AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør jan 22, 2022 2:35 pm
ElGuaje skrev: lør jan 22, 2022 10:31 am Cleveland neste uke.

…Gargano?
Ikke umulig, med mindre han vil vente til etter pappaperm
Jeg vil tro han blir hjemme. Men kan jo være en «one off» for så å dukke opp igjen ved en senere anledning. Men vi får se

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lio Rush sin kontrakt med AEW den 14. februar.

Aner ikke grunnen for at han blir free agent, men det har vært mye rart med Lio Rush det siste året når det kommer til slike ting.

Gjør jo også at bookingen rundt Dante Martin har blitt ekstremt merkelig den siste tiden.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Holy f den Cutteren fra Sammy fra toppen av ene stigen til den andre. Visuelt noe av det beste jeg har sett

Tøft resultat også, så virkelig ikke den komme

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor jan 27, 2022 11:25 am Holy f den Cutteren fra Sammy fra toppen av ene stigen til den andre. Visuelt noe av det beste jeg har sett

Tøft resultat også, så virkelig ikke den komme
Var noen drøye spots i den matchen ja, og spesielt den du nevner.

Skulle gjerne sett Cody beholde tittelen. Siden Cody vant tittelen før nyttår og frem til nå har alt med TNT-tittelen vært veldig rotete. Skjønner ikke helt hvorfor Sammy skulle ta tittelen tilbake igjen med en gang. Men får håpe at han får et bedre run enn det forrige. Det var ikke dårlig, men litt underveldende.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

DANHAUSEN

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor jan 27, 2022 2:11 pm DANHAUSEN
Where? When? WHAT?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor jan 27, 2022 3:56 pm
ElGuaje skrev: tor jan 27, 2022 2:11 pm DANHAUSEN
Where? When? WHAT?
Han fikk jobben hos A&W.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Danhausen er så FET. Marka så sjukt når jeg så han. For et eventyrlig stykke karakter

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Flere som er ferdige med sin 90 day no compete clause idag, blant annet Mia Yim, Keith Lee, Oney Lorcan, Karrion Kross, Scarlett og Nia Jax.

Tipper vi noen dukker opp inatt? Av disse skulle jeg gjerne sett Keith og Kross, gjerne Oney også men nå begynner det virkelig å bli trangt på rosteren føler jeg. Et par til så kan de like gjerne kjøre 2 brands ala WWE, ikke meg imot det. Gjøre Rampage 1 time lenger bare

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hva var den Brandi promoen. Kommer til å få mareritt inatt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Et av de enkleste, men også beste signene jeg har sett front row på Dynamite inatt. "just enjoy wrestling"

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre jan 14, 2022 5:18 pm
CPMunk skrev: fre jan 14, 2022 4:44 pm Booker of the year klarer faen ikke booke CM Punk vs MJF engang... Kan noen forklare meg hvorfor Punk måtte vinne den matchen mot Wardlow? Og hvorfor handler storyen mer om MJF vs Wardlow nå?
MJF (mest sannsynlig) blir den første som slår CM Punk i AEW.
*Ding ding ding*

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor feb 03, 2022 11:25 am Et av de enkleste, men også beste signene jeg har sett front row på Dynamite inatt. "just enjoy wrestling"
Hold kjeft a. Hvordan kan du våge å like noe jeg ikke liker?!!?!?!??!?!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor feb 03, 2022 11:41 am
Crabsen skrev: tor feb 03, 2022 11:25 am Et av de enkleste, men også beste signene jeg har sett front row på Dynamite inatt. "just enjoy wrestling"
Hold kjeft a. Hvordan kan du våge å like noe jeg ikke liker?!!?!?!??!?!
Nei du kan ikke ha din egen mening! Det er min mening og min mening alene som er riktig! Er du ikke enig i det er du dum!

Har aldri vært på twitter, og kommer aldri til å være det. Men ser for meg dette er grunnlaget for 90% av brukerne der. "What a wonderful world...."

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg elsker Samoa Joe


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Liker at det var Hangman og MJF som var de første til å slå Danielson og Punk.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre feb 04, 2022 4:26 am Jeg elsker Samoa Joe

Perfekt. Flere burde ta læring.

MrPets

Legg inn av MrPets »

Crabsen skrev: fre feb 04, 2022 4:26 am Jeg elsker Samoa Joe

Mannen er så gjennomført kul. Konge på mikrofonen og solid i ringen. Hvor er han nå?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

MrPets skrev: lør feb 05, 2022 5:28 pm
Crabsen skrev: fre feb 04, 2022 4:26 am Jeg elsker Samoa Joe

Mannen er så gjennomført kul. Konge på mikrofonen og solid i ringen. Hvor er han nå?
Free agent for øyeblikket, etter å ha blitt released fra WWE (igjen). Forventes at han dukker opp i Impact eller AEW neste

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye? Er så mange debuter som aldri blir fulgt bra opp med mindre man ser alt av dark, super dark og no light at all showene på YouTube.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye?
Hvor mange av folka som AEW har signert fra WWE kan egentlig kalles for suksesser?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Om man anser Bryan Danielson som en av dem, så 1.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 7:59 pm
CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye?
Hvor mange av folka som AEW har signert fra WWE kan egentlig kalles for suksesser?
Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 12:50 pm Bør ikke AEW enten kvitte seg med folk nå før dem signerer nye eller ikke signere nye? Er så mange debuter som aldri blir fulgt bra opp med mindre man ser alt av dark, super dark og no light at all showene på YouTube.
Det begynner å bli en veldig stor roster ja, og veldig mange som kjemper om TV-tid på Dynamite og Rampage.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 8:39 pm Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?
Ekke så nøye egentlig. Var bare et spørsmål. Med tanke på hvor mange tidligere WWE-folk AEW har hentet inn så er det umulig at alle blir pushet uansett.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 8:49 pm
ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 8:39 pm Mener du fra 2020 da WWE startet med sine massive releases eller før det?
Ekke så nøye egentlig. Var bare et spørsmål. Med tanke på hvor mange tidligere WWE-folk AEW har hentet inn så er det umulig at alle blir pushet uansett.
Mox, Danielson(så langt), Miro som The Redeemer(tok litt tid å komme dit riktignok og er dessverre skadet nå), Malakai Black.

Adam Cole og ReDRagon kommer til å bli det, så er spørsmålet når.

FTR har vært litt opp og ned. Skulle gjerne sett enda mer av dem.

Andrade litt i ingenmansland dessverre. Har gått noen veldig bra matcher mot PAC, men har aldri gått noen stor vei.

Sikkert noen man har glemt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 9:08 pm Malakai Black.
Blir han egentlig pushet? Ser det er noen som skriver at han ikke har kommet noen vei, og er i tag team-divisjonen. Ikke helt det man så for seg?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn feb 06, 2022 9:12 pm
ElGuaje skrev: søn feb 06, 2022 9:08 pm Malakai Black.
Blir han egentlig pushet? Ser det er noen som skriver at han ikke har kommet noen vei, og er i tag team-divisjonen. Ikke helt det man så for seg?
Vet ikke hva folk har sett for seg, men synes ikke det å noe galt å være i tag team divisjonen i AEW, spesielt ikke når han og Brody King har blitt gjenforent i AEW som Kings of the Black Throne.

Han var litt lenge på Cody Island (som folk liker å kalle det), men alt i alt synes jeg han har fått en god standing i AEW så langt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nå kan ikke alle være main eventere, men føler AEW gjør en dårlig jobb med de fleste fra WWE.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

CPMunk skrev: søn feb 06, 2022 10:29 pm Nå kan ikke alle være main eventere, men føler AEW gjør en dårlig jobb med de fleste fra WWE.
.... og der føyer Keith Lee seg inn i rekken av tidligere WWE-folk som skal prøve lykken i AEW. Jeg digger Lee, så håper dette blir bra for han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»