AEW 2021

Svar
Crabsen

AEW 2021

Legg inn av Crabsen »

Og her fortsetter vi AEW diskusjonene våres for 2021!

chains

Legg inn av chains »

Punk å Bryan skal vist nok være all elite, tanker?
Spent på hvor aktive de eventuelt blir å være, om de blir full time eller bare special attractions

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

AeW overtatt wrestling trona fra WWE nå?

chains

Legg inn av chains »

For min del leverer aew absolutt et bedre produkt enn wwe, men det er nå bare min smak da.
Mulig wwe har tatt seg opp også for alt jeg vet, kutta ut sports entertainment helt for en 2-3 år siden

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kvalitetsmessig har jeg rangert AEW foran WWE siste året nå, men etter forrige uke hvor de returnerte til live crowds har WWE virkelig slått hardt tilbake. AEW kommer aldri til å overta WWE uansett størelse messig, vel, minst om 50 år isåfall, men fortsetter de å levere kvalitet, og om de får Punk og/eller Bryan kommer det definitivt til å være enda sunnere konkuranse

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Skulle ønske WWE kutta ut sports entertainment for 2-3 år siden, dessverre har de gått stikk motsatt vei. Kan ikke huske sist det var så "barnevennlig", hvis noen gang før

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Endelig skal AEW til NOOOOOORTH CAROLIIIIIIINNNAAAAAAAAAA!

Ser ut som et strålende card https://twitter.com/AEW/status/1420203605362020354i natt, og gleder meg virkelig til main eventen med Elite vs Dark Order.

Håper at:

- Page og Omega aldri møtes 1 mot 1 i løpet av matchen

- Omega blir introdusert med et eller annet... SOOOOOOUTH CAROLIIIIIIINNNAAAAAAAAAA.



Ellers er Painmaker gimmicken til Jericho fortsatt ganske cringe.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

[quote=Håper at:

- Page og Omega aldri møtes 1 mot 1 i løpet av matchen

- Omega blir introdusert med et eller annet... SOOOOOOUTH CAROLIIIIIIINNNAAAAAAAAAA.

[/quote]

Ingenting av de to tingene skjedde. Men for en entrance for Hangman og Dark Order!

Elite Squad var også festlig. Og for en herlig match. Greit at Hangman/DO tapte her, spent på hvordan de bygger dette videre.


Showet som et helhet var som vanlig herlig. Torsdager er så mye bedre med AEW på skjermen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

"ElGuaje=Håper at:

- Page og Omega aldri møtes 1 mot 1 i løpet av matchen

- Omega blir introdusert med et eller annet... SOOOOOOUTH CAROLIIIIIIINNNAAAAAAAAAA."


Ingenting av de to tingene skjedde. Men for en entrance for Hangman og Dark Order!

Elite Squad var også festlig. Og for en herlig match. Greit at Hangman/DO tapte her, spent på hvordan de bygger dette videre.


Showet som et helhet var som vanlig herlig. Torsdager er så mye bedre med AEW på skjermen.
[/quote]

chains

Legg inn av chains »

Blir spennende å følge denne videre,
Hangman får vel lurt til seg tittelkampen igjen på et vis.
Drømmer ellers om at Tony skal kjøpe cult of personality å gi den til MJF før Punk debuterer, tenk dere heaten den vil gi!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor jul 29, 2021 6:58 pm Blir spennende å følge denne videre,
Hangman får vel lurt til seg tittelkampen igjen på et vis.
Drømmer ellers om at Tony skal kjøpe cult of personality å gi den til MJF før Punk debuterer, tenk dere heaten den vil gi!

Kommer du fra VGD? Hvis ja, hva var brukernavnet ditt?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Herlig Dynamite ja! Main eventen var ikke helt min cup of tea, men var greit for hva det var. Den spoten (av flere) der Gage skjærer Jericho opp med pizzakutteren, før de øyeblikkelig kutter til en dominos reklame hvor de kutter pizzaen er den beste segwayen på lang lang tid.

Resten av showet var fullstendig glimrende. Liker bookingen av Black så langt, men håper de gir han litt background story å nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 11:35 am Herlig Dynamite ja! Main eventen var ikke helt min cup of tea, men var greit for hva det var. Den spoten (av flere) der Gage skjærer Jericho opp med pizzakutteren, før de øyeblikkelig kutter til en dominos reklame hvor de kutter pizzaen er den beste segwayen på lang lang tid.

Resten av showet var fullstendig glimrende. Liker bookingen av Black så langt, men håper de gir han litt background story å nå
Ikke helt meg heller, selv om enkelte matcher kan være underholdende. Men selve sjangeren "death match" er noe jeg aldri ser på utenom når AEW har sine versjoner av hardcorde matcher.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 11:35 am Herlig Dynamite ja! Main eventen var ikke helt min cup of tea, men var greit for hva det var. Den spoten (av flere) der Gage skjærer Jericho opp med pizzakutteren, før de øyeblikkelig kutter til en dominos reklame hvor de kutter pizzaen er den beste segwayen på lang lang tid.

Resten av showet var fullstendig glimrende. Liker bookingen av Black så langt, men håper de gir han litt background story å nå
Håper på mer backstory jeg og.

Denne videoen hans (https://www.youtube.com/watch?v=VQQJFZa7g4c) forteller jo mye, men er jo noe han har gjort på eget initiativ og ikke er "kayfabe" innenfor AEW sin verden enda.

Denne her fra partsFUNknown/Wrestletalk er jo også veldig bra! https://www.youtube.com/watch?v=tJoCu4rPHuc

Men man trenger det som sagt også forklart gjennom Dynamite.

chains

Legg inn av chains »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 11:33 am
chains skrev: tor jul 29, 2021 6:58 pm Blir spennende å følge denne videre,
Hangman får vel lurt til seg tittelkampen igjen på et vis.
Drømmer ellers om at Tony skal kjøpe cult of personality å gi den til MJF før Punk debuterer, tenk dere heaten den vil gi!

Kommer du fra VGD? Hvis ja, hva var brukernavnet ditt?
Var aldri spesielt aktiv på vgd, var bare inne å leste litt i ny og ne

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva tror dere egentlig blir main eventen på All Out?

Virker ikke som at det blir Adam Page nå som han må kjempe seg opp til å bli #1 contender igjen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: fre jul 30, 2021 3:31 pm
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 11:33 am
chains skrev: tor jul 29, 2021 6:58 pm Blir spennende å følge denne videre,
Hangman får vel lurt til seg tittelkampen igjen på et vis.
Drømmer ellers om at Tony skal kjøpe cult of personality å gi den til MJF før Punk debuterer, tenk dere heaten den vil gi!

Kommer du fra VGD? Hvis ja, hva var brukernavnet ditt?
Var aldri spesielt aktiv på vgd, var bare inne å leste litt i ny og ne
Ok. Hyggelig å ha deg aktiv her da!

chains

Legg inn av chains »

Jo takk! Har jo sett at interessen dalte ganske kraftig på vgd, tenkte å prøve å være litt aktiv så det ikke dør ut helt.

Ser bare aew fortiden, men har sett omtrent alt av det wwe har levert fra 1996 til 2019, tna fram til Hogan & co kom å raserte hele bedriften, og sporadisk sett litt RoH.
Så jeg er da litt bereist i nyere wrestling historie

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 6:00 pm Hva tror dere egentlig blir main eventen på All Out?

Virker ikke som at det blir Adam Page nå som han må kjempe seg opp til å bli #1 contender igjen.
Tror fortsatt det blir Hangman vs Omega, finner vel en vei å booke seg til det. Skulle det mot formodning ikke bli det vet jeg ikke, kunne Okada tatt seg en tur til USA? Enda en rematch mot Moxley? Christian? Orange? Aner ikke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: fre jul 30, 2021 6:52 pm Jo takk! Har jo sett at interessen dalte ganske kraftig på vgd, tenkte å prøve å være litt aktiv så det ikke dør ut helt.

Ser bare aew fortiden, men har sett omtrent alt av det wwe har levert fra 1996 til 2019, tna fram til Hogan & co kom å raserte hele bedriften, og sporadisk sett litt RoH.
Så jeg er da litt bereist i nyere wrestling historie

Eneste jeg ser 100% om dagen er AEW. Så følger jeg med på det WWE har å by på gjennom youtube og podcaster. Burde sett mer NXT, men har falt litt av der. RAW gir meg nada, mens alt med Roman på SD har vært veldig bra så lenge det har vart.

Er veldig glad i NJPW, men har blitt lite der og fra min side, mye skader der som har ødelagt mye for dem.. Men man nærmer seg vel en ny G1 snart, så det blir jo alltids gøy.
Sist redigert av ElGuaje den fre jul 30, 2021 7:35 pm, redigert 1 gang totalt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 7:31 pm
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 6:00 pm Hva tror dere egentlig blir main eventen på All Out?

Virker ikke som at det blir Adam Page nå som han må kjempe seg opp til å bli #1 contender igjen.
Tror fortsatt det blir Hangman vs Omega, finner vel en vei å booke seg til det. Skulle det mot formodning ikke bli det vet jeg ikke, kunne Okada tatt seg en tur til USA? Enda en rematch mot Moxley? Christian? Orange? Aner ikke.
Ja, jeg vet ikke. Alt annet enn Page føles ut som en nedgradering akkurat nå, uansett hvem det skulle vært.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 7:35 pm
Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 7:31 pm
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 6:00 pm Hva tror dere egentlig blir main eventen på All Out?

Virker ikke som at det blir Adam Page nå som han må kjempe seg opp til å bli #1 contender igjen.
Tror fortsatt det blir Hangman vs Omega, finner vel en vei å booke seg til det. Skulle det mot formodning ikke bli det vet jeg ikke, kunne Okada tatt seg en tur til USA? Enda en rematch mot Moxley? Christian? Orange? Aner ikke.
Ja, jeg vet ikke. Alt annet enn Page føles ut som en nedgradering akkurat nå, uansett hvem det skulle vært.
En tanke kan jo også være at de venter med Hangman vs Omega nå og det store øyeblikket hvor Hangman vinner tittelen, fordi de har en stor return planlagt på slutten av showet, og det ville tatt mye vekk fra det øyeblikket. Punk eller Bryan? Så Cultaholic var inne på det, så tenkte det var verdt å nevne det her. For min del kan jeg fint vente med Hangman vs Omega også, herlig paced story, og for en payoff den omsider kommer til å få

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 8:05 pm
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 7:35 pm
Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 7:31 pm

Tror fortsatt det blir Hangman vs Omega, finner vel en vei å booke seg til det. Skulle det mot formodning ikke bli det vet jeg ikke, kunne Okada tatt seg en tur til USA? Enda en rematch mot Moxley? Christian? Orange? Aner ikke.
Ja, jeg vet ikke. Alt annet enn Page føles ut som en nedgradering akkurat nå, uansett hvem det skulle vært.
En tanke kan jo også være at de venter med Hangman vs Omega nå og det store øyeblikket hvor Hangman vinner tittelen, fordi de har en stor return planlagt på slutten av showet, og det ville tatt mye vekk fra det øyeblikket. Punk eller Bryan? Så Cultaholic var inne på det, så tenkte det var verdt å nevne det her. For min del kan jeg fint vente med Hangman vs Omega også, herlig paced story, og for en payoff den omsider kommer til å få

Jeg trodde før ukas Dynamite at det skulle bli Omega vs Page, hvor det var mulighet for at Page kom til å tape. Så kunne man gravet han ned enda en gang, før man bygget han opp til å ta tittelen ved neste forsøk. Nå er jeg ikke sikker på hva som skjer. Nå med Bryan og Punk på vei inn, så er jeg usikker på hvor man skal putte dem i cardet. Åpenbart høyt på cardet, men skal de rett i tittelbildet? Men blir det ødeleggende for alt de har gjort med Page siden dag 1?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 8:53 pm
Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 8:05 pm
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 7:35 pm

Ja, jeg vet ikke. Alt annet enn Page føles ut som en nedgradering akkurat nå, uansett hvem det skulle vært.
En tanke kan jo også være at de venter med Hangman vs Omega nå og det store øyeblikket hvor Hangman vinner tittelen, fordi de har en stor return planlagt på slutten av showet, og det ville tatt mye vekk fra det øyeblikket. Punk eller Bryan? Så Cultaholic var inne på det, så tenkte det var verdt å nevne det her. For min del kan jeg fint vente med Hangman vs Omega også, herlig paced story, og for en payoff den omsider kommer til å få

Jeg trodde før ukas Dynamite at det skulle bli Omega vs Page, hvor det var mulighet for at Page kom til å tape. Så kunne man gravet han ned enda en gang, før man bygget han opp til å ta tittelen ved neste forsøk. Nå er jeg ikke sikker på hva som skjer. Nå med Bryan og Punk på vei inn, så er jeg usikker på hvor man skal putte dem i cardet. Åpenbart høyt på cardet, men skal de rett i tittelbildet? Men blir det ødeleggende for alt de har gjort med Page siden dag 1?
I min mening må Bryan og Punk rett inn i tittelbildet ja, eller ihvertfall i main eventen i en annen form så lenge om ikke annet (mao feud vs Cody). Ingen selskap på kloden som hadde gjort noe annet, og riktig så med navnet de har, og for Bryan sin del ihvertfall fortsatt wrestling kvaliteten. Som sagt har jeg ikke noe imot at de kjøler ned Hangman vs Omega på ny nå, er så herlig historie dette de kan bare bygge og bygge videre på, ingen hast, selv om jeg også gjerne ville se det allerede nå. Øyeblikket blir så utrolig mye bedre når tar tiden sin med det, men man skal selvsagt ikke bruke for lang tid heller, men det føler jeg absolutt ikke er en sitausjon per idag ihvertfall.

Får vi f.eks både Bryan og Punk debut/return i et spann av 1 måneds tid, blir det kanskje også litt vrient å sette begge rett i World title bildet. Men jeg kan også se det lede til en triple threat. La oss si Bryan debuterer først, går rett etter Omega, taper matchen såvidt, Punk debuterer rett etter matchen og utfordrer Omega. Sistnevnte klarer med nød å forsvare beltet mot Punk å due to shenanigans, som setter opp en triple threat. Punk eller Bryan ser ut til å vinne tittelen, men triple threat rules så Omega's boys kommer inn å starter en beatdown. Cue Hangman som kommer løpende ut og får Elite vekk fra ringen, men er uheldig etter det og med et uhell på et eller annet hvis koster Punk eller Bryan seieren, Hangman blir kastet ut av ringen bakfra av Omega, som deretter forsvarer tittelen. Etter det har man da flere muligheter, men mest åpenbare blir vel da Bryan vs Punk (lager nok sin egen liten feud seg i mellom gjennom denne feuden med Omega), og Omega vs Hangman endelig for tittelen. Bare en kjapp tanke på hva som kunne vært

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør jul 31, 2021 10:40 am
ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 8:53 pm
Crabsen skrev: fre jul 30, 2021 8:05 pm

En tanke kan jo også være at de venter med Hangman vs Omega nå og det store øyeblikket hvor Hangman vinner tittelen, fordi de har en stor return planlagt på slutten av showet, og det ville tatt mye vekk fra det øyeblikket. Punk eller Bryan? Så Cultaholic var inne på det, så tenkte det var verdt å nevne det her. For min del kan jeg fint vente med Hangman vs Omega også, herlig paced story, og for en payoff den omsider kommer til å få

Jeg trodde før ukas Dynamite at det skulle bli Omega vs Page, hvor det var mulighet for at Page kom til å tape. Så kunne man gravet han ned enda en gang, før man bygget han opp til å ta tittelen ved neste forsøk. Nå er jeg ikke sikker på hva som skjer. Nå med Bryan og Punk på vei inn, så er jeg usikker på hvor man skal putte dem i cardet. Åpenbart høyt på cardet, men skal de rett i tittelbildet? Men blir det ødeleggende for alt de har gjort med Page siden dag 1?
Som sagt har jeg ikke noe imot at de kjøler ned Hangman vs Omega på ny nå, er så herlig historie dette de kan bare bygge og bygge videre på, ingen hast, selv om jeg også gjerne ville se det allerede nå. Øyeblikket blir så utrolig mye bedre når tar tiden sin med det, men man skal selvsagt ikke bruke for lang tid heller, men det føler jeg absolutt ikke er en sitausjon per idag ihvertfall.


"Problemet" er vel hvor lenge man kan dra det ut, med tanke på hvor over Page er om dagen og at de faktisk har satt i gang feuden mellom dem. Før har det gått fint å dra det ut, siden de aldri har gjort noe med hverandre, kun små hint og en Page som har prøvd å finne seg selv. Men nå som de faktisk har satt i gang dette her, hvor langt kan de dra strikken uten å gjøre noe? Skal man smi jernet mens det er varmt nå, eller satse på at det fortsatt er varmt ved en senere anledning? De kan alltid utsette det, men blir det bedre enn slik ståa er nå?

Er godt mulig at de har en god langsiktig plan her, men av og til føler man at slike ting bare dør ut, siden de ikke "pulled the trigger" det da de burde ha gjort det.

Personlig føler jeg ikke at Omega sin belt collector-gimmick er i nærheten av å være ferdig, så vil ikke se han miste tittelen enda heller riktignok. Men frykter at Bryan og Punk skal ta plassen til Page. Men Bryan er vel såpass gavmild at han ikke bryr seg så mye om akkurat det, har vært åpen at han vil løfte opp de "nye stjernene". Vet ikke hvor man har Punk. Men bare statusen han gjør at han bør være i tittelbildet og generelt være uslåelig.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nå har Dark Order blitt en egen greie hvor de har blitt gjeng med "loveable goofballs", men det hadde vært noe fint å over det hvis Bray Wyatt hadde kommet inn som leder og tatt over for Brodie Lee.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: søn aug 01, 2021 2:31 pm Nå har Dark Order blitt en egen greie hvor de har blitt gjeng med "loveable goofballs", men det hadde vært noe fint å over det hvis Bray Wyatt hadde kommet inn som leder og tatt over for Brodie Lee.
Om AEW ikke plukker opp Windham Rotunda begynner jeg å lure. Han kan tilby så mye mer enn Punk og Danielson.

chains

Legg inn av chains »

Vakker entrance av black, gåsehud!
Å en squash da! Så ikke den komme

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For en nydelig booket Main Event og post match segment. Her gjør de alt riktig med Black, og de hadde meg faktisk en stund der med Cody sin retirement. Strålende saker!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Cody kommer ikke til å pensjonere seg. Han er heller ingen Mark Henry når det kommer til den type promo. Problemet nå er jo det at Cody har gjort det for mye.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»