blitt løslatt fra WWE de siste 18 månedene, men problemet er kanskje at mange selskaper har blitt lagt ned de siste årene.

Men Impact og NWA kan kanskje få et par gode navn de neste månedene. AEW og, men det begynner som sagt å bli stacked der. NJPW bør vel også kanskje være på banen.
Vil tro at flere vil dukke opp hos Major League Wrestling ( MLW ) og Game Changer Wrestling ( GCW )
Det er nok godt mulig ja

zappadude

Legg inn av zappadude »

ElGuaje skrev: fre nov 05, 2021 5:24 pm
zappadude skrev: fre nov 05, 2021 3:09 pm
ElGuaje skrev: fre nov 05, 2021 1:06 pm Kjipt at ROH har pause (er ferdige?). Virker som at man kan få en ny "boom" innenfor indy siden så mange har blitt løslatt fra WWE de siste 18 månedene, men problemet er kanskje at mange selskaper har blitt lagt ned de siste årene.

Men Impact og NWA kan kanskje få et par gode navn de neste månedene. AEW og, men det begynner som sagt å bli stacked der. NJPW bør vel også kanskje være på banen.
Vil tro at flere vil dukke opp hos Major League Wrestling ( MLW ) og Game Changer Wrestling ( GCW )
Det er nok godt mulig ja


Major League Wrestling ( MLW ) leverer er spennende og solid produkt. Han som hadde rollen som Dario Cueto i Lucha Underground er tilbake som on air talent under navnet Cesar Duran og elementer fra Lucha Underground er tilstede i MLW. Game Changer Wrestling ( GCW ) har også vokst på meg den siste tiden. Så viss man ser bort fra noen av Deathmatchene deres, så leverer de et underholdene og solid produkt. Jeg får til tider en skikkelig `ECW ` feel av det produktet. Så for min del så håper jeg at de kan hente inn ny talent så kan hjelpe de framover. Mulig Rob Black sitt XPW, som nå relanseres til helgen henter inn talent som de kan bruke på sine show.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

MLW er bra ja, ihvertfall det jeg har sett. Har nylig begynt å se Fusion på YouTube, har kommet til episode 16, uka etter første Battle Riot. Veldig bra i 2018 ihvertfall, gleder meg til å se mer.

GCW er det derimot lenge siden jeg har sett på, men de hadde ihvertfall meget gode death matcher.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Trey Baxter aka Blake Christian var klar for et desemberstevne i GCW sånn typ 10 min etter at Sean Ross Sapp meldte at han var frigitt. Det er noe. Forøvrig har de frigitt Harry Smith TO ganger. For en dritgjeng

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Også Oney Lorkan ble det visstnok skrevet i en mail også hahah. Vet ikke selv hvordan man skriver de teite navnene de selv utgir.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Man vet jo at WWE ikke akkurat har brydd seg stort om 5v5 på Survivor Series på en del år, men dette her tar virkelig kaka. Annonsering gjennom twitter..

Kan jo også nevnes at samtlige på RAW sitt lag var på SD før draften, og 3/5 på SD var på RAW for herrene. For kvinnene var 4/5 for RAW på SD, mens på SD-laget er det faktisk kun Shayna som kom fra RAW. Sasha, Natalya og Shotzi ble værende på SD, mens Aliyah kommer fra NXT.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Godt å se at Xavier Woods får muligheten til å vise at han er meget god i ringen som en singles wrestler og.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hva skjer med hele SvS oppbyggingen? Føler ikke dritten ass. Greit at de nå prøver å rette opp i det hele med å eliminere de utvalgte fra teamene, men hvorfor plassere dem der i utgangspunktet?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fightful has learned that WWE have released John Morrison, Top Dolla, Ashante Adonis, Isaiah Swerve Scott, Tegan Nox, Drake Maverick, Shane Thorne, and Jaxson Ryker.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Det er jo tross alt fredag, så det kan bare bety en ting for WWE.

Altså dette selskapet kan bare dra så lang til helvete som det går. Er så utrolig glad jeg har sluttet å bruke noe mer tid på WWE ved unntak av highlights på youtube, håper flere følger den stien, de fortjener virkelig ingenting av deg, spesielt ikke tiden din

Taya Valkyrie er helt spot on: "Stop supporting a company that has ZERO respect for their talent. You love pro wrestling, spend your money on the hundreds of other alternatives. This is wrong. Ethically, as employers they don’t care about us. Talent or fans."

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 9:06 am
Altså dette selskapet kan bare dra så lang til helvete som det går. Er så utrolig glad jeg har sluttet å bruke noe mer tid på WWE ved unntak av highlights på youtube, håper flere følger den stien, de fortjener virkelig ingenting av deg, spesielt ikke tiden din
Er sånn man har gjort det i en lang periode nå + podcaster. Men ser lite klipp om dagen og, siden det er ekstremt lite av deres produkt som fenger meg om dagen.

Man har fulgt WWE "hele" livet, så man vil at produktet skal være så bra som mulig, men man må kanskje snart innse at dagens produkt (som en helhet) ikke er for meg lenger.
Sist redigert av ElGuaje den fre nov 19, 2021 11:43 am, redigert 1 gang totalt.

MrPets

Legg inn av MrPets »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 11:33 am
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 9:06 am
Altså dette selskapet kan bare dra så lang til helvete som det går. Er så utrolig glad jeg har sluttet å bruke noe mer tid på WWE ved unntak av highlights på youtube, håper flere følger den stien, de fortjener virkelig ingenting av deg, spesielt ikke tiden din
Er sånn man har gjort det i en lang periode nå + podcaster. Men ser lite klipp om dagen og, siden det er ekstremt lite av deres produkt som fenger meg om dagen.
Ditto, og sånn har det vært lenge. Jim Cornette har så mye innhold at det langt på vei overgår tiden jeg brukte på WWE før, men det konsumeres selvsagt på en helt annen måte. Det holder meg oppdatert på hva som skjer både i WWE og AEW, føles ikke som jeg går glipp av stort ved kun å sjekke ut noen segmenter og kamper.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»