WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: fre nov 19, 2021 9:55 pm Var det 12 stykker jeg så som ble drafta i ÅRETS draft som var ute av WWE da nå? Det er jo helt sjukt. Forøvrig 6 av 10 North American Champions er ikke lengre i WWE (ikke alle har blitt released, har jo AC BayBay f.eks.)

Stemmer det, 12 stk, inkludert de som ble draftet på Talking Smack og RAW Talk å. Hit Row (4), Morrison, Keith, Kross, Drake, Ryker, Mia Yim, Tegan og Nia

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Crabsen skrev: lør nov 20, 2021 1:58 pm Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en
Alt for å ikke la meg vinne denne. Men undedogen som ga dere forsprang på Royal Rumble har ikke kommet så langt for noe annet enn seier!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør nov 20, 2021 2:46 pm
Crabsen skrev: lør nov 20, 2021 1:58 pm Kupong for årets siste PPV ute i tippekonk tråden, og det er en stor en
Alt for å ikke la meg vinne denne. Men undedogen som ga dere forsprang på Royal Rumble har ikke kommet så langt for noe annet enn seier!
:)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Denne fra Mustafa Ali:


MrPets

Legg inn av MrPets »

ElGuaje skrev: fre nov 19, 2021 1:47 pm
Crabsen skrev: fre nov 19, 2021 12:54 pm Er en stund siden jeg har hørt på Corny nå, av den grunn at jeg rett og slett fikk helt avsmak av han. Var fast bestemt på at så så dårlig var ting, uansett hvor bra det var. Har et personlig hat mot Omega og Bucks blandt annet, som fikk meg til å tune ut. Men vet ikke hvordan han er nå da, kanskje bedret seg litt, Pets?
Samme som jeg sliter med. Han har mange gode innspill, og er en del av tankene hans som jeg støtter, men han virker utrolig trangsynt og sta på hva som er "bra" og hva som er "dårlig". Det, sammen med en tidvis elendig retorikk, gjør at det er slitsomt å høre på han for min del.

Kan hende at han har bedret seg, men det er inntrykket jeg sitter igjen med.
Hvis du har utfordringer med hvordan Cornette ter seg er det neppe noe poeng i en ny lytt, Crabsen. Mannen klager på nærmest alt nytt, men enn så lenge syns jeg det er festlig nok. Jeg har hørt i en måneds tid nå, kan hende det endrer seg.

Et annet poeng er at jeg ikke er like investert i wrestling de siste årene, så jeg har ikke noe særlig eierskap til noe i AEW og stadig mindre i WWE. Det blir nok lettere å akseptere all negativiteten hans da.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

I et annet univers der Jeff Hardy aldri ble arrestert for narkotika i 2009 hadde han vært i diskusjonen på Mount rushmore.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Idiot


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå lurer jeg på hvorfor slikt aldri skjer når Brock Lesnar er i ringen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Litt usikker på om det er plass, men hvis det er mulig å få flere spikere i denne kista, så er du ansvarlig for den siste ja.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Travelt opptatt på jobb i disse dager, så har ikke fått sett noe wrestling denne uka. Planen er RAW i kveld, NXT til frokost i morra og Smackdown til frokost søndag.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

CPMunk skrev: tor nov 25, 2021 5:31 pm Er det tegn til liv eller har alle falt fra etter nederlag i tippekonkurransen?
Siterer Taya Valkyrie jeg "Stop supporting a company that has ZERO respect for their talent."

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

SvS var vel ikke så gale da? Ikke tidenes PPV, men ikke gale. RAW var så som så, men NXT var bra da.
Til Taya er det bare PPVet jeg betaler for. Resten tjener ikke WWE en drit på at jeg ser på.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dersom det nå blir triple threat match mellom Reigns, Lesnar og Zayn og Lesnar pinner eller submitter Zayn, sier jeg opp WWE network for godt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvorfor prøver McIntyre å drepe folk på SD?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håpet egentlig Jeff skulle vinne denne og få et siste main event run etter prestasjonen hans på søndag, men Zayn er jo enda bedre. Gi han tittelen, så kan Roman og Brock feude frem til Mania uten beltet

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: lør nov 27, 2021 4:36 pm Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.
Tror det har med at de tidligere gjorde omvendt og for å liksom gjøre det uforutsigbart har de gått over til hjemby tap i stede for seier.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør nov 27, 2021 4:52 pm
ElGuaje skrev: lør nov 27, 2021 4:36 pm Hva er egentlig greia med at WWE hater at folk kommer til sin egen hjemby? Vet at det er en "vane" i WWE at hvis du er i din hjemby så taper du. Men hvorfor? Alt for litt "heat" istedenfor et stort pop. Føles ut som at de gjør det hver eneste gang.

Me do not understand.
Tror det har med at de tidligere gjorde omvendt og for å liksom gjøre det uforutsigbart har de gått over til hjemby tap i stede for seier.
Nå har det jo blitt helt motsatt igjen, så hadde likt hvis de fant en bedre balanse på det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kayla Braxton vs Paul Heyman er vel forøvrig det beste i WWE den seneste tiden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser at de to første sesongene av Dark Side Of The Ring nå ligger ute på Viaplay, for dem som måtte være interessert i det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Alt er riktig i verden igjen. Kanskje ikke den matchen flest så for seg eller drømte om, men jeg er hyped for Miz vs Edge

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kan vi få en blind AJ bak kommentatorbordet hver uke?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

NÅ er jeg oppdatert på RAW, NXT og Smackdown fra forrige uke! I morra skal jeg se denne ukas RAW :P

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg er også hyped for Miz vs Edge! Vil også ha mer blind AJ Styles, men fikk han ikke synet tilbake allerede?
Og sist men ikke minst veldig spent på hva denne greien med Vince McMahon og Austin Theory fører til. Har til nå ignorert egget og kommer ikke til å anerkjenne det noe særlig mer. Men hadde de dette i planene helt siden SvS?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Miz vs Edge blir magisk. Hele oppbygningen også. Begge to er så strålende at det blir bra greier.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Likte promoen mellom Sami og Brock. Høydepunktet var da Sami nevnte at oddsen var høyere mot han selv enn mot Roman for Brock sin del. Ellers er midcardet så som så på Smackdown også. War Raiders greiene kommer aldri til å virke, hva er poenget med å booke dem til å tape for så å feire med Nakamura og gitaristen?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør des 04, 2021 10:04 pm hva er poenget med å booke dem til å tape for så å feire med Nakamura og gitaristen?
Samme som de gjør med Street Profits på RAW med andre ord?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Johnny Gargano(forlenget sin kontrakt med en uke for å være med på WarGames) og Kyle O'Reilly er mest sannsynlig ferdig i WWE etter i natt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»