AEW 2021

Svar
Salihovic91

Re: AEW 2021

Legg inn av Salihovic91 »

Dax er helt nydelig. Både som wrestler, på twitter og som kar. Enormt stykke utøver og menneske! Litt synd jeg ikke tenker det samme om Cash Wheeler, ikke like fan av han. Og det demper litt på tanken om FTR

Hadde forøvrig vært kult med EN match med DMD/BayBay hvor man ikke hadde interference. Det hadde også vært kult om womens wrestling ikke ble booka som WWE sin (foruten Becky). Det hadde vært meget. Endel av litt av interessen er litt på vei til å knekke. Dan Lambert sine promos som er så jævla idiotisk gjør at jeg angrer på at jeg fjerner ørevoks hver eneste gang han åpner kjeften. Turn Ethan Page face, kjør han single. Han er for god til å være den 99. mest viktige i en faction som involverer Dan Lambert som er wannabemacho, han grusomme fyren til PvZ, PvZ som ikke har tidenes karriere i MMA, og en haug andre dritfolk, en MMAfyr som kan ende i fengsel osv. Jeg orker ikke så jævla mye drit.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Btw. Man må asap turne Nyla Rose face og kaste Vickie på dør. Nyla er strålende på micen, karismatisk som få, sjarmerende, artig, kvikk i replikken. Kjør Nyla som face. Det er det som er det rette med hun typ for flere år siden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Strålende klippet sammen "dokumentar" om feuden mellom CM Punk og MJF. Samme konto som laget "The Good, The Bad and The Elite" om Omega og Hangman.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Toni Storm er en nydelig signering, men orker ikke å ta ordentlig av før AEW og TK viser at de faktisk tar kvinnedivisjonen på alvor og gir dem mer dybde i løpet av en to timers dynamite enn de vanlige 15 minuttene før main eventen.

FTR som face kan bli interessant.

Wheeler Yuta er veldig spennende. Strålende match mot Danielson nå, og håper han ender opp i BCC etter hvert.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

The Briscoes vs FTR på nattens ROH Supercard of Honor er virkelig å anbefale.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en uke for FTR!

chains

Legg inn av chains »

Main eventen var et kunstverk!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor apr 07, 2022 5:49 pm Main eventen var et kunstverk!
En nydelig match ja, som forventet når det er FTR og Young Bucks.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Joe vs Suzuki annonsert for kommende Dynamite. Oh lord

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en stjerne de holder på å bygge med Wheeler Yuta.

For en match mot Moxley.

Nydelig!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Føler ikke at AEW trenger en Great Khali/Omos type.

Satnam Singh skal få en sjanse, men er 99,9% sikker på at dette ikke kommer til å bli noen stor suksess.

Heller ikke en karakter som trenger en "lights out". Behold det til større ting enn dette her..

chains

Legg inn av chains »

Føler ikke at det er så mange feuder jeg er spesielt invistert i akkurat nå, er vel egentlig bare MJF - Wardlow. Resten synes jeg er litt meh.
Shafir mot sky blue var regelrett balle og jeg gruer meg til matchen mot Jade.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Gud bedre så ræv Satnam Singh så ut. Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Her er det bare å turne Sammy og Tay heel asap.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn apr 17, 2022 2:19 am
Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.
Caller bluff på begge. Den ene gangen Khali gjorde det på Taker (?) i sine tidlige dager, så det helt nydelig ut.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn apr 17, 2022 6:23 am
ElGuaje skrev: søn apr 17, 2022 2:19 am
Salihovic91 skrev: lør apr 16, 2022 11:44 pm Den der "kranium crush"-greia er det verste som fins i hele fuckings wrestlingverden
Har aldri sett visuelt bra ut og kommer nok aldri til å gjøre det, uansett hvor stor man er.
Caller bluff på begge. Den ene gangen Khali gjorde det på Taker (?) i sine tidlige dager, så det helt nydelig ut.
Da får du gjerne backe opp det du sier med bevis, så er det mulig du kan overtale meg.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Backer Crabsen her. Khali gjorde den faktisk legit da Rey, Batista, Taker og Finlay solgte den sykt bra. Hjalp også på med effekten av blod som kom i munnen på dem.
AEW derimot er ikke et produkt der dette kommer til å ha noe positiv innvirkning.

chains

Legg inn av chains »

Kule news i natt da! ikke sett så my njpw selv, men tror det kan bli et bra show i Chicago

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: tor apr 21, 2022 6:51 pm Kule news i natt da! ikke sett så my njpw selv, men tror det kan bli et bra show i Chicago
Har ikke sett så mye av NJPW siden de stengte ned for pandemien, men på generell basis er NJPW strålende og deres 2014/15-2020 er vanskelig å toppe.

Gleder meg til showet selv, ekstremt mange mulige "drømmekamper" som kan skje.

Håper at AEW og Stardom også finner på noe lignende snart.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Vi må ikke glemme samarbeidet med DDT. Det er et selskap jeg har fått sansen for, 25års jubileumet deres fra mars i år er noe av det mest underholdende jeg har sett av wrestling. En del humor og galskap, men de 4 siste kampene var "vanlige" (selv om en av de var en hardcore match") og spesielt den 45 minutter lange main eventen er noe av det beste jeg har sett i hele mitt liv, ihvertfall under pandemien.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Dax v Cash i natt blir herlig. Føler det er 50/50 her, men tror/håper på Cash siden jeg føler at han trenger det mer enn Dax akkurat nå.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Danielson vs ZSJ ville vært magisk. Jeg har sett kampen de hadde i Tyskland, må vel ha vært i 2009 eller no. Den var ganske bra, men ZSJ er jo en mye bedre wrestler nå enn han var da, med en helt annen stil.
Ospreay har covid, men han er sikkert tilbake til Forbidden Door.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nydelig FTR-match. Skjønner hvorfor de fortsetter Dax sitt lille singles «push», selvom det også hadde vært kult Cash gikk videre for at han også kunne vist seg frem som en singles wrestler.

Hva skjer med TNT-tittelen egentlig? Nå har det vært så mye frem og tilbake siden nyttår..

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor apr 28, 2022 12:54 pm Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?
Er sykt mange morsomme kamper man kan tenke på, her er noen «outsidere»

Miro vs Takagi

Ishii vs Keith Lee

Daniel Garcia vs Gabriel Kidd

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor apr 28, 2022 5:22 pm
Crabsen skrev: tor apr 28, 2022 12:54 pm Et par matcher jeg håper/tipper vi får se under Forbidden Door

- Bryan Danielson vs Zack Sabre Jr.

- Okada vs Punk

- Ospreay vs Omega (hvis mulig?), evt Ospreay vs Andrade

- Naito/Hiromu vs Darby Allin

Noen matcher dere kunne tenkt?
Er sykt mange morsomme kamper man kan tenke på, her er noen «outsidere»

Miro vs Takagi

Ishii vs Keith Lee

Daniel Garcia vs Gabriel Kidd
Fine de der. Jeg tenker vi garantert får et par faction vs faction matcher også, united empire vs jericho sociaty er en av mine, kanskje også en undisputed elite vs united empire? Evt mot Jay White, EVIL, Takahashi, Chase, Ishimori & Phantasmo?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Dax v Wheeler var en treat av en match. Jeg elska det. Så jævla mye. Med Punkster på micen i tillegg.

Wheeler Yuta er så heit atte hjelp, gi han pinnen i hans hjemby. Helt fantastisk! Og William Regal er så on point og hver gang han sier "man with the mask", han er så enorm!

Deilig å se Rey Fenix og Pac tilbake igjen. Spesielt førstnevnte, kanskje min favoritt inringdude. Han gjør ting ingen andre kan

Også vil jeg gi en shout til Lance Archer, han har ingen stories egentlig men han leverer wowzers etter wowzers. Idag igjen med Wardlow, Wardlow sin første move som er en flippin Hurricanrana. Skulle vise seg idag godeste Wardlow og gjorde mer enn vanlige big-guys

Også må jeg si at jeg håper MJF får inn BÅDE W.Morrisey og nZo til neste uke, jeg elska de i WWE og W.Morrisey har ifølge mange blitt bedre i Impact så det kan bli bra (gitt at teasen faktisk er legit og ikke MJF som leker mindgames)

Sammy er så jævla heel nå og det er på nivå med turnoffheat. Å no-selle en bump på en barbwireladder er så patetisk atte hjelp. Også at Tay noseller bodyshots fra PvZ er også bare tull. Men likte matchen foruten det og den fikk gjort en hel del greier. En mer monumental vinst for Sky, som by default omtrent turner face, Tay og Sammy er deffo heels, Dan Lambert blir sparka i balla og synes sikkert det er kult som faan, Kaz er første opponent for Sky også en liten detalj hvor Egon Page ser litt sideeyed på Kaz og Sky. Tror ikke det er læng til Sky og Page ikke lenger er team, og da tenker jeg Dan Lambert kan gå til å være manager for PvZ. Sky og Egon er alt for gode på micen til å ikke kjøre løpet sjæl

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

AEW: Unrestricted Podcast med Lord William Regal er mustwatch btw!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Stu Grayson har visst forlatt AEW. Usikker på om han ikke fikk kontrakten forlenget, eller om han ikke ønsket å forlenge.

Uansett synd siden jeg likte han meget god i ringen, men han fikk ikke så mange muligheter, selv de periodene var på sitt Dark Order heiteste.

Joey Janela og Marko Stunt har også forlatt AEW da de ikke fikk forlenget kontraktene sine.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»