AEW 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: AEW 2021

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: tir sep 06, 2022 6:24 pm Skjønner ikke hva de ønsker å oppnå hvis dette skal være noe som helst form for work. Hva skal de få ut av dette?
Enig. Klarer ikke å se for meg at dette er work.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

I wrestling, og spesielt i et firma som ønsker å appellere til internett-fansen, tenker jeg alltid "work" til det motsatte er bevist. Her skal jeg samtidig medgi at jeg, som følge av at rapportene virker å være så samstemte, nå også tenker at dette er fullstendig legit. For ei suppe. Det er ingen som kommer godt ut av det, egentlig.

Spesielt ikke AEW, som nå etter alt å dømme vil ha sin første tv-sending etter ppv uten den nybakte verdensmesteren og de nybakte trios-mesterne. Hvorav sistnevnte tross alt er EVPs. Men som sagt, det er underholdende på sitt vis.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Fygaren skrev: ons sep 07, 2022 12:45 pm I wrestling, og spesielt i et firma som ønsker å appellere til internett-fansen, tenker jeg alltid "work" til det motsatte er bevist. Her skal jeg samtidig medgi at jeg, som følge av at rapportene virker å være så samstemte, nå også tenker at dette er fullstendig legit. For ei suppe. Det er ingen som kommer godt ut av det, egentlig.
Enig. Man visste jo at CM Punk er litt av en karakter, men med tanke på ryktene som går om at folk er misfornøyde backstage samt dette greiene her, så overrasker det meg at han ikke tar på seg en litt annen rolle backstage.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Skal visstnok komme en oppdatering i løpet av dagen om Punk fortsetter i AEW eller ikke

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons sep 07, 2022 5:54 pm Skal visstnok komme en oppdatering i løpet av dagen om Punk fortsetter i AEW eller ikke
Har visst vært en bråte med suspensjoner også. Omega, Bucks osv.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Blir interessant med Dynamite i natt med Bucks og Omega suspendert og Punk ikke til stede.

..og promo fra MJF. Hvor frie tøyler får han etter en slik uke?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Punk er visst også skadet på nytt med en «alvorlig» skade..

Er det mulig. Murphys Lov er virkelig i gang her.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For et kaos. Tenk så mye kunne blitt unngått med å sette tittelen på Mox på All Out.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synes de gjorde en veldig god jobb tatt med alt i betraktning.

MJF er herlig. Gleder meg faktisk litt til den dagen han faktisk blir face. Han har det i seg å være en god face, til tross for at han er den perfekte douchebagen.


Mox viser at han nok en gang er en mann å stole på. Han var det i 2020, han var det i sommer da Punk ble skadet, og han kommer til å være det nå.

Death Triangle som nye trios champ. Blir vel en god erstatning det. Håper Lucha Bros får mer å gjøre her enn da de hadde tag titlene.
Nå vet jeg ikke helt hva som skjer med Malakai Black, men vil gjerne se trios titlene på HoB etter hvert.

Strålende match mellom Danielson og Page. Håper det er Danielson som går hele veien, etter et møte mot Mox i finalen. Men vet ikke helt hvordan det skal samspille med MJF. Men han trenger ikke å «cashe» inn en tittelkamp med en gang.

Fint med Pure-tittelen på Daniel Garcia. Ser gjerne at han joiner BCC i nærmeste fremtid. Yuta/Garcia som tag team er spennende, og eventuelt en trio med de to og enten Mox eller Claudio.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Malakai Black er visstnok released med endel betingelser, men en retur er ikke helt usannsynlig. Spekuleres i at det kan handle om hans helse. At han er released med endel betingelser på hvor han kan wrestle er nesten bekrefta flere steder, men grunnen er rykter fra nett osv. Da vet man litt mer hva man har med å gjøre

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Gud bedre for et fullstendig trainwreck AEW har blitt

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Er det egentlig det? Synes de leverte et meget sterkt Dynamite post-All Out. Tror de kanskje har skjønt at det ble litt mye folk etterhvert så etterhvert som endel har kontrakter som går ut så vil det bli bedre

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

BTW. MJF er den beste karakteren i wrestling. På så lenge, eller alltid

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:40 pm BTW. MJF er den beste karakteren i wrestling. På så lenge, eller alltid
Han er helt sjuk. I hvert fall når man ser hvor over han er some face og. Helt ekstremt. Han hare bare skjønt hele greia.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:40 pm BTW. MJF er den beste karakteren i wrestling. På så lenge, eller alltid
Nja syntes nå ikke karakteren er helt det store, er jo igrunn bare en typisk loudmouth cocky chickenshit heel, men for meg er det hva han gjør med den egentlig simple karakteren, som er helt enormt. For mine penger en av de beste jeg har sett spille nevnte karakter. Blir spennende å se om, eller når han omsider turner face. Kommer garantert til å naile det, men jeg gruer meg litt til å "miste" denne siden av han

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: tor sep 08, 2022 4:02 pm Er det egentlig det? Synes de leverte et meget sterkt Dynamite post-All Out. Tror de kanskje har skjønt at det ble litt mye folk etterhvert så etterhvert som endel har kontrakter som går ut så vil det bli bedre
Var vel mer det utenomsportslige jeg siktet til, og mye av bookingen som har måtte ta et hit pga dette ;) In-ring messig leverer de fortsatt veldig sterkt, som er å regne med når de har den rosteren de har

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Crabsen skrev: søn sep 11, 2022 11:47 am
Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:40 pm BTW. MJF er den beste karakteren i wrestling. På så lenge, eller alltid
Nja syntes nå ikke karakteren er helt det store, er jo igrunn bare en typisk loudmouth cocky chickenshit heel, men for meg er det hva han gjør med den egentlig simple karakteren, som er helt enormt. For mine penger en av de beste jeg har sett spille nevnte karakter. Blir spennende å se om, eller når han omsider turner face. Kommer garantert til å naile det, men jeg gruer meg litt til å "miste" denne siden av han
Jajo. Men er ikke hvordan man spiller karakteren også HVORDAN man spiller den også endel av den? Men jeg er altså kjempeenig i hvordan du skriver det her altså. Jeg synes den promoen på onsdagens show viste hvor jævla fet han kan være som face og altså. Han er så enorm på alt. Enorm promo, enormt over/heat og han er også en fantastisk wrestler som vet hvordan han skal posisjonere seg. Men du har riktig i det her altså

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Passe sykt at i år 2022, er Chris Jericho Ring of Honor world champion

Gi meg den jævelen som sa han så det komme 5 år tilbake

Grotu

Legg inn av Grotu »

The Acclaimed er jo helt sinnsykt over da. Håper de for et langt run på topp.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Skulle gjerne sett et lengre/bedre run for CC, men skjønner hvorfor de går med Jericho. Passer også inn med storylinen rundt JAS/Daniel Garcia/BCC.

Gud bedre The Acclaimed er over.

Gøy med Saraya. For en pop! Men som man har sagt hver gang en kul dame har fått sin debut, det må skje noe rundt bookingen før man orker å ta helt av og få forhåpninger. TK sin booking her er ræva, for rosteren er mer en bra nok for flere fete feider.

Skulle gjerne sett Danielson ta tittelen i main eventen. Skjønner hvorfor de går med Mox(han har vist mange ganger at han fortjener tittelen), men blir det nok et run som en transitional champ før MJF? Og hvis det blir et lengre run, klarer de å booke en interessant nok main event-scene når alle venter på MJF? Aner ikke når de tenker at MJF skal ta tittelen? Det viktigste er vel at han er champ ut 2023, sånn at han ender opp i en situasjon som Punk i 2011, men blir interessant å se når han skal «cashe» inn.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tipper Mox holder tittelen til MJF tar den i Long Island (har vel en event der i november tror jeg?)

Hva gjelder womens. HVORFOR er Hayter og DMD fortsatt sammen? Weird. Saraya/Paige er goosebumps alltid. Personlighet, aura, vakker, kan gå, kan prate. Kan alt. Største stjerne by miles de har i womens. TENK hvis TK samtidig hadde henta inn Maria Kanelis til å booke womens. Kanskje hele divisjonen kunne blitt bra!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre sep 23, 2022 2:02 pm Tipper Mox holder tittelen til MJF tar den i Long Island (har vel en event der i november tror jeg?)

Hva gjelder womens. HVORFOR er Hayter og DMD fortsatt sammen? Weird. Saraya/Paige er goosebumps alltid. Personlighet, aura, vakker, kan gå, kan prate. Kan alt. Største stjerne by miles de har i womens. TENK hvis TK samtidig hadde henta inn Maria Kanelis til å booke womens. Kanskje hele divisjonen kunne blitt bra!
Hvis det er et show der i November, bør det gjøres der ja.

Enig angående med Hayter/DMD. Har gått sitt løp for en stund siden, og har ventet på et turn fra Hayter lenge. Men som sagt, TK sin booking rundt kvinnedivisjonen er for svak.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Har vi egentlig noengang hatt en storyline i AEW's kvinnedivisjon? Føler det bare er random matcher, eller "jeg liker ikke deg så la oss slåss", eller noe form for nr.1 contenders match. Gir meg absolutt null og niks

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre sep 23, 2022 2:30 pm Har vi egentlig noengang hatt en storyline i AEW's kvinnedivisjon? Føler det bare er random matcher, eller "jeg liker ikke deg så la oss slåss", eller noe form for nr.1 contenders match. Gir meg absolutt null og niks
I det store bildet nei, ikke som jeg kommer på, dessverre. Er noen småting her og der som kan være interessant, men føler det fort blir glemt og aldri bygget ordentlig videre på.

Alt rundt Thunder Rosa og DMD var generelt bra, men ble litt langdrygt uten at historien ble bygget videre.

Hvis det fortelles noen storylines, så er DMD med, ellers så føler jeg ikke at noe skjer.

Alt momentum rundt Cargill har også stagnert ekstremt. Athena kunne f.eks vunnet på All Out. Da får man en historie, og det burde fremmet en karakterutvikling hos Cargill siden hun ikke lenger er «uovervinnelig»

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Det har vært noen stories ja. Brandi/Jade hadde en før det ble Red Velvet som gikk match med Cody mot Shaq og Jade. DMD er vel egentlig den kvinnen som har vært i stories sånn overall, hun har jo hatt noen stories litt her og der. DMD hadde jo en med Big Swole en liten while. DMD v Rosa var god shit men det ble langdrygt (kan ikke si at ikke TK kjører ting i grøfta for begge kjønn, der er han sterk). Momentumet rundt Jade Cargill er jo helt borte med Stoke som skal kjøre litt på MJF og "the Firm". Startet med "Baddies" og helvete. Også ble det helt knølete. Også ender det alltid opp ved at ved en ny champ så ender Nyla Rose som den første contenderen, og taper.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tror aldri jeg har sett en wrestler med så total mangel på karisma og micskills som Anna Jay. Helt fryktelig i alle settinger hvor det er gjeldende

MrPets

Legg inn av MrPets »

Salihovic91 skrev: fre okt 07, 2022 7:47 pm Tror aldri jeg har sett en wrestler med så total mangel på karisma og micskills som Anna Jay. Helt fryktelig i alle settinger hvor det er gjeldende
Jeg ser ikke på wrestling om dagen, men fikk med meg promoen til Marina Shafir. Kan umulig forestille meg at noe er verre enn den.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Hun er ihvertfall ikke på Dynamite med jevne mellomrom. Anna Jay skal være sportsentertainer og har null sportsentertaining i seg

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

God bedring til Hangman. Heldigvis «kun» en hjernerystelse. Håper han kommer tilbake til 100% så fort som mulig.

Ellers fortsetter MJF å være fantastisk. Vil anta han vinner tittelen på Full Gear.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

MJF er så fantastisk atte hjelp. Den beste der ute atm

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»