AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor feb 24, 2022 4:50 pm Det må jo være mindgames, punk får se bilde av en ung MJF før den siste avgjørende GTS på revolution, nøler litt, MJF rollup 1,2,3, ferdig.
Det kommer nok til å fucke litt med samvittigheten til Punk gjennom matchen, hvor MJF mest sannsynlig utnytter det, men tror ikke promoen ble gjennomført "kun" for mindgames.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

DEN beste promoen jeg har sett. Og som har blitt gjennomført av noen noengang. Og den var EKTE. Enormt av MJF. Hes better than us and we know it

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen som fikk med seg Jericho's abs denne uka?

Bevis på at body shaming funker

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: fre feb 25, 2022 12:57 am DEN beste promoen jeg har sett. Og som har blitt gjennomført av noen noengang. Og den var EKTE. Enormt av MJF. Hes better than us and we know it
Den er helt der oppe for meg å etter å ha hørt den 4-5 ganger igjen, selv er jeg bare mer usikker på om den danker ut Hard times, Austin 3:16 og Pipebomb. Disse er jo selvsagt mer ikoniske og kan ikke dømme den etter det kriteriet allerede, men basert på ren levering og innhold så danker den fort ut hvertfall Austin 3:16 for min del. Hard times forblir derimot Nr.1

Grotu

Legg inn av Grotu »

Crabsen skrev: fre feb 25, 2022 1:14 pm
Salihovic91 skrev: fre feb 25, 2022 12:57 am DEN beste promoen jeg har sett. Og som har blitt gjennomført av noen noengang. Og den var EKTE. Enormt av MJF. Hes better than us and we know it
Den er helt der oppe for meg å etter å ha hørt den 4-5 ganger igjen, selv er jeg bare mer usikker på om den danker ut Hard times, Austin 3:16 og Pipebomb. Disse er jo selvsagt mer ikoniske og kan ikke dømme den etter det kriteriet allerede, men basert på ren levering og innhold så danker den fort ut hvertfall Austin 3:16 for min del. Hard times forblir derimot Nr.1
Cane Dewey også oppe blant beste promoene noensinne.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Grotu skrev: fre feb 25, 2022 2:40 pm
Crabsen skrev: fre feb 25, 2022 1:14 pm
Salihovic91 skrev: fre feb 25, 2022 12:57 am DEN beste promoen jeg har sett. Og som har blitt gjennomført av noen noengang. Og den var EKTE. Enormt av MJF. Hes better than us and we know it
Den er helt der oppe for meg å etter å ha hørt den 4-5 ganger igjen, selv er jeg bare mer usikker på om den danker ut Hard times, Austin 3:16 og Pipebomb. Disse er jo selvsagt mer ikoniske og kan ikke dømme den etter det kriteriet allerede, men basert på ren levering og innhold så danker den fort ut hvertfall Austin 3:16 for min del. Hard times forblir derimot Nr.1
Cane Dewey også oppe blant beste promoene noensinne.
Absolutt!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Når man tenker tilbake på det så har man hatt ekstremt mange strålende promoer i løpet av AEW sin korte historie, selvom MJF, Kingston og Cody fort kan være navnene som går igjen hvis man skal sette opp en topp 10-liste.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Moxley fortjener litt kred han også spør du meg for hans promos! Synes også Aleister er fin promo, kanskje ikke topp 3-4, men har han sin egen måte å gjøre promos på som er meget bra!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre feb 25, 2022 6:57 pm Moxley fortjener litt kred han også spør du meg for hans promos! Synes også Aleister er fin promo, kanskje ikke topp 3-4, men har han sin egen måte å gjøre promos på som er meget bra!
Glemte Mox. Sikkert mange andre jeg har glemt og.

Tenkte mest in ring-promoer da jeg skrev det. Men Black har noen strålende videopakker.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Sant. Det tenkte jeg ikke på. My mistake!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jesus f Tony ro litt ned med kaffeinntaket please

Kule nyheter da

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Han er god han Christopher Daniels

chains

Legg inn av chains »

Hva betyr egentlig dette oppkjøpet i praksis? Hva har de kjøpt som er av verdi? Video biblioteket? Får de me wrestlerne, eller ble de fristilt? Blir spennende å se hva de gjør med dette

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Strålende go home show. Revolution ser ut til å bli et herlig show.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vi alle visste det kom til å skje, men uansett fantastisk segment mellom Punk og MJF igjen. Når de har den klemmen og du bare vet at MJF kommer til å ta en low blow innen sekunder, glimrende

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Her er vi hyped for Revolution ja

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn mar 06, 2022 7:27 pm Her er vi hyped for Revolution ja
Hyped ja. For et card. 10-11 matcher på hovedsendingen er litt for mange imo, men så ekstremt mange kamper som kan bli MOTN.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dette er vel AEWs beste card ever? Er smålig hyped, men har ikke så store forventninger til noe annet enn Punk vs MJF

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn mar 06, 2022 10:06 pm Dette er vel AEWs beste card ever? Er smålig hyped, men har ikke så store forventninger til noe annet enn Punk vs MJF
Når man bare ser på cardet så vil jeg vel si det ja. Så får man se om de klarer å leve opp til forventningene. Har hatt to gode PPVer på rad nå, så er en standard som har blitt satt nå.

Citano

Legg inn av Citano »

Mine predictions (grønn = vinner, rød = taper) og prediction av match-rekkefølge:

"Legit" Leyla Hirsh - Kris Statlander
House of Black - Erick Redbeard, Penta Obscuro & PAC
Hook - QT Marshall

Keith Lee - Powerhouse Hobbs - Wardlow - Ricky Starks - Orange Cassidy - Christian Cage - Shane "Sw3rve" Strickland
Ja, jeg tror at mannen kjent fra sin tid i WWE som Isiah "Swerve" Scott blir en surprise 7th entrant i FotR ladder matchen
Jade Cargill (C) - Tay Conti
Eddie Kingston - Chris Jericho
Matt Hardy, Andrade El Idolo & Isiah Kassidy - Sammy Guevara, Darby Allin & Sting
Jon Moxley - Bryan Danielson
Britt Baker D.M.D (C) - Thunder Rosa
ReDRagon - Jurassic Express (C) - Young Bucks
CM Punk - MJF
"Hangman" Adam Page (C) - Adam Cole

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en start på showet! De to første matchene var nydelige.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

REGAL!

Håper han får sin egen lille RoH esc stable nå med bla Mox og Bryan, eller bare gi han kontroll over hele RoH, ja takk begge deler forsåvidt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Citano skrev: man mar 07, 2022 12:16 am Mine predictions (grønn = vinner, rød = taper) og prediction av match-rekkefølge:

"Legit" Leyla Hirsh - Kris Statlander
House of Black - Erick Redbeard, Penta Obscuro & PAC
Hook - QT Marshall

Keith Lee - Powerhouse Hobbs - Wardlow - Ricky Starks - Orange Cassidy - Christian Cage - Shane "Sw3rve" Strickland
Ja, jeg tror at mannen kjent fra sin tid i WWE som Isiah "Swerve" Scott blir en surprise 7th entrant i FotR ladder matchen
Jade Cargill (C) - Tay Conti
Eddie Kingston - Chris Jericho
Matt Hardy, Andrade El Idolo & Isiah Kassidy - Sammy Guevara, Darby Allin & Sting
Jon Moxley - Bryan Danielson
Britt Baker D.M.D (C) - Thunder Rosa
ReDRagon - Jurassic Express (C) - Young Bucks
CM Punk - MJF
"Hangman" Adam Page (C) - Adam Cole
Gikk ikke så altfor gærlig det. Hvis flere er gira kan jeg godt sette opp en AEW tippekonk

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg er med jeg på det. Ser Dynamite hver fuckings uke og iblant Rampage og om jeg hører om noe på Dark/Elevation (f.eks. når Kingston kommenterer eller noe good shit) så burde ha litt kontroll!

Jeg er DRITLEI at ALLE som møter DMD går til ringen aleine også interferer Rebel og Jamie Hayter sånn ca 269 ganger i HVER KAMP. Altså jeg skjønner heat jeg og. Men det er det samme hele jævla tiden. Man trenger annerledes booking der, det blir så jævla oppbrukt.

Forøvrig. ALL HAIL THE MAD KING. Alltid. Og Y2J er på vei der jeg håpa. Det elsker jeg. Props for at han ikke kjørte egotrip!

Punk v MJF. Fantastisk. Jeg kan ikke komme med ord.

Og for helvete. Push Wardlow TO THE MOON. Han er så over. Han er så fet. Han har noe ved seg som er noe mer enn en bigguy. Det er noe mer der. Det er layers (intervjuet med goodguy CVV er å anbefale, man får et godt inntrykk av mannen bak Wardlow if u want)

Verdensmesterskap i Euphoriatitting på bookinga av Jade v Tay Conti eller? Kyssing opphøyd i kyssing. Jade blir bedre og bedre og bedre. Hun er så crossoverstjerne som de kanskje ikke har i AEW (hun har størst potensiale). Du VIL se Jade Cargill. Og Tay Conti er enorm til å få folk til å se bra ut, hun har judobakgrunn som brukes veldig bra og selv er hun veldig god in-ring, litt sånn best of the next best

Hvorfor skal man pushe jævla Dan Lambert så jævlig? 297 shots av han og Page/Scorpio/PvZ. Jeg liker Ethan og Scorpio jeg. Men det er liksom ikke Leonardo DiCaprio og Ariana Grandestjernenivå på de liksom

Adam Page er så undervurdert in-ring han. Jeg elsker å se matchene hans så jævlig

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For et fantastisk show. 10 kamper og 4 timer er fortsatt litt mye og langt, men jeg koste meg med så og si alt. Liker at hver match er noe eget og det bør være noe for alle seere her.

Jericho vs Kingston

Perfekt måte å starte showet på, og digger Kingston sine matcher. Har vært litt lei av Jericho i det siste, men dette var en perfekt måte å bruke han på, og han utførte det også på en perfekt måte. Stort å la Kingston vinne gjennom submission! En heel Jericho er også alltid mye bedre enn face.

Three Way Tag Team
I slike matcher er jeg i utgangspunktet mest fan av at alle tre lag har en i ringen til alle tider, men synes at de kun var to i ringen og et lag måtte klare å tagge seg inn fungerte bra med historien de ønsket å fortelle. Tre strålende tag teams og en utrolig underholdende match.

Jungle Boy sin top rope hurricanrane og så direkte over til en german suplex er drøyt. Og så smoooooooth gjennomført.

Greit at Jurassic Express beholder titlene. Young Bucks og ReDRagon trenger ikke titlene for å holde deres feud gående.

Ladder match
Ikke den beste ladder matchen man har sett, men stor underholdning. Gøy med big meaty men i en slik match, og synes at Orange Cassidy er en liten mvp for denne matchen. Føler at alle spotsa rundt han fungerte meget bra. Håper det går bra med han etter den landingen etter Keith Lee yeetet han alt for langt.

Riktig at Wardlow også vant.

Jade Cargill vs Tay Conti

LIkte matchen for det den var. Jade ser bedre og bedre ut in ring for hver match, og det er bra. Alt det andre har hun.

CM Punk vs MJF
Hele feuden har vært perfekt i mine øyne og for en match dette her var! Jeg har ikke det store forholdet til ROH, men for en entrance fra CM Punk. Og for en fet sang "Miseria Cantare" er. En perfect entrance sang.

Matchen var som sagt strålende og og fint å få Wardlow sin turn her og. Så er spørsmålet om MJF endrer mening og vil ha tittelmatchen til Wardlow allikevel nå. Liker at det fortsatt er mye å bygge på videre her.

Britt Baker vs Thunder Rosa

Dette er den klart største matchen de kunne hatt for denne tittelen på dette showet. De har hatt ca et år på å bygge opp dette her. De har drøyd det lenge og klarte å ende med at de har stresset frem en ikke så spennende historie til dette showet (som burde være enkelt og åpenbart).
Er også meget lei alt av interferences i Britt Baker sine matcher. Hun trenger det ikke. Denne matchen burde vært strålende, den ble bra men man forventer mye mer av disse to og det bør være enkelt for dem.

De var også i en såkalt "death spot" med publikum hvor de må i ringen etter CM Punk og MJF. Noe som heller ikke hjalp dem..

Ender vel med at Rosa vinner tittelen i Texas om noen uker, men da føler jeg ikke at de trengte denne matchen her.

Jon Moxley vs Bryan Danielson
Nok en strålende match, men er jo post match man husker best. WILLIAM FUCKINGS REGAL! LETS GO!

En jeg har ønsket meg til AEW, men hadde aldri i verden tenkt han i en slik rolle med Moxley og Danielson. Er jo perfekt.

Six Man Tornado Tag
En match som man ikke trengte på cardet (skjønner hvis de vil ha Sting på cardet), men utrolig underholdende match når den først var der. Et sykt tempo gjennom de 13 minuttene det varte.

STING er fader meg 62.

Håper det går bra med Sammy og Isiah Kassidy. En sjuk spot, men like dum/unødvendig som det er kult.

Adam vs Adam

God main event. Liker begge to ekstremt godt i ringen. Skjønner hvis folk mener det ble litt mye mot slutten når det gjelder finisher/kick outs, men jeg koste meg.

Lurer på hvem Hangman sin neste utfordrer blir.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Holy for ett Dynamite

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig bra PPV. Litt i lengste laget da jeg var ganske lei når main eventen kom. Så endte opp med å skippe å se den, men de 3 matchene jeg så frem til leverte.
Litt kjipt at Bryan måtte tape da skulderen var tydelig over matten i vinkelen det ble filmet fra.
Veldig bra at Kingston fikk seieren over Jericho.
Og selv om det ble ganske forutsigbart, helt greit med CM Punks interference seier.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jeg er dritlei Dan Lambert. Jeg vurderer egentlig å gi faan i hele driten. Og HVEM BRYR SEG OM PAIGE VAN ZANT foruten onlyfans folk? Det er en stykke UFCpeep jeg bryr meg om i wrestling og det er Brock. Fordi han er god og forbanna underholdende. Change-channel-heaten på alt med Dan Lambert er så stor at han drar ned Sky og Page som er fantastiske i their own rights. Men om Sky er champ lengre enn neste uke vet man ihvertfall hvilke segmenter man ikke skal se fremover. Det er da noe

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Liker Lambert jeg, men ja er enig at de kanskje får litt for mye fokus. Aldri sett Paige van Zant før, så kan ikke utalle meg så mye der, men blir spennende å se hvor fort hun tar til ringen. Velfortjent at Scorpio endelig vinner en singles tittel da

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Episoden føltes i hvert fall ut som en ny "sesong-syklus" hvor veldig mye nytt skjedde.

Likte promosegmentet mellom Kingston og Jericho. Føler man kan høre på Kingston snakke i det uendelige uten å gå lei.

Inner Circle er ferdig. En faction som har vært der siden dag 1 av Dynamite. Føler at en slik "ikonisk" faction kanskje burde hatt en enda mer dramatisk/dramaturgisk splitt.

"The Jericho Appreciation Society" er et elendig navn, hvis dette er legit det de skal hete fremover. Navnet er jævlig "on the nose" i hvert fall.

Det jeg liker med dette utfallet:

Kingston, Santana og Ortiz er samlet. Det bør bli fantastisk. Håper at PnP blir mer pushet fremover.

Trodde Daniel Garcia skulle ende opp hos Mox/RegalDanielson sin gruppe, slik Danielson nevnte i en tidligere promo. Håper da at hovedplanen til "JAS" er å pushe Daniel Garcia mest mulig. 2.0 er underholdende nok, men de blir vel bare to "goons" som skal ta pin falls.


Jeff Hardy har jeg skrevet om før. Jeg merker at det er lenge siden jeg har brydd meg noe særlig om han i ringen. Håper han og Matt kan få et underholdende siste run som tag team som de kan være fornøyde med.


Som med Kingston, så føles det ut som at man kan høre på Regal prate i det uendelige. For en promo. For en faction dette her bør bli.


Har personlig ikke noe mot Lambert, men skjønner hvis folk kan synes at det kan blir litt mye av han i monitor.
Siden Cody vant TNT-tittelen i desember, så har det vært mye rart med denne tittelen. Tror det blir nok et kort run her, hvor Wardlow tar tittelen over Scorpio Sky når de skal møtes. DA håper jeg man får et ordentlig run med Wardlow som champ.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»