AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »



Cardet neste uke er stacked med Dynamite fra Arthur Ashe og to-timers Rampage.

Danielson vs Omega bør bli en fantastisk TV-kamp, men tipper de holder det litt igjen for en PPV match ved en senere anleding. Time limit draw virker logisk, så får man se hvilken vei de går.

Og Arthur Ashe er en utrolig kul stadion, så blir gøy å se et show derifra.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Nok et herlig Dynamite!

Fy faen for et par stacked cards onsdag og fredag neste uke, dette blir gøy

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig bra Dynamite. Har ikke sett main eventen enda men til nå har det ikke skuffet.
Danielson vs Omega allerede neste uke?! Vi er bortskjemt, men virker ikke som det er for tittelen.
Og CM Punk vs Hobbs på Rampage neste uke. Mistet interessen av Rampage etter fredagens episode, men neste uke blir det hvert fall å se.


Crabsen

Legg inn av Crabsen »

AEW er bare så latterlig bra om dagen, nok et helt glimrende Dynamite. Godt å se Cody bli buet ut av bygningen å, forhåpentligvis starten på et heel turn dette.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Veldig bra Dynamite. Fy faen for en match mellom Bryan og Omega, kanskje Bryan får en Meltzer5* nå.
Sting er også i veldig bra form virker det som.

CM Punk derimot... føler de her promoene hans ble utdatert halvveis inn i den første når han debuterte. Mulig han faktisk trenger et WWE script for å klare seg bedre. Det er ikke det at promoene er dårlige, er bare at de er begynt å bli ganske så kjedelig.

Også kjører AEW på med WWE stil å annonserer "sell out" selv om internett viser tomme seter.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Og Cody kan ikke være døv. Crowden poppet som faen når Black kicket ut av cross Rhodes. Turn heel eller gå av skjermen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: tor sep 23, 2021 9:49 pm Og Cody kan ikke være døv. Crowden poppet som faen når Black kicket ut av cross Rhodes. Turn heel eller gå av skjermen.
Jeg tror og håper han har skjønt det nå. Håper han fremover blir en typ delusional face, som ikke skjønner hvorfor alle buer han, før han til slutt "snapper".

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Glimrende Rampage også, som det var noen overaskelse. Grand slam leverte virkelig opp til forventningene!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Var på HV-øvelse onsdag-fredag, så fikk endelig sett Dynamite i går kveld (og Rampage tidligere i dag). Heldigvis klarte jeg å holde meg unna spoilere.

En herlig uke for AEW og Bryan vs Kenny var så herlig som man kan få det, + at de har mye mer å jobbe med i fremtidige matcher.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor sep 23, 2021 9:47 pm Også kjører AEW på med WWE stil å annonserer "sell out" selv om internett viser tomme seter.
Det var vel sikkert per definisjon utsolgt, altså at det ikke var mulig å kjøpe flere billetter? Hva som var grunnen for at det var mange tomme seter vet jeg ikke. Scalpers, folk som ikke kunne dra og ikke har solgt billetten videre, sponsorplasser som ikke blir benyttet? Mye man kan "gjemme" seg bak.

Har sett kamper i Eliteserien hvor de f.eks kan bli sagt 8000 billetter solgte billetter, mens det i realiteten kanskje er 6000 som faktisk er inne og har benyttet seg av billetten.

Men det ser dumt ut ja.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor sep 23, 2021 9:49 pm Og Cody kan ikke være døv. Crowden poppet som faen når Black kicket ut av cross Rhodes. Turn heel eller gå av skjermen.
Han bør være smart nok til det ja, selvom han har hatt sine uttaleser før angående dette temaet.

Men når han i tillegg har gått full Homelander i outfiten, så bør han vel skjønne hva greia er.

Har jo også vist før at han kan være en veldig good heel, så hadde ikke hatt noe imot at han går den veien en periode. Er ikke så mye han får gjort som face når han er i den posisjonen han er i per dags dato (kan ikke utfordre for AEW-tittelen).

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Vil tro at onsdagens episode av Dynamite kommer til å bli meget spesiell og en stor episode for Dark Order.

Vi befinner oss da i Rochester, New York. Hjembyen til Brodie Lee. Byen han egentlig skulle debutere i, men hans debut ble heller den første episoden under "Covid-æraen"..

Får vi se et samlet Dark Order igjen? Returnerer Adam Page? Debut på Wyndham Rotunda?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Om AEW signerer Bray Wyatt (kaller han det enn så lenge) er jeg veldig spent på hvordan karakteren kommer til å bli. Er så mye for han å gjøre i AEW at jeg tror de bør gå til anskaffelse.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: søn sep 26, 2021 3:36 pm Om AEW signerer Bray Wyatt (kaller han det enn så lenge) er jeg veldig spent på hvordan karakteren kommer til å bli. Er så mye for han å gjøre i AEW at jeg tror de bør gå til anskaffelse.
Hvis han går dit håper jeg det blir mer kultleder-Bray enn Fiend-Bray. Men han virker kreativ nok til å finne på noe helt nytt og.

Liker Bray best når han jobber med det psykologiske istedenfor det overnaturlige.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vil ha nærmere Fiend Bray kun for å se hvordan Tony Kahn booker det.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vet jeg tidligere har kritisert AEW sitt ranking system fordi det ikke virker. Nå leser jeg at Bryan Danielson skal måtte ranke seg til tittelmatch mot Omega. Er det noen jeg mener kan skippe køen litt er det han som main eventet Wrestle Mania i år. Pluss han har allerede gjort seg fortjent etter matchen sist uke.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Sammy!

Litt trist da Miro sitt title reign har vært glimrende til nå, men samtdig veldig spent på hva Sammy kan gjøre med det. Kult at en "AEW original" endelig vinner en tittel også. Ser fort for meg Miro vinne den tilbake igjen etterhvert, men for nå er jeg som sagt veldig spent på å se hva Sammy får til

Og første challenger for Sammy da? Bobby Fish! Så virkelig ikke den komme, men for en deilig match det blir

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor sep 30, 2021 1:39 pm Sammy!

Litt trist da Miro sitt title reign har vært glimrende til nå, men samtdig veldig spent på hva Sammy kan gjøre med det. Kult at en "AEW original" endelig vinner en tittel også. Ser fort for meg Miro vinne den tilbake igjen etterhvert, men for nå er jeg som sagt veldig spent på å se hva Sammy får til

Og første challenger for Sammy da? Bobby Fish! Så virkelig ikke den komme, men for en deilig match det blir
Ja, enig. Skulle gjerne sett enda mer av Gods Favourite Champion. Så blir spennende å se hva han kommer til å gjøre fremover.

Hvor får du Bobby Fish fra? Er det en spoiler for Rampage, eller er det blitt annonsert noen steder?

Ellers blir nok Bryan Danielsson vs Nick Jackson en morsom match på fredag.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Og Arn Anderson da:

“(...)I would pull out the glock, put it on his head and spill his brain all over the damn concrete"

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor sep 30, 2021 3:13 pm
Crabsen skrev: tor sep 30, 2021 1:39 pm Sammy!

Litt trist da Miro sitt title reign har vært glimrende til nå, men samtdig veldig spent på hva Sammy kan gjøre med det. Kult at en "AEW original" endelig vinner en tittel også. Ser fort for meg Miro vinne den tilbake igjen etterhvert, men for nå er jeg som sagt veldig spent på å se hva Sammy får til

Og første challenger for Sammy da? Bobby Fish! Så virkelig ikke den komme, men for en deilig match det blir
Ja, enig. Skulle gjerne sett enda mer av Gods Favourite Champion. Så blir spennende å se hva han kommer til å gjøre fremover.

Hvor får du Bobby Fish fra? Er det en spoiler for Rampage, eller er det blitt annonsert noen steder?

Ellers blir nok Bryan Danielsson vs Nick Jackson en morsom match på fredag.
Bobby ble annonsert etter at Dynamite gikk av lufta, på dette nye Cody showet. Har ikke sett det heller, men leste det i wrestling nyhetene i morges.

Nick vs Bryan kommer til å bli kanon å!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor sep 30, 2021 3:39 pm Og Arn Anderson da:

“(...)I would pull out the glock, put it on his head and spill his brain all over the damn concrete"
Skulle tro han har vært på promo class med MJF, litt av en promo fra sistnevnte denne uka å.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er det samarbeid med MLW som gjør at Bobby Fish har match i AEW? Eller signerte han aldri med MLW?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor sep 30, 2021 5:50 pm Er det samarbeid med MLW som gjør at Bobby Fish har match i AEW? Eller signerte han aldri med MLW?
Ikke sikker. Godt mulig at de har et form for samarbeid.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Bilde

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Arn Anderson skyter Kenny Omega og vinner tittelen på neste PPV.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: fre okt 01, 2021 5:22 pm Arn Anderson skyter Kenny Omega og vinner tittelen på neste PPV.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser at BTE nå har nådd 500k abonnenter på Youtube. Ikke verst.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en nydelig episode av Dynamite. Et par ting som ikke akkurat er optimalt (f.eks Team Taz-feuden burde man allerede kommet seg videre fra), men alt i alt synes jeg at det var en strålende episode.

COWBOW SHIT!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»