WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Knaxern skrev: søn aug 01, 2021 8:15 pm
Crabsen skrev: søn aug 01, 2021 2:35 am Ellers gledelig å se deg her Knaxern!
Takker! Gledelig å se at der såpass mange her fortsatt, blir nok å følge med litt mer aktivt nå som publikum begynner å komme tilbake. Men Vince irriterer meg fortsatt, for en grøft han har klart å kjøre WWE i. Leser at ratings hos kanalene og subscriptions for WWE-network går drastisk nedover. Endringer må skje snart, ellers så er ikke veien lang før det dukker opp en skikkelig konkurrent for WWE.
Vince irriterer vel alle fortsatt til en viss grad, selv har jeg mistet litt energien for det kjenner jeg, det er bare hva det er. Men jeg skjønner deg veldig godt! Akkurat nå ser vi en ganske solid stigning i ratings osv, fordi det er tredje uka med fans tilbake vi går inn i nå. Men jeg tipper etter SummerSlam kommer det til å gå drastisk ned igjen, med mindre de virkelig gjør noen store endringer som du sier. Er vel blitt bekreftet så vidt jeg vet at det skal holdes en Draft rett etter SummerSlam (muligens RAW og SD uka etter post SummerSlam-RAW & SD). Da har de ihvertfall muligheten til å gjøre noen moves der, om de ønsker. Men dessvere ligger nok problemet dypere enn hva en draft kan løse

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Adam Cole sin nåværende kontrakt går visst ut etter SummerSlam. Har fortsatt ikke signert noen ny, men godt mulig at han gjør det nærmere SS.

En interessant situasjon å følge med på. WWE bør gjøre sitt for å beholde han, hvis han har lyst til å bli værende.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: man aug 02, 2021 12:41 pm Adam Cole sin nåværende kontrakt går visst ut etter SummerSlam. Har fortsatt ikke signert noen ny, men godt mulig at han gjør det nærmere SS.

En interessant situasjon å følge med på. WWE bør gjøre sitt for å beholde han, hvis han har lyst til å bli værende.

Veldig usikker på hva jeg selv håper Cole gjør. En del av meg vil at han ikke signerer ny kontrakt og drar til AEW, der kona og bestevennene hans er, for jeg regner med Cole er due for en main roster call-up snart, og jeg er livredd for hvor mye de kommer til å kuke han til.

Men så er det den andre delen da som ikke kan gjøre annet enn å drømme om at de faktisk behandler han riktig på Main roster, og blir noe ala "next HBK". Ekstremt optimistisk isåfall, men sykere ting har skjedd.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Likte Bray best som kult leder med Rowan og Harper. The Fiend karakteren blir ikke savnet.

Vil tro han også har hatt det tøft etter at Harper døde. Håper han kommer sterkt tilbake enten i WWE eller AEW.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: man aug 02, 2021 2:06 pm
ElGuaje skrev: man aug 02, 2021 12:41 pm Adam Cole sin nåværende kontrakt går visst ut etter SummerSlam. Har fortsatt ikke signert noen ny, men godt mulig at han gjør det nærmere SS.

En interessant situasjon å følge med på. WWE bør gjøre sitt for å beholde han, hvis han har lyst til å bli værende.

Veldig usikker på hva jeg selv håper Cole gjør. En del av meg vil at han ikke signerer ny kontrakt og drar til AEW, der kona og bestevennene hans er, for jeg regner med Cole er due for en main roster call-up snart, og jeg er livredd for hvor mye de kommer til å kuke han til.

Men så er det den andre delen da som ikke kan gjøre annet enn å drømme om at de faktisk behandler han riktig på Main roster, og blir noe ala "next HBK". Ekstremt optimistisk isåfall, men sykere ting har skjedd.
Skriver under på denne ja.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ric Flair ferdig i WWE. Mye misnøye blant in-ringtalenter og staff rundt omkring nå

Iso

Legg inn av Iso »

Crabsen skrev: tor jul 29, 2021 2:28 pm Null stress at den legges til i kampsport (og wrestling)! Når det gjelder tippekonken så er jeg all for å fortsette ja, men da føler jeg vi tenger minst 4-5 som er gira ihvertfall.
Så rop ut hvis en vil bli med/fortsette!
Jeg er klar, hvis konkurransen starter på nytt, eller fortsetter her.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvem tror dere oppriktig kan bli en main event stjerne i WWE per dags dato?

Er mange som bør/har potensiale til å bli det, men virker som det er ytterst få som kommer til å bli satset på den måten. Det er SummerSlam og de henter tilbake fuckings Goldberg (igjen) og Cena (kan se den) for å kjempe om de to største titlene.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

For 1 år siden ville jeg svart Velveteen Dream. I dag? Nei ingen

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Har noen forstått hva Kross gjør på RAW egentlig? Jeg tenker det at RAW og NXT ikke har noe med hverandre å gjøre når mesteren blir booket slik. Hadde det vært squash matcher mot R-Truth eller noen andre 24/7 tittel folk.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: ons aug 04, 2021 11:44 am Har noen forstått hva Kross gjør på RAW egentlig? Jeg tenker det at RAW og NXT ikke har noe med hverandre å gjøre når mesteren blir booket slik. Hadde det vært squash matcher mot R-Truth eller noen andre 24/7 tittel folk.
Gudene vet. Nå har Kross, som har vært ubeseiret gjennom hele NXT, tapt 2 av 3 kamper på et par uker.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: man aug 02, 2021 10:43 pm Hvem tror dere oppriktig kan bli en main event stjerne i WWE per dags dato?

Er mange som bør/har potensiale til å bli det, men virker som det er ytterst få som kommer til å bli satset på den måten. Det er SummerSlam og de henter tilbake fuckings Goldberg (igjen) og Cena (kan se den) for å kjempe om de to største titlene.
Størelse tatt til side, er eneste jeg ser per idag Adam Cole. Ingen andre med den "IT" faktoren han har. Men det blir vel med drømmen frykter jeg

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: ons aug 04, 2021 11:44 am Har noen forstått hva Kross gjør på RAW egentlig? Jeg tenker det at RAW og NXT ikke har noe med hverandre å gjøre når mesteren blir booket slik. Hadde det vært squash matcher mot R-Truth eller noen andre 24/7 tittel folk.
Det ryktes at han egentlig skulle møtt Jeff Hardy igjen forrige uke, og tapt den og. Men så testet Jeff Hardy positivt for Covid og Keith Lee tok plassen, hvor det har blitt 50/50 booking.

Planen med Jeff Hardy var visst han at Hardy skulle vinne kamp nr to, og da skulle de visst få inn Scarlett for Kross.. Hvorfor det skulle være bra for Kross sin karakter og ikke bare debutere han og Scarlett samtidig og presentere han på akkurat samme måte som NXT, det vet jeg ikke..

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vi er vel alle enig at Jeff Hardy sin tid er for lengst over. Hvorfor booke han til å vinne over Kross to RAW på rad?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: ons aug 04, 2021 7:00 pm Vi er vel alle enig at Jeff Hardy sin tid er for lengst over. Hvorfor booke han til å vinne over Kross to RAW på rad?
Fordi han har fått tilbake "No more words" selvfølgelig..


Nei jeg aner ikke. Hvis man skal bruke Jeff, bruk han på å løfte opp de neste "store".

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Håper flere nyter John Cena så lenge vi har han tilbake på WWE skjermen. At han ikke er noe stort draw forundrer meg faktisk, men han gjør en strålende jobb nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ryktes at også Pete Dunne er på utgående kontrakt nå. Får se om han velger å forlenge eller ikke, om det stemmer.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: ons aug 04, 2021 11:44 am Har noen forstått hva Kross gjør på RAW egentlig?
Annet enn å være et skremmende godt eksempel på hvor elendig figurene som styrer WWE vet hvordan de skal booke de største i NXT? Nei. Jeg vet ikke. Og jeg er forbanna. Jeg er stor fan av Karrion Kross, og de har booket han upåklagelig i NXT. Alt de gjør nå er å pisse på han.

Gud bedre som jeg gruer meg til en annen favoritt i Bronson Reed calles up og blir pisset på.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Lilleborg skrev: fre aug 06, 2021 10:54 am
CPMunk skrev: ons aug 04, 2021 11:44 am Har noen forstått hva Kross gjør på RAW egentlig?
Annet enn å være et skremmende godt eksempel på hvor elendig figurene som styrer WWE vet hvordan de skal booke de største i NXT? Nei. Jeg vet ikke. Og jeg er forbanna. Jeg er stor fan av Karrion Kross, og de har booket han upåklagelig i NXT. Alt de gjør nå er å pisse på han.

Gud bedre som jeg gruer meg til en annen favoritt i Bronson Reed calles up og blir pisset på.
Det skal du få slippe! Bronson Reed er nemlig released. Sammen med Bobby Fish, Tyler Rust, Leon Ruff, Ari Stirling, Kona Reeves og Jake Atlas (og det blir flere utover natten hører jeg rumblings om kanskje)

Ari Sterling og Leon Ruff har match om snau halvtime på 205 Live de. Etter de har blitt released. Herregud så sjanseløst opplegg WWE driver med om dagen. Det er så bisarrt

Oppdatering om flere: Asher Hale, Stephon Smith, Zechariah Smith, Giant Zanjeer
Sist redigert av Salihovic91 den lør aug 07, 2021 3:29 am, redigert 3 ganger totalt.

chains

Legg inn av chains »

Hørt om kross, aldri sett han. Men dette er grunnen til at jeg sluttet å se wwe. Fikk nye favoritter hver uke på nxt som ble behandlet som skit på raw og SmackDown

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

-Bobby Fish
-Bronson Reed
-Jake Atlas
-Ari Sterling
-Kona Reeves
-Leon Ruff
-Stephon Smith
-Tyler Rust
-Zechariah Smith
-Asher Hale
-Giant Zanjeer
-Mercedes Martinez.

Siden April 2020 har WWE løstlatt over 100 wrestlere i følge Sean Ross Sapp.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fy faen, når jeg satt å så NXT denne uka tenkte jeg til meg selv at Bobby Fish er en de ikke har peiling på hva de skal gjøre med nå, og blir nok med på neste lass med realeases. At det skulle skje så fort fryktet jeg virkelig ikke. Og Rust da, som nettopp startet å endelig bygge noe for seg selv med Diamond Mine. Jeg skal ikke engang begynne med Bronson.

Det er så patetisk opplegg de kjører at jeg får helt mark. Gud så glad jeg er for at vi har AEW, håper de plukker opp hvertfall Bronson av denne gjengen.

Må også si jeg virkelig føler for Trips her. Bruker så mye tid og energi på å bygge opp og trene disse talentene, bare for at blir løslatt en etter en, eller totalt misbrukt og deretter sparket fra Main Roster.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Salihovic91 skrev: lør aug 07, 2021 3:17 am Det skal du få slippe! Bronson Reed er nemlig released.
Men.... men.... HÆ?!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 9:59 am Gud så glad jeg er for at vi har AEW, håper de plukker opp hvertfall Bronson av denne gjengen.
AEW lever av tidligere WWE-wrestlere, så blir ikke overrasket hvis det er tilfelle.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

chains skrev: lør aug 07, 2021 3:21 am Hørt om kross, aldri sett han.
Vært helt rå på NXT i over et år.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør aug 07, 2021 10:28 am
Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 9:59 am Gud så glad jeg er for at vi har AEW, håper de plukker opp hvertfall Bronson av denne gjengen.
AEW lever av tidligere WWE-wrestlere, så blir ikke overrasket hvis det er tilfelle.
De lever av å ha noen av verdens beste wrestlere på rosteren ja, ganske naturlig at de kommer fra WWE, syntes du ikke? ;) Størelelsen på den rosteren de har hatt de siste årene nå kommer mer og mer frem i lyset nå, helt enormt mange talenter de har høvet inn siste 5-6 årene+. Naturlig når man er talent av det kaliberet og blir sparket fra verdens største wrestlingselskap, at man prøver først å komme seg til det "nest største".

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå skjer det, WWE kommer til å selge. Jeg håper det skjer så snart som mulig. Har lenge lurt på når jeg skal slutte å se på wrestling. Merker at den tiden nærmer seg nå. Ikke er jeg imponert over AEW og WWE driver med helt merkelige releases for tiden.
Bobby Fish er 43 eller 44 år, så han skjønner jeg, men Bronson Reed? Leon Ruff? til og med Mercedes Martinez? Ja hun er i øvre alder hun også men hun har de bygget opp til å være kvinne main event.
Stikker Adam Cole og Pete Dunne også nå da?
NXT kommer sikkert til å bare bli lagt ned dersom det selges uansett...

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør aug 07, 2021 8:59 am -Kona Reeves
Seff kjipt å miste jobben, men denne karen må vel være ganske fornøyd overall. JTG nivå på hvor lenge han klarte å holde seg på rosteren uten å bli brukt

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 10:49 am
ElGuaje skrev: lør aug 07, 2021 8:59 am -Kona Reeves
Seff kjipt å miste jobben, men denne karen må vel være ganske fornøyd overall. JTG nivå på hvor lenge han klarte å holde seg på rosteren uten å bli brukt
Endte ikke JTG på sånn 7 år eller noe?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør aug 07, 2021 10:49 am
ElGuaje skrev: lør aug 07, 2021 8:59 am -Kona Reeves
Seff kjipt å miste jobben, men denne karen må vel være ganske fornøyd overall. JTG nivå på hvor lenge han klarte å holde seg på rosteren uten å bli brukt
Haha ja. Han er kun 30 år, men kom til WWE tilbake i 2014, og har gjort minamalt med TV utenom en liten periode for noen år siden på NXT.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»