AEW 2021

Svar
Salihovic91

Re: AEW 2021

Legg inn av Salihovic91 »

ElGuaje skrev: tor jul 21, 2022 2:05 pm Vil se Kingston vinne de store singles matchene snart..
Fantastisk ræva booking at ikke EK vinner her. Helt fantastisk elendig booking. HVORFOR skal Y2J vinne denne feuden? Hva tjener HAN på det? Y2J er bulletproof men kunne gitt EK en big win. Fikk spoila resultatet her så da gidder jeg ikke se AEW engang tror jeg. Gidder ikke se på når en slam dunk blir kasta i dass

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Var ikke meningen å spoile noe.

Jeg liker tanken på at Kingston ikke klarer å vinne de «store kampene». Dessverre ble det en overbooka avslutning på en ellers god match. Hjelper heller ikke at Kingston fikk lov til å fikk gjøre noe mot Jericho etter matchen var ferdig. Hvis Jericho skal vinne, burde det vært avslutningen på showet.

Kunne vært kult hvis CC kom inn for å hjelpe Kingston da Sammy kom inn i ringen, men hans «hjelp» hadde gjort at Kingston tapte. Så kunne man bygget mer på deres forhold.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

« I’m gonna fight like an eight year old girl»

For en promo av Dax!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

ElGuaje skrev: fre jul 22, 2022 4:42 pm Var ikke meningen å spoile noe.

Jeg liker tanken på at Kingston ikke klarer å vinne de «store kampene». Dessverre ble det en overbooka avslutning på en ellers god match. Hjelper heller ikke at Kingston fikk lov til å fikk gjøre noe mot Jericho etter matchen var ferdig. Hvis Jericho skal vinne, burde det vært avslutningen på showet.

Kunne vært kult hvis CC kom inn for å hjelpe Kingston da Sammy kom inn i ringen, men hans «hjelp» hadde gjort at Kingston tapte. Så kunne man bygget mer på deres forhold.
No stress! Jeg skjønner ikke hvordan Kingston ikke skal få denne feeden her. Den har vart ALT for lenge, og EK vant den opprinnelige. Skal man kjøre den her lengre? Og ALLE storiesa til Y2J blir så jææææækla lange. Alt for lange, alt for mye og det blir masse overbooking og styr. Ved å la EK vinne feeden her hadde han hatt moment og kunne vært en MEGET fin mann å sette i et kort program for tittelen på Arthur Ashe hvor han ikke da trenger vinne, men han kunne fått sin DUE som performer. Etter kun 2 år på nasjonal tv og i en alder av 40+ så hadde det vært utrolig kult og meget fortjent for en av de mest ekte i wrestlingbusinessen. Jericho har namevalue og kunne vært en fin feud å skape momentum inn mot Arthur Ashe

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

ElGuaje skrev: fre jul 22, 2022 4:43 pm « I’m gonna fight like an eight year old girl»

For en promo av Dax!
Dax Harwood er wrestler of the year. Period. Uansett AEW, Impact, WWE, NJPW. UANSETT. I singles, i tag, promos. ALT han gjør er så enormt. Og alt man hører om Dax tyder på at han er en FANTASTISK fyr utenfor ringen også, det er ikke negativt akkurat det heller

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ricky Starks som face kan bli veldig bra! Gleder meg til å følge dette videre. Hook med FTW-tittelen er jo også et fint syn.

Mox gjør en god jobb som champ. Har i utgangspunktet ikke noe behov for Jericho vs Mox, men hvis det bare er en match og ikke en lengre feud, så går det fint. De har jo en historie sammen i AEW.

Er JB og Luchasauros plutselig sammen igjen? Skuffende og dårlig booking i mine øyne, hvis dett var dett med «nye» Luchasauros og Christian. Der hadde de mye mer å bygge videre på..

Ser at Thunder Rosa har vært champ i 19 uker nå, og ingen ordentlig feud enda, skuffende.

Liker teasingen mellom Hangman og Young Bucks.

Trios-titler har man ventet på en stund. Liker tanken, men er det litt mange titler nå?

Kult at Daniel Garcia fikk en seier over Daniel Bryan.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor jul 28, 2022 3:02 pm Ricky Starks som face kan bli veldig bra! Gleder meg til å følge dette videre. Hook med FTW-tittelen er jo også et fint syn.

Mox gjør en god jobb som champ. Har i utgangspunktet ikke noe behov for Jericho vs Mox, men hvis det bare er en match og ikke en lengre feud, så går det fint. De har jo en historie sammen i AEW.

Er JB og Luchasauros plutselig sammen igjen? Skuffende og dårlig booking i mine øyne, hvis dett var dett med «nye» Luchasauros og Christian. Der hadde de mye mer å bygge videre på..

Ser at Thunder Rosa har vært champ i 19 uker nå, og ingen ordentlig feud enda, skuffende.

Liker teasingen mellom Hangman og Young Bucks.

Trios-titler har man ventet på en stund. Liker tanken, men er det litt mange titler nå?

Kult at Daniel Garcia fikk en seier over Daniel Bryan.

Veldig bra Dynamite! Den FTW sekvensen var perfekt booket, helt nydelig. Og Garcia da, denne trengte han virkelig etter å ha tapt nesten hver eneste "big match" han har hatt.

Ang titler, er det egentlig så mange? Ser folk nevne det hele tiden, men selv føler jeg det egentlig er perfekt mengde nå med trios titlene.

Main Champion
Secondary Champ (TNT Championship)
Traveling Champ/Mid Card Champ (All-Atlantic Championship)
Tag Team Champions
Trios Tag Team Champions

Womens Main Champion
Womens Secondary Champion (TBS)

5 titler for men, 3 singles og 2 tag, mens 2 for damene begge singles. Teller ikke med FTW da den igrunn har ingen betydning, men kan legge til den også uten at det skriker "for mange belter".

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Synes det er for mange titler jeg og. Det blir too much!

Og er det NOEN som vet hvorfor i helvete Tony Nese er signert? Bortkasta space. Har nada karisma, og burde absolutt ta null tvtid noengang

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor jul 28, 2022 6:00 pm
ElGuaje skrev: tor jul 28, 2022 3:02 pm Ricky Starks som face kan bli veldig bra! Gleder meg til å følge dette videre. Hook med FTW-tittelen er jo også et fint syn.

Mox gjør en god jobb som champ. Har i utgangspunktet ikke noe behov for Jericho vs Mox, men hvis det bare er en match og ikke en lengre feud, så går det fint. De har jo en historie sammen i AEW.

Er JB og Luchasauros plutselig sammen igjen? Skuffende og dårlig booking i mine øyne, hvis dett var dett med «nye» Luchasauros og Christian. Der hadde de mye mer å bygge videre på..

Ser at Thunder Rosa har vært champ i 19 uker nå, og ingen ordentlig feud enda, skuffende.

Liker teasingen mellom Hangman og Young Bucks.

Trios-titler har man ventet på en stund. Liker tanken, men er det litt mange titler nå?

Kult at Daniel Garcia fikk en seier over Daniel Bryan.

Veldig bra Dynamite! Den FTW sekvensen var perfekt booket, helt nydelig. Og Garcia da, denne trengte han virkelig etter å ha tapt nesten hver eneste "big match" han har hatt.

Ang titler, er det egentlig så mange? Ser folk nevne det hele tiden, men selv føler jeg det egentlig er perfekt mengde nå med trios titlene.

Main Champion
Secondary Champ (TNT Championship)
Traveling Champ/Mid Card Champ (All-Atlantic Championship)
Tag Team Champions
Trios Tag Team Champions

Womens Main Champion
Womens Secondary Champion (TBS)

5 titler for men, 3 singles og 2 tag, mens 2 for damene begge singles. Teller ikke med FTW da den igrunn har ingen betydning, men kan legge til den også uten at det skriker "for mange belter".
Når du legger det frem på den måten, så er det i teorien ikke "for mange" belter, men det handler om å klare å holde alle titlene relevante til en hver tid, noe som ikke alltid er like enkelt og enda vanskeligere jo flere titler man har.

Men det blir nok gøy med trios titlene, og er nok et tegn på at Kenny snart er tilbake.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Problemet er jo at det knapt er reelle titlecontenders til noen av de. TBS, hvem er reelle der? ikke noen som er bygd skikkelig opp, TNT er samme, womens championship er det samme. Tagteam er jo bygd opp som avdeling så den er grei. Det er jo egentlig ikke bygd opp i World Title heller, Y2J får shot fordi han vant mot EK etter at Sammy interfera. Hvor er storyene hen?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kanskje det bare er meg, men er interessert i å høre hva resten tenker. Jeg sliter veldig med å bry meg generelt om AEW om dagen, Dynamite som jeg vanligvis ser dagen etter har jeg fortsatt ikke hatt lyst eller engasjementet til å se enda. Mye er selvfølgelig grunnet hvor fantastisk WWE gjør det om dagen, om ikke alt. For jeg har virkelig hatt problemer med å bry meg om dette produktet når vi har sååå mye bedre annet i WWE om dagen....

Step up AEW! Det må dere virkelig gjøre nå, for å si det mildt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fikk sett litt av Dynamite nå. Når skal de lære at Young Bucks ikke kan være face? De mest naturlige heelsene i wrestling generelt. Kul turn fra Cole og co da, men som sagt er jeg ikke noe fan av face bucks...

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre aug 05, 2022 1:54 am Kanskje det bare er meg, men er interessert i å høre hva resten tenker. Jeg sliter veldig med å bry meg generelt om AEW om dagen, Dynamite som jeg vanligvis ser dagen etter har jeg fortsatt ikke hatt lyst eller engasjementet til å se enda. Mye er selvfølgelig grunnet hvor fantastisk WWE gjør det om dagen, om ikke alt. For jeg har virkelig hatt problemer med å bry meg om dette produktet når vi har sååå mye bedre annet i WWE om dagen....

Step up AEW! Det må dere virkelig gjøre nå, for å si det mildt
Kan skjønne hvor du kommer fra. Synes at AEW slet med å ha et fokusert show med tydelige storylines da NJPW og ROH også skulle ha sine segmenter på Dynamite. Har blitt bedre de siste ukene, men er ikke ekstremt mange storylines som fenger meg voldsomt om dagen, uten at produktet i seg selv er dårlig. Har jo også vært uheldige med mange skader på sine main eventere på rundt samme tidspunkt.

Er WWE «sååå» mye bedre som et helhetlig produkt om dagen, eller er det bare snakk om momentum? AEW kanskje litt «offer» for egen suksess tidligere, mens WWE akkurat nå er helt motsatt hvor alt er optimistisk om dagen med HHH, så det er «umulig» å gjøre noe feil (ikke at han har gjort noe feil).

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre aug 05, 2022 2:44 pm Fikk sett litt av Dynamite nå. Når skal de lære at Young Bucks ikke kan være face? De mest naturlige heelsene i wrestling generelt. Kul turn fra Cole og co da, men som sagt er jeg ikke noe fan av face bucks...
Gøy med Hung Bucks, og en liten storyline de har fortalt på en god måte (riktignok litt gjennom BTE og, som ikke alle ser på), men Hangman/YB er flinke til å fortelle denne type historier, som har masse bakgrunnshistorie. Hvordan blir det med Omega når han kommer tilbake?

Men enig, YB er klart best som douchy/cocky heels.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Battle of the Belts i kveld. Skjer nok ikke så mye nevneverdig, men sikkert et underholdende show.

CC vs Takeshita for ROH-tittelen. Må jo bli fantastisk.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør aug 06, 2022 1:17 pm
Crabsen skrev: fre aug 05, 2022 1:54 am Kanskje det bare er meg, men er interessert i å høre hva resten tenker. Jeg sliter veldig med å bry meg generelt om AEW om dagen, Dynamite som jeg vanligvis ser dagen etter har jeg fortsatt ikke hatt lyst eller engasjementet til å se enda. Mye er selvfølgelig grunnet hvor fantastisk WWE gjør det om dagen, om ikke alt. For jeg har virkelig hatt problemer med å bry meg om dette produktet når vi har sååå mye bedre annet i WWE om dagen....

Step up AEW! Det må dere virkelig gjøre nå, for å si det mildt
Kan skjønne hvor du kommer fra. Synes at AEW slet med å ha et fokusert show med tydelige storylines da NJPW og ROH også skulle ha sine segmenter på Dynamite. Har blitt bedre de siste ukene, men er ikke ekstremt mange storylines som fenger meg voldsomt om dagen, uten at produktet i seg selv er dårlig. Har jo også vært uheldige med mange skader på sine main eventere på rundt samme tidspunkt.

Er WWE «sååå» mye bedre som et helhetlig produkt om dagen, eller er det bare snakk om momentum? AEW kanskje litt «offer» for egen suksess tidligere, mens WWE akkurat nå er helt motsatt hvor alt er optimistisk om dagen med HHH, så det er «umulig» å gjøre noe feil (ikke at han har gjort noe feil).
Godt poeng. Tror det meste har meste har med momentum å gjøre, samtidig som det faktisk har blitt veldig mye bedre allerede på den korte tiden. AEW føler jeg egentlig leverer gjennomsnittlig bra shows, men med så mye blås WWE har rundt seg om dagen blir de totalt "outshined". Og det er ikke det at man ikke kan like begge, det har jeg alltid gjort. Men er akkurat som når du følger med på 2 gode serier på netflix, så kommer ene serien med den twisten, så du blir helt hekta på den serien og glemmer helt av den andre, evt velger å ikke se mer for den forstyrrer elsken du har fått for andre serien.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser den.

Men det at man kan få to produkter som leverer ukentlig på et høyt nivå gagner alle involverte parter, fra publikum til de ansatte. Og det er gøy.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Claudio Constagnoli v Konsuke Takeshita fra BOTB er verdt å bruke en 20 minutter av søndagen sin på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CM Punk tilbake! Lurer på hva de gjør på All Out, Mox har som sagt gjort en meget god jobb som (interim) champ. Hvis Punk skal vinne, håper jeg på et heel turn. Føler det er mer å dra ut av Punk der, men det kan jo også være en mer sakte heel turn.

Omega tilbake neste uke??

Føler de kan gjøre noe mer spennende for Wardlow enn Lethal og hans gjeng. Målet er vel en power bomb på Singh. Er nok en kul visual, men eventuelle tre uker til med dette føles lenge ut.

Skjønner fortsatt ikke helt Luchasauros og hvor han står hen.

chains

Legg inn av chains »

ElGuaje skrev: fre aug 12, 2022 1:09 pm
Skjønner fortsatt ikke helt Luchasauros og hvor han står hen.
Uvitenheten er det jeg elsker med wrestling, spent på hva de gjør me Luchasaurus. Kanskje Christian tar med seg Griff Garrison som ligner på Jungelboy til å styre han?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

chains skrev: lør aug 13, 2022 5:37 pm
ElGuaje skrev: fre aug 12, 2022 1:09 pm
Skjønner fortsatt ikke helt Luchasauros og hvor han står hen.
Uvitenheten er det jeg elsker med wrestling, spent på hva de gjør me Luchasaurus. Kanskje Christian tar med seg Griff Garrison som ligner på Jungelboy til å styre han?
Haha. Høres nesten ut som en BTE-sketsj, men jeg liker det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig episode. Mye som skjedde her. Hva er egentlig planen med All Out og Punk/Mox?
► Show Spoiler

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Deilig åpningssegment! Har ikke sett Punk slik siden hans WWE dager, veldig godt å se. Har ikke virket helt seg selv siden han kom til AEW, men virker som han endelig er det nå igjen. Og den gnisten mellom Punk og Mox da, fantastisk. Veldig hyped for Punk vs Mox nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor aug 18, 2022 10:03 pm Deilig åpningssegment! Har ikke sett Punk slik siden hans WWE dager, veldig godt å se. Har ikke virket helt seg selv siden han kom til AEW, men virker som han endelig er det nå igjen. Og den gnisten mellom Punk og Mox da, fantastisk. Veldig hyped for Punk vs Mox nå
Har alltid vært best som tweener/heel enn en baby face (selv om han klarer det også bedre enn mange), så det ligger nok mye i det vil jeg tro.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre aug 19, 2022 12:19 pm
Crabsen skrev: tor aug 18, 2022 10:03 pm Deilig åpningssegment! Har ikke sett Punk slik siden hans WWE dager, veldig godt å se. Har ikke virket helt seg selv siden han kom til AEW, men virker som han endelig er det nå igjen. Og den gnisten mellom Punk og Mox da, fantastisk. Veldig hyped for Punk vs Mox nå
Har alltid vært best som tweener/heel enn en baby face (selv om han klarer det også bedre enn mange), så det ligger nok mye i det vil jeg tro.
Skal man tro ryktene gikk han også litt off-script, da spesielt med Hangman biten. Virker som han presterer mye bedre generelt når han har en dansepartner han ikke helt kommer overens med

Mine favoritt Punk promoes er så og si alle han hadde med Triple H og Kevin nash

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre aug 19, 2022 12:22 pm
ElGuaje skrev: fre aug 19, 2022 12:19 pm
Crabsen skrev: tor aug 18, 2022 10:03 pm Deilig åpningssegment! Har ikke sett Punk slik siden hans WWE dager, veldig godt å se. Har ikke virket helt seg selv siden han kom til AEW, men virker som han endelig er det nå igjen. Og den gnisten mellom Punk og Mox da, fantastisk. Veldig hyped for Punk vs Mox nå
Har alltid vært best som tweener/heel enn en baby face (selv om han klarer det også bedre enn mange), så det ligger nok mye i det vil jeg tro.
Skal man tro ryktene gikk han også litt off-script, da spesielt med Hangman biten. Virker som han presterer mye bedre generelt når han har en dansepartner han ikke helt kommer overens med

Mine favoritt Punk promoes er så og si alle han hadde med Triple H og Kevin nash
De har han tydeligvis nok av i så fall :lol:

Ellers, hvis dette er grunnen til at Punk var forbanna på Page og gikk off script, så er det smålig.



Men hvis det kan gjøres om til et work, så er det fint det, man vil jo workes (selv om det er overraskende mange som ikke vil bli for investert/"worka", noe som er litt rart i en fortellerdrevet bransje. men det gjelder kanskje mer slike situasjoner og ikke en storyline per se).

Så får man se hva som skjer til neste Dynamite og All Out.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør aug 20, 2022 11:43 am
Crabsen skrev: fre aug 19, 2022 12:22 pm
ElGuaje skrev: fre aug 19, 2022 12:19 pm

Har alltid vært best som tweener/heel enn en baby face (selv om han klarer det også bedre enn mange), så det ligger nok mye i det vil jeg tro.
Skal man tro ryktene gikk han også litt off-script, da spesielt med Hangman biten. Virker som han presterer mye bedre generelt når han har en dansepartner han ikke helt kommer overens med

Mine favoritt Punk promoes er så og si alle han hadde med Triple H og Kevin nash
De har han tydeligvis nok av i så fall :lol:

Ellers, hvis dette er grunnen til at Punk var forbanna på Page og gikk off script, så er det smålig.



Men hvis det kan gjøres om til et work, så er det fint det, man vil jo workes (selv om det er overraskende mange som ikke vil bli for investert/"worka", noe som er litt rart i en fortellerdrevet bransje. men det gjelder kanskje mer slike situasjoner og ikke en storyline per se).

Så får man se hva som skjer til neste Dynamite og All Out.
Har sett en del Punk promos opp gjennom årene, og føler jeg nogenlunde kan se i et par tilfeller når han faktisk blir litt forbannet, eller bare later som. Her så det faktisk ut som han ble ganske forbannet, men jeg kan selvfølgelig ta helt feil. Håper som du sier det er et work, men hvis det ikke er det, håper jeg likevel de kan sammerbeide såpass at de kan få til en underholdende feud rundt det, uten at ting går sideways

Og ja som du sier hadde det ikke vært første gang han ikke kommer overens med noen, for å si det mildt. Han hater vel Miz fortsatt for året han "stjal" WM main event spotten fra han, noe som selvsagt har ingenting med Miz å gjøre. Lager han uvenner med grunner som dette kan jeg helt klart tro på disse ryktene

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Forresten ettårsjubileum på Punk sin return.

Herregud, for et pop fra Chicago den kvelden.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Punk vs Mox

WOW, så ikke den komme. Jeg personlig liker bookingen, føler det er mye man kan gjøre her, men så får man se hva som er planen på All Out.

Kjedelig med Thunder Rosa. Et skuffende run (ikke hennes feil) og nok en interim champ.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Det var da voldsomt så vokal CM Punk var i pressekonferansen etter nattens show da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»