WWE 2021

Svar
ElGuaje

Re: WWE 2021

Legg inn av ElGuaje »

Tror Survivor Series: WarGames blir veldig bra i natt.

Hadde de siste årene mistet alt interesse med Survivor Series, noe Vince også hadde gjort. Så flott å få en «ny» start her med HHH, og ser frem til cardet. Og digger at de har gått oftere over til lørdager istedenfor søndager.

Vil tro man fortsatt er en liten stund unna at Bloodline turner på Sami, men dæven som det bygger seg opp nå.

Deres WarGames blir nok veldig bra, men rart at de setter opp «team face» til å ha fordelen i WarGames. Heel skal «alltid» ha fordelen i WarGames, så får se hvordan de bygger historien opp i matchen når de har gått for denne veien.
Sist redigert av ElGuaje den lør nov 26, 2022 12:16 pm, redigert 2 ganger totalt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Becky fucking Lynch ja, så ikke den komme! Herlig

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Survivor Series ute i tippetråd! Kjapp kjapp

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør nov 26, 2022 12:05 pm Kult å se Dijak tilbake igjen, han har vært savnet lenge! Forøvrig samme frakk som han brukte når han var T-Bar, hvis ikke jeg ser helt feil, bare sånn hvis man skal ta noe positivt fra den karakteren

Scrypts var noe annet, ja. Tok ikke akkurat mange sekundende inn i matchen før jeg skjønte det var Reggie, som jeg forøvrig hadde helt glemt av eksisterte. Han har et helt ellevilt moveset, kanskje, eller veldig "over the top" for min personlige smak, men sikkert dritfett for kidsa vil jeg tro. Men ja, har ikke akkurat store forhåpninger her gitt
Det er den maska som gjorde at jeg falt helt av egentlig. Resten av antrekket er helt ok, og som du sier så har han et kult moveset. Men maska ser ut som noe som er laget av en kid før halloween. Den kan de bare fjerne med en gang. Så er det nok noe i han der.

Dijak blir gull <3

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Skal noen se live med meg?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 1:32 am Skal noen se live med meg?
Jeg er her, men på 20 min delay, så kommer nok ikke til å være så aktiv her grunnet det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn nov 27, 2022 2:23 am
ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 1:32 am Skal noen se live med meg?
Jeg er her, men på 20 min delay, så kommer nok ikke til å være så aktiv her grunnet det
Hvorfor på delay? Har ikke skjedd nok til at man kan hoppe frem

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 2:26 am
Crabsen skrev: søn nov 27, 2022 2:23 am
ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 1:32 am Skal noen se live med meg?
Jeg er her, men på 20 min delay, så kommer nok ikke til å være så aktiv her grunnet det
Hvorfor på delay? Har ikke skjedd nok til at man kan hoppe frem
Ja jo fant ut det nå i ettertid, var ikke innom her igjen før nå etter den posten. Når det er PPV's under Trips era er jeg livredd for å skippe et eneste sekund :lol:

Solid show forøvrig! Begge wargames matchene leverte sakene, spesielt Men's, herlig storytelling der gjennom hele matchen. Resten av cardet gjorde også sitt. Men, og det kan godt være det bare er meg, men følte det var noe som manglet. Det var liksom bare masse bra wrestling, ingen returns, debuts, face/heel turns, eller annet. Ikke at man skal trenge noe av dette hvert PPV heller, men jeg vet ikke, var bare noe der som gjorde at jeg ikke setter den i "fantastisk PPV" kategorien. Men bra saker var det for all del!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn nov 27, 2022 3:24 pm
ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 2:26 am
Crabsen skrev: søn nov 27, 2022 2:23 am

Jeg er her, men på 20 min delay, så kommer nok ikke til å være så aktiv her grunnet det
Hvorfor på delay? Har ikke skjedd nok til at man kan hoppe frem
Ja jo fant ut det nå i ettertid, var ikke innom her igjen før nå etter den posten. Når det er PPV's under Trips era er jeg livredd for å skippe et eneste sekund :lol:

Solid show forøvrig! Begge wargames matchene leverte sakene, spesielt Men's, herlig storytelling der gjennom hele matchen. Resten av cardet gjorde også sitt. Men, og det kan godt være det bare er meg, men følte det var noe som manglet. Det var liksom bare masse bra wrestling, ingen returns, debuts, face/heel turns, eller annet. Ikke at man skal trenge noe av dette hvert PPV heller, men jeg vet ikke, var bare noe der som gjorde at jeg ikke setter den i "fantastisk PPV" kategorien. Men bra saker var det for all del!
Ja, enig i det du skriver. bra show. Solide greier. En klassisk 4 av 5 stjerner.

Skulle gjerne hatt en klassisk Survivor Series match og, men skjønner at fokuset var på WG her.


Ellers er alt rundt Bloodline, nok en gang, fantastisk. Den klemmen av Jey til Sami også da.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 3:30 pm
Crabsen skrev: søn nov 27, 2022 3:24 pm
ElGuaje skrev: søn nov 27, 2022 2:26 am

Hvorfor på delay? Har ikke skjedd nok til at man kan hoppe frem
Ja jo fant ut det nå i ettertid, var ikke innom her igjen før nå etter den posten. Når det er PPV's under Trips era er jeg livredd for å skippe et eneste sekund :lol:

Solid show forøvrig! Begge wargames matchene leverte sakene, spesielt Men's, herlig storytelling der gjennom hele matchen. Resten av cardet gjorde også sitt. Men, og det kan godt være det bare er meg, men følte det var noe som manglet. Det var liksom bare masse bra wrestling, ingen returns, debuts, face/heel turns, eller annet. Ikke at man skal trenge noe av dette hvert PPV heller, men jeg vet ikke, var bare noe der som gjorde at jeg ikke setter den i "fantastisk PPV" kategorien. Men bra saker var det for all del!
Ja, enig i det du skriver. bra show. Solide greier. En klassisk 4 av 5 stjerner.

Skulle gjerne hatt en klassisk Survivor Series match og, men skjønner at fokuset var på WG her.


Ellers er alt rundt Bloodline, nok en gang, fantastisk. Den klemmen av Jey til Sami også da.
Ja kanskje det var mest 5-on-5 klassisk SvS matchen jeg savnet, er vanligvis stor fan av de, så den var definitivt savnet ja. Så god match som Balor vs Styles var kunne de vel heller gjort den om til det, med Balor, Priest, Dom + 2 til, mot Styles, Gallows, Anderson + 2 til, en av dem en kul return f.eks. Tror ikke det ville tatt så mye fokus vekk fra WarGames, men skjønner forsåvidt tankegangen der. Håper til neste år vi får flere uker i forveien med solid stables booking, og tilbake til det klassiske SvS formatet med 2-3 SvS Elimination matcher, helst med noe på spill, under Trips veiledning, og heller spare WarGames til når en feud har gjort seg fortjent til det, og ikke bare fordi det er den måneden. Skjønner godt at de gjorde det i år, og vi hadde feuds som passet bra inn der denne gangen, men håper dette var en one-off akkurat på det settet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Helt enig!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Sami Zayn. For en fantastisk storytelling i main eventen.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Never Forget <3


Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Pretty Deadly vs New Day for NXT Tag titlene på lørdag, dette kan bli bra!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Var ikke klar over at Charlie dempsey fra nxt er Regals sønn, men nå gir det jo faktisk veldig mye mening

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ja. Er en av hovedgrunnene for at Regal kommer tilbake til WWE på nyåret.

Håper Regal blir en "on-screen personality" i løpet av året og ikke "bare" en trener.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre des 09, 2022 2:18 am Var ikke klar over at Charlie dempsey fra nxt er Regals sønn, men nå gir det jo faktisk veldig mye mening
Sjæl. Men så under denne ukas NXT at likheten virkelig er der. Burde tenkt den tanken før.

Forøvrig: er Roxanne Perez tidenes minst karismatiske WWE-wrestler? Hu er så kjedelig.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre des 09, 2022 10:20 pm
Crabsen skrev: fre des 09, 2022 2:18 am Var ikke klar over at Charlie dempsey fra nxt er Regals sønn, men nå gir det jo faktisk veldig mye mening
Forøvrig: er Roxanne Perez tidenes minst karismatiske WWE-wrestler? Hu er så kjedelig.
Von Wagner og duke hudson vil ha et ord med deg

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

LA Knight er så klasse

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: fre des 09, 2022 11:06 pm Von Wagner og duke hudson vil ha et ord med deg
Duke Hudson har mer karisma i lilletåa si enn Roxanne har. Kanskje litt urettferdig, med tanke på at Roxanne er like stor som lilletåa hans :lol:

Von Wagner er et mysterium for meg. Ikke på grunn av karisma eller ringkvaliteter, men hvorfor har han operert inn to halve tennisballer rett over øynene sine?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør des 10, 2022 3:30 pm
Crabsen skrev: fre des 09, 2022 11:06 pm Von Wagner og duke hudson vil ha et ord med deg
Duke Hudson har mer karisma i lilletåa si enn Roxanne har. Kanskje litt urettferdig, med tanke på at Roxanne er like stor som lilletåa hans :lol:

Von Wagner er et mysterium for meg. Ikke på grunn av karisma eller ringkvaliteter, men hvorfor har han operert inn to halve tennisballer rett over øynene sine?
Han er bedre nå etter han startet på chase u, det skal han ha. Tenker mer tilbake til poker spiller gimmicken han hadde, for den ga jo faktisk mening, ingen karisma eller reaksjon i øynene så naturligvis var han den med best poker face

Von er et realt mysterium ja, hvor de plukket opp han fra, hvorfor de plukket opp han, og hvorfor han ikke var henvist til utgangen etter dag 2 får gudene svare på, det grunnet karisma og in ring kvalitet. Tennisballene er ikke en fordel heller

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør des 10, 2022 10:33 pm Von er et realt mysterium ja, hvor de plukket opp han fra, hvorfor de plukket opp han, og hvorfor han ikke var henvist til utgangen etter dag 2 får gudene svare på, det grunnet karisma og in ring kvalitet. Tennisballene er ikke en fordel heller
Skal de først pushe en big guy så hvorfor ikke Xyon Quinn? Der er det mye potensiale.

Nå er jo uansett Dijak i NXT som big guy, og han eier verden.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: søn des 11, 2022 10:21 am
Crabsen skrev: lør des 10, 2022 10:33 pm Von er et realt mysterium ja, hvor de plukket opp han fra, hvorfor de plukket opp han, og hvorfor han ikke var henvist til utgangen etter dag 2 får gudene svare på, det grunnet karisma og in ring kvalitet. Tennisballene er ikke en fordel heller
Skal de først pushe en big guy så hvorfor ikke Xyon Quinn? Der er det mye potensiale.

Nå er jo uansett Dijak i NXT som big guy, og han eier verden.
Good point, liker xyon, merkelig at han ikke har fått bedre ting å gjøre enda

Digger dijak, men han trenger sårt en mouthpiece. De promo egenskapene er verre en Von og Roxanne til sammen

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Holy shit, The New Day og Pretty Deadly klinte like greit til med en av de beste og mest underholdende teag team-kampene jeg har sett i år! DET hadde jeg ikke trodd på forhånd! Også tar likegodt The New Day titlene da!

Iron Survivor viste seg å være et konsept jeg kan like. Begge kamper underholdende, og jeg liker den frenetiske kamptypen hvor wrestlerne bokstavelig talt må holde tempoet oppe for å ta poeng. Moro!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Mandy Rose er visstnok frigitt fra kontrakten pga bilder postet på FanTime

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

TerryMcDermott skrev: ons des 14, 2022 6:44 pm --- Mandy Rose er visstnok frigitt fra kontrakten pga bilder postet på FanTime
At det går an å være så dum. Aldri vært bedre i ringen, men hu veit da så innmari godt hva slags regler WWE har for det der.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: tor des 15, 2022 6:56 am
TerryMcDermott skrev: ons des 14, 2022 6:44 pm --- Mandy Rose er visstnok frigitt fra kontrakten pga bilder postet på FanTime
At det går an å være så dum. Aldri vært bedre i ringen, men hu veit da så innmari godt hva slags regler WWE har for det der.
Når man leser ryktene om det hun tjener i løpet av en måned på FanTime, så skjønner jeg at hun fortsetter å være der.

Aner ikke om hun ble løslatt fra kontrakten uten at hun visste om det på forhånd, eller om de ble enige i en eller annen grad om å avbryte samarbeidet. Jeg skjønner at WWE har større sponsorer som de må blidgjøre, men er det ikke litt dobbeltmoralsk av WWE at de skal tjene penger på å seksualisere karakteren Mandy Rose (Ember Moon/Athena fikk vel blant annet beskjed om at hun måtte være "mer sexy som Mandy Rose"), men med en gang hun skal tjene penger på det selv, så er det ikke lov?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Roman & Sami vs KO & Cena blir klasse, hadde ikke vært meg imot om vi fikk en ny Cena vs Roman match på Rumble

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør des 17, 2022 12:42 pm Roman & Sami vs KO & Cena blir klasse, hadde ikke vært meg imot om vi fikk en ny Cena vs Roman match på Rumble
Var egentlig bare glad for at de ikke turnet på Sami under dette segmentet 😅 litt hjerte i halsen der før Cena dukket opp

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ellers var WALTER v Ricochet strålende. W er kongen av denne typen «David mot Goliat»-matcher.

Frykter bare at det er Strowman som skal ta IC-tittelen fra han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»