AEW 2021

Svar
Salihovic91

Re: AEW 2021

Legg inn av Salihovic91 »

Selvsagt. Han har tooooootal kontroll. Og hatt det lenge. Han er en enorm worker og viser det igjen og igjen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: tor des 09, 2021 7:18 pm Spoiler alert: Bryan Danielsen er new AEW World Champion på denne tiden neste torsdag. Færrig snakka
Interessant prediction, selv har jeg virkelig ikke peiling. Håper og tror de lar Hangman holde litt lenger på den, til MJF tar den fra han. Men, jeg kommer ikke til å grine hvis BD tar den heller. Vi har rett og slett fått oss et realt luksusproblem

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Adam Page bør vinne denne.

Bryan har sett fantastisk ut så langt, så hadde ikke vært feil å se han med tittelen, men for meg blir det helt feil hvis Page taper tittelen i sin første kamp etter Full Gear. Man kan selvfølgelig lage en storyline rundt det, og det kunne passet karakteren til Adam Page, men ikke så tidlig imo.

Men kan se for meg at Adam Page sitt tittelrun varer til Revolution i mars f.eks. Og som Crabsen, så håper jeg at MJF er mannen som tar tittelen fra han.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »





ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hook.

Wow, for et strålende førsteinntrykk i sin debut. Hele presentasjonen er klasse. Nydelig entrance, bærer seg selv på en god måte og ser bra ut, i tillegg så virker han også meget spennende ut in ring.

Må også gi credit where credit is due til Fuego Del Sol. Gjør en strålende jobb for Hook.

Ellers:

Lurer på hva som skjer med Trent. De teaset et meget misfornøyd Trent under Rampage, også ender han opp med å ta BTE Triggeren i tillegg.

Winter Is Coming showet ser ut som et stacked card. Det blir gøy.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

HOOK baby! For en stjerne

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ser ikke helt hypen i Hook debuten. Misforstå meg rett, han gjorde det bra, er ikke det jeg tenker på. Men hvor spesielt var det egentlig?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hook er en av de wrestlerne som er mest over omtrent før han gjør debuten sin. DET er enormt. Vært borte i helgen så ikke fått sett, så må rekke og få se litt før Dynamite på onsdag!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør des 11, 2021 11:46 pm Ser ikke helt hypen i Hook debuten. Misforstå meg rett, han gjorde det bra, er ikke det jeg tenker på. Men hvor spesielt var det egentlig?
Det spørs vel hva man ser etter i "spesielt".

Er vel viktig å huske at han kun er 22 år gammel og dette er hans første ordentlig wrestlingmatch foran et publikum. Så en ting er å vise at man kan gå i ringen og vise et potensiale på den delen (det viste han), men det jeg likte best og ble mest overrasket på var alt det andre. Måten han bærer seg selv på. Under entrancen, i matchen og etter matchen. Det virker som at han allerede vet hvem karakteren hans er, og det føler jeg er veldig uvanlig for en så uerfaren wrestler.

Og det er vel der det spesielle kommer for min del. Så for meg var dette en perfekt debut for Hook og hans karakter.


Så er jo selvfølgelig dette her kun fem minutter hvor alt fokuset var å få han til å se så bra ut som mulig, noe de klarte. Og nå kommer den viktige fortsettelsen å klare å bygge videre på dette. Umulig å si hvor han er om 3-5-10-15 år, men akkurat nå ser det veldig lovende ut.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det er gøy når man har 1 time med wrestling match som er av den kvaliteten Bryan Danielson og Hangman Page leverte. Men det var også veldig mye negativt med den matchen. 4 reklamepauser og nok engang booke seg til en draw der finishen er utført i det matchitden er 59min og 57 sek....
Bryan Danielson er AEWs beste wrestler uten tvil, og jeg visste at matchen kom til å bli bra, men hater når det blir slike forutsigbare finishes.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: fre des 17, 2021 6:14 pm Det er gøy når man har 1 time med wrestling match som er av den kvaliteten Bryan Danielson og Hangman Page leverte. Men det var også veldig mye negativt med den matchen. 4 reklamepauser og nok engang booke seg til en draw der finishen er utført i det matchitden er 59min og 57 sek....
Bryan Danielson er AEWs beste wrestler uten tvil, og jeg visste at matchen kom til å bli bra, men hater når det blir slike forutsigbare finishes.
Så showet gjennom Fite, så var ikke noe reklame i matchen for min del, men man kunne jo merke når det var reklame. Men reklamer ødelegger slike matcher, samme med f.eks. Blood & Guts.

Strålende match, men skulle gjerne sett Page vinne i sin første tittelkamp som champ. Jeg lever greit med at det ble uavgjort, men kan skjønne hvorfor folk kan bli litt "skuffet" over den avgjørelsen, spesielt siden det ikke er så lenge siden Danielson og Omega gjorde det. Satser på at AEW har en god hstorie videre her.

Det at en finisher kom rett før slutt er noe man har sett en del ganger ja. Det eller at en face vinner rett før tiden. Er jo ganske klassisk historiefortelling. Likte faktisk det med Omega og Danielson at de var midt i en fist fight når tiden gikk ut.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Forøvrig. Om noen ikke har sett. Anthony Ogogo har vært på twitter og vært en nisse igjen. Fått Jordynne Grace til å stenge twitteren sin og drevet å gjort narr av Jonathan Gresham for høyden hans. Tenk hvis bare Ogogo var 1/100 av den wrestleren Gresham er

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

En perfekt førjulsgave

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: ons des 22, 2021 12:12 am Forøvrig. Om noen ikke har sett. Anthony Ogogo har vært på twitter og vært en nisse igjen. Fått Jordynne Grace til å stenge twitteren sin og drevet å gjort narr av Jonathan Gresham for høyden hans. Tenk hvis bare Ogogo var 1/100 av den wrestleren Gresham er
Folk fikk jo Tay Conti til å slette sin Twitter og for å være jævlige da de bestemte seg for å finne på ting og tro på disse rykter.

Og så har man skiltet rettet mot Nyla Rose på Dynamite.

Folk er dessverre idioter..

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jepp. Men det her er jo en kollega som setter igang en angle som ikke er en angle. Det ble litt heat og skjønte jeg. Heldigvis

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Cody avslutter TNT-æraen for Dynamite med TNT-tittelen. Får se hva som skjer videre her mtp hans presentasjon.

Hook fortsetter å se bra ut. Viktig å gi cred til Bronson her og, som med Fuego del Sol.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Et år siden Jon Huber gikk bort. Fortsatt trist å tenke på. Fortsatt fint å lese at det stadig kommer nye fine historier om han.



ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

J.R er kreftfri!

Flott å lese

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tony Khan har driti så på leggen nå at nå har han så mange i wrestlingtwitter mot seg. Kort sammendrag. Les på fightful dott com fra hva Big Swole (nå Swole) sier om hvorfor hun og AEW gikk hver til sitt. Så leser du Tony Khan sin tweet fra ca en halvtime-isj siden. Så skjønner du at shits going down

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør jan 01, 2022 2:00 am Tony Khan har driti så på leggen nå at nå har han så mange i wrestlingtwitter mot seg. Kort sammendrag. Les på fightful dott com fra hva Big Swole (nå Swole) sier om hvorfor hun og AEW gikk hver til sitt. Så leser du Tony Khan sin tweet fra ca en halvtime-isj siden. Så skjønner du at shits going down
Elendig håndtert ja..

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen er nødt til å skaffe Tony ett PR team

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dynamite på onsdag, Rampage på fredag og Battle of the Belts på lørdag.

Mye som skjer denne uka

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

- Fantastisk match mellom Danielson og Page. Viktig og riktig at Page går over, og påfører Danielson sitt første tap.

- Jade Cargill som første TBS-champ. Greit nok. Er et potensiale der og hun har et bra utseende, men virker fortsatt ganske grønn i ringen. Håper at dette hjelper henne og ikke hindrer hennes utvikling/eksponerer henne in ring.

- Promoene mellom Punk og MJF er alltid gode. Likte at de hadde en dq som faktisk ga mening.

- Jurassic Express nye tag team champions. Vet ikke hvor planlagt dette var, men ikke feil å ha de som champs, selvom man også liker Lucha Bros meget godt. Men fytti helvete for en skade på Rey Fenix. Noe av det verste jeg har sett. God bedring og håper at alt av operasjoner/opptrening går som det skal.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ENDELIG!

Men ja fyfaen den skaden på Fenix, armen skal ikke bøyes på den måten der. Krysser fingrene for at alt går så bra det kan

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor jan 06, 2022 7:48 pm ENDELIG!

Men ja fyfaen den skaden på Fenix, armen skal ikke bøyes på den måten der. Krysser fingrene for at alt går så bra det kan
Var visst ikke et brudd, bare helt sykt ute av ledd. Utrolig nok.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dette Battle of the Belts-opplegget er jo litt...tja..

Merkelig å ha et sånt event når man har tre tittelkamper på Dynamite noen dager før. Skjønner hvorfor de vil ha et slikt card på debuten hos TBS, men ikke book BOTB bare noen dager etterpå.

Cody er nå også ute med Covid (virker det som), så da blir det Dustin mot Sammy for en interim TNT-champ istedenfor. Her håper jeg egentlig at Dustin vinner, sånn at man kan få Dustin vs Cody igjen, men kan ikke helt se Sammy tape denne matchen her.

Britt Baker vs Riho blir nok en bra match.

Samme med Ricky Starks vs Matt Sydal. Men FTW-tittelen er jo strengt talt ikke en "offisiell" tittel hos AEW.

Blir helt sikkert et underholdende show, men ser ikke helt poenget med det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

God bedring til Jake Atlas. Er visst ikke så alvorlig skade likevel. Herlig match mellom han og Adam Cole.

Dæven jeg er svak når det kommer til gode suplexer altså..Er så nydelig å se på.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Booker of the year klarer faen ikke booke CM Punk vs MJF engang... Kan noen forklare meg hvorfor Punk måtte vinne den matchen mot Wardlow? Og hvorfor handler storyen mer om MJF vs Wardlow nå?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»